Zou mij niks verbazen als ik nu een ban krijg met het partijkartel wat hier zit.quote:
aber Tr-ed niet echt, ze is niet zoals jij hequote:Op donderdag 30 maart 2017 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als ik nu een ban krijg met het partijkartel wat hier zit.
Jij krijgt sowieso altijd mijn aandacht.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom wel terug als knappe mannen zoals Zosk alle aandacht krijgen.
Kijk je hoeft niet weg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom wel terug als knappe mannen zoals Zosk alle aandacht krijgen.
Dat doe ik alleen bij jou. Open er een topic over in FB anders. Groetjes van Noel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aber Tr-ed niet echt, ze is niet zoals jij he
Oh gelukkigquote:
dikke snolquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij jou. Open er een topic over in FB anders. Groetjes van Noel.
Ga je ook je hart weggeven?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even in de weggeefwinkel staan.
Naughty Knot om je heen en tot ooit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even in de weggeefwinkel staan.
Je ligt er 's nachts toch naast. :squote:Op donderdag 30 maart 2017 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal nooit een foto te sturen
Zosk ken wel wat mensen die in de organenhandel zitten.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zosk ken wel wat mensen die in de organenhandel zitten.
bouw een feestje danquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Wel saai, we hebben geen bezoekers meer zo te zien.
Maar dan is het donker en heb ik altijd mijn Scream-masker opquote:
Waarom draag je een Scream-masker in bed in het donker?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan is het donker en heb ik altijd mijn Scream-masker op
Gvd, kut Zoskquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal nooit een foto te sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |