SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
want in het buitenland zijn de stadions leeg op doordeweekse competitie wedstrijddagenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Engeland bvb trekt veel meer touristen die graag zo'n kaartje overnemen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:41 schreef mokkiemok het volgende:
want in het buitenland zijn de stadions leeg op doordeweekse competitie wedstrijddagen
Maandagavond thuis tegen Excelsior ga je niet veel animo trekken iig![]()
lijkt mij wat overdreven om dit als argument te gebruiken.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Engeland bvb trekt veel meer touristen die graag zo'n kaartje overnemen.
Maandagavond thuis tegen Excelsior ga je niet veel animo trekken iig
kwaliteit van het voetbal staat voorop, dan komen de supporters vanzelf.
is ook niet elke wedstrijd hè.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik ga ook op elke bagger tijd dat we spelen. Maar vrijwel alle supporters hebben een sterke voorkeur voor zaterdagavond.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:41 schreef mokkiemok het volgende:
want in het buitenland zijn de stadions leeg op doordeweekse competitie wedstrijddagen
En voor uitsupporters helemaal. Ik verwacht niet dat er volgende week woensdagavond veel supporters vanuit ADO bij ons zitten.
Allemaal leuk en aardig dat Ajax soms liever op maandag wil spelen, maar hier doe je je trouwe supporter absoluut geen dienst mee.![]()
we zijn nu een keer wat verder in europa.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga ook op elke bagger tijd dat we spelen. Maar vrijwel alle supporters hebben een sterke voorkeur voor zaterdagavond.
En voor uitsupporters helemaal. Ik verwacht niet dat er volgende week woensdagavond veel supporters vanuit ADO bij ons zitten.
Allemaal leuk en aardig dat Ajax soms liever op maandag wil spelen, maar hier doe je je trouwe supporter absoluut geen dienst mee.
maar als je het de afgelopen paar jaar bekijkt, zijn het voor de europees actieve clubs, maar een aantal keer dat ze midweeks spelen.
en wat betreft zaterdagavond. Je kan dan ook vaker op zaterdag laten spelen, als ze daarna op dinsdag/woensdag of donderdag spelen.
dus bijvoorbeeld
zaterdag-donderdag-maandag
of
vrijdag-dinsdag-zaterdag
ik denk best dat de knvb daar iets meer mee kan doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En dan heb je daarna een dag minder rust voor de returnwedstrijd. Zondag is toch gewoon prima tussen die EL potjes in.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we zijn nu een keer wat verder in europa.
maar als je het de afgelopen paar jaar bekijkt, zijn het voor de europees actieve clubs, maar een aantal keer dat ze midweeks spelen.
en wat betreft zaterdagavond. Je kan dan ook vaker op zaterdag laten spelen, als ze daarna op dinsdag/woensdag of donderdag spelen.
dus bijvoorbeeld
zaterdag-donderdag-maandag
of
vrijdag-dinsdag-zaterdag
ik denk best dat de knvb daar iets meer mee kan doen.Oh.![]()
Als je wil meedoen op meerdere fronten dien je gewoon een brede selectie te hebben op niveau. Op zich heeft Ajax dat wel behalve voorin![]()
Volgend seizoen met Younes, Kluivert, Neres, en laten we hopen dat Cerny de vorm weer terugvindt. Daar mag nog wel een spelertje bij natuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je wil meedoen op meerdere fronten dien je gewoon een brede selectie te hebben op niveau. Op zich heeft Ajax dat wel behalve voorinMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vrees dat Cerny bijna afgeschreven wordt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend seizoen met Younes, Kluivert, Neres, en laten we hopen dat Cerny de vorm weer terugvindt. Daar mag nog wel een spelertje bij natuurlijk![]()
Zou ik jammer vinden. Hij zit verder nou ook niet echt iemand in de weg geloof ik, wel?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees dat Cerny bijna afgeschreven wordt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee dat niet perse. Maar goed, hangt ook weer van af hoe makkelijk Netto nu een nieuwe linksbuiten kan vinden. Als hij er eentje kan vinden die meer groei toont dan Cerny lijkt het me exit Vaclav. Hoe jammer ik het ook vind. Ik vind hem wel een interessante speler maar moet wel echt stappen gaan makenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ik jammer vinden. Hij zit verder nou ook niet echt iemand in de weg geloof ik, wel?![]()
We hebben een KANON op linksbuiten nodig.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend seizoen met Younes, Kluivert, Neres, en laten we hopen dat Cerny de vorm weer terugvindt. Daar mag nog wel een spelertje bij natuurlijkOh.![]()
Cerny is nog steeds gewoon een prima speler. Haalt gewoon ruim voldoende cijfers bij Jong en maakte gewoon een sterke indruk vorig seizoen.![]()
in dat geval kijk je meer naar zaterdag-donderdag-zondag-donderdag-maandag inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heb je daarna een dag minder rust voor de returnwedstrijd. Zondag is toch gewoon prima tussen die EL potjes in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nu konden we afgelopen keer niet op maandag spelen, omdat er toen interlands was en iedereen zich daar al moest melden. In het buitenland speelden ze toen ook niet op maandag.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in dat geval kijk je meer naar zaterdag-donderdag-zondag-donderdag-maandag inderdaadOh.![]()
Het was wel erg triest wat hij dit jaar in Ajax 1 liet zien hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:24 schreef Brammess het volgende:
Cerny is nog steeds gewoon een prima speler. Haalt gewoon ruim voldoende cijfers bij Jong en maakte gewoon een sterke indruk vorig seizoen.Oh.![]()
Heeft ook last gehad van een rare blessure. Wel gespeeld maar niet top kunnen presteren daardoor. Is nu net een maandje of 2 pijnvrij. Maar sindsdien geen kans gehad.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was wel erg triest wat hij dit jaar in Ajax 1 liet zien hoor.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Kluivertje is hem nu voorbij gestoken in de hierarchie, dus hij had zijn kans moeten pakken in die periode dat hij minuten kreeg.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Heeft ook last gehad van een rare blessure. Wel gespeeld maar niet top kunnen presteren daardoor. Is nu net een maandje of 2 pijnvrij. Maar sindsdien geen kans gehad.Oh.![]()
Cerny is een betere voetballer dan Kluivert. Ongeacht wie waar in de pikorde staat momenteel. Ik schrijf hem nog niet af iig.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kluivertje is hem nu voorbij gestoken in de hierarchie, dus hij had zijn kans moeten pakken in die periode dat hij minuten kreeg.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik ben ook niet de grootste fan van Kluivert hoor, het oogt allemaal heel leuk omdat het met bravoure is maar er komt ook nog maar bar weinig rendement uit.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Cerny is een betere voetballer dan Kluivert. Ongeacht wie waar in de pikorde staat momenteel. Ik schrijf hem nog niet af iig.Oh.![]()
MURICquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben een KANON op linksbuiten nodig.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Op maandag voetballen is een ramp voor de supporters en geeft alleen maar aan hoe erg ze met hun zelf bezig zijn ipv de supporters.Groot fan van User Wotte![]()
Ik zou niet weten waarom Ajax dat moet doen. Cerny bewijst zich absoluut dit seizoen in de Jupiler Leaguequote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cerny kan je beter gewoon verhuren aan een club als Heerenveen volgend seizoen.. Volgens mij was vooral zijn fysiek(e) (gesteldheid) een probleem. Ik vond hem ook soms zeer geforceerd overkomen. Kluivert zit nu een beetje in de situatie waarin Cerny vorig jaar zat betreft speeltijd. Kluivert heeft inderdaad zijn bravoure mee, lijkt wat rustiger en met meer zelfvertrouwen maar qua rendement heeft hij ook nog weinig potten kunnen breken. Bovendien is de situatie dat Kluivert nu speeltijd krijgt ook een beetje uit nood geboren.
![]()
Omdat ik denk dat er voor Cerny ook volgend seizoen niet heel veel kans op speeltijd is (zeker als we een linksbuiten erbij halen), en dan kan hij zich toch laten zien op Eredivisie niveau.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Ajax dat moet doen. Cerny bewijst zich absoluut dit seizoen in de Jupiler League. Volgens mij was vooral zijn fysiek(e) (gesteldheid) een probleem. Ik vond hem ook soms zeer geforceerd overkomen. Kluivert zit nu een beetje in de situatie waarin Cerny vorig jaar zat betreft speeltijd. Kluivert heeft inderdaad zijn bravoure mee, lijkt wat rustiger en met meer zelfvertrouwen maar qua rendement heeft hij ook nog weinig potten kunnen breken. Bovendien is de situatie dat Kluivert nu speeltijd krijgt ook een beetje uit nood geboren.
Oh.![]()
Neres kan toch op beide flanken? Het lijkt me stug dat ze nog een keer zo gaan investeren. Ik zie er ook weinig reden toe, Ajax kondigde een aantal jaar geleden aan zich meer op de jeugd te gaan vestigen dan moet je niet direct afhaken omdat een jeugdspeler misschien niet meteen een verpletterende indruk maakt.
Zowel Cerny als Kluivert tonen genoeg potentieel, op een bepaald moment moet je zulke jongens ook echt de kans gaan geven in de basis voor langere periode. Zonder te verwachten dat het direct 25 goals en 20 assists zal worden in één seizoen.
![]()
Neres heeft volgens mij alleen maar rechtsbuiten gespeeld, dus moet hij zijn hele spel aanpassen als hij op links gaat. Kan verder best dat ze op linksbuiten investeren hoor, de kwaliteit in de selectie moet ook gewoon goed benut worden. Als die jeugdspeler beter is komt hij er echt wel in.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:38 schreef Dejannn het volgende:
Neres kan toch op beide flanken? Het lijkt me stug dat ze nog een keer zo gaan investeren. Ik zie er ook weinig reden toe, Ajax kondigde een aantal jaar geleden aan zich meer op de jeugd te gaan vestigen dan moet je niet direct afhaken omdat een jeugdspeler misschien niet meteen een verpletterende indruk maakt.
Zowel Cerny als Kluivert tonen genoeg potentieel, op een bepaald moment moet je zulke jongens ook echt de kans gaan geven in de basis voor langere periode. Zonder te verwachten dat het direct 25 goals en 20 assists zal worden in één seizoen.
Oh.![]()
Wie wilt opeens op maandag gaan voetballen dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:44 schreef Tjacka het volgende:
Op maandag voetballen is een ramp voor de supporters en geeft alleen maar aan hoe erg ze met hun zelf bezig zijn ipv de supporters.![]()
Kwam ter sprake tijdens de persconferentie en Klaassen opperde dat een paar weken terug al.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wie wilt opeens op maandag gaan voetballen dan?Oh.![]()
Pfft. Binnenkort ook al op een woensdag tochquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam ter sprake tijdens de persconferentie en Klaassen opperde dat een paar weken terug al.![]()
![]()
Midweekse speelronde ja, nu moet dat ook wel kunnen want mensen kunnen ook komen voor CL/EL wedstrijdenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Pfft. Binnenkort ook al op een woensdag toch
Oh.![]()
Eerst was die pot 19:00 toch? Volgens mij is het verzet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Midweekse speelronde ja, nu moet dat ook wel kunnen want mensen kunnen ook komen voor CL/EL wedstrijden
Ff kijken![]()
![]()
Tegelijk met Feyenoord, dat wordt een leuke strijd om de tv met mijn huisgenoot dusquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is dat een Feyenoorder ja?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegelijk met Feyenoord, dat wordt een leuke strijd om de tv met mijn huisgenoot dusOh.![]()
Gelukkig zien we elkaar dan nietquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat gezellig worden zondag.
Maar goed, Ajax verder
Laatste speelronde trouwens Willem II uit, dat doet me ergens aan denken
Dan spelen we nergens meer voor ben ik bang.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:09 schreef Tagliano het volgende:
Laatste speelronde trouwens Willem II uit, dat doet me ergens aan denkenOh.![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:09 schreef Tagliano het volgende:
Laatste speelronde trouwens Willem II uit, dat doet me ergens aan denken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
2/3 plek?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan spelen we nergens meer voor ben ik bang.![]()
Owja, ongelofelijk hoe veel moeite daar aan voor afging voordat hij naar Ajax kwamquote:Zelfde met Meleg.
Snelle Egel![]()
En dan zat die Muric nu bij Pescara door zijn zaakwaarnemer omdat hij geen geduld had om in Ajax 1 te komen. Terwijl hij zeker weten had mogen spelen dit seizoen met die dunne spoeling op de vleugelsquote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
Owja, ongelofelijk hoe veel moeite daar aan voor afging voordat hij naar Ajax kwamZelfde met Meleg.
maarja weet je meteen wat zijn mentaliteit is.
Oh.![]()
Met deze instelling kom je er wel hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:24 schreef Brammess het volgende:
Cerny is nog steeds gewoon een prima speler. Haalt gewoon ruim voldoende cijfers bij Jong en maakte gewoon een sterke indruk vorig seizoen.![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Derde plek is idd niet in gevaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan spelen we nergens meer voor ben ik bang.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Derde plek is idd niet in gevaar.![]()
![]()
Mij ook. Genot.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:09 schreef Tagliano het volgende:
Laatste speelronde trouwens Willem II uit, dat doet me ergens aan denken
Maar denk dat die wedstrijd er inderdaad dan niet meer toe doet.![]()
quote:Klaassen vol vertrouwen: ‘Wij hebben een beter team dan Feyenoord’
team?
Klaassen is er zelf in gaan geloven dat hij goede voetballer is.
is op zich best knap
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dan speelt hij niet, wss ook niet op de bank als Bosz doet wat hij gister zei.quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
welke opties heeft ajax nog meer dan?quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:03 schreef Simmertje het volgende:
Vrees dan het ergste als Traore in de spits komt te staan.
Ik denk dat traore in deze wedstrijd als spits misschien wel beter voor ajax kan zijn. ik had liever dat Dolberg wel had gespeeld ....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Cassierra, Neres en Kluivert zijn ook opties.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welke opties heeft ajax nog meer dan?
Ik denk dat traore in deze wedstrijd als spits misschien wel beter voor ajax kan zijn. ik had liever dat Dolberg wel had gespeeld .....Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
bosz kennende gaat hij gewoon voor traore....quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Cassierra, Neres en Kluivert zijn ook opties.
Neres en Kluivert hebben nog nooit spits gespeeld bij ajax toch"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nee, maar Bosz meldde gisteren wel dat ook zij opties zijnquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bosz kennende gaat hij gewoon voor traore....
Neres en Kluivert hebben nog nooit spits gespeeld bij ajax tochMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Feyenoord heeft grotere problemen met de opstelling dan ajax...quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, maar Bosz meldde gisteren wel dat ook zij opties zijn
heel de linkerkant is afwezig ......kongolo, vilhenna en elia spelen niet.
Ik denk dat ajax vooral de bal op rechts morgen zal hebben"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Elia was wel fit dacht ik toch?quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord heeft grotere problemen met de opstelling dan ajax...
heel de linkerkant is afwezig ......kongolo, vilhenna en elia spelen niet.
Ik denk dat ajax vooral de bal op rechts morgen zal hebbenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ja maar Gio heeft gezegd dat hij op de bank zal beginnenquote:
verwacht een opstelling
karsdorp-bottegin-van de heijden-nelom
toornstra- EL- Woudenberg
Kuijt-jorgensen-berghuis
Ajax heeft morgen alle kans om dit uit te buiten.......ben benieuwd hoop dat Feyenoord zich staande kan houden."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ah oke, dat wordt wel interessant dan jaquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja maar Gio heeft gezegd dat hij op de bank zal beginnen
verwacht een opstelling
karsdorp-bottegin-van de heijden-nelom
toornstra- EL- Woudenberg
Kuijt-jorgensen-berghuis
Ajax heeft morgen alle kans om dit uit te buiten.......ben benieuwd hoop dat Feyenoord zich staande kan houden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik hoop op cassiera, die werkt tenminste nog tov Traore. En mi gaddo zet neres er eens ibAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Cassiera lijkt mij de beste alternatief. Staat vaak op de juiste plek en doet gewoon logische dingen als spits.quote:Noodles![]()
Ik ben het voor de verandering eens met je eens.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop op cassiera, die werkt tenminste nog tov Traore. En mi gaddo zet neres er eens ibOh.![]()
Elke wedstrijd die Traoré niet speelt moet Ajax een boete voor betalen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop op cassiera, die werkt tenminste nog tov Traore. En mi gaddo zet neres er eens ibSnelle Egel![]()
Niet dat wij er lekker uit zouden zien tegen Dortmundquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:48 schreef Brammess het volgende:
Ik zit even Schalke - Dortmund te kijken en tering, dit Schalke is slecht.![]()
Ik zat twee weken terug Excelsior - Ajax te kijken, en jezus dat Ajax was slecht.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:48 schreef Brammess het volgende:
Ik zit even Schalke - Dortmund te kijken en tering, dit Schalke is slecht.Oh.![]()
Schalke > Ajax. Gaat gewoon 2x pakkie op de broek worden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat twee weken terug Excelsior - Ajax te kijken, en jezus dat Ajax was slecht.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zonder dolberg maak je weinig kans overigens morgen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De selectie ziet er als volgt uit:
Andre Onana
Diederik Boer
Kenny Tete
Joël Veltman
Davinson Sanchez
Daley Sinkgraven
Heiko Westermann
Nick Viergever
Matthijs de Ligt
Jairo Riedewald
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Frenkie de Jong
Hakim Ziyech
Donny van de Beek
Abdelhak Nouri
David Neres
Bertrand Traoré
Amin Younes
Vaclav Cerny
Mateo Cassierra
Justin Kluivert
Definitief geen Dolberg.![]()
Balen, die heb je toch eigenlijk wel hard nodig is zo'n wedstrijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tijd voor Cassierra om het te laten zienquote:Op zaterdag 1 april 2017 16:44 schreef Monolith het volgende:
Balen, die heb je toch eigenlijk wel hard nodig is zo'n wedstrijd.
Oh.![]()
Cassierra deed het tegen PSV ook best prima, laten we hopen dat hij nu weer speeltMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het zou mij verbazen als die in de basis start eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor Cassierra om het te laten zienVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik denk zomaar dat Bosz Traore in de spits zet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mij ook, want Bertrand moet natuurlijk weer spelen. Dan maar hopen dat Neres mag startenquote:Op zaterdag 1 april 2017 16:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als die in de basis start eerlijk gezegd.
Oh.![]()
Wel goed om niet te gaan gokken met Dolberg, die moet eerst maar is helemaat fit worden om te spelen.
Gewoon met Nouri gaan spelen als extra middenvelder, die voegt ook weer veel meer creativiteit toe.
Vd Beek is toch een beetje hetzelfde type als Klaassen.
Dolberg ga je in de wedstrijden tegen Schalke nog hard genoeg nodig hebbenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk zomaar dat Bosz Traore in de spits zet.
Makkelijk overwinninkjeAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
4-4-2 spelen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:58 schreef Pedroso het volgende:
Wel goed om niet te gaan gokken met Dolberg, die moet eerst maar is helemaat fit worden om te spelen.
Gewoon met Nouri gaan spelen als extra middenvelder, die voegt ook weer veel meer creativiteit toe.
Vd Beek is toch een beetje hetzelfde type als Klaassen.
Dolberg ga je in de wedstrijden tegen Schalke nog hard genoeg nodig hebbenOh.![]()
Waarom niet ? Al zou spelen met Cassierra ook nog wel kunnen, alles beter dan Traore in de spits.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Welke opstelling zie je dan voor je?quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom niet ? Al zou spelen met Cassierra ook nog wel kunnen, alles beter dan Traore in de spits.Oh.![]()
Onana, Tete, Sanchez, De Ligt, Viergever, Schöne, Klaassen, Ziyech, Nouri, Younes, Traore.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke opstelling zie je dan voor je?
Dat zou 'm voor mij worden, al kun je achterin ook met Veltman ipv Tete en Sinkgraven ipv De Ligt (en Viergever dan centraal) gaan spelen
Traore puur als diepste spits is een drama maar een beetje zwervend kan ie best wel wat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Och, zo spannend is het nu ook weer niet hoor. Het is nog steeds voetballen met 11 man, ook met 4-3-3 speel je uiteindelijk wel is 4-4-2 of andersom.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele seizoen speel je 433 en dan opeens ga je tegen Feyenoord 442 spelen
Waanzin
Beet je afwisseling soms is niets mis mee, zeker niet als je niet echt een geschikte spits hebt. Kan soms zelfs wel is verfrissend werken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Muah Traoré kan als rechtsbuiten ook vaak genoeg zwerven, maar dan zijn die schoten van hem nog steeds ondermaats.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Onana, Tete, Sanchez, De Ligt, Viergever, Schöne, Klaassen, Ziyech, Nouri, Younes, Traore.
Dat zou 'm voor mij worden, al kun je achterin ook met Veltman ipv Tete en Sinkgraven ipv De Ligt (en Viergever dan centraal) gaan spelen
Traore puur als diepste spits is een drama maar een beetje zwervend kan ie best wel wat.Oh.![]()
Laten we het niet hopen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:24 schreef Brammess het volgende:
Onana; Tete, Sanchez, De Ligt, Viergever; Schöne, Klaassen, Ziyech; Neres, Traoré, Younes
Denk ikAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik denk dat het wel positief kan uitpakken als Ajax zo'n 442 variant probeert. Die twee achterin bij Feyenoord hebben dan geen directe tegenstander, dat kan voor verwarring zorgen. Zie Cassiera en Bertrand echt geen potten breken in de punt.
Zou Nouri als extra middenvelder erbij zetten, je moet mensen hebben die de ruimte induiken, maar ook mensen die de steekpass geven. Nouri kan dat, enige nadeel is wel dat je je moet afvragen of hij niet kopje onder gaat in de fysieke strijd waar Feyenoord het zeker op zal gooien.![]()
Denk je dat ajax mee kan met die fysieke power van de duitsers?quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:48 schreef Brammess het volgende:
Ik zit even Schalke - Dortmund te kijken en tering, dit Schalke is slecht."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Als je met 8 aanvallers gaat spelen zorft dat ook voor verwarring, dan hoeft het niet per sé goed uit te pakken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:28 schreef Dejannn het volgende:
Ik denk dat het wel positief kan uitpakken als Ajax zo'n 442 variant probeert. Die twee achterin bij Feyenoord hebben dan geen directe tegenstander, dat kan voor verwarring zorgen. Zie Cassiera en Bertrand echt geen potten breken in de punt.
Zou Nouri als extra middenvelder erbij zetten, je moet mensen hebben die de ruimte induiken, maar ook mensen die de steekpass geven. Nouri kan dat, enige nadeel is wel dat je je moet afvragen of hij niet kopje onder gaat in de fysieke strijd waar Feyenoord het zeker op zal gooien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: