Zou mij niks verbazen als ik nu een ban krijg met het partijkartel wat hier zit.quote:
aber Tr-ed niet echt, ze is niet zoals jij hequote:Op donderdag 30 maart 2017 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als ik nu een ban krijg met het partijkartel wat hier zit.
Jij krijgt sowieso altijd mijn aandacht.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom wel terug als knappe mannen zoals Zosk alle aandacht krijgen.
Kijk je hoeft niet weg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom wel terug als knappe mannen zoals Zosk alle aandacht krijgen.
Dat doe ik alleen bij jou. Open er een topic over in FB anders. Groetjes van Noel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aber Tr-ed niet echt, ze is niet zoals jij he
Oh gelukkigquote:
dikke snolquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij jou. Open er een topic over in FB anders. Groetjes van Noel.
Ga je ook je hart weggeven?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even in de weggeefwinkel staan.
Naughty Knot om je heen en tot ooit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even in de weggeefwinkel staan.
Je ligt er 's nachts toch naast. :squote:Op donderdag 30 maart 2017 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal nooit een foto te sturen
Zosk ken wel wat mensen die in de organenhandel zitten.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zosk ken wel wat mensen die in de organenhandel zitten.
bouw een feestje danquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Wel saai, we hebben geen bezoekers meer zo te zien.
Maar dan is het donker en heb ik altijd mijn Scream-masker opquote:
Waarom draag je een Scream-masker in bed in het donker?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan is het donker en heb ik altijd mijn Scream-masker op
Gvd, kut Zoskquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal nooit een foto te sturen
pff ja dan pff hoorquote:
zorgen dat iemand een eigen mislukte bestaan kan opbouwen en ontevreden kan zijn over alles wat hij niet isquote:
Dat bemoeilijkt mijn ademhaling zodat ik begin te hijgen en dan denken de buren dat ik seks heb.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom draag je een Scream-masker in bed in het donker?
Maar zeiken is best leukquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
In plaats van tevreden zijn met wat hij wel is
bestaat niet, is compeet nutteloosquote:
Waarom denkt iedereen maar dat het leven zin moet hebben?quote:
Hahahaha gvd. Hardop.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat bemoeilijkt mijn ademhaling zodat ik begin te hijgen en dan denken de buren dat ik seks heb.
echt he, we zijn helemaal niets, gaan we nooit worden, volkomen kansloosquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen maar dat het leven zin moet hebben?
Geniet ervan en ja, je bent vervangbaar en je wordt vergeten, dus lekker boeiend
Ik zou liever eenzaam dood gaan en dat je dan in het nieuws komt omdat je al twee jaar ligt weg te rotten in je stoffen stoel van seats en sofas zonder dat iemand het doorhad of je miste.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he, we zijn helemaal niets, gaan we nooit worden, volkomen kansloos
hooguit hopen dat er iemand huilt als je dood bent
als ik sterf moet leven gevierd worden, als je huilt krijg je meer drank/drugs.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ik niet, niet dat ik het mijn vrouw en kind toewens ofzo, maar het idee dat ik gemist ga worden als het zover is doet me serieus ietsquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou liever eenzaam dood gaan en dat je dan in het nieuws komt omdat je al twee jaar ligt weg te rotten in je stoffen stoel van seats en sofas zonder dat iemand het doorhad of je miste.
Zo is het wel, maar lekker boeiend. Je kan ook een Breivikje doen natuurlijk, dan wordt over 100 jaar nog over je gesproken, maar dan huilt alleen je moeder op je begrafenis.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat sowieso, broodjes kroket en voor de mensen die ik echt mocht drank en drugs, vier mijn debiele bestaan, ik was een vonkje boven het vuur van de scheppingquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik sterf moet leven gevierd worden, als je huilt krijg je meer drank/drugs.
Oh, dat kan. Mij niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ik niet, niet dat ik het mijn vrouw en kind toewens ofzo, maar het idee dat ik gemist ga worden als het zover is doet me serieus iets
wacht maar af... ooit als het meezit heb je mensen die van je houden, al denk ik ineens, in jouw geval...quote:
Mag ik Annabel dan hebben?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat sowieso, broodjes kroket en voor de mensen die ik echt mocht drank en drugs, vier mijn debiele bestaan, ik was een vonkje boven het vuur van de schepping
Spreek lekker voor jezelfquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen maar dat het leven zin moet hebben?
Geniet ervan en ja, je bent vervangbaar en je wordt vergeten, dus lekker boeiend
Ja precies. Fijn dat het kwartje valt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wacht maar af... ooit als het meezit heb je mensen die van je houden, al denk ik ineens, in jouw geval...
ik ben wat traagquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja precies. Fijn dat het kwartje valt.
Zeebonk1977quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
al mijn accounts hebben hetzelfde ww
ik stuur je het te zijner tijd wel door
Jij wel?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kan echt niet rekenen die debiele catkiller
SOWquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wacht maar af... ooit als het meezit heb je mensen die van je houden, al denk ik ineens, in jouw geval...
niet, ik zit aan een best drukke straatquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga dan uit het raam kijken, heb je rust
'inloggen'quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
echt he.. iedereen aan het inloggen op annabel
kijk je naar je muurquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet, ik zit aan een best drukke straat
Zou jij voor een miljoen euro een jaar lang 8 boterhammen met kaas per dag eten?quote:
nee dan krijg ik anorexiaquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja godkk dan kijk je naar je navel
easy moneyquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou jij voor een miljoen euro een jaar lang 8 boterhammen kaas per dag eten?
voor minstens 1.5 miljoen, dan heb ik nog wat om uit te geven en dan lekker van de rente genietenquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou jij voor een miljoen euro een jaar lang 8 boterhammen met kaas per dag eten?
jij bent kaalquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jezus wat een moeilijk kind ben jij
jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
is haar dan het enige dat telt?
nee ik ben ook kaalquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
is haar dan het enige dat telt?
ook geen beetje mosterd?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag er geen sauzen op doen of tosti's van maken.
ik zou volhouden, ook vind ik kaas echt kapot ranzigquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag er geen sauzen op doen of tosti's van maken.
Geen cent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:46 schreef MAHL het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie al gegeven aan de hongernegertjes in Afrika
doe normaalquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, dus gewoon lekker van de kaas genieten
Waar kan ik je aan herkennenquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gezellig, ik vertrek op woensdag 4 mei om ongeveer half 11 's ochtends vanuit Amsterdam.
Hebben ze daar honger dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:46 schreef MAHL het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie al gegeven aan de hongernegertjes in Afrika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |