Als je nog half slaperig bent en je let niet op sta je jezelf in je bek te zeiken.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Google -> Koalaklok. Krijg je allemaal koeien:
[ afbeelding ]
probeer het eens met een spatie ertussenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nice, ik kon het niet vinden.
koala --> koa --> koequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koala. Koe. Lijkt toch op elkaar?
Ze zien er zo lief uit maar koala's zijn helemaal niet cute.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Zag ooit een koala in de dierentuin, die was MAD
Moet voor Google toch niet uitmaken?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
probeer het eens met een spatie ertussen
ik zie alleen maar koala's en geen koeienquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet voor Google toch niet uitmaken?
Nou deze zeker niet neequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zien er zo lief uit maar koala's zijn helemaal niet cute.
Beetje zoals Zoskquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zien er zo lief uit maar koala's zijn helemaal niet cute.
heel goedquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:40 schreef MAHL het volgende:
Zit er over te denken om wat geld aan een goed doel te geven
flikkerquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:40 schreef MAHL het volgende:
Oh haha het enige goede doel dat ben ik zelf dus dat hoeft nietmeer
ik wil het niet horenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook wel erg jammer toen ik daar achter kwam.
Moet altijd aan dit stukje denken bij koala's:quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik keek tijdje terug programma 107 gevaarlijke dieren in Australië. Koala stond best hoog.
Komt gewoon omdat google je locatie weet, drenthe, dus dat moet van koeien houden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Google -> Koalaklok. Krijg je allemaal koeien:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat google je locatie weet, drenthe, dus dat moet van koeien houden.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaa, zon schijnt prachtig.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:42 schreef Crack_ het volgende:
en niet omdat panda's > koala's maar omadt panda's en omdat die niet gemaakt zijn om hier te leven
Genoeg betalen en moet lukkenquote:
ahwquote:
ahwquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Meeste dieren die er cute uit zien zijn helemaal niet zo lief. Kuroi alleen al is een goed voorbeeld![]()
Ze begint wel steeds liever te worden.
..quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dieren lijken gewoon op hun baasje dus ja trek je conclusies
Klopt. Soms ben ik een enorme kutwjf, soms ben ik heel lief. Meestal ben ik heel erg lui. Ik hou van eten. Knuffelen hoeft van mij ook allemaal niet zo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knuffelen met je katquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Soms ben ik een enorme kutwjf, soms ben ik heel lief. Meestal ben ik heel erg lui. Ik hou van eten. Knuffelen hoeft van mij ook allemaal niet zo.
Moet je kat dat wel willen hé.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Knuffelen met je kat![]()
Lekker fluffy
Vraag me af wat voor soort hond het zou worden als ik er een op zou voedenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
zn mooie ogenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rodin heeft wel wat weg van je.
oh, okquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Knuffelen binnen relatie is wel prima hoor maar dat geknuffel onder elkaar als vrienden.. nee man.
Een zeer agressievequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor soort hond het zou worden als ik er een op zou voeden
Hans KoalaKlokquote:
Doe jij dat?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel hondsloyaal
Zou hij ook gaan grommen als hij linkse meisjes tegenkomt?
Nou ja, me dunkt dat je hond binnen kortste keren wordt afgemaaktquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel hondsloyaal
Zou hij ook gaan grommen als hij linkse meisjes tegenkomt?
Inwendigquote:
Ja, en dan verschillende meningen of dat goed of slecht is ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Inwendig
Maar vind het stiekem wel lief hoor, dat ze het zo goed met de wereld voor hebben. Tis alleen een tikkie naïef allemaal.
Ach zolang ze maar geil worden van rechtse praatjes is het goed.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dan verschillende meningen of dat goed of slecht is ook
Heerlijk bolletje dat het is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kitty lovealtijd aan mn zij
Mensenbaby'squote:Op donderdag 30 maart 2017 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het bijzonder dat er meer mensen zijn die baby's van andere diersoorten er lief uit vinden zien dan dat er mensen zijn die mensenbaby's er lief uit vinden zien.
Baby Alpacaquote:
Ohquote:
Ik ben helemaal geen Hans koalabeertje.quote:
Sorry.quote:
Vervelend hé.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:09 schreef HPLC het volgende:
er is hier nu wel altijd een blauwe aanwezig
er staan toch 3 K's, zit dat laken weer voor je ogen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen Hans koalabeertje.
Wowquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen Hans koalabeertje.
Ik durf niet meer te rellen inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:09 schreef HPLC het volgende:
er is hier nu wel altijd een blauwe aanwezig
Het leek wel alsof Hans Klok even bezig wasquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Heb er even wat leukers van gemaakt hoor. Hehe.
Nu heb je hem weggepest bedankt hequote:Op donderdag 30 maart 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te rellen inderdaad
Bah, typisch weer zo'n actie van een blauwequote:Op donderdag 30 maart 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bah, typisch weer zo'n actie van een blauwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |