vergeet niet te posten op fok tijdens je tripquote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
Ben zeer benieuwd. Schijn je hard van te kunnen trippen.
Zou niet meer doen dan een halve portie Mexicaans, om te wennen aan het effect. Te hard gaan is niet zo grappig op dat spul. Plus thee met suiker klaarzetten indien je het idee hebt dat je te hard gaat.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
Jij was eergisteren toch gestopt met alle verdovende middelen?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
Wat. Dat had wel in de krant gemogen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij was eergisteren toch gestopt met alle verdovende middelen?
Ben een deeltijddocent met flink wat parallel-klassen, zonder mentoraat. Niet bepaald representatief voorbeeld van mijn beroepsgroep. Ik heb het doodeenvoudig in vergelijking met anderen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:00 schreef skysherrif het volgende:
juist docenten hebben bakken werk in het weekend?
of was je sarcastisch
Thx.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zou niet meer doen dan een halve portie Mexicaans, om te wennen aan het effect. Te hard gaan is niet zo grappig op dat spul. Plus thee met suiker klaarzetten indien je het idee hebt dat je te hard gaat.
Ruilen?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben een deeltijddocent met flink wat parallel-klassen, zonder mentoraat. Niet bepaald representatief voorbeeld van mijn beroepsgroep. Ik heb het doodeenvoudig in vergelijking met anderen.
Doe telefoon uit. Je schijnt spiegels en telefoons te moeten mijden.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vergeet niet te posten op fok tijdens je trip
Klopt ja. Je schaaft het doorgaans in kleine plakjes over je soep of pasta of zo. Is zowel een witte (duur) als een zwarte (iets minder duur) variant van.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Truffels. Dat zijn toch de onbetaalbare equivalent van die vieze schimmelchampignons?
Enkel dat ik dat nooit meer zoveel wil drinken en smoken als toen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij was eergisteren toch gestopt met alle verdovende middelen?
Oh ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel dat ik dat nooit meer zoveel wil drinken en smoken als toen.
Liever niet. Heb binnen een maand een burn-out. Laat mij maar veilig aan bovenbouw vwo/havo lesgeven.quote:
Waar gaat het dan wel over?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt ja. Je schaaft het doorgaans in kleine plakjes over je soep of pasta of zo. Is zowel een witte (duur) als een zwarte (iets minder duur) variant van.
Maar daar gaat dit niet over.
Wat boeit dat nou wat werkgevers denken? Sollicitatierondes zijn toch allemaal bs. Waarom zou je jezelf op een presenteerblaadje zetten? Het is graag of niet. Veel betere instelling.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Matig advies. Een studie is een signaaltje.
Als je geen wo-titel hebt, denken werkgevers dat je niet snapt hoe de wereld werkt en werk je jezelf tegen in sollicitatierondes.
Meer een tip in de trant van: hoe zorg ik ervoor dat ik geen loonslaafje wordt maar neem ik het heft in eigen hand.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Is dat een tip uit de cursus: hoe verklein ik mijn kansen op de arbeidsmarkt?
Nice! Hier heb je der een.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, met name opgewekte kuthippies.
Komt het inderdaad een beetje op neer zonder arrogant over te willen komen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Koning. Uiteindelijk heeft hij het leven gewoon uitgespeeld.
Verre van. Ik denk er wel iets meer vanaf te weten dan de meesten hier trouwens. En by the way er komen er steeds meer als mij. Resistance is futile baby. You are gonna be assimilated.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ai. Je wist toch dat Japie de enige is die wel weet hoe de wereld werkt? De rest begrijpt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |