abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169880427
annefleurdd twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 18:08:01 Er is gister het e.e.a. gebeurd na het debat in de Balie. https://t.co/NF51FZhK1R reageer retweet

Bovenstaand is de oorspronkelijk OP
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169880449
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:19 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Wat is jou sneeuwvlokje ratio mbt tot je posts? 1:2?
Heb je nu echt niet door dat jij je eigenlijk net zo (vals) verongelijkt gedraagt als Annefleur?
pi_169880463
En wederom doet Pauw het netjes. Zijn interview op Radio 1 nu.
pi_169880509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
En wederom doet Pauw het netjes. Zijn interview op Radio 1 nu.
Wat zegt die?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169880526
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wat zegt die?
De waarheid. En gelukkig zijn de interviewers het met hem eens. Dat Annefleur een hoop roept, maar niet met concrete voorbeelden en onderbouwingen komt.
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:26:58 #6
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169880555
Als je naar haar instagram kijkt, doet ze iets ander dan rondreizen op kosten van Pa, om met haar zo te zien dure (in elk eval goede)camera plaatjes te schieten. Echt, dat iemand van dat wicht een icoon van dapper vrouwelijk links probeert te maken, wondere wereld dit.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:27:18 #7
153506 Captain_Fabulous
pi_169880561
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:25 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

De waarheid. En gelukkig zijn de interviewers het met hem eens. Dat Annefleur een hoop roept, maar niet met concrete voorbeelden en onderbouwingen komt.
Ergens terug te luisteren?
pi_169880567
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ergens terug te luisteren?
radio1.nl :+
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:29:59 #9
153506 Captain_Fabulous
pi_169880646
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

radio1.nl :+
Zit daar al te kijken, zie nog niks...zal later op de dag wel komen neem ik aan.
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:30:37 #10
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_169880661
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je naar haar instagram kijkt, doet ze iets ander dan rondreizen op kosten van Pa, om met haar zo te zien dure (in elk eval goede)camera plaatjes te schieten. Echt, dat iemand van dat wicht een icoon van dapper vrouwelijk links probeert te maken, wondere wereld dit.
Linkje?
pi_169880683
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:32:34 #12
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169880709
quote:
Goeie dartfoto's om op te oefenen :')
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:33:54 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169880743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:25 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Annefleur is typisch zo'n meisje dat door haar ouders enkel is aangemoedigd en nooit gecorrigeerd en later op school ook nooit is tegengesproken door haar leraren. Want ze was een vrouw en dus had ze altijd gelijk.

Daarom heeft ze nooit geleerd haar meningen te onderbouwen. Ze kreeg toch wel gelijk. Nu dat in de Grotemensenwereld wel van haar verwacht wordt gaat ze huilen dat het niet eerlijk is.
The End Times are wild
pi_169880757
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je nu echt niet door dat jij je eigenlijk net zo (vals) verongelijkt gedraagt als Annefleur?
Nee, ik sta open voor de argumenten van anderen. En ik vind je typeringen ;) van sneeuwvlokjes (wat jij in een groot deel van je posts doet) maar vervelend en een ontwijking van een debat op argumenten. Jij gunt een ander niet een andere wereldbeschouwing, ben je dan zelf niet een sneeuwvlokje...

Maar boeie, het is gewoon wat vervelend wanneer je constant met die dooddoener aan komt zetten. Meelopen met Amerikaanse gehypte termen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:37:32 #15
306109 francoisdublanc
pi_169880845
quote:
Ik vraag me altijd dit af: als de hele wereld zou bestaan uit Anne Fleur's, zou het dan een betere/werkbare wereld zijn? Ik denk het niet.
pi_169880872
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:34 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nee, ik sta open voor de argumenten van anderen. En ik vind je typeringen ;) van sneeuwvlokjes (wat jij in een groot deel van je posts doet) maar vervelend en een ontwijking van een debat op argumenten. Jij gunt een andere niet een andere wereldbeschouwing, ben je dan zelf niet een sneeuwvlokje...
Ik gun jouw zeker een andere wereldbeschouwing, alleen heb ik dan wel de vrijheid om die van jou belachelijk te maken zeker als je begint over demoniseren van een politicus uit de jaren 80 waarmee het eigenlijk wel duidelijk is dat jij: A: niet tegen kritiek kunt op mensen met een soortgelijk wereldbeeld (typisch sneeuwvlokjes gedrag zoals veel SJW's ook laten zien met hun "ik ben voor vrijheid van meningsuiting als het maar de goede mening is) en B: demoniseren verwart met persifleren.

Je kunt het heel vervelend vinden dat ik jou ook als speciaal sneeuwvlokje zie maar ik ben tenminste wel in staat om uit te leggen waarom ik dat vind en helaas voor jou bewijs je in bijna al je reacties mijn gelijk .
pi_169880880
annefleurdd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:29:03 Dit is wel héél makkelijk, Jeroen. https://t.co/mTcNnyRkHh reageer retweet
DeOchtend twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:27:57 Pauw herkent zich niet in de kritiek van @AnneFleurdd op het interview in Pauw: 'Een ontzettend sterke gast die vol... https://t.co/tbNBSqVUHD reageer retweet
Sterk?! }:|
pi_169880906
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:38 schreef Chewie het volgende:

...
Dat vind ik echt onzin, en het spiegelen van Amerikaanse culturele uitingen naar Nederland vind ik maar wat meeloperig, maar weet je, dat mag jij van mij doen hoor :p

Nou weer over Annefleur?
pi_169880967
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:40 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Dat vind ik echt onzin, en het spiegelen van Amerikaanse culturele uitingen naar Nederland vind ik maar wat meeloperig, maar weet je, dat mag jij van mij doen hoor :p

Nou weer over Annefleur?
Ik had gehoopt dat wij als "doe normaal" cultuur hier niet zo vatbaar voor waren, maar helaas, steeds meer SJWs in Nederland. 8)7
pi_169880977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:39 schreef Ali_boo het volgende:
annefleurdd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:29:03 Dit is wel héél makkelijk, Jeroen. https://t.co/mTcNnyRkHh reageer retweet
DeOchtend twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:27:57 Pauw herkent zich niet in de kritiek van @AnneFleurdd op het interview in Pauw: 'Een ontzettend sterke gast die vol... https://t.co/tbNBSqVUHD reageer retweet
Enige zelfreflectie ontbreekt echt bij haar.
pi_169881004
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:39 schreef Ali_boo het volgende:
WTF is mansplaining trouwens? en wat deed Pauw nou weer verkeerd
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:46:01 #22
306109 francoisdublanc
pi_169881016
Ik vraag me echt af of zij ooit een negatieve ervaring heeft gehad met de multiculturele samenleving. Waarschijnlijk niet.
pi_169881019
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:45 schreef JanCees het volgende:

[..]

Pauw deed niks verkeerd. Hij gaf goede onderbouwde uitleg.

En mansplaining is ook zo'n overgewaaid toverwoord.

Mansplaining is a portmanteau of the words man and the informal form splaining of the verb explaining and means "to explain something to someone, typically a man to woman, in a manner regarded as condescending or patronizing."[1][2][3][4] Lily Rothman of The Atlantic defines it as "explaining without regard to the fact that the explainee knows more than the explainer, often done by a man to a woman",[5] and feminist author and essayist Rebecca Solnit ascribes the phenomenon to a combination of "overconfidence and cluelessness"
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:47:16 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169881032
quote:

[..]

mansplaining is als een man iets aan een vrouw probeert uit te leggen. Dat is sexistisch, want het suggereert dat mannen meer verstand van zaken hebben dan vrouwen.

Een vrouw heeft dit begrip bedacht, er een boek over geschreven en is er professor mee geworden.
The End Times are wild
pi_169881034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:46 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vraag me echt af of zij ooit een negatieve ervaring heeft gehad met de multiculturele samenleving. Waarschijnlijk niet.
Maar hoeveel Nederlanders zullen dat nu daadwerkelijk echt hebben?
pi_169881038
Pauw deed helemaal niet aan mansplaining. Als Annefleur een man was geweest, dan had hij hetzelfde gezegd over de domheid van zijn/haar tweets.
pi_169881042
Haha juist mooi dat Pauw zo reageert. Maakt Anne Fleur alleen maar meer mad :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169881046
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Weinig. Een groot deel is berust op onderbuikgevoel.
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:48:07 #29
306109 francoisdublanc
pi_169881053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Geen meerderheid in ieder geval. Maar het ergert me omdat zulk soort figuren wel mensen wegzetten als 'extreem-rechts'.
pi_169881062
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Pauw deed helemaal niet aan mansplaining. Als Annefleur een man was geweest, dan had hij hetzelfde gezegd over de domheid van zijn/haar tweets.
Ja maar zo winnen de Annefleurs wel de discussie, voor hun achterban dan en dat is het belangrijkste.
pi_169881109
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja maar zo winnen de Annefleurs wel de discussie, voor hun achterban dan en dat is het belangrijkste.
Klopt. Het is een enge groeiende hype. Om alles maar weg te zetten als mansplaining.
Stel ik heb jaren gestudeerde op een bepaald onderwerp. En dan komt er een Annefleur type die er niks van weet. En ik vertel dan hoe het zit, dan zal dat straks al gezien worden als mansplaining.
What's next? Mannelijke leraren verbieden? :')
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:50:16 #32
3542 Gia
User under construction
pi_169881110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Annefleur is typisch zo'n meisje dat door haar ouders enkel is aangemoedigd en nooit gecorrigeerd en later op school ook nooit is tegengesproken door haar leraren. Want ze was een vrouw en dus had ze altijd gelijk.

Daarom heeft ze nooit geleerd haar meningen te onderbouwen. Ze kreeg toch wel gelijk. Nu dat in de Grotemensenwereld wel van haar verwacht wordt gaat ze huilen dat het niet eerlijk is.
Dit is ook echt al tot syndroom gebombardeerd. Postte dit al in het vorige topic, maar het klopt aardig met wat we van Anne Fleur zien.

http://mens-en-gezondheid(...)e-kind-syndroom.html

Vond dit wel typerend:

quote:
Wanneer je "Het verwende kind-syndroom" van Willem de Jong (pedagoog) leest, bekruipt je al snel het gevoel dat ouders uit onwil verzuimen hun kinderen op te voeden. Waarschijnlijk is dit eerder uit onmacht. Niet dat ouders slechte opvoeders zijn, maar in deze maatschappij krijgen kinderen alles. Jij wil je kind ook graag gelukkig zien en niet steeds die ouder zijn waarvan de kinderen minder krijgen. Kinderen voelen dit haarfijn aan en weten hun ouders feilloos te manipuleren om hun zin te krijgen. Hoe moeilijk dit soms ook is, als ouder moet je blijven geloven in je eigen normen en waarden, ondanks dat je omgeving soms anders laat zien.
pi_169881119
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:48 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Geen meerderheid in ieder geval. Maar het ergert me omdat zulk soort figuren wel mensen wegzetten als 'extreem-rechts'.
Ja maar dat is ook een tactiek om de discussie te winnen voor je medestanders.

Ben de afgelopen tijd ook door alt-rechts hier neergezet als extreem-links omdat ik het waagde het niet met ze eens te zijn.
pi_169881134
latarahelena twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:39:02 @DeOchtend @annefleurdd Het feit dat iemand ondanks mansplaining 2.0 overeind blijft is niet bepaald een aanbeveling, dunkt me #pauw reageer retweet
kwast66 twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:45:38 @latarahelena @DeOchtend @annefleurdd wat overeind blijft. Zij is een gevaarlijke linkse gek. Linkse gekken willen gelijk hebben. reageer retweet
pi_169881140
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja maar dat is ook een tactiek om de discussie te winnen voor je medestanders.

Ben de afgelopen tijd ook door alt-rechts hier neergezet als extreem-links omdat ik het waagde het niet met ze eens te zijn.
Klopt. Dat is de maatschappij van nu. Als je het niet met iemand eens bent op een bepaald standpunt, dan behoor je gelijk tot de extreme zijde van de andere kant.
pi_169881157
FemNetGL twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:27:58 De kritiek van @annefleurdd op Thierry Baudet is volkomen terecht. Dat zij hier om bedreigd wordt is onacceptabel. Zij verdient onze steun. reageer retweet
pi_169881160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:51 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Klopt. Dat is de maatschappij van nu. Als je het niet met iemand eens bent op een bepaald standpunt, dan behoor je gelijk tot de extreme zijde van de andere kant.
Mooie samenvatting van de afgelopen 3 jaar dit.
Ja doei.
pi_169881172

_O- _O-
pi_169881201
Al die "white knights" op Joop zijn ook wel hilarisch
pi_169881214
http://www.nporadio1.nl/d(...)ef-volledig-overeind

Jeroen Pauw wordt even op het matje geroepen hoor (begint rond 8 min).
pi_169881222
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:54 schreef Chewie het volgende:
Al die "white knights" op Joop zijn ook wel hilarisch
Ja die willen makkelijk een meisje scoren :P
pi_169881236
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:55 schreef Warsaw het volgende:
http://www.nporadio1.nl/d(...)ef-volledig-overeind

Jeroen Pauw wordt even op het matje geroepen hoor (begint rond 8 min).
Op het matje geroepen? :?
Rare omschrijving als later de mensen van Radio1 het met hem eens zijn.
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:56:27 #43
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169881238
quote:

[..]

Mansplaining is een verbastering van explaining. Als een man iets aan een vrouw uitlegt dan moet er wel een seksistische gedachte achter zitten is het idee, als een man weigert iets aan een vrouw uit te leggen dan is dat natuurlijk ook seksistisch. Hieronder gaat zo'n zure vrouw lekker op haar plaat na het gebruik van die (zelf overigens vrij seksistische) term.

[ Bericht 18% gewijzigd door Twiitch op 30-03-2017 11:05:31 ]
pi_169881248
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:56 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mansplaining is een verbastering van explaining. Als een man iets aan een vrouw uitlegd dan moet er wel een seksistische gedachte achter zitten, als een man iets weigert aan een vrouw uit te leggen dan is dat natuurlijk ook seksistisch.
Lang leve de slachtofferrol *G*
pi_169881259
http://politiek.tpo.nl/20(...)r-dekker-groenlinks/

Nu dit weer, wat een stompzinnige ophef dit ook eigenlijk, de tering
pi_169881272
quote:
9s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:57 schreef Warsaw het volgende:

_O-

Nou, scheelt GroenLinks weer een verklaring om afstand van haar te nemen.
pi_169881281
Die kan echt niet overweg met tegenslag
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:59:09 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169881284
waar komt deze obsessie toch vandaan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169881286
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:58 schreef Chewie het volgende:
Die kan echt niet overweg met tegenslag
Zal wat wezen als de lezing Omgaan met teleurstellingen niet doorgaat.
pi_169881288
quote:

''Bovendien zitten we al langere tijd niet meer op één lijn. GroenLinks kan zich, door zijn haast liberale stemgedrag, beter GroenRechts noemen.''

_O-
pi_169881295
quote:

Wel mooi weer. Mening van iemand/partij bevalt mevrouw niet, hup, ze zijn dan (extreem) rechts :') Zelfs groen fucking links _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 11:02:02 ]
pi_169881321
quote:
99s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel mooi weer. Mening van iemand/partij bevalt mevrouw niet, hup, ze zijn dan (extreem) rechts :') Zelfs groen fucking links _O_
Tja, zo rollen de extreem links wappies.
pi_169881332
quote:

_O_ _O_ _O- _O- _O- :W :W :W 8)7 8)7
pi_169881345
Kijken wat de SJW's van GL die achter haar staan nu gaan zeggen. c_/
pi_169881346
Misschien kan ze hoppen naar de PVDD
pi_169881347
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:02 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Tja, zo rollen de extreem links wappies.
quote:
In haar opzeggingsbrief zegt Anne Fleur ontevreden te zijn met de huidige koers van de partij, “GroenLinks kan zich door zijn haast liberale stemgedrag beter GroenRechts noemen”. En: “Bovendien ga je een groene wereld, waar ik zo hard naar streef, niet bereiken met liberale middelen”.
GVD _O- _O- _O-
pi_169881389
Waarom zijn dit soort activisten altijd anti-bedrijven?

zijn bedrijven juist met dit beleid niet de entiteiten die duurzaamheid en een groene wereld hoger in het vaandel hebben staan dan een liberale overheid die voor een vrije markt staat? (minder bemoeienis dan een links kabinet)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 11:08:16 ]
pi_169881430
annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 09:09:19 Mansplaing level: 1000Goedemorgen 😂 #pauw reageer retweet
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:10:53 #59
306109 francoisdublanc
pi_169881437
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:04 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

[..]

GVD _O- _O- _O-
_O-
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:11:57 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169881451
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als Pauw iets tegen AF zegt is het per definitie mansplaining. Ongeacht hoe dom AF is en hoe terecht zijn argumenten.
Hij heeft altijd ongelijk om drie redenen;
1) Hij is blank ('wit' volgens AF c.s.)
2) Hij is een man
3) Hij is oud

In discussies in Amerika en Zuid-Afrika is het al heel gebruikelijk dat blanke mannen niks meer mogen zeggen tegen negers of wijven, vanwege hun privilege.
Daarom wordt daar op universiteiten onderwerpen als fysica en wiskunde ook vervangen door genderstudies en witchcraft. Omdat de eerste vakken racistisch en seksistisch zijn.

Echt waar.
The End Times are wild
pi_169881474
aafkeromeijn twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:22:59 Pauw... omdat Jinek keertje scoordemet het afmaken van iemand met een mening hoef je dat niet meteen tot programmaformat te verheffen. reageer retweet
aafkeromeijn twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:21:09 WIE heeft bedacht dat het een goed idee was om Ed Nijpels een meisje te laten neerknuppelen? #pauw reageer retweet
pi_169881486
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als Pauw iets tegen AF zegt is het per definitie mansplaining. Ongeacht hoe dom AF is en hoe terecht zijn argumenten.
2) Hij is een man
3) Hij is oud

In discussies in Amerika en Zuid-Afrika is het al heel gebruikelijk dat blanke mannen niks meer mogen zeggen tegen negers of wijven, vanwege hun privilege.
Daarom wordt daar op universiteiten onderwerpen als fysica en wiskunde ook vervangen door genderstudies en witchcraft. Omdat de eerste vakken racistisch en seksistisch zijn.

Echt waar.
Jup, en als ze geen werk kunnen krijgen vanwege hun waardeloze opleiding is dat weer een bevestiging dat ze worden gediscrimineerd en dus radicaliseren ze nog meer.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:15:10 #63
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169881495
quote:

[..]

2) Hij is een man
3) Hij is oud

Echt waar.
Het welbekende "YOU'RE A WHITE MALE"- argument. :')
pi_169881502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:13 schreef wolkentoetje het volgende:
aafkeromeijn twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:22:59 Pauw... omdat Jinek keertje scoordemet het afmaken van iemand met een mening hoef je dat niet meteen tot programmaformat te verheffen. reageer retweet
aafkeromeijn twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:21:09 WIE heeft bedacht dat het een goed idee was om Ed Nijpels een meisje te laten neerknuppelen? #pauw reageer retweet
Neerknuppelen:? :? WTF

Echt, hebben deze mensen naar de verkeerde zender gekeken ofzo?
pi_169881519
Ed Nijpels zei alleen dat ze wat beter moest nadenken voordat ze wat tweet. Nou wat een neerknuppelen zeg
pi_169881535
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:15 schreef JanCees het volgende:

[..]

Neerknuppelen:? :? WTF

Echt, hebben deze mensen naar de verkeerde zender gekeken ofzo?
Die Aafke moet wel een trol zijn.
Toch? :{ Toch? ;(

pi_169881541
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:15 schreef Twiitch het volgende:

[..]

pi_169881564
GroenRechts _O-

Dit is nextlevel satire.
pi_169881579
quote:

[..]

2) Hij is een man
3) Hij is oud

Echt waar.
Laten we ervoor zorgen dat het in Nederland niet zover komt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:21:44 #70
153506 Captain_Fabulous
pi_169881595
We leud hoe dit verwoord ordt, als Greet tegen je is, hoef je verder niets te kunnen, dan ben je per definitie een held ofzo

quote:
de jonge activiste tegen wie door Geert Wilders aangifte is gedaan,
pi_169881622
annefleurdd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:22:12 Voor jullie het ergens anders lezen: ik heb mijn @groenlinks lidmaatschap opgezegd. Zal er later een blog over schrijven. reageer retweet
pi_169881666
http://vileine.com/2017/03/29/hallo-meneer-pauw-alweer/

quote:
Hallo Meneer Pauw,

Dit zoveelste dieptepunt in de Nederlandse talkshowgeschiedenis op achtentwintig maart 2017 om iets over elf in den avond, opende u met: “ik ga praten met Anne Fleur Dekker”. Van ‘praten met’ was echter geen sprake. Een ‘moralistisch toontje aanslaan tegen’ zou een veel gepastere opening zijn geweest. Samen met uw kompaan Meneer Nijpels ging u op jacht. In jullie ogen moest het publiek kijken naar de weerspiegeling van een zogenaamd dom hertje aan tafel. Een meisje dat toch had moeten zien aankomen wat ze over zichzelf had afgeroepen.
pi_169881667
Wanneer krijgt Anne Fleur der eigen talkshow?
pi_169881670
quote:
99s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:17 schreef CrashO het volgende:

[..]

Die Aafke moet wel een trol zijn.
Toch? :{ Toch? ;(

[ afbeelding ]
Zal wel een reactie zijn op Wierd's tweet:
wierdduk twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:06:41 Onderwijzend personeel stemt in grote meerderheid links. Met D66 erbij: 77% maar liefst. Lijkt mij onwenselijk. https://t.co/4ztzeTcyi2 reageer retweet
pi_169881702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:23 schreef wolkentoetje het volgende:
annefleurdd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:22:12 Voor jullie het ergens anders lezen: ik heb mijn @groenlinks lidmaatschap opgezegd. Zal er later een blog over schrijven. reageer retweet
Ah ze wordt nu vast anarchist.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:29:16 #76
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169881731
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:15 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Verwant aan de welbekende 'racisme-kaart'
The End Times are wild
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:29:33 #77
153506 Captain_Fabulous
pi_169881733
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:27 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ah ze wordt nu vast anarchist.
Nee, ze gaat voor de politieke tak van ANTIFA de volgende tweede kamer verkiezingen doen denk ik
pi_169881738
quote:
Ohhh ik ben zo goed voor de natuur... 8)7

Maar vlieg en vaar wel de hele wereld over :r
Nep milieuactivist.
pi_169881741
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Nee, ze gaat voor de politieke tak van ANTIFA de volgende tweede kamer verkiezingen doen denk ik
Dat is groenlinks toch?
pi_169881754
goeiejonne twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:23:24 @annefleurdd @groenlinks hoort wel bij onderduiken hé, kan je ongemerkt verder radicaliseren... reageer retweet
pi_169881755
quote:
We hadden het al ergens anders gelezen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:30:44 #82
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169881756
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:25 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zal wel een reactie zijn op Wierd's tweet:
wierdduk twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:06:41 Onderwijzend personeel stemt in grote meerderheid links. Met D66 erbij: 77% maar liefst. Lijkt mij onwenselijk. https://t.co/4ztzeTcyi2 reageer retweet
[ afbeelding ]
Komt omdat het overgrote deel van de docenten in het basisonderwijs vrouw is. Dat is echt 80% ofzo.
pi_169881799
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:30 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Komt omdat het overgrote deel van de docenten in het basisonderwijs vrouw is. Dat is echt 80% ofzo.
Vraag me af waar die diversiteitsquota's blijven :P Linkse bekken schuimen als de top van een bedrijf "maar" 25% vrouw is, maar dat 4 op de 5 docenten een kut heeft, is dan normaal :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 11:34:06 ]
pi_169881806
quote:

Ach, stiekem mag ik haar wel. Lekker activistisch, maar ze hoort inderdaad duidelijk niet bij GroenLinks thuis, eerder bij de SP (maar die partij is ook ingekapseld). En ze moet ook niet bij Pauw gaan zitten, want dat is gevestigde orde.

Ik ben het overigens helemaal met haar eens waar ze schrijft:
quote:
GroenLinks kan zich, door zijn haast liberale stemgedrag, beter GroenRechts noemen. Zo is het bijvoorbeeld pijnlijk om mensen uit te moeten leggen waarom een linkse partij zou stemmen voor de afschaffing van de studiefinanciering. Bovendien ga je een groene wereld, waar ik zo hard naar streef, niet bereiken met liberale middelen. Je moet consumenten niet pakken met bijvoorbeeld een vleestaks. Pak de hardwerkende burger niet in zijn portemonnee, maar pak bedrijven aan.
_O_

Mensen die op GroenLinks gestemd hebben, en die dus achter deze punten staan (afschaffen stufi, vleestaks etc. etc.), zijn echt volkomen gestoord. :)
pi_169881810
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

We hadden het al ergens anders gelezen.
_O-

Gaat ze nog een blog overschrijven ook... Zou ze wel groene stroom gebruiken voor haar pc?
pi_169881821
Ik moet wel heel hard lachen om de reclame die hier net voorbij kwam;

"GROW SOME BALLS" CAUSE LEARNING SOMETHING NEW TAKES SOME.

_O-
pi_169881862
quote:
Blijft ze nog wel actief in de Hilversumse politiek?
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:37:40 #88
153506 Captain_Fabulous
pi_169881866
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:34 schreef hpeopjes het volgende:

[..]
Ik ben het overigens helemaal met haar eens waar ze schrijft:
quote:
Pak de hardwerkende burger niet in zijn portemonnee, maar pak bedrijven aan.
Wat de Anne Fleurs va de wereld niet begrijpen is dat 'de bedrijven' niet bestaan als een soort van afgesloten wereld. Belast bedrijven, en ze rekenen het door. Dus elke vorm van 'maakbaarheids' heffingen, of 'strafheffingen' belanden uiteindelijk toch weer op het bordje van de burger....
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:38:52 #89
153506 Captain_Fabulous
pi_169881880
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:37 schreef Montagui het volgende:

[..]

Blijft ze nog wel actief in de Hilversumse politiek?
Als Hilversummer hoop ik dat dit gestoorde wicht heel snel verdwijnt uit 'mijn' gemeentelijke politiek omgeving.
pi_169881890
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ze kreeg ook al een steunbetuiging van Artk1kel , misschien zijn die al aan het hengelen.
pi_169881900
quote:
GroenLinks kan zich, door zijn haast liberale stemgedrag, beter GroenRechts noemen. Zo is het bijvoorbeeld pijnlijk om mensen uit te moeten leggen waarom een linkse partij zou stemmen voor de afschaffing van de studiefinanciering. Bovendien ga je een groene wereld, waar ik zo hard naar streef, niet bereiken met liberale middelen. Je moet consumenten niet pakken met bijvoorbeeld een vleestaks. Pak de hardwerkende burger niet in zijn portemonnee, maar pak bedrijven aan.
Wat een muts, zou graag eens een gesprekje met d'r willen.
Ik stem wat anders dat Fleurtje, toch leef ik milieubewuster dat dit portret.

Pak bedrijven aan... tuurlijk Fleurtje, want jij moet deze zomer wel naar Spanje kunnen vliegen.
pi_169881901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Anne Fleurs va de wereld niet begrijpen is dat 'de bedrijven' niet bestaan als een soort van afgesloten wereld. Belast bedrijven, en ze rekenen het door. Dus elke vorm van 'maakbaarheids' heffingen, of 'strafheffingen' belanden uiteindelijk toch weer op het bordje van de burg
Dat schijnen heel veel mensen niet te willen begrijpen, niet alleen de Anne Fleurs
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169881913
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

[..]

Wat de Anne Fleurs va de wereld niet begrijpen is dat 'de bedrijven' niet bestaan als een soort van afgesloten wereld. Belast bedrijven, en ze rekenen het door. Dus elke vorm van 'maakbaarheids' heffingen, of 'strafheffingen' belanden uiteindelijk toch weer op het bordje van de burger....
Precies. Net als dat rekeningrijden. Gestraft worden omdat je naar je werk moet. :')

Zelfs mijn 22 jaar oude auto is goedkoper dan de trein.
pi_169881917
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat een muts, zou graag eens een gesprekje met d'r willen.
Ik stem wat anders dat Fleurtje, toch leef ik milieubewuster dat dit portret.

Pak bedrijven aan... tuurlijk Fleurtje, want jij moet deze zomer wel naar Spanje kunnen vliegen.
Marxisme is de enige goede weg natuurlijk.
pi_169881939
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Als Hilversummer hoop ik dat dit gestoorde wicht heel snel verdwijnt uit 'mijn' gemeentelijke politiek omgeving.
Ach die zit zo antikraak in A'dam...
Lekker semi milieubewust te teren op de centen van een ander.

Zou ze wel doorhebben dan ze een beetje fatsoenlijke baan wel kan vergeten de aankomende jaren?
pi_169881952
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Marxisme is de enige goede weg natuurlijk.
Dat ze zichzelf marxist noemt vind ik eigenlijk wel tof. Zou ze Das Kapital en Het Communistisch Manifest ook gelezen hebben?
pi_169881954
Maar waar bestaan die bedreigingen aan haar adres nou eigenlijk uit? Dat is me nog steeds niet duidelijk? Zijn het alleen wat boze twitteraars?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:42:56 #98
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_169881961
Onderduiken voor onderbuiken?
pi_169881996
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
Maar waar bestaan die bedreigingen aan haar adres nou eigenlijk uit? Dat is me nog steeds niet duidelijk? Zijn het alleen wat boze twitteraars?
Ze huilt er al een week over maar heeft nog voor geen enkele "bewijs" gegeven. Dus ik neem aan dat het inderdaad wat random droeftoeter tweets zijn en spul zoals op geenstijl :')

Als je al ziet hoe extreem ze reageert op een klein beetje tegengas van Pauw of groenlinks. Kan zelfs een "Kudt doe eens normaal" op geenstijl al een doodsbedreiging voor haar zijn :')
pi_169881997
Dit blijft heerlijk vermaak.
pi_169882040
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:42 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Dat ze zichzelf marxist noemt vind ik eigenlijk wel tof. Zou ze Das Kapital en Het Communistisch Manifest ook gelezen hebben?
Vraag me het af.

Zou ze weten wat Marx van haar vriendje zou vinden?
pi_169882060

Volgens mij heeft ze gewoon een veilig plekje nodig
pi_169882063
quote:
De enige bedreigingen die ik gezien heb zijn van na de ophef.

Sluit het overigens niet uit hoor dat ze bedreigd is,
pi_169882079
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169882080
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:46 schreef Chewie het volgende:

[..]

Vraag me het af.

Zou ze weten wat Marx van haar vriendje zou vinden?
Wat voor vriendje? :P Heb ik iets gemist?
pi_169882093
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:48 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik las in 1 van de vorige delen dat ze een Irakees vriendje heeft
pi_169882117
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik las in 1 van de vorige delen dat ze een Irakees vriendje heeft
Oh oke. :)

Effe zonder gekheid. Ze kan beter een internetpauze inlassen, dit loopt compleet uit de hand. Ze beseft geloof ik niet dat al deze shit over 30 jaar nog op internet staat.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:50:44 #108
153506 Captain_Fabulous
pi_169882119
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:48 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Haar vluchteling vriendje, heeft ze meegenomen uit een opvangcentrum. je weet wel, zoals sommige mensen naar het asiel gaan voor een nieuwe hond. Tenminste, zo stel ik me haar voor...blank vriendje mag niet want witte mannen zijn fout, dus zoekt ze het ergens anders...
pi_169882165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef -PesteNoire- het volgende:

Effe zonder gekheid. Ze kan beter een internetpauze inlassen, dit loopt compleet uit de hand. Ze beseft geloof ik niet dat al deze shit over 30 jaar nog op internet staat.
Dat is een beetje het probleem met deze generatie denk ik (sprak opa).

Je kunt dit soort onzin prima uitkramen in je eigen bubbel maar dat bestaat niet op internet
pi_169882230
Fijne reeks dit wel.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:58:21 #111
451005 Grems
Clown World
pi_169882275
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Haar vluchteling vriendje, heeft ze meegenomen uit een opvangcentrum. je weet wel, zoals sommige mensen naar het asiel gaan voor een nieuwe hond. Tenminste, zo stel ik me haar voor...blank vriendje mag niet want witte mannen zijn fout, dus zoekt ze het ergens anders...
Mannelijke sekstoeristen hebben ten minste het fatsoen om zelf naar pauperlanden te reizen.

Vrouwelijke sekstoeristen importeren ze liever, ongeacht de schade.
pi_169882282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is een beetje het probleem met deze generatie denk ik (sprak opa).

Je kunt dit soort onzin prima uitkramen in je eigen bubbel maar dat bestaat niet op internet
Inderdaad, zij ziet in haar twitter en facebook alleen berichten langskomen over wat voor een heldin ze is.. dit soort figuren leven in hun eigen wereldje en zodra ze worden blootgesteld aan de wereld buiten hun bubbel ontstaat er kortsluiting in hun hoofd
pi_169882294
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:56 schreef StarGazer het volgende:
Fijne reeks dit wel.
pi_169882354
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Hahaha hardop gelachen.. ^O^
pi_169882402
Nou witte mannen hier op FOK wie volgt dit goede voorbeeld? _O- _O- _O-

Ewoutvdberg twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:29:04 Ik neem als witte man afstand van het gedrag van @pauwnl Het is hoog tijd dat andere witte mannen hetzelfde doen @annefleurdd #teamannefleur reageer retweet
pi_169882415
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:05 schreef wolkentoetje het volgende:

Ewoutvdberg twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:29:04 Ik neem als witte man afstand van het gedrag van @pauwnl Het is hoog tijd dat andere witte mannen hetzelfde doen @annefleurdd #teamannefleur reageer retweet
Hey het volgende extremistje moet weer even wat hersendiarree op twitter kwakken. Lachwekkend.
Porcupine Tee - Normal
pi_169882420
quote:

Ik dacht eerst, die zegt dat om te trollen......
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:06:55 #118
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_169882425
quote:

Ik als witte man stel voor dat deze z.g.n witte man zijn mancard doorknipt. :)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_169882475
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ik dacht eerst, die zegt dat om te trollen......
Ik vrees van niet:

Ewout van den Berg
@Ewoutvdberg

Internationale Socialisten / Marxisme Festival / Comité 21 maart /
socialisme.nu
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:09:46 #120
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_169882493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:08 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik vrees van niet:

Ewout van den Berg
@Ewoutvdberg

socialisme.nu

Ook zo'n links gekkie dus :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_169882494
Check zijn stream maar eens. Ewout hartje Anne Fleur ^)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:10:16 #122
153506 Captain_Fabulous
pi_169882505
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:03 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Hahaha hardop gelachen.. ^O^
We moeten niet ons gevoel voor humor verliezen in een situatie als deze, als zowel radicaal links als rechts af en toe even in de speigel keken, en over zichzelf konden lachen...99% van de problemen opgelost denk ik.
pi_169882556
quote:
Kan nog wel deze terugvinden van juli 2016:

pi_169882583
harmbult twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:27:27 Nooooooo. Geen woorden voor de weinige steun die Anne Fleur gekregen heeft vanuit @groenlinks... Dit stelt me echt… https://t.co/PvRzX3QJ6w reageer retweet
:')
pi_169882607
kizamag twitterde op donderdag 30-03-2017 om 09:49:07 Manifestatie van wit privilege. @quinsyg wilde ook de dubbele maat via Twitter ontrafelen. Hij kreeg geen solidarit… https://t.co/hc8DjkAEhL reageer retweet
pi_169882623
quote:

[..]

Ik vrees van niet:

Ewout van den Berg
@Ewoutvdberg

socialisme.nu

Vandaar ook; "Ik dacht eerst"
;)
pi_169882629
quote:

Mensen die op GroenLinks gestemd hebben, en die dus achter deze punten staan (afschaffen stufi, vleestaks etc. etc.), zijn echt volkomen gestoord. :)
Idd. Je zou maar op een partij willen stemmen die als enigste inziet dat wij op te grote voet leven en we eens kritisch naar onze achterlijke consumeerverslaving moeten kijken. Nee, liever de VVD.
Why stay small, if you can grow big..
pi_169882633
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

Kan nog wel deze terugvinden van juli 2016:

[ afbeelding ]
Annet Leur is weer iemand anders :P
pi_169882649
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:15 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Vandaar ook; "Ik dacht eerst"
;)
Maar ga je nu ook zijn goede voorbeeld volgen? Weg met witte mannen :Y
pi_169882651
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:14 schreef wolkentoetje het volgende:
kizamag twitterde op donderdag 30-03-2017 om 09:49:07 Manifestatie van wit privilege. @quinsyg wilde ook de dubbele maat via Twitter ontrafelen. Hij kreeg geen solidarit… https://t.co/hc8DjkAEhL reageer retweet
Ik heb een tip voor extreem-links:
pi_169882672
harmbult twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:27:27 Nooooooo. Geen woorden voor de weinige steun die Anne Fleur gekregen heeft vanuit @groenlinks... Dit stelt me echt… https://t.co/PvRzX3QJ6w reageer retweet
Ben benieuwd hoeveel stemmen dit GroenLinks zou hebben gekost als deze zaak begin maart had gespeeld.
pi_169882677
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:16 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Maar ga je nu ook zijn goede voorbeeld volgen? Weg met witte mannen :Y
* OscarMopperkont is groen.....

Oh wacht, kut.... :X _O- :')
pi_169882682
En hoe zit het dan met mij als 'witte' blonde vrouw?
Wat moet ik dan gaan doen? ;)
pi_169882692
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:17 schreef wolkentoetje het volgende:
Ik denk dat je even langs het asiel moet.
pi_169882742
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:18 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ik denk dat je even langs het asiel moet.
Maar ik héb al een hond en die is nog heel divers van kleur ook.! Wit,zwart én bruin.. ;)
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:21:47 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_169882786
Ik word echt lichtelijk agressief van mensen die praten over de witte, zwarte of groengele man. Heel erg eng volk. Rijp voor de psychiatrische inrichting.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_169882877
Wanneer nemen mensen nou gewoon eens verantwoordelijk voor hun eigen daden i.p.v. jammerlijk in de slachtofferrol te gaan zitten en te wijzen naar "hunnie".

"Niet klagen, maar dragen" zeggen we hier altijd maar.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_169882887
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:21 schreef Happel het volgende:
Ik word echt lichtelijk agressief van mensen die praten over de witte, zwarte of groengele man. Heel erg eng volk. Rijp voor de psychiatrische inrichting.
Wat Happel zegt.
Porcupine Tee - Normal
pi_169882890
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:17 schreef wolkentoetje het volgende:
Klagen op twitter, klaarblijkelijk. Typisch iets van witte vrouwen 8-)
Conscience do cost.
pi_169882933
Hahaha die reacties op Ewout:

kwybes twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:07:50 @Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd ik, als trotse echte witte kerel, neem afstand van totaal verwijfde types als u. reageer retweet
Leontientweeted twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:07:56 @Ewoutvdberg @pauwnl Ik neem als witte vrouw afstand van Anne Fleur. Andere zouden hetzelfde moeten doen. #onafhankelijkdenkenisgoedvooru reageer retweet
_O-
pi_169882937
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Klagen op twitter, klaarblijkelijk. Typisch iets van witte vrouwen 8-)
Gelukkig is in mijn omgeving het motto nog altijd "Niet klagen maar dragen" & "Een zittend gat, prakkeseert altijd wat"
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:30:27 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169882966
quote:

[..]

Ik vrees van niet:

Ewout van den Berg
@Ewoutvdberg

socialisme.nu

Dit zijn mannen die het prima vinden dat buitenlandse alfa-mannen met onze vrouwtjes paren terwijl ze zelf 72% belasting betalen om de opvoeding van de hieruit voortkomende kinderen te betalen. Bizar.
The End Times are wild
pi_169883045
quote:

Friendzoned voordat hij haar echt ontmoet heeft, de held
pi_169883060

:P
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:37:02 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169883078
quote:
Heb je deze nu zó snel speciaal gemaakt voor Ewout v/d Berg? Knap hoor!

100% match
The End Times are wild
pi_169883106
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Heb je deze nu zó snel speciaal gemaakt voor Ewout v/d Berg? Knap hoor!

100% match
Hahaha nee die kwam ik tegen in de reacties naar Ewout.. _O-
Ik weet niet eens hoe ik mijn UI hier moet veranderen laat staan een plaatje maken.. :D
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:40:22 #147
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169883150
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Hahaha nee die kwam ik tegen in de reacties naar Ewout.. _O-
Ik weet niet eens hoe ik mijn UI hier moet veranderen laat staan een plaatje maken.. :D
Nee, wist ik wel. Maar de match was 100%.

Van die types die denken door zich volledig meegaand op te stellen en die vrouwen voortdurend naar de mond te praten te kunnen scoren. Terwijl ze dat in de praktijk nooit doen.

Vrouwen, ook Annefleur, willen toch uiteindelijk een man die groter is dan zij, sterker is en veel geld heeft, een groot huis en een duidelijke eigen mening die zijn vrouw maar te accepteren heeft. Als die NU-males (c.q. watjes) dat zouden begrijpen dan zouden ze zich heel anders opstellen.
The End Times are wild
pi_169883155
Hoe zouden de oude socialisten van begin vorige eeuw hun huidige soortgenoten zien?
pi_169883166
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:28 schreef wolkentoetje het volgende:

kwybes twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:07:50 @Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd ik, als trotse echte witte kerel, neem afstand van totaal verwijfde types als u. reageer retweet
Leontientweeted twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:07:56 @Ewoutvdberg @pauwnl Ik neem als witte vrouw afstand van Anne Fleur. Andere zouden hetzelfde moeten doen. #onafhankelijkdenkenisgoedvooru reageer retweet
_O-
:D
pi_169883177
quote:
_O-
pi_169883187
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Chewie het volgende:
Hoe zouden de oude socialisten van begin vorige eeuw hun huidige soortgenoten zien?
Waarschijnlijk als doorgedraaide idioten.
pi_169883228
quote:
Niet, want ze zijn dood.
pi_169883240
Nummer 8 alweer. Annefleur is populair!
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169883250
quote:
11s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:45 schreef NgInE het volgende:
Nummer 8 alweer. Annefleur is populair!
Valt wel mee. 4 van de 8 delen staat vol met dit soort reacties en de reacties daar weer op.
pi_169883261
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Valt wel mee. 4 van de 8 delen staat vol met dit soort reacties en de reacties daar weer op.
Toch is het zeldzaam dat een topic zo lang blijft bestaan. Als het nu om groot wereldnieuws zou gaan dan zou ik het makkelijker kunnen begrijpen.
pi_169883275
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef NgInE het volgende:

[..]

Toch is het zeldzaam dat een topic zo lang blijft bestaan. Als het nu om groot wereldnieuws zou gaan dan zou ik het makkelijker kunnen begrijpen.
Because it's a gift that keeps on giving. _O_
pi_169883289
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het is gewoon heel vermakelijk allemaal.!
Had ik ook niet verwacht toen ik het eerste deel opende..
pi_169883310
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:42 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk als doorgedraaide idioten.
Dat waren ze toen ook al alleen wat stoerder en minder PC
pi_169883350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, wist ik wel. Maar de match was 100%.

Van die types die denken door zich volledig meegaand op te stellen en die vrouwen voortdurend naar de mond te praten te kunnen scoren. Terwijl ze dat in de praktijk nooit doen.

Vrouwen, ook Annefleur, willen toch uiteindelijk een man die groter is dan zij, sterker is en veel geld heeft, een groot huis en een duidelijke eigen mening die zijn vrouw maar te accepteren heeft. Als die NU-males (c.q. watjes) dat zouden begrijpen dan zouden ze zich heel anders opstellen.
Zo iemand als Baudet?
pi_169883352
Rudragon43NL twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:43:29 @Ewoutvdberg @annefleurdd @pauwnl Ik als roomblanke linkse ridder, neem afstand van het oud wit rechtse bolwerk. Ik zwijg niet, ik leef. reageer retweet
Henrihappy twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:42:24 @Ewoutvdberg @annefleurdd zitplasser doe jij er maar afstand van nemen Ik weldenkend witte man juich t aanpakken van onnozelen #gl types toe reageer retweet
IndigoCrystal4 twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:13:56 @Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd Wow...over zelfhaat gesproken zeg! #cuck reageer retweet
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:53:07 #161
153506 Captain_Fabulous
pi_169883374
Markcx
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat waren ze toen ook al alleen wat stoerder en minder PC
Marx deed et et z'n huishoudster ofzo...benieuwd hoe de AFD dat zou vinden. Misbruik van positie door een blanke witte man!
pi_169883388
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Plus 2 delen twitter quotes ondertussen?
Je hoeft twitter niet meer aan te zetten iig.
I´m back.
pi_169883412
pi_169883497
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Montagui het volgende:
og wel deze terugvinden van juli
Als haar verweer is dat haar eigen tweet cynisch bedoeld was, dan geldt datzelfde natuurlijk ook voor deze tweet. Maar helaas is meten met twee maten compleet ingeburgerd bij extreemlinks.
pi_169883550
quote:
Ach, stiekem mag ik haar wel. Lekker activistisch, maar ze hoort inderdaad duidelijk niet bij GroenLinks thuis, eerder bij de SP (maar die partij is ook ingekapseld).
Dit soort activisten vind je meestal niet bij de SP hoor.
Activisten en radicalen zoals AnneFleur praten wel lief over sociaal enzo, maar "de arbeider" willen ze uiteindelijk toch liever niets mee te maken hebben.
Want die "arbeider" is toch maar xenofoob en tegen buitenlanders volgens hun.
pi_169883557
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Because it's a gift that keeps on giving. _O_
Ondertussen zit die arme meid ondergedoken uit angst. Dat vind ik dan ook weer zielig.
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:02:51 #168
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169883606
Uit haar eigen persbericht:
"Mijn democratische grondrecht op vrijheid van meningsuiting en ook mijn recht op bescherming wordt door GroenLinks door deze handelswijze geweld aangedaan."

Je weet wel, datzelfde grondrecht wat ze anderen wil ontnemen...

Hierop past maar een reactie: epic :')

Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_169883669
Briefje van Annefleur:

Exit GL dus.
I´m back.
pi_169883688
Bestaat Rara eigenlijk nog? Dat lijkt mij ook wel een leuk clubje voor Annefleur.
pi_169883701
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:08 schreef wolkentoetje het volgende:
Bestaat Rara eigenlijk nog? Dat lijkt mij ook wel een leuk clubje voor Annefleur.
Nee, die bestaat niet meer.
I´m back.
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:09:24 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169883702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
Briefje van Annefleur:

[ afbeelding ]

Exit GL dus.
Oh, the drama.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:10:34 #173
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169883721
quote:
Briefje van Annefleur:

[ afbeelding ]

Exit GL dus.
Antwoord van GL:

Lieve Anne Fleur

Wij willen graag met de VVD het pluche op. Bij de VVD houden ze niet zo van linksradicale meisjes zoals jij. Daarom konden we niet achter je staan. Fijn dat je zelf besluit er uit te stappen. Hopelijk is jouw actie een voorbeeld voor veel anderen. Dan kunnen we ons linksradicale-gekkies image achter ons laten.

Veel groetjes,
Het bestuur.
En een poot van Jesse
The End Times are wild
pi_169883723
Bij GL doen ze inwendig een vreugdedansje, scheelt weer een hoofdpijndossier.
pi_169883753
quote:
Briefje van Annefleur:

[ afbeelding ]

Exit GL dus.
samengevat: stamp, stamp, schreeuw, schreeuw,....... en loopt huilend weg..

goh waar kennen we dat gedrag van bij niet je gelijk krijgen?
pi_169883803
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Antwoord van GL:

Lieve Anne Fleur

Wij willen graag met de VVD het pluche op. Bij de VVD houden ze niet zo van linksradicale meisjes zoals jij. Daarom konden we niet achter je staan. Fijn dat je zelf besluit er uit te stappen. Hopelijk is jouw actie een voorbeeld voor veel anderen. Dan kunnen we ons linksradicale-gekkies image achter ons laten.

Veel groetjes,
Het bestuur.
En een poot van Jesse
Ja, aan de andere kant, is dit wat er gaat gebeuren als Jesse-Jezus-Trudeau-Klaver straks echt in zee gaat met VVD-CDA hè; de leden lopen dan weg.
I´m back.
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:15:59 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169883811
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, aan de andere kant, is dit wat er gaat gebeuren als Jesse-Jezus-Trudeau-Klaver straks echt in zee gaat met VVD-CDA hè; de leden lopen dan weg.
Dan moeten er concessies gemaakt gaan worden en daar kunnen extremisten moeilijk mee omgaan.
The End Times are wild
pi_169883829
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan moeten er concessies gemaakt gaan worden en daar kunnen extremisten moeilijk mee omgaan.
Ja, hoe dan ook, het is een mene tekel.
I´m back.
pi_169883856
quote:

[..]

Maar datzelfde gaat ook bij VVD gebeuren..
pi_169883926
quote:

[..]

Al die nieuwe GL zetels geven weinig om wat GL doet denk ik. Die hebben alleen maar gekozen voor hun omdat Klavert zo schattig is :') (Vrijwel alle nieuwe stemmen kwamen bij bakvissen in studentensteden vandaan)
pi_169883932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:17 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Maar datzelfde gaat ook bij VVD gebeuren..
Mwoah, ze laten Jesse-Jezus-Trudeau-Klaver minister van Sociale Zaken worden en die mag dan in ruil voor de aanleg van wat windmolenparken alle uitkeringen slopen en mensen oproepen een moestuintje te beginnen op hun balkon; die overleven zo'n avontuur wel...
I´m back.
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:24:31 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169884013
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwoah, ze laten Jesse-Jezus-Trudeau-Klaver minister van Sociale Zaken worden en die mag dan in ruil voor de aanleg van wat windmolenparken alle uitkeringen slopen en mensen oproepen een moestuintje te beginnen op hun balkon; die overleven zo'n avontuur wel...
Heel slim. Maar ze hebben vaker met dat bijltje gehakt natuurlijk. Ik zou Klaver mensen laten uitzetten. Is slim, want Links zal daar niks van durven te zeggen.
The End Times are wild
pi_169884038
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Heel slim. Maar ze hebben vaker met dat bijltje gehakt natuurlijk. Ik zou Klaver mensen laten uitzetten. Is slim, want Links zal daar niks van durven te zeggen.
Ja, Klaver moet straks van de VVD al de kutklusjes oplossen idd.
I´m back.
pi_169884043
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ohhh ik ben zo goed voor de natuur... 8)7

Maar vlieg en vaar wel de hele wereld over :r
Nep milieuactivist.
Als je der confronteert met haar hypocriete gedrag maak je je schuldig aan mansplaning dus ssst :+
pi_169884046
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit en helaas zijn steeds meer mensen ïk,ik,ik, zowel links als rechts... waardoor je volgens mij elke verkiezing gaat zien dat de regeringspartijen zetels verliezen...

Ratio is er helaas steeds minder bij (als die er tenminste al ooit was, maar dat is het romantische beeld van het verleden...)
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:26:30 #186
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169884058
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, Klaver moet straks van de VVD al de kutklusjes oplossen idd.
Je ziet nu ook al dat wanneer een partij iets 'ferms' over vluchtelingen/overlastallochtonen wil zeggen, ze dit de huisallochtoon laten doen. Zelfde principe.
The End Times are wild
pi_169884098
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:28 schreef wolkentoetje het volgende:

_O-
Schitterend _O_
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:29:46 #188
3542 Gia
User under construction
pi_169884112
quote:

Is ook wel vervelend als er een hetze achter je aan zit.
Dit zei ze bij Pauw ook al. Wat is dat wicht dom!
pi_169884132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Antwoord van GL:

Lieve Anne Fleur

Veel groetjes,
Het bestuur.
En een poot van Jesse
Inderdaad.. GL lijkt een beetje te vergeten dat hun megawinst voor een groot deel te danken is aan wereldvreemde nederSJW's, en die gaan nu massaal afhaken..
pi_169884175
quote:
Het is daarom ook onontkoombaar dat ik mijn lidmaatschaap moet beëindigen.
Ach, het arme schaap. :'(
pi_169884193
https://www.jokekaviaar.n(...)rchaat-fascisme.html

quote:
Zo. Dat heeft Anne Fleur goed gedaan bij Pauw. Standhouden. Achter haar tweets blijven staan. In de aanval blijven. Taart en stenen een grap? Nee, een (digitale) aanval op de acceptatie van extreem-rechtse haatzaaierij. En terecht!

Fascisten in de kamer? Wij pakken de hamer! Laat ons spijkers met koppen slaan! Laten we het hebben over de fascistische aanvallen op Moslims, en dan vooral op Moslima's. Over de valse schijn van vrouwenbevrijding door hen te willen dwingen de hoofddoek af te doen omdat de witte mannen wel even zullen bepalen dat die hoofddoek niet vrijwillig wordt gedragen. Dan zullen ze wel eens even de ene onderdrukking tegenover de andere onderdrukking stellen. Dat vrouwen zelf wel eens iets zouden kunnen beslissen, is ondenkbaar! En laten we het hebben over de stilte van de witte feministen die vooral alleen maar 'het glazen plafond' willen breken om zich als geaccepteerde vrouw bij de patriarchale onderdrukkers te voegen. Onderdrukkers die zich een air van redelijkheid aanmeten in 'talkshows' op televisie. Onderdrukkers die zo vooringenomen zijn met zichzelf dat ze onverstaanbaar in het Latijn beginnen te brabbelen. Effe een Baudetje doen? Ad nauseam! [1] Dank u.

Spijkers met koppen slaan! Laten we het hebben over het afdoen van vrouwen met een mening als 'gek', 'hysterisch', 'emotioneel'. De witte mannen met hun dominante mening zullen wel eens bepalen welke vrouwen ze serieus willen nemen want zulke kwalificaties worden niet bij wijze van toeval uitgedeeld. Heet je Ebru Umar en ben je een haatzaaier van de bovenste plank of heet je Judith Brockhoven en roep je op tot geweld tegen Moslims, dan is dat wat anders dan Anne Fleur Dekker die haarfijn aantoont hoe hypocriet de hele bende is.
Laten we het hebben over het voortdurend vrouwen beoordelen op hun uiterlijk. 'Te veel haar' of 'lelijk' of 'oud vrouwtje': er wordt minzaam geglimlacht of de spot mee gedreven. 'Te bloot' en dus 'vraagt erom': mag bejaagd en verkracht worden. 'Teveel bedekt'? Dan mogen mannen alles wat ze teveel vinden eraf rukken. Wat er ook gebeurt: het is altijd de schuld van de vrouw. In het lulprogramma van Pauw zaten ze er lekker op in te hakken. Mannetjes die wel eens even willen laten zien wie er de langste piemel heeft. Afrukken doe je maar in je eigen slaapkamer of het toilet van je 'heren'societeit.
:') :') :') :')
pi_169884210
Achter wie gaat de hetze nu aan?
pi_169884220
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:30 schreef deNeger het volgende:

[..]

Inderdaad.. GL lijkt een beetje te vergeten dat hun megawinst voor een groot deel te danken is aan wereldvreemde nederSJW's, en die gaan nu massaal afhaken..
Waar moeten ze heen?

PvdD? Art1kel?
pi_169884226
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:34 schreef Chewie het volgende:
Joke Kaviaar lijkt mij wel een goeie..
Wat een extreemlinks levensgevaarlijk wijf is dat.
pi_169884227
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:33 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ach, het arme schaap. :'(
_O-

Die zie ik nu pas :D
pi_169884228
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:35 schreef Montagui het volgende:

[..]

Waar moeten ze heen?

PvdD? Art1kel?
Hangt van de volgende lijsttrekker van D66 af
pi_169884235
quote:

[..]

Waar moeten ze heen?

PvdD? Art1kel?
ja, of niet stemmen
pi_169884238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:02 schreef thedeedster het volgende:
Uit haar eigen persbericht:
"Mijn democratische grondrecht op vrijheid van meningsuiting en ook mijn recht op bescherming wordt door GroenLinks door deze handelswijze geweld aangedaan."

Je weet wel, datzelfde grondrecht wat ze anderen wil ontnemen...

Hierop past maar een reactie: epic :')

Wat verwacht je fascistoïde groenrechts :(
pi_169884241
quote:
Man, man, man, wat een wijf. :')
pi_169884256
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:34 schreef Chewie het volgende:
Er zijn nog genoeg gegadigden......helaas.
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:37:54 #201
3542 Gia
User under construction
pi_169884267
quote:

[..]

Waar moeten ze heen?

PvdD? Art1kel?
50 + gelukkig voorlopig nog niet. Te jong!
pi_169884268
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:36 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Man, man, man, wat een wijf. :')
Nou wijf?

pi_169884277
Anne Fleur heeft nu gewoon ruzie met de Yessias. Hoe heeft dit zo ver kunnen komen?
pi_169884291
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:38 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Nou wijf?

[ afbeelding ]

Ik zou willen zeggen "daar moet een piemel in" maar wie wil die taak in hemelsnaam op zich nemen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:39:20 #205
3542 Gia
User under construction
pi_169884294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:38 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Nou wijf?

[ afbeelding ]

volgens mij staat er maar één vrouw op die foto, aan de hand van haar man.
pi_169884295
Toch indrukwekkend hoe dit uiteindelijk niet meer over inhoud gaat (eigenlijk amper over gegaan), maar naar een debat puur over feminisme, machosisme, en racisme gaat. Rechts vs Links, Man vs Vrouw.
pi_169884297
Kan een hetze wel achter iemand aanzitten of wordt die gevoerd?
pi_169884307
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:38 schreef DrDentz het volgende:
Anne Fleur heeft nu gewoon ruzie met de Yessias. Hoe heeft dit zo ver kunnen komen?
Ik voorzie een nieuwe splinterpartij, GL gaat een aantal zetels kwijtraken aan mensen die AFD achterna lopen.
pi_169884318
quote:
Spijkers met koppen slaan! Laat ons in de aanval gaan. Of dat nu is met woorden of met daden. Witte moraalridders voelen zich op de pik getrapt. Ik heb er geen problemen mee. Ze beginnen over de taart van Fortuijn als ik het heb over maandstondetaart. Er mag van alles niet in hun mannen-in-stropdassen-en-pakken wereld. Behalve dan oproepen om Moslims aan te vallen. Dan moet er geluisterd worden naar de 'gewone man', naar de 'bezorgde burger'. Apologeten van de haat. En natuurlijk, elke taart leidt naar de kogel. Volkomen logisch. Ik lach jullie uit, belerende zieilige mannetjes met je verheven vingertjes en macht over de televisie! Wij hebben het internet! En wij hebben de straat.
Tijd om jullie ondergang in te luiden. We spelen een dissonant op de vleugel van Baudet. Diabolica In Musica [2] voor de nieuwe fascist in de Tweede Kamer. Midden in de nacht onder het slaapkamerraam van zijn appartement met “gekoloniseerd” (citaat van Baudet) stuk trappenhuis voor een boekenkast aan de Amsterdamse grachtengordel. Kan-ie niet tegen. Is misschien nog wel erger dan maandstondetaart. Elitaire en pedante mannetjes die overal hun vuile met intellectuele sausjes overgoten grootheidswaan mogen etaleren, die verdienen het gewoon. Basta. Als je zulke racistische en sexistische ideologie verkondigt als dit soort lieden, wat valt er dan te discussieren? Hobby voor gepriviligeerden is dat. Zo wordt de strijd tegen fascisme onder de voet gelopen voor die heeft kunnen beginnen.
:') :') :')
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:41:55 #210
3542 Gia
User under construction
pi_169884330
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:39 schreef Chewie het volgende:
Kan een hetze wel achter iemand aanzitten of wordt die gevoerd?
Ja hoor. En de bondgenoten moeten solidair met haar staan.

Waarschijnlijk wil ze deze uitdrukkingen op laten nemen in de dikke van Dale. En gebeurt dat niet, dan is dat omdat ze een vrouw is.
pi_169884333
Leestip voor Annefleur, met plaatjes dus niet al te lastig

En zelfs je bondgenoten bij GL mogen dat van je vinden.
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:43:01 #212
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_169884351
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik voorzie een nieuwe splinterpartij, GL gaat een aantal zetels kwijtraken aan mensen die AFD achterna lopen.
Aber wass sind die Alternative für Dekker jetzt?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_169884355
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:41 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Website van Anfita Nederland?
pi_169884362
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:42 schreef Chewie het volgende:
Leestip voor Annefleur, met plaatjes dus niet al te lastig

[ afbeelding ]

En zelfs je bondgenoten bij GL mogen dat van je vinden.
Dit. Duizend maal dit.

En kan dat godgruwelijke gezeik over "witte mannen" eens opgehouden zijn? Zieke kleurgeobsedeerde "activisten" :r
pi_169884385
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Website van Anfita Nederland?
Joke Kaviaar.!
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:45:01 #216
3542 Gia
User under construction
pi_169884388
quote:

[..]

Mijn God! Wie overgiet er nu een raar schrijfsel met een elitair sausje. Die woorden! Waar haalt ze het vandaan.

En zij heeft het internet? Volgens mij heeft ze daar meer last dan plezier van, op dit moment.
pi_169884393
quote:

[..]

Al zou je de discussie al aan willen gaan met die schrijfster, waar moet je beginnen is geen touw aan vast te knopen?
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:46:27 #218
3542 Gia
User under construction
pi_169884414
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Al zou je de discussie al aan willen gaan met die schrijfster, waar moet je beginnen is geen touw aan vast te knopen?
Gewoon de bbq mee aanmaken.
pi_169884432
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:44 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Joke Kaviaar.!
Lol nevermind then
pi_169884476
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Lol nevermind then
Zou de AIVD bijvoorbeeld zo'n extreemlinkse gestoorde nu ook in de gaten houden?
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:50:20 #221
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_169884477
Heeft Erik van Muiswinkel een hersentumor ofzo?
quote:
Hoi Anne Fleur! Denk je dat er nav jouw agressie jegens zeer oude mensen bij #Pauw aangifte gedaan zal worden?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_169884498
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:43 schreef nixxx het volgende:

[..]

Aber wass sind die Alternative für Dekker jetzt?
Een eigen partij dus.
pi_169884506
quote:
Fascitische aanvallen op moslims en vooral op moslima's?

Deze mensen leven echt in een totaal andere werkelijkheid. Verzinnen vijanden waar ze tegen vechten. Voelen ze zich anders niet belangrijk genoeg?
pi_169884514
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:50 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Zou de AIVD bijvoorbeeld zo'n extreemlinkse gestoorde nu ook in de gaten houden?
Die ligt al een hele tijd onder de loep.
pi_169884536
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:50 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik denk 2-0
pi_169884546
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:50 schreef matthijst het volgende:

[..]

Van Muiswinkel was gister Bloodline aan het kijken op Netflix.
I´m back.
pi_169884555
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:50 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik hoop het , dit is gewoon oorlogstaal dat ze uitkraamt . Daarnaast heeft Anne Fleur warme banden met Anfita wat niets anders is dan een terroristische organisatie
pi_169884561
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Van Muiswinkel was gister Bloodline aan het kijken op Netflix.
Weet je zeker dat het geen Brazilian fartporn was?
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:54:53 #229
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_169884563
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een eigen partij dus.
Alleen als papa de borg voor de kiesraad even kan storten..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_169884583
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het geen Brazilian fartporn was?
Nee, want ik vroeg hem staat serie 3 er al op dan?
Nee, zei hij, serie 1 afl. 5.
I´m back.
pi_169884585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik hoop het , dit is gewoon oorlogstaal dat ze uitkraamt . Daarnaast heeft Anne Fleur warme banden met Anfita wat niets anders is dan een terroristische organisatie
Ze retweet ook regelmatig de onzin van Joke Kaviaar..
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:58:52 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169884627
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zou willen zeggen "daar moet een piemel in" maar wie wil die taak in hemelsnaam op zich nemen?
Dan toch liever AFD
The End Times are wild
pi_169884662
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Levensgevaarlijk dat soort types..

quote:
Wat antifascisten in Berkeley deden toen de extreem-rechtse Milo Yiannopoulos daar kwam spreken is inspirerend als voorbeeld voor verzet tegen spreekbeurten van de fascisten Baudet en Wilders hier. Genoeg geneuzeld. Res, non verba. [3] Genoeg van fascisten die zich beroepen op vrijheid van meningsuiting. Make racists afraid again.
pi_169884711
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:01 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

[..]

Best wel homofoob van ze om zo'n hetze te maken tegen Milo.
pi_169884714
quote:

[..]

[..]

Echt, die mensen snappen zelf niet eens wat ze uitkramen
pi_169884740
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:05 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Echt, die mensen snappen zelf niet eens wat ze uitkramen
En juist dat maakt dat soort imbecielen een gevaar voor de samenleving.
pi_169884800
quote:

[..]

[..]

Mensen bewusteloos slaan om ze vervolgens na te trappen ( terwijl de slachtoffer weerloos op de grond ligt )

Make nazi's afraid again *O*
pi_169884901

pi_169884953
Ik zal eerlijk zeggen dat lavendelzakjes verbranden dan behalve kansloos, nog wel ludiek te noemen is.
pi_169884961
Ik vraag me ook af waar zijn huis woont.
pi_169884972
Trouwens ze zei toch dat de softe liberale beleid van groenlinks nooit zal werken . En dat er veel hardere maatregelen genomen genomen moeten worden om het onrecht te bestrijden . Dit was een van de redenen dat de GL heeft verlaten naast het gebrek aan steun

Wat had ze in gedachte ? Witte mannen in elkaar slaan ? Vreedzame demonstraties verstoren?Maandverbanden van moslima's over het gezicht van Thierry smeren?Bom onder de auto van Boudet plaatsen ? :X
pi_169884979
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zal eerlijk zeggen dat lavendelzakjes verbranden dan behalve kansloos, nog wel ludiek te noemen is.
Dat zeker maar dit is natuurlijk maar een deel van de reacties,er zijn extremisten die er mee op de loop gaan..
pi_169885227
http://vanfrikschoten.nl/(...)de-delicatesse-.html

quote:
Democratie vindt Joke Kaviaar Het recht van de sterkste, dus alle democraten zullen in haar ogen wel een soort fascist zijn. Zelf is ze naast menslievend medemens ook dichteres van serene verzen van dit genre:
quote:
Wordt je boos Verdonk nu, ban

Nou, dat duurt niet meer zo lang

want ik doe Pang! en zie je rillen

Ik doe Pang! en hoor je gillen

Ik doe Pang! en dat is alles

Wacht maar, ik ben nóg niet klaar
:X
pi_169885325
Hmm, ik heb even gemist waarom GL niet achter haar zou staan. Ik dacht dat ze dat wel deden.
pi_169885327
quote:
Als ik dan dit lees:
quote:
Over die vlagverbranding declameert de dichteres: De vlagverbranding is een statement tegen de nationalistische gedachte dat een ieder die hier (in Nederland) geboren is meer rechten zou hebben dan een ander. Van die gedachte neem ik, nemen wij, met nadruk op deze manier afstand. Nederland schendt mensenrechten. Alle grenzen open! Vrije migratie voor iedereen!
dan denk ik heeft dar mens wel verstand. Want vrije migratie betekent einde verzorgingsstaat. Hoe komt zij dan aan geld?
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:41:15 #246
153506 Captain_Fabulous
pi_169885330
WEr is iets mis in een systeem waarin dit soort directe doodsbedreigingen niet resulteren in het wegbergen van dit soort mensen...
pi_169885339
pi_169885421
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
WEr is iets mis in een systeem waarin dit soort directe doodsbedreigingen niet resulteren in het wegbergen van dit soort mensen...
Ja, maar helaas is er nogal bezuinigd op de politie.
pi_169885481
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, maar helaas is er nogal bezuinigd op de politie.
En de geestelijke gezondheidszorg
  Forum Admin donderdag 30 maart 2017 @ 14:54:32 #250
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169885509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tja de enige manier waarop dit aan de man komt is met open grenzen en vrije migratie. Wat een figuur zeg.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169885681
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geyl.
Porcupine Tee - Normal
pi_169885847
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:56 schreef wolkentoetje het volgende:
Joke Kaviaar
tijd voor een nieuwe generatie om op te staan en de fakkel van Rara over te nemen!

Joke Kaviaar, 20 november 2010

https://jokekaviaar.nl/RARA.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_169885902
quote:
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_169886066
http://www.vrijeboeken.nl/Kaviaar/popo.html

quote:
Het kan zijn dat je je leven lang nooit met dat onderdrukkende gezicht van de smeris te maken krijgt. Dan heb je extreem geluk. Dan ben je wit. Dan heb je een paspoort van dit land. Dan heb je een goede baan, geen psyschische problemen. Dan ben je nooit in geldnood geraakt en heb je geen domme pech gehad. Dan doe je braaf alles wat je wordt opgedragen, protesteer je nooit ergens tegen. Dan kun je zeggen: “de smeris is mijn beste vriend”. Dan kun je jezelf met oogkleppen op voorhouden dat zij altijd gelijk hebben, zoals de staat volgens jou ook altijd gelijk heeft. Dan kun je je comfortabel wentelen in de gedachte dat wetten en regels er zijn om jou te beschermen.

Maar o wee, als je niet tot de gelukkigen behoort. Met zulke 'vrienden' heb je gaan vijanden meer nodig. Of als je niet in de pas loopt, als je afstand doet van het voorrecht om nergens last van te hebben. En als je het effectief meent met verzet, in woord of in daad of allebei, tegen dat institutioneel racisme, tegen fascistisch (per definitie) politiegeweld en moord, tegen kapitalistische uitbuiting, tegen bij wet geregelde gijzeling, dan zal de staat het menen dat verzet de kop in te drukken.
Was getekend Joke Kaviaar

Dussss witte mannen dat jullie het even weten.!
pi_169886102
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:24 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

quote:
Dan ben je wit. Dan heb je een paspoort van dit land. Dan heb je een goede baan, geen psyschische problemen. Dan ben je nooit in geldnood geraakt en heb je geen domme pech gehad. Dan doe je braaf alles wat je wordt opgedragen, protesteer je nooit ergens tegen.
Aangezien Joke wit is, ben ik benieuwd welke wel op haar van toepassing is.
Psychische problemen?
Geen goede baan?
Domme pech?
pi_169886110
quote:
Bedreiging? Jullie! Wouten, popo, smerissen, flikken, stillen, fascisten in uniform, zijn een bedreiging. Elke dag weer. Een bedreiging voor afgewezen vluchtelingen die de straat haast niet op durven en zelfs in hun woning niet veilig zijn. Een bedreiging voor daklozen die een plekje voor de koude nacht zoeken ergens op straat. Een bedreiging voor mensen die niet wit zijn. Een bedreiging voor mensen die niet hier geboren zijn. Een bedreiging voor mensen die in jullie ogen niet aangepast zijn. Een bedreiging zijn jullie voor wie er niet uitziet als de sexistische corpsbal of corrupte zakenman die je het liefst als buurman hebt. Een bedreiging voor wie niet praat zoals de columnist, politicus of comedian die groepsbelediging tot kunst, debat of humor denkt te kunnen verheffen.
Maar zelf niet tegen spot kunnen, he? Jullie zelfingenomen boven je eigen wetten geplaatste martelwerktuigen! Dat is pas zielig!
Jullie die het neo-liberale, neo-kolonistische en fascistische overheidsapparaat dat er is om de belangen van multinationals te beschermen, dienen. Jullie die de staat en de grenzen van die staat dienen. Grenzen die niet alleen bestaan uit hekken en muren, maar vooral ook uit het aanwijzen van zondebokken om zo grenzen te trekken tussen mensen, om hen tegen elkaar uit te spelen. Om uit te maken met wie jullie die cellen gaan vullen.
pi_169886122
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:27 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

What a joke.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169886145
quote:

[..]

Ik schaam mij nu diep als oudere witte man.

Uit solidariteit met de ongelukkigen ga ik mijn gezicht schminken.
pi_169886178
Ik ken een witte ex-smeris met psychische problemen.

Wat nu?
pi_169886190
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:30 schreef DrMabuse het volgende:
Ik ken een witte ex-smeris met psychische problemen.

Wat nu?
Niks, zo te lezen horen jullie beiden bij de gelukkigen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:31:57 #261
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_169886196
quote:

[..]

Ik schaam mij diep. -O-
pi_169886225
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

What a joke.
Net was je het nog met haar eens. :P
pi_169886229
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Niks, zo te lezen horen jullie beiden bij de gelukkigen.
Maar ik ben ook weer bevriend met een gekleurde Turkse man die volgens de wet leeft.

En met een gekleurde Turkse man die bij de Hells Angels zit.

Wat een dilemma's.

Voor mij als witte man.
pi_169886246
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik schaam mij nu diep als oudere witte man.

Uit solidariteit met de ongelukkigen ga ik mijn gezicht schminken.
Maak daar standaard 1 dag per jaar van? Ik stel voor 5 december. Op die dag schminkt iedere witman uit solidariteit met de ongelukkigen zijn gezicht zwart...
pi_169886265
Maar alle gekheid op een stokje,zo'n Joke Kuijt alias Kaviaar is toch duidelijk een gevalletje 'bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg'
pi_169886282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:36 schreef wolkentoetje het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje,zo'n Joke Kuijt alias Kaviaar is toch duidelijk een gevalletje 'bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg'
Ja.

Volmondig ja.
pi_169886361
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:37 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ja.

Volmondig ja.
Kijk ik ben zelf rechts en ben het met veel dingen van links niet eens maar zo'n Joke zie ik als extreem/radicaal links.
Ik ken eigenlijk geen normale linkse mensen die zo'n mafkees steunen.
pi_169886429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:41 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Kijk ik ben zelf rechts en ben het met veel dingen van links niet eens maar zo'n Joke zie ik als extreem/radicaal links.
Ik ken eigenlijk geen normale linkse mensen die zo'n mafkees steunen.
Ik ben mens.

Soms (heel) rechts, soms (heel) links, soms midden.

Joke is vooral (heel) erg (gevaarlijk) gestoord.
pi_169886437
annefleurdd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 14:59:59 Pauw: ‘Ik had meer empathie moeten tonen’ https://t.co/3Xk2DyS4ut via @nporadio1 reageer retweet
DimazGeit twitterde op donderdag 30-03-2017 om 15:02:15 @annefleurdd Je bent dit echt volledig aan het uitmelken he? Ga wat nuttigs doen https://t.co/OYB6iRDGQn @NPORadio1 reageer retweet
Justsurfit twitterde op donderdag 30-03-2017 om 15:15:51 @annefleurdd Hoi AnneFleur , ik lees op NOS.NL dat je alleen steun krijgt van DENK en Artikel 1 ( partijen die nog opgeheven moeten worden ) reageer retweet
pi_169886438
"Annefleur...ik ben niets zonder jouw Annefleur..."
pi_169886442
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:34 schreef wolkentoetje het volgende:
https://www.jokekaviaar.n(...)rchaat-fascisme.html

De witte mannen met hun dominante mening zullen wel eens bepalen welke vrouwen ze serieus willen nemen
Daar is Thierry het helemaal mee eens.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_169886472
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:47 schreef nostra het volgende:

[..]

Daar is Thierry het helemaal mee eens.
Ja ik gok maar zo dat Thierry radicalen als Joke en Annefleur niet serieus neemt en gelijk heeft hij.
pi_169886529
quote:
Betty‏ @Bettystwits 57 min57 minuten geleden

@Stef737 @annefleurdd Ik ben lid van Denk en weet zeker dat ze welkom is echter zou ik nu eerst het een en ander verwerken.
pi_169886636
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:53 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

_O- man man man..
pi_169886758
Ik wou dat het internet niet bestond. Dan had ik nooit van Annefleur gehoord.
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:07:48 #276
153506 Captain_Fabulous
pi_169886771
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ja ik gok maar zo dat Thierry radicalen als Joke en Annefleur niet serieus neemt en gelijk heeft hij.
En dat is het probleem want oh...wat zou Annefleur graag...

Ach laat maar, het is te makkelijk. En ik ben een witte man, dus moet erg op m'n woorden letten natuurlijk O-)
pi_169886909
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Zolang anderen dat maar wel doen om een herhaling van Mei 2002 te voorkomen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169886950
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:16 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Zolang anderen dat maar wel doen om een herhaling van Mei 2002 te voorkomen.
Ik doelde eigenlijk meer op de stuitende naïviteit van een Annefleur dat die Joke een gevaar is dat kan maar beter wél serieus genomen worden daar heb je gelijk in.
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:29:10 #279
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169887108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

tijd voor een nieuwe generatie om op te staan en de fakkel van Rara over te nemen!

Joke Kaviaar, 20 november 2010

https://jokekaviaar.nl/RARA.html
Tijd om haar op de nationale terrorismelijst te zetten
https://www.rijksoverheid(...)nale-terrorismelijst
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:34:52 #280
153506 Captain_Fabulous
pi_169887207
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tijd om haar op de nationale terrorismelijst te zetten
https://www.rijksoverheid(...)nale-terrorismelijst
Even gekeken...staan haast uitsluitend namen met een Noord Afrikaanse en Midden Oosten uitstraling. Racisme, Joke moet daar snel eens wat over schrijven, schande dit!
pi_169887328

_O-
pi_169887424
quote:
Wat is dit?
pi_169887436
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat is dit?
geenstijl

http://www.geenstijl.nl

Dat filmpje er ook onder _O-
pi_169887544
erikvmuiswinkel twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:05:24 Straks 18.30 op Radio 1, vraag ik @RVeelo naar wat hem bezielt. Onder leiding van Thijs vd Brink nog wel. reageer retweet
RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:51:43 Straks 18.30 op Radio 1, vraag ik @erikvmuiswinkel wat hem bezielt. Onder leiding van Thijs vd Brink nog wel ;-) https://t.co/qBtnOfVgbx reageer retweet
_O- _O-
pi_169887622
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:56 schreef wolkentoetje het volgende:
erikvmuiswinkel twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:05:24 Straks 18.30 op Radio 1, vraag ik @RVeelo naar wat hem bezielt. Onder leiding van Thijs vd Brink nog wel. reageer retweet
RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:51:43 Straks 18.30 op Radio 1, vraag ik @erikvmuiswinkel wat hem bezielt. Onder leiding van Thijs vd Brink nog wel ;-) https://t.co/qBtnOfVgbx reageer retweet
_O- _O-
_O_

* OscarMopperkont gaat weer even intunen
pi_169887723
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:00 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

_O_

* OscarMopperkont gaat weer even intunen
RVeeIo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:15:46 @nynkelp @erikvmuiswinkel achja. Carrière in het slop. Dan maar schoppen tegen mensen met wel succes. Ik hoor 'm vanzelf wel op z'n bek gaan reageer retweet
_O-
pi_169887944
RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 17:13:54 Om 18.30 Radio 1 in debat met @erikvmuiswinkel over deze column: Onverdraagzaam links kiest wéér voor karaktermoord… https://t.co/C0p5DhtzcP reageer retweet
dit gaat leuk worden
pi_169888012
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

RVeeIo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:15:46 @nynkelp @erikvmuiswinkel achja. Carrière in het slop. Dan maar schoppen tegen mensen met wel succes. Ik hoor 'm vanzelf wel op z'n bek gaan reageer retweet
_O-
Hij had ook een tweet van ene Marcel De Dood geretweet waar een doodsbedreiging in stond en het OM even genoemd in de tweet.
Marcel heeft de tweet maar gedelete. :D
pi_169888175
quote:
Wat voor werk (of studie) doet ze?
pi_169888197
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:28 schreef 0906 het volgende:

[..]

Genderstudies, sociologie of liberal arts gok ik.
pi_169888265
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:19 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hij had ook een tweet van ene Marcel De Dood geretweet waar een doodsbedreiging in stond en het OM even genoemd in de tweet.
Marcel heeft de tweet maar gedelete. :D
O echt? die heb ik gemist :D
pi_169888460
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:33 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

O echt? die heb ik gemist :D
Deze is ook wel _O-

RVeeIo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:16:59 Zou graag rustig 'n drankje doen en even praten met @erikvmuiswinkel. Maar het schijnt dat hij nogal moeite heeft om t bij eentje te laten. reageer retweet
Al is deze wel van een spoof account :+
pi_169888489
Was het deze oscarmopperkont?

pi_169888518
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:43 schreef wolkentoetje het volgende:
Was het deze oscarmopperkont?

[ afbeelding ]
Geen idee, heb hem zelf ook niet gezien. :N
Zou zomaar kunnen.
Waar had je die vandaan?
pi_169888544
Wat is dit gaan ze vechten ? 18.30 achter het schoolplein ?
pi_169888587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Geen idee, heb hem zelf ook niet gezien. :N
Zou zomaar kunnen.
Waar had je die vandaan?
Stond tussen de reacties op dat bericht van Roderick Veelo.
pi_169888600
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:28 schreef 0906 het volgende:

[..]

0
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_169888650
Oscar:

RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 08:08:35 Dit lijkt me een oproep tot moord. Leest @Het_OM mee? https://t.co/FBFhLfFxwB reageer retweet
pi_169888671
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:16 schreef KLTZK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O-
pi_169888688
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:48 schreef wolkentoetje het volgende:
Oscar:

RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 08:08:35 Dit lijkt me een oproep tot moord. Leest @Het_OM mee? https://t.co/FBFhLfFxwB reageer retweet
Klopt, die bedoelde ik ook
pi_169888694
op naar 9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo