dikke snolquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij jou. Open er een topic over in FB anders. Groetjes van Noel.
Ga je ook je hart weggeven?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even in de weggeefwinkel staan.
Naughty Knot om je heen en tot ooit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even in de weggeefwinkel staan.
Je ligt er 's nachts toch naast. :squote:Op donderdag 30 maart 2017 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal nooit een foto te sturen
Zosk ken wel wat mensen die in de organenhandel zitten.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zosk ken wel wat mensen die in de organenhandel zitten.
bouw een feestje danquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Wel saai, we hebben geen bezoekers meer zo te zien.
Maar dan is het donker en heb ik altijd mijn Scream-masker opquote:
Waarom draag je een Scream-masker in bed in het donker?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan is het donker en heb ik altijd mijn Scream-masker op
Gvd, kut Zoskquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal nooit een foto te sturen
pff ja dan pff hoorquote:
zorgen dat iemand een eigen mislukte bestaan kan opbouwen en ontevreden kan zijn over alles wat hij niet isquote:
Dat bemoeilijkt mijn ademhaling zodat ik begin te hijgen en dan denken de buren dat ik seks heb.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom draag je een Scream-masker in bed in het donker?
Maar zeiken is best leukquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
In plaats van tevreden zijn met wat hij wel is
bestaat niet, is compeet nutteloosquote:
Waarom denkt iedereen maar dat het leven zin moet hebben?quote:
Hahahaha gvd. Hardop.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat bemoeilijkt mijn ademhaling zodat ik begin te hijgen en dan denken de buren dat ik seks heb.
echt he, we zijn helemaal niets, gaan we nooit worden, volkomen kansloosquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen maar dat het leven zin moet hebben?
Geniet ervan en ja, je bent vervangbaar en je wordt vergeten, dus lekker boeiend
Ik zou liever eenzaam dood gaan en dat je dan in het nieuws komt omdat je al twee jaar ligt weg te rotten in je stoffen stoel van seats en sofas zonder dat iemand het doorhad of je miste.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he, we zijn helemaal niets, gaan we nooit worden, volkomen kansloos
hooguit hopen dat er iemand huilt als je dood bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |