Als je nog half slaperig bent en je let niet op sta je jezelf in je bek te zeiken.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Google -> Koalaklok. Krijg je allemaal koeien:
[ afbeelding ]
probeer het eens met een spatie ertussenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nice, ik kon het niet vinden.
koala --> koa --> koequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koala. Koe. Lijkt toch op elkaar?
Ze zien er zo lief uit maar koala's zijn helemaal niet cute.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Zag ooit een koala in de dierentuin, die was MAD
Moet voor Google toch niet uitmaken?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
probeer het eens met een spatie ertussen
ik zie alleen maar koala's en geen koeienquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet voor Google toch niet uitmaken?
Nou deze zeker niet neequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zien er zo lief uit maar koala's zijn helemaal niet cute.
Beetje zoals Zoskquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zien er zo lief uit maar koala's zijn helemaal niet cute.
heel goedquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:40 schreef MAHL het volgende:
Zit er over te denken om wat geld aan een goed doel te geven
flikkerquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:40 schreef MAHL het volgende:
Oh haha het enige goede doel dat ben ik zelf dus dat hoeft nietmeer
ik wil het niet horenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook wel erg jammer toen ik daar achter kwam.
Moet altijd aan dit stukje denken bij koala's:quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik keek tijdje terug programma 107 gevaarlijke dieren in Australië. Koala stond best hoog.
Komt gewoon omdat google je locatie weet, drenthe, dus dat moet van koeien houden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Google -> Koalaklok. Krijg je allemaal koeien:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat google je locatie weet, drenthe, dus dat moet van koeien houden.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaa, zon schijnt prachtig.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:42 schreef Crack_ het volgende:
en niet omdat panda's > koala's maar omadt panda's en omdat die niet gemaakt zijn om hier te leven
Genoeg betalen en moet lukkenquote:
ahwquote:
ahwquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Meeste dieren die er cute uit zien zijn helemaal niet zo lief. Kuroi alleen al is een goed voorbeeld![]()
Ze begint wel steeds liever te worden.
..quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dieren lijken gewoon op hun baasje dus ja trek je conclusies
Klopt. Soms ben ik een enorme kutwjf, soms ben ik heel lief. Meestal ben ik heel erg lui. Ik hou van eten. Knuffelen hoeft van mij ook allemaal niet zo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knuffelen met je katquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Soms ben ik een enorme kutwjf, soms ben ik heel lief. Meestal ben ik heel erg lui. Ik hou van eten. Knuffelen hoeft van mij ook allemaal niet zo.
Moet je kat dat wel willen hé.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Knuffelen met je kat![]()
Lekker fluffy
Vraag me af wat voor soort hond het zou worden als ik er een op zou voedenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
zn mooie ogenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rodin heeft wel wat weg van je.
oh, okquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Knuffelen binnen relatie is wel prima hoor maar dat geknuffel onder elkaar als vrienden.. nee man.
Een zeer agressievequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor soort hond het zou worden als ik er een op zou voeden
Hans KoalaKlokquote:
Doe jij dat?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel hondsloyaal
Zou hij ook gaan grommen als hij linkse meisjes tegenkomt?
Nou ja, me dunkt dat je hond binnen kortste keren wordt afgemaaktquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel hondsloyaal
Zou hij ook gaan grommen als hij linkse meisjes tegenkomt?
Inwendigquote:
Ja, en dan verschillende meningen of dat goed of slecht is ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Inwendig
Maar vind het stiekem wel lief hoor, dat ze het zo goed met de wereld voor hebben. Tis alleen een tikkie naïef allemaal.
Ach zolang ze maar geil worden van rechtse praatjes is het goed.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dan verschillende meningen of dat goed of slecht is ook
Heerlijk bolletje dat het is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kitty lovealtijd aan mn zij
Mensenbaby'squote:Op donderdag 30 maart 2017 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het bijzonder dat er meer mensen zijn die baby's van andere diersoorten er lief uit vinden zien dan dat er mensen zijn die mensenbaby's er lief uit vinden zien.
Baby Alpacaquote:
Ohquote:
Ik ben helemaal geen Hans koalabeertje.quote:
Sorry.quote:
Vervelend hé.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:09 schreef HPLC het volgende:
er is hier nu wel altijd een blauwe aanwezig
er staan toch 3 K's, zit dat laken weer voor je ogen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen Hans koalabeertje.
Wowquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen Hans koalabeertje.
Ik durf niet meer te rellen inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:09 schreef HPLC het volgende:
Het leek wel alsof Hans Klok even bezig wasquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Heb er even wat leukers van gemaakt hoor. Hehe.
Nu heb je hem weggepest bedankt hequote:Op donderdag 30 maart 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te rellen inderdaad
Bah, typisch weer zo'n actie van een blauwequote:Op donderdag 30 maart 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bah, typisch weer zo'n actie van een blauwe
snel Frans pratenquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:09 schreef HPLC het volgende:
Zekers, wordt vast genot volgend jaar in Ruslandquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die weten wel hoe je de boel moet slopen.
Alles naar de klote!!!!!quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zekers, wordt vast genot volgend jaar in Rusland
Russische hoolies weten ook wel van wanten.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt vast neergeknuppeld door Russische politie. Hopen op goeie livebeelden van Russia Today
Lekker duidelijk omschreven ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:20 schreef Amarantha het volgende:
V&A / 1000 euro over voor apparaat, dringend
Uh ja duidelijkquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:20 schreef Amarantha het volgende:
V&A / 1000 euro over voor apparaat, dringend
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:22 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Lekker duidelijk omschreven ook
Ik vind het wel een mooi topic.quote:
Die paint danquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel een mooi topic.
Haha echt he. Maakt het gewoon niet eens een klein beetje duidelijker.quote:
Lijkt me gewoon een troll of zoquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha echt he. Maakt het gewoon niet eens een klein beetje duidelijker.
Nee is een redelijk serieus topicquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een troll of zo
Weet functie niet eens :s
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:32 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Nee is een redelijk serieus topic
quote:
Stomquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben Break Free aan het terugkijken.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:46 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Weetnie eens waar het over gaat
quote:Break Free is een Nederlandstalig programma, met Chris Zegers als presentator. In het programma worden aangrijpende verhalen verteld over jongeren die zijn omgekomen tijdens hun droomreis. In elke aflevering wordt eerst verteld hoe de jongere tot het idee is gekomen om de reis te maken en wat zijn/haar doel is. Tijdens de aflevering maken kennissen en familie de reis opnieuw om zo het overlijden van de hoofdpersoon definitief te kunnen afsluiten. Het programma werd uitgezonden op donderdagavond op BNN. Dit televisieprogramma was het idee geweest van de documentairemaker Geertjan Lassche. Hij reisde met dierbare nabestaanden naar de plek waar de betrokkene jongere zijn leven vierde: "Met direct betrokkenen maken we hun laatste reis nog een keer. Als herinnering en als eerbetoon."
Nee echt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:50 schreef Drug het volgende:
zijn al die mensen zogenaamd doodgegaan tijdens hun droomreis?
Leave tong80 alonequote:Op donderdag 30 maart 2017 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
tong is kennelijk dus weer aan alcohol... afkicken heeft hem niet echt geholpen
Ik zie geen tong in actieve topics.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
tong is kennelijk dus weer aan alcohol... afkicken heeft hem niet echt geholpen
PAUWquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie geen tong in actieve topics.
De trieste treurigheid.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie geen tong in actieve topics.
Ik vind tong quotes echt niet leuk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:03 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
De trieste treurigheid.Heerlijk.
Flikker rotstraal dan maar een kuteind op.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind tong quotes echt niet leuk.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:08 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Flikker rotstraal dan maar een kuteind op.
Smoothquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan douchen met een vrouw.
Bied je jezelf nu aan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:09 schreef Drug het volgende:
[..]
zo veel mensen die tijdens hun droomreis doodgaan? nee man geloof ik niet
En glij je uitquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Maar als je tong quotes gaat vertellen onder de douche dan ren ik hard weg.
Mogen niels-quotes wel?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Maar als je tong quotes gaat vertellen onder de douche dan ren ik hard weg.
Van de dikkewijvenparadequote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:14 schreef Amarantha het volgende:
Sta je gezellig samen te douchen.. "hey rasdebieltokkie"
Mweh nee.
Ben al bezet ;squote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil wel met jou samen douchen hoor.
Omdat we het over Niels hebben?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het nu opeens eng dat Mortaxx een biertje wil meenemen onder douche![]()
![]()
Het wordt pas echt eng als er gerolschaatst wordt onder de douchequote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Ik zal maar niet vragen waarinquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bierflesjes kun je goed verstoppen.
Hahaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bierflesjes kun je goed verstoppen.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:21 schreef Remqo het volgende:
Ik hoor het al weer, kan weer alleen gaan douchen
Ik voldeed toch niet aan je uiterlijke wensen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:21 schreef Remqo het volgende:
Ik hoor het al weer, kan weer alleen gaan douchen
Jij bent altijd gewenstquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voldeed toch niet aan je uiterlijke wensen.
Heb het even aangepast.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Naja niet dat ik überhaupt iemand zijn type ben ofzo maar ja.
En dat baseer je op?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Naja niet dat ik Frass zijn type ben ofzo maar ja.
Ja dat beslis ik nu. Net als dat ik dat eigenlijk altijd beslis voor iedere man.quote:
Je mag wel wat positiever zijn over jezelfquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat beslis ik nu. Net als dat ik dat eigenlijk altijd beslis voor iedere man.![]()
Natuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wat lief. Zelfs zonder mooi lichaam en lang bruin haar?
Klopt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mag wel wat positiever zijn over jezelf
Ik leef nog hoor, frass waarschijnlijk ook nogquote:
Ik heb deze nog liggenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan plaatje van Topickill la extraordinaire niet meer vinden
Zeg het maar, ik weet het nietquote:
Wel respect voor zijn inzet om telkens nieuwe topics te openenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:34 schreef Amarantha het volgende:
VBL / De laatste die er bij was op de Coolsingel......
ja ga er nu een zoekenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
is echt heerlijk. Al dronk ik hem tijdens het poepen al bijna leegquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Totdat ie ging poepenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:36 schreef LA_niner het volgende:
[..]
henq weet niet wie heisrnberg is, brb-reverentie, nice.
Ik ontken niet dat het lekker is, maar met Niels in achterhoofd is het een enge gewaarwordingquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is echt heerlijk. Al dronk ik hem tijdens het poepen al bijna leeg
was Niels maar hier. Altijd gezellig met hemquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het lekker is, maar met Niels in achterhoofd is het een enge gewaarwording
binge.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:38 schreef LA_niner het volgende:
[..]
volgde je live of binchte je? halv jaar tussen Wc-scene en ep. erna.
Juist jaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was Niels maar hier. Altijd gezellig met hem
?????????????quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:38 schreef LA_niner het volgende:
[..]
volgde je live of binchte je? halv jaar tussen Wc-scene en ep. erna.
rtquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was Niels maar hier. Altijd gezellig met hem
Nope, mafia is niet echt mijn genrequote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:43 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Volg je Sopranos? Vind Sopranos wellicht nicer.
Narcos en El Patron del mal gezienquote:
Straigt out Compto?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:47 schreef Remqo het volgende:
Maar Italiaanse mafia trekt me gewoon niet zo.
Godfather en Goodfellas wel gezien, het zijn goed onderhouden films, prima acteerwerk, maar toch kon het me niet boeien
Narcos was wat rauwer vond ik. Leuker dan Godfather inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:47 schreef Remqo het volgende:
Maar Italiaanse mafia trekt me gewoon niet zo.
Godfather en Goodfellas wel gezien, het zijn goed onderhouden films, prima acteerwerk, maar toch kon het me niet boeien
Niet gezienquote:
Sons of Anarchy?quote:
Vond wel nice vooral omdat dat enige serie is daarover.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sons of Anarchy?
Daar ben ik na een paar afleveringen op afgehaakt, kon me ook niet boeien
Alles al gezien?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vond wel nice vooral omdat dat enige serie is daarover.
Mad men?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:58 schreef Remqo het volgende:
Ben toch meer van de historische setting of SF
Scene waarin Jax een bepaald persoon laat vermoorden door triggr is nice, weet je wat voor scene word bedoelt?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Er gaan zoveel mensen dood. Dus nee.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 01:00 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Scene waarin Jax een bepaald persoon laat vermoorden door triggr is nice, weet je wat voor scene word bedoelt?
Vikingsquote:
Hoi HZAWquote:
Ja nog vaag, ga het binnenkort weer kijken. Net als je favoriete serie.quote:
Dan is GoT echt iets voor jou.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 01:06 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel een van de leukste scenes uit Vikings
Dat volg ik ookquote:
Dat was te vies, heb weggekeken.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 01:23 schreef Remqo het volgende:
The Mountain die een of andere lolbroek z'n kop in een muur ramt, alsof ie een mug doodslaat.
Oh, dat vind ik dan wel weer leuk om te zienquote:
Enige scene in GoT waar ik niet tegen kon.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 01:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan wel weer leuk om te zien
Nee die scenes met Ramsey Bolton en Theon Greyjoy waren prettigquote:Op vrijdag 31 maart 2017 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Achteraf wel gezien natuurlijk maar op het moment zelf niet.
Hehe.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 01:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee die scenes met Ramsey Bolton en Theon Greyjoy waren prettig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hehe.Ja erg he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Zat sws in GoT en Narcosquote:
Toen ik terug kwam van vakantie heb ik Narcos opnieuw gekeken, het viel me ineens op dat het Spaans wat er gesproken werd, niet echt bepaald Colombiaans Spaans wasquote:
Fylax wordt overgeplaatst naar KLB.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 07:49 schreef HPLC het volgende:
MED / Morgen gaat YNG sluiten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HET IS ONS GELUKT
gvd waar moet ik nu groomenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 07:49 schreef HPLC het volgende:
MED / Morgen gaat YNG sluiten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HET IS ONS GELUKT
tijd om me op bokt aan te meldenquote:
Op 450quote:Op vrijdag 31 maart 2017 07:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd waar moet ik nu groomen
ik dien een klacht in
ik ookquote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik merk een negatieve tendens jegens mijn lieftallige persoontje
ja dat dan weer wel, dat vind ik wel fijn voor jequote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb er zelf weinig last van.
klote voor jou. Ik heb met je te doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel, dat vind ik wel fijn voor je
ja dank je, ik zit er ook best wel mee. Ik zit in zak en asquote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klote voor jou. Ik heb met je te doen.
logisch, dit doet wat met een mens.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dank je, ik zit er ook best wel mee. Ik zit in zak en as
het vreet aan mequote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
logisch, dit doet wat met een mens.
Ja het komt allemaal door die paar akelige mensen hier de de sfeer verpesten voor mij en me tot wanhoop drijven.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik merk een negatieve tendens jegens mijn lieftallige persoontje
Graag gedaan knul.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Bedankt voor je luisterend oor, HK, ik waardeer dit echt.
Namen + rugnummers aub!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja het komt allemaal door die paar akelige mensen hier de de sfeer verpesten voor mij en me tot wanhoop drijven.
Daar noem je ook echt het uitschot op zeg.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de grootste galbakken zijn HPLC, RonnieJamesDio, hplc en HPIC
okequote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:54 schreef kdricklamar het volgende:
Snachts te koud met raampje klein beetje open en sochtends te warm zonder raam open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |