SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkMake love, not war ☮
Deze echte naam is Ad Kraamer. Misschien van Floris V?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken die stem van een ander lied, maar weet even niet waarvan...
goede duidelijke uitspraak !quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht aan Ronnie Tober maar twijfel wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:35 schreef MadMaster het volgende:
De Heilsoldaat natuurlijk...quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Deze echte naam is Ad Kraamer. Misschien van Floris V?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:36 schreef livelink het volgende:
Zijn moeder werkte voor een kleuren-tv. Mooi tijdsbeeld.
Ze was omroepster...quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:36 schreef livelink het volgende:
tante Hannie ?quote:
Goeie ouwe tijd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:36 schreef livelink het volgende:
met zo ding bovenop de tv om zenders te zoekenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel erg.
En gelukkig onbekend...
+1quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel erg.
En gelukkig onbekend...
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit de B kant?
Die andere ken ik wel...
2 B-kanten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit de B kant?
Die andere ken ik wel...
Artiest is goed.quote:
Tracklistquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit de B kant?
Die andere ken ik wel...
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik heb dit nummer pas een paar jaar geleden voor het eerst gehoord. Maar vond het meteen mooi.
Opschieten dan, ik heb nog 15 minutenquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:45 schreef Dj_Vout het volgende:
Er zitten nog wat pareltjes in de koker vandaag.![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:45 schreef Dj_Vout het volgende:
Er zitten nog wat pareltjes in de koker vandaag.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
Opschieten dan, ik heb nog 15 minuten
Tja, ik weet het niet. Ik vond het zelf ook raar.quote:
Onbekende.... deze had ik over willen slaan.quote:
Snel vergeten dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |