Die wedstrijd was echt pure aids van beide kanten.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:31 schreef Vasion het volgende:
De laatste jaren dat we een bezoek brachten aan de Arena, was Feyenoord behoorlijk uit vorm. De keer dat we normaal voor de dag kwamen, speelde we een dijk van een wedstrijd en behaalde meteen resultaat (0-0). Ik ben benieuwd zondag. Al jaren een klote uitwedstrijd voor Feyenoord. Ik gok op 2-2. Ofzo..
8-2quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijd was echt pure aids van beide kanten.
Haal dan die 1-1 aan.
Ik stond achter de zaadbal.quote:
Ongelooflijk dat we die niet wonnen idd.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijd was echt pure aids van beide kanten.
Haal dan die 1-1 aan.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:23 schreef Caland het volgende:
Ik hoop op een 1-1
[ afbeelding ]
Mede mogelijk gemaakt door Peter Boszgod.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:43 schreef Caland het volgende:
http://m.metronieuws.nl/x(...)elijk-met-die-schaal
Ik weet al welk artikel op een kleedkamerdeur geplakt is zondag.
quote:
Ben je langs de kapper geweest?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gio over interview Schøne, die zegt dat Feyenoord mentaal in elkaar gaat storten. "Niet nodig om mijn spelers daarmee extra te motiveren."
Wiel Coerver.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ben je langs de kapper geweest?
#Werkenbijdenos #Neukenmethumbertoquote:Op zondag 2 april 2017 11:46 schreef Syntix het volgende:
Hebben ze bij de NOS een filmpje gemaakt van Dolberg en Jorgensen en dan doet Dolberg niet eens meeWat een ongelofelijke kutkneuzen zijn het ook bij de NOS
![]()
Ik heb echt geen ideequote:
Waar je maar boos om kan wordenquote:Op zondag 2 april 2017 11:46 schreef Syntix het volgende:
Hebben ze bij de NOS een filmpje gemaakt van Dolberg en Jorgensen en dan doet Dolberg niet eens meeWat een ongelofelijke kutkneuzen zijn het ook bij de NOS
![]()
Hoezo ben je ze zat? Heb je voorbeelden?quote:Op zondag 2 april 2017 13:24 schreef Bolasie het volgende:
Doe maar 5-0
Ben die Feyenoorders wel een beetje zat inmiddels
In mijn omgeving doen ze een beetje leuk.quote:Op zondag 2 april 2017 13:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo ben je ze zat? Heb je voorbeelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |