Maakt niet uit, als je erin zet dat het om een post van Zosk gaat snappen ze het ook welquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar dat is toch hele topic en niet een post?
okeequote:Op donderdag 30 maart 2017 15:38 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je erin zet dat het om een post van Zosk gaat snappen ze het ook wel
ze heeft allang geen hart meerquote:
ftfyquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik irriteer me aan Hollanders die wanneer ze engels gaan praten ook accent enzo erin gooien. Doe niezo overdreven man, verschrikkelijk
Okequote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik irriteer me aan Hollanders die wanneer ze engels gaan praten ook accent enzo erin gooien. Doe niezo overdreven man, verschrikkelijk
Ik praat Brits Engels.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ja jouwe was goedquote:
Je hoeft niet steeds oke te zeggen hoor, voegt niet echt iets toe volgens mijquote:
van die mensen die ipv "oo", "oe" zeggenquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
inb4 okequote:Op donderdag 30 maart 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jouwe was goed
[..]
Je hoeft niet steeds oke te zeggen hoor, voegt niet echt iets toe volgens mij
kquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jouwe was goed
[..]
zosk dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
WTF heeft Ama nog geen maand ban :s
Echt kut hè. Wat een wanbeleid. Nee lekker je handje boven de mods houden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slecht hé.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
alsof dit wat toevoegt :ssquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Mag wel hoor mensen, het hoeft alleen niet echt
Pas maar op. Binnen een korte tijd gaat ze hier regeren met strakke handquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt kut hè. Wat een wanbeleid. Nee lekker je handje boven de mods houden.
Onschendbaarheid
quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pas maar op. Binnen een korte tijd gaat ze hier regeren met strakke hand
Nee joh, lijkt maar zo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
oeps volgens mij bleef mijn capslock steken
Doe normaal Anne Fleurquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
KIJK WAT JE DOET AMARANTHA JE KOMT EN IEDEREEN DURFT NIETS MEER TE ZEGGEN
NOU IK LAAT MIJ NIET HET ZWIJGEN OPLEGGEN
GENOEG IS GENOEG
FOKKERS VERENIGT U ALS ÉÉN FRONT ACHTER MIJ
SAMEN ZULLEN WIJ, HET FOK!VERZET, STRIJDEN TEGEN HOGERE MACHTEN DIE ONS HET LEVEN ONDRAAGBAAR MAKEN
Je bedoelt erger. En echt helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Imma special, ik doe aanquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bedoelt erger. En echt helemaal mee eens.
Jij zou je eigen moeder nog op straat zetten zodat een vluchteling die zegt dat hij 16 is terwijl hij eigenlijk 26 is een slaapplaats heeft .quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..meer van staan zal je bedoelen.
Zoek hem op en zet hem op de foto dan neem ik hem als UI.quote:
Nou en, hoef ook niks toe te voegenquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou die chick op het zebrapad wel doen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek hem op en zet hem op de foto dan neem ik hem als UI.
Vertel het ons snelquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:59 schreef Rozevla het volgende:
Wat is de kleinste spier in een geitje????
Rozevlaquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:59 schreef Rozevla het volgende:
Wat is de kleinste spier in een geitje????
Jezus wat slecht dit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
DE LUL VAN EEN MAROKKAAN!!!!
Ha-ha-ha
Moeten ze eens met hem doenquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:59 schreef Zosk het volgende:
Wel bijzonder dat je foto's van willekeurige mensen op straat maakt en ze gewoon online gooit.
Dat doe je als je veel geld hebt en heel tevreden bent met je zinloze bestaan van de straten van Rotterdam uitlopen dag in dag uit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:59 schreef Zosk het volgende:
Wel bijzonder dat je foto's van willekeurige mensen op straat maakt en ze gewoon online gooit.
als je veel geld hebtbimporteer je je keukenapparatuur uit amerika en laat je hier amerikaans stopcontacten inbouwenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doe je als je veel geld hebt en heel tevreden bent met je zinloze bestaan van de straten van Rotterdam uitlopen dag in dag uit.
En als je niet veel geld hebt en vooral ontevreden met je zinvolle bestaan dan doe je wat precies?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doe je als je veel geld hebt en heel tevreden bent met je zinloze bestaan van de straten van Rotterdam uitlopen dag in dag uit.
Buitenwereld is voor sommige ontzettend bijzonderquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:59 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het ook altijd bijzonder om buiten te zijn. Ik kom daar niet zo vaak helaas.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Buitenwereld is voor sommige ontzettend bijzonder
haha zosk hahaquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd bijzonder om buiten te zijn. Ik kom daar niet zo vaak helaas.
Dat is toch hzaw zijn favoriete chick? Beetje raar dit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef SideEffect2.0 het volgende:
Wel leuk dat hij fan is van Anna nooshin
zij is wel extra geefbaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef SideEffect2.0 het volgende:
Wel leuk dat hij fan is van Anna nooshin
Hem afkraken in zijn topics.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
En als je niet veel geld hebt en vooral ontevreden met je zinvolle bestaan dan doe je wat precies?
quote:
Ik lul geen onzin. Overal zit een kern van waarheid in. Waarom zou ik mezelf op internet anders voordoen dan ik ben?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Waarom lul je zo veel onzin, ik snap t echtniet
Het is namelijk ook niet bedoeld als grapje, of wel?
Haha echt? Ook die van mijquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is toch hzaw zijn favoriete chick? Beetje raar dit.
ff terrasje pakken dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Oh mijn plannen vanavond gaan ook al nie door, gaat lekker zo
Oh.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Haha echt? Ook die van mij![]()
Nee maar bedoelde Iwanius, hij had zelfs speciaal een topic over haar geopend
topquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik lul geen onzin. Overal zit een kern van waarheid in. Waarom zou ik mezelf op internet anders voordoen dan ik ben?
Doet hij dat dan? Een stekker laten veranderen is nooit in hem opgekomen zeker.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je veel geld hebtbimporteer je je keukenapparatuur uit amerika en laat je hier amerikaans stopcontacten inbouwen
Ik kan niet zoveel met dit antwoord maar krijg het gevoel alsof je mij niet serieus neemt.quote:
heb geen zin in die bullshitquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met dit antwoord maar krijg het gevoel alsof je mij niet serieus neemt.
Ik zou heel graag willen dat Crack mij eens serieus neemtquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met dit antwoord maar krijg het gevoel alsof je mij niet serieus neemt.
Hij heeft het echt moeilijk, kan je geen spikkels over die 7 cm strooien en je ding doen zoals wat je onlangs hebt gepost?quote:
Lees het dan gewoon niet, gekkie. Maak je niet zo druk. Laat mij lekker mijn ding doen, hier zijn tenminste nog mensen waarbij ik het kwijt kan.quote:
hehehehehequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft het echt moeilijk, kan je geen spikkels over die 7 cm strooien en je ding doen zoals wat je onlangs hebt gepost?
ahh, nee dan ga ik door naar leiden. Helaasquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wageningen
Tot hoe laat ben je agga
Iw is ook een kloonquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh.Wel leuk dat jullie met zijn drieën iets gemeen hebben.
ik weet pas als het bullshit is als ik het heb gelezen, verder laat ik je volgens mij ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lees het dan gewoon niet, gekkie. Maak je niet zo druk. Laat mij lekker mijn ding doen, hier zijn tenminste nog mensen waarbij ik het kwijt kan.
Snap wel steeds beter waarom je forever alone bent maar hoef je niet aan te kijken dus ik tolereer je gedrag maar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lees het dan gewoon niet, gekkie. Maak je niet zo druk. Laat mij lekker mijn ding doen, hier zijn tenminste nog mensen waarbij ik het kwijt kan.
Kak, maar kan wel keerquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh, nee dan ga ik door naar leiden. Helaas
Zal ik voortaan iedere post beginnen met "LET OP CRACK DIT IS EEN BULLSHIT POST" om je de moeite en ergernissen te besparen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet pas als het bullshit is als ik het heb gelezen, verder laat ik je volgens mij ook
daarom dacht ikquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kak, maar kan wel keer
Want hoorde laatst dat jij daar werkte en ik woon daar dus hey
Jij bent wel erg traag van begrip, of niet?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap wel steeds beter waarom je forever alone bent maar hoef je niet aan te kijken dus ik tolereer je gedrag maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |