twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 18:08:01Er is gister het e.e.a. gebeurd na het debat in de Balie. https://t.co/NF51FZhK1R reageer retweet
Heb je nu echt niet door dat jij je eigenlijk net zo (vals) verongelijkt gedraagt als Annefleur?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:19 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Wat is jou sneeuwvlokje ratio mbt tot je posts? 1:2?
Wat zegt die?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
En wederom doet Pauw het netjes. Zijn interview op Radio 1 nu.
De waarheid. En gelukkig zijn de interviewers het met hem eens. Dat Annefleur een hoop roept, maar niet met concrete voorbeelden en onderbouwingen komt.quote:
Ergens terug te luisteren?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De waarheid. En gelukkig zijn de interviewers het met hem eens. Dat Annefleur een hoop roept, maar niet met concrete voorbeelden en onderbouwingen komt.
radio1.nlquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ergens terug te luisteren?
Zit daar al te kijken, zie nog niks...zal later op de dag wel komen neem ik aan.quote:
Linkje?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je naar haar instagram kijkt, doet ze iets ander dan rondreizen op kosten van Pa, om met haar zo te zien dure (in elk eval goede)camera plaatjes te schieten. Echt, dat iemand van dat wicht een icoon van dapper vrouwelijk links probeert te maken, wondere wereld dit.
Goeie dartfoto's om op te oefenenquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/annefleur.d/
Annefleur is typisch zo'n meisje dat door haar ouders enkel is aangemoedigd en nooit gecorrigeerd en later op school ook nooit is tegengesproken door haar leraren. Want ze was een vrouw en dus had ze altijd gelijk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De waarheid. En gelukkig zijn de interviewers het met hem eens. Dat Annefleur een hoop roept, maar niet met concrete voorbeelden en onderbouwingen komt.
Nee, ik sta open voor de argumenten van anderen. En ik vind je typeringenquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb je nu echt niet door dat jij je eigenlijk net zo (vals) verongelijkt gedraagt als Annefleur?
Ik vraag me altijd dit af: als de hele wereld zou bestaan uit Anne Fleur's, zou het dan een betere/werkbare wereld zijn? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je naar haar instagram kijkt, doet ze iets ander dan rondreizen op kosten van Pa, om met haar zo te zien dure (in elk eval goede)camera plaatjes te schieten. Echt, dat iemand van dat wicht een icoon van dapper vrouwelijk links probeert te maken, wondere wereld dit.
Ik gun jouw zeker een andere wereldbeschouwing, alleen heb ik dan wel de vrijheid om die van jou belachelijk te maken zeker als je begint over demoniseren van een politicus uit de jaren 80 waarmee het eigenlijk wel duidelijk is dat jij: A: niet tegen kritiek kunt op mensen met een soortgelijk wereldbeeld (typisch sneeuwvlokjes gedrag zoals veel SJW's ook laten zien met hun "ik ben voor vrijheid van meningsuiting als het maar de goede mening is) en B: demoniseren verwart met persifleren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:34 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nee, ik sta open voor de argumenten van anderen. En ik vind je typeringenvan sneeuwvlokjes (wat jij in een groot deel van je posts doet) maar vervelend en een ontwijking van een debat op argumenten. Jij gunt een andere niet een andere wereldbeschouwing, ben je dan zelf niet een sneeuwvlokje...
twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:29:03Dit is wel héél makkelijk, Jeroen. https://t.co/mTcNnyRkHh reageer retweet
Sterk?!twitter:DeOchtend twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:27:57Pauw herkent zich niet in de kritiek van @AnneFleurdd op het interview in Pauw: 'Een ontzettend sterke gast die vol... https://t.co/tbNBSqVUHD reageer retweet
Dat vind ik echt onzin, en het spiegelen van Amerikaanse culturele uitingen naar Nederland vind ik maar wat meeloperig, maar weet je, dat mag jij van mij doen hoor :pquote:
Ik had gehoopt dat wij als "doe normaal" cultuur hier niet zo vatbaar voor waren, maar helaas, steeds meer SJWs in Nederland.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:40 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin, en het spiegelen van Amerikaanse culturele uitingen naar Nederland vind ik maar wat meeloperig, maar weet je, dat mag jij van mij doen hoor :p
Nou weer over Annefleur?
Enige zelfreflectie ontbreekt echt bij haar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:39 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:29:03Dit is wel héél makkelijk, Jeroen. https://t.co/mTcNnyRkHh reageer retweet
Sterk?!twitter:DeOchtend twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:27:57Pauw herkent zich niet in de kritiek van @AnneFleurdd op het interview in Pauw: 'Een ontzettend sterke gast die vol... https://t.co/tbNBSqVUHD reageer retweet
![]()
WTF is mansplaining trouwens? en wat deed Pauw nou weer verkeerdquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:39 schreef Ali_boo het volgende:
![]()
Pauw deed niks verkeerd. Hij gaf goede onderbouwde uitleg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
WTF is mansplaining trouwens? en wat deed Pauw nou weer verkeerd
mansplaining is als een man iets aan een vrouw probeert uit te leggen. Dat is sexistisch, want het suggereert dat mannen meer verstand van zaken hebben dan vrouwen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar hoeveel Nederlanders zullen dat nu daadwerkelijk echt hebben?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:46 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vraag me echt af of zij ooit een negatieve ervaring heeft gehad met de multiculturele samenleving. Waarschijnlijk niet.
Weinig. Een groot deel is berust op onderbuikgevoel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar hoeveel Nederlanders zullen dat nu daadwerkelijk echt hebben?
Geen meerderheid in ieder geval. Maar het ergert me omdat zulk soort figuren wel mensen wegzetten als 'extreem-rechts'.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar hoeveel Nederlanders zullen dat nu daadwerkelijk echt hebben?
Ja maar zo winnen de Annefleurs wel de discussie, voor hun achterban dan en dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Pauw deed helemaal niet aan mansplaining. Als Annefleur een man was geweest, dan had hij hetzelfde gezegd over de domheid van zijn/haar tweets.
Klopt. Het is een enge groeiende hype. Om alles maar weg te zetten als mansplaining.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja maar zo winnen de Annefleurs wel de discussie, voor hun achterban dan en dat is het belangrijkste.
Dit is ook echt al tot syndroom gebombardeerd. Postte dit al in het vorige topic, maar het klopt aardig met wat we van Anne Fleur zien.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Annefleur is typisch zo'n meisje dat door haar ouders enkel is aangemoedigd en nooit gecorrigeerd en later op school ook nooit is tegengesproken door haar leraren. Want ze was een vrouw en dus had ze altijd gelijk.
Daarom heeft ze nooit geleerd haar meningen te onderbouwen. Ze kreeg toch wel gelijk. Nu dat in de Grotemensenwereld wel van haar verwacht wordt gaat ze huilen dat het niet eerlijk is.
quote:Wanneer je "Het verwende kind-syndroom" van Willem de Jong (pedagoog) leest, bekruipt je al snel het gevoel dat ouders uit onwil verzuimen hun kinderen op te voeden. Waarschijnlijk is dit eerder uit onmacht. Niet dat ouders slechte opvoeders zijn, maar in deze maatschappij krijgen kinderen alles. Jij wil je kind ook graag gelukkig zien en niet steeds die ouder zijn waarvan de kinderen minder krijgen. Kinderen voelen dit haarfijn aan en weten hun ouders feilloos te manipuleren om hun zin te krijgen. Hoe moeilijk dit soms ook is, als ouder moet je blijven geloven in je eigen normen en waarden, ondanks dat je omgeving soms anders laat zien.
Ja maar dat is ook een tactiek om de discussie te winnen voor je medestanders.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:48 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Geen meerderheid in ieder geval. Maar het ergert me omdat zulk soort figuren wel mensen wegzetten als 'extreem-rechts'.
twitter:latarahelena twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:39:02@DeOchtend @annefleurdd Het feit dat iemand ondanks mansplaining 2.0 overeind blijft is niet bepaald een aanbeveling, dunkt me #pauw reageer retweet
twitter:kwast66 twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:45:38@latarahelena @DeOchtend @annefleurdd wat overeind blijft. Zij is een gevaarlijke linkse gek. Linkse gekken willen gelijk hebben. reageer retweet
Klopt. Dat is de maatschappij van nu. Als je het niet met iemand eens bent op een bepaald standpunt, dan behoor je gelijk tot de extreme zijde van de andere kant.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook een tactiek om de discussie te winnen voor je medestanders.
Ben de afgelopen tijd ook door alt-rechts hier neergezet als extreem-links omdat ik het waagde het niet met ze eens te zijn.
twitter:FemNetGL twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:27:58De kritiek van @annefleurdd op Thierry Baudet is volkomen terecht. Dat zij hier om bedreigd wordt is onacceptabel. Zij verdient onze steun. reageer retweet
Mooie samenvatting van de afgelopen 3 jaar dit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Dat is de maatschappij van nu. Als je het niet met iemand eens bent op een bepaald standpunt, dan behoor je gelijk tot de extreme zijde van de andere kant.
Ja die willen makkelijk een meisje scorenquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:54 schreef Chewie het volgende:
Al die "white knights" op Joop zijn ook wel hilarisch
Op het matje geroepen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:55 schreef Warsaw het volgende:
http://www.nporadio1.nl/d(...)ef-volledig-overeind
Jeroen Pauw wordt even op het matje geroepen hoor (begint rond 8 min).
Mansplaining is een verbastering van explaining. Als een man iets aan een vrouw uitlegt dan moet er wel een seksistische gedachte achter zitten is het idee, als een man weigert iets aan een vrouw uit te leggen dan is dat natuurlijk ook seksistisch. Hieronder gaat zo'n zure vrouw lekker op haar plaat na het gebruik van die (zelf overigens vrij seksistische) term.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lang leve de slachtofferrolquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mansplaining is een verbastering van explaining. Als een man iets aan een vrouw uitlegd dan moet er wel een seksistische gedachte achter zitten, als een man iets weigert aan een vrouw uit te leggen dan is dat natuurlijk ook seksistisch.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:57 schreef Warsaw het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)r-dekker-groenlinks/
Nu dit weer, wat een stompzinnige ophef dit ook eigenlijk, de tering
Zal wat wezen als de lezing Omgaan met teleurstellingen niet doorgaat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:58 schreef Chewie het volgende:
Die kan echt niet overweg met tegenslag
''Bovendien zitten we al langere tijd niet meer op één lijn. GroenLinks kan zich, door zijn haast liberale stemgedrag, beter GroenRechts noemen.''quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:57 schreef Warsaw het volgende:
Tja, zo rollen de extreem links wappies.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel mooi weer. Mening van iemand/partij bevalt mevrouw niet, hup, ze zijn dan (extreem) rechtsZelfs groen fucking links
quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, zo rollen de extreem links wappies.
GVDquote:In haar opzeggingsbrief zegt Anne Fleur ontevreden te zijn met de huidige koers van de partij, “GroenLinks kan zich door zijn haast liberale stemgedrag beter GroenRechts noemen”. En: “Bovendien ga je een groene wereld, waar ik zo hard naar streef, niet bereiken met liberale middelen”.
twitter:annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 09:09:19Mansplaing level: 1000Goedemorgen 😂 #pauw reageer retweet
Als Pauw iets tegen AF zegt is het per definitie mansplaining. Ongeacht hoe dom AF is en hoe terecht zijn argumenten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Pauw deed helemaal niet aan mansplaining. Als Annefleur een man was geweest, dan had hij hetzelfde gezegd over de domheid van zijn/haar tweets.
twitter:aafkeromeijn twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:22:59Pauw... omdat Jinek keertje scoordemet het afmaken van iemand met een mening hoef je dat niet meteen tot programmaformat te verheffen. reageer retweet
twitter:aafkeromeijn twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:21:09WIE heeft bedacht dat het een goed idee was om Ed Nijpels een meisje te laten neerknuppelen? #pauw reageer retweet
Jup, en als ze geen werk kunnen krijgen vanwege hun waardeloze opleiding is dat weer een bevestiging dat ze worden gediscrimineerd en dus radicaliseren ze nog meer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Pauw iets tegen AF zegt is het per definitie mansplaining. Ongeacht hoe dom AF is en hoe terecht zijn argumenten.
Hij heeft altijd ongelijk om drie redenen;
1) Hij is blank ('wit' volgens AF c.s.)
2) Hij is een man
3) Hij is oud
In discussies in Amerika en Zuid-Afrika is het al heel gebruikelijk dat blanke mannen niks meer mogen zeggen tegen negers of wijven, vanwege hun privilege.
Daarom wordt daar op universiteiten onderwerpen als fysica en wiskunde ook vervangen door genderstudies en witchcraft. Omdat de eerste vakken racistisch en seksistisch zijn.
Echt waar.
Het welbekende "YOU'RE A WHITE MALE"- argument.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Pauw iets tegen AF zegt is het per definitie mansplaining. Ongeacht hoe dom AF is en hoe terecht zijn argumenten.
2) Hij is een man
3) Hij is oud
In discussies in Amerika en Zuid-Afrika is het al heel gebruikelijk dat blanke mannen niks meer mogen zeggen tegen negers of wijven, vanwege hun privilege.
Daarom wordt daar op universiteiten onderwerpen als fysica en wiskunde ook vervangen door genderstudies en witchcraft. Omdat de eerste vakken racistisch en seksistisch zijn.
Echt waar.
Neerknuppelen:?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:13 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:aafkeromeijn twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:22:59Pauw... omdat Jinek keertje scoordemet het afmaken van iemand met een mening hoef je dat niet meteen tot programmaformat te verheffen. reageer retweet
twitter:aafkeromeijn twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:21:09WIE heeft bedacht dat het een goed idee was om Ed Nijpels een meisje te laten neerknuppelen? #pauw reageer retweet
Die Aafke moet wel een trol zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Neerknuppelen:?WTF
Echt, hebben deze mensen naar de verkeerde zender gekeken ofzo?
quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het welbekende "YOU'RE A WHITE MALE"- argument.
Laten we ervoor zorgen dat het in Nederland niet zover komt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
2) Hij is een man
3) Hij is oud
Echt waar.
quote:de jonge activiste tegen wie door Geert Wilders aangifte is gedaan,
twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:22:12Voor jullie het ergens anders lezen: ik heb mijn @groenlinks lidmaatschap opgezegd. Zal er later een blog over schrijven. reageer retweet
quote:Hallo Meneer Pauw,
Dit zoveelste dieptepunt in de Nederlandse talkshowgeschiedenis op achtentwintig maart 2017 om iets over elf in den avond, opende u met: “ik ga praten met Anne Fleur Dekker”. Van ‘praten met’ was echter geen sprake. Een ‘moralistisch toontje aanslaan tegen’ zou een veel gepastere opening zijn geweest. Samen met uw kompaan Meneer Nijpels ging u op jacht. In jullie ogen moest het publiek kijken naar de weerspiegeling van een zogenaamd dom hertje aan tafel. Een meisje dat toch had moeten zien aankomen wat ze over zichzelf had afgeroepen.
Zal wel een reactie zijn op Wierd's tweet:quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die Aafke moet wel een trol zijn.
Toch?Toch?
![]()
[ afbeelding ]
twitter:wierdduk twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:06:41Onderwijzend personeel stemt in grote meerderheid links. Met D66 erbij: 77% maar liefst. Lijkt mij onwenselijk. https://t.co/4ztzeTcyi2 reageer retweet
Ah ze wordt nu vast anarchist.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:23 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:22:12Voor jullie het ergens anders lezen: ik heb mijn @groenlinks lidmaatschap opgezegd. Zal er later een blog over schrijven. reageer retweet
Verwant aan de welbekende 'racisme-kaart'quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het welbekende "YOU'RE A WHITE MALE"- argument.
Nee, ze gaat voor de politieke tak van ANTIFA de volgende tweede kamer verkiezingen doen denk ikquote:
Ohhh ik ben zo goed voor de natuur...quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/annefleur.d/
Dat is groenlinks toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee, ze gaat voor de politieke tak van ANTIFA de volgende tweede kamer verkiezingen doen denk ik
twitter:goeiejonne twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:23:24@annefleurdd @groenlinks hoort wel bij onderduiken hé, kan je ongemerkt verder radicaliseren... reageer retweet
We hadden het al ergens anders gelezen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:23 schreef wolkentoetje het volgende:
Komt omdat het overgrote deel van de docenten in het basisonderwijs vrouw is. Dat is echt 80% ofzo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zal wel een reactie zijn op Wierd's tweet:[ afbeelding ]twitter:wierdduk twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:06:41Onderwijzend personeel stemt in grote meerderheid links. Met D66 erbij: 77% maar liefst. Lijkt mij onwenselijk. https://t.co/4ztzeTcyi2 reageer retweet
Vraag me af waar die diversiteitsquota's blijvenquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Komt omdat het overgrote deel van de docenten in het basisonderwijs vrouw is. Dat is echt 80% ofzo.
Ach, stiekem mag ik haar wel. Lekker activistisch, maar ze hoort inderdaad duidelijk niet bij GroenLinks thuis, eerder bij de SP (maar die partij is ook ingekapseld). En ze moet ook niet bij Pauw gaan zitten, want dat is gevestigde orde.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:57 schreef Warsaw het volgende:
quote:GroenLinks kan zich, door zijn haast liberale stemgedrag, beter GroenRechts noemen. Zo is het bijvoorbeeld pijnlijk om mensen uit te moeten leggen waarom een linkse partij zou stemmen voor de afschaffing van de studiefinanciering. Bovendien ga je een groene wereld, waar ik zo hard naar streef, niet bereiken met liberale middelen. Je moet consumenten niet pakken met bijvoorbeeld een vleestaks. Pak de hardwerkende burger niet in zijn portemonnee, maar pak bedrijven aan.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
We hadden het al ergens anders gelezen.
Blijft ze nog wel actief in de Hilversumse politiek?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:23 schreef wolkentoetje het volgende:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:34 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik ben het overigens helemaal met haar eens waar ze schrijft:
Wat de Anne Fleurs va de wereld niet begrijpen is dat 'de bedrijven' niet bestaan als een soort van afgesloten wereld. Belast bedrijven, en ze rekenen het door. Dus elke vorm van 'maakbaarheids' heffingen, of 'strafheffingen' belanden uiteindelijk toch weer op het bordje van de burger....quote:Pak de hardwerkende burger niet in zijn portemonnee, maar pak bedrijven aan.
Als Hilversummer hoop ik dat dit gestoorde wicht heel snel verdwijnt uit 'mijn' gemeentelijke politiek omgeving.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Blijft ze nog wel actief in de Hilversumse politiek?
Ze kreeg ook al een steunbetuiging van Artk1kel , misschien zijn die al aan het hengelen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee, ze gaat voor de politieke tak van ANTIFA de volgende tweede kamer verkiezingen doen denk ik
Wat een muts, zou graag eens een gesprekje met d'r willen.quote:GroenLinks kan zich, door zijn haast liberale stemgedrag, beter GroenRechts noemen. Zo is het bijvoorbeeld pijnlijk om mensen uit te moeten leggen waarom een linkse partij zou stemmen voor de afschaffing van de studiefinanciering. Bovendien ga je een groene wereld, waar ik zo hard naar streef, niet bereiken met liberale middelen. Je moet consumenten niet pakken met bijvoorbeeld een vleestaks. Pak de hardwerkende burger niet in zijn portemonnee, maar pak bedrijven aan.
Dat schijnen heel veel mensen niet te willen begrijpen, niet alleen de Anne Fleursquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Anne Fleurs va de wereld niet begrijpen is dat 'de bedrijven' niet bestaan als een soort van afgesloten wereld. Belast bedrijven, en ze rekenen het door. Dus elke vorm van 'maakbaarheids' heffingen, of 'strafheffingen' belanden uiteindelijk toch weer op het bordje van de burg
Precies. Net als dat rekeningrijden. Gestraft worden omdat je naar je werk moet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
[..]
Wat de Anne Fleurs va de wereld niet begrijpen is dat 'de bedrijven' niet bestaan als een soort van afgesloten wereld. Belast bedrijven, en ze rekenen het door. Dus elke vorm van 'maakbaarheids' heffingen, of 'strafheffingen' belanden uiteindelijk toch weer op het bordje van de burger....
Marxisme is de enige goede weg natuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat een muts, zou graag eens een gesprekje met d'r willen.
Ik stem wat anders dat Fleurtje, toch leef ik milieubewuster dat dit portret.
Pak bedrijven aan... tuurlijk Fleurtje, want jij moet deze zomer wel naar Spanje kunnen vliegen.
Ach die zit zo antikraak in A'dam...quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als Hilversummer hoop ik dat dit gestoorde wicht heel snel verdwijnt uit 'mijn' gemeentelijke politiek omgeving.
Dat ze zichzelf marxist noemt vind ik eigenlijk wel tof. Zou ze Das Kapital en Het Communistisch Manifest ook gelezen hebben?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Marxisme is de enige goede weg natuurlijk.
Ze huilt er al een week over maar heeft nog voor geen enkele "bewijs" gegeven. Dus ik neem aan dat het inderdaad wat random droeftoeter tweets zijn en spul zoals op geenstijlquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
Maar waar bestaan die bedreigingen aan haar adres nou eigenlijk uit? Dat is me nog steeds niet duidelijk? Zijn het alleen wat boze twitteraars?
Vraag me het af.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:42 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf marxist noemt vind ik eigenlijk wel tof. Zou ze Das Kapital en Het Communistisch Manifest ook gelezen hebben?
De enige bedreigingen die ik gezien heb zijn van na de ophef.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
Maar waar bestaan die bedreigingen aan haar adres nou eigenlijk uit? Dat is me nog steeds niet duidelijk? Zijn het alleen wat boze twitteraars?
Wat voor vriendje?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vraag me het af.
Zou ze weten wat Marx van haar vriendje zou vinden?
Ik las in 1 van de vorige delen dat ze een Irakees vriendje heeftquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:48 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Wat voor vriendje?Heb ik iets gemist?
Oh oke.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik las in 1 van de vorige delen dat ze een Irakees vriendje heeft
Haar vluchteling vriendje, heeft ze meegenomen uit een opvangcentrum. je weet wel, zoals sommige mensen naar het asiel gaan voor een nieuwe hond. Tenminste, zo stel ik me haar voor...blank vriendje mag niet want witte mannen zijn fout, dus zoekt ze het ergens anders...quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:48 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Wat voor vriendje?Heb ik iets gemist?
Dat is een beetje het probleem met deze generatie denk ik (sprak opa).quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef -PesteNoire- het volgende:
Effe zonder gekheid. Ze kan beter een internetpauze inlassen, dit loopt compleet uit de hand. Ze beseft geloof ik niet dat al deze shit over 30 jaar nog op internet staat.
Mannelijke sekstoeristen hebben ten minste het fatsoen om zelf naar pauperlanden te reizen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Haar vluchteling vriendje, heeft ze meegenomen uit een opvangcentrum. je weet wel, zoals sommige mensen naar het asiel gaan voor een nieuwe hond. Tenminste, zo stel ik me haar voor...blank vriendje mag niet want witte mannen zijn fout, dus zoekt ze het ergens anders...
Inderdaad, zij ziet in haar twitter en facebook alleen berichten langskomen over wat voor een heldin ze is.. dit soort figuren leven in hun eigen wereldje en zodra ze worden blootgesteld aan de wereld buiten hun bubbel ontstaat er kortsluiting in hun hoofdquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met deze generatie denk ik (sprak opa).
Je kunt dit soort onzin prima uitkramen in je eigen bubbel maar dat bestaat niet op internet
Hahaha hardop gelachen..quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Haar vluchteling vriendje, heeft ze meegenomen uit een opvangcentrum. je weet wel, zoals sommige mensen naar het asiel gaan voor een nieuwe hond. Tenminste, zo stel ik me haar voor...blank vriendje mag niet want witte mannen zijn fout, dus zoekt ze het ergens anders...
twitter:Ewoutvdberg twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:29:04Ik neem als witte man afstand van het gedrag van @pauwnl Het is hoog tijd dat andere witte mannen hetzelfde doen @annefleurdd #teamannefleur reageer retweet
Hey het volgende extremistje moet weer even wat hersendiarree op twitter kwakken. Lachwekkend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:05 schreef wolkentoetje het volgende:
Nou witte mannen hier op FOK wie volgt dit goede voorbeeld?![]()
![]()
twitter:Ewoutvdberg twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:29:04Ik neem als witte man afstand van het gedrag van @pauwnl Het is hoog tijd dat andere witte mannen hetzelfde doen @annefleurdd #teamannefleur reageer retweet
Ik dacht eerst, die zegt dat om te trollen......quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:05 schreef wolkentoetje het volgende:
![]()
Ik als witte man stel voor dat deze z.g.n witte man zijn mancard doorknipt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:05 schreef wolkentoetje het volgende:
![]()
Ik vrees van niet:quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht eerst, die zegt dat om te trollen......
Ook zo'n links gekkie dusquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik vrees van niet:
Ewout van den Berg
@Ewoutvdberg
Internationale Socialisten / Marxisme Festival / Comité 21 maart /
socialisme.nu
We moeten niet ons gevoel voor humor verliezen in een situatie als deze, als zowel radicaal links als rechts af en toe even in de speigel keken, en over zichzelf konden lachen...99% van de problemen opgelost denk ik.quote:
Kan nog wel deze terugvinden van juli 2016:quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
twitter:harmbult twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:27:27Nooooooo. Geen woorden voor de weinige steun die Anne Fleur gekregen heeft vanuit @groenlinks... Dit stelt me echt… https://t.co/PvRzX3QJ6w reageer retweet
twitter:kizamag twitterde op donderdag 30-03-2017 om 09:49:07Manifestatie van wit privilege. @quinsyg wilde ook de dubbele maat via Twitter ontrafelen. Hij kreeg geen solidarit… https://t.co/hc8DjkAEhL reageer retweet
Vandaar ook; "Ik dacht eerst"quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik vrees van niet:
Ewout van den Berg
@Ewoutvdberg
socialisme.nu
Idd. Je zou maar op een partij willen stemmen die als enigste inziet dat wij op te grote voet leven en we eens kritisch naar onze achterlijke consumeerverslaving moeten kijken. Nee, liever de VVD.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:34 schreef hpeopjes het volgende:
Mensen die op GroenLinks gestemd hebben, en die dus achter deze punten staan (afschaffen stufi, vleestaks etc. etc.), zijn echt volkomen gestoord.
Annet Leur is weer iemand andersquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan nog wel deze terugvinden van juli 2016:
[ afbeelding ]
Maar ga je nu ook zijn goede voorbeeld volgen? Weg met witte mannenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vandaar ook; "Ik dacht eerst"
Ik heb een tip voor extreem-links:quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:14 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:kizamag twitterde op donderdag 30-03-2017 om 09:49:07Manifestatie van wit privilege. @quinsyg wilde ook de dubbele maat via Twitter ontrafelen. Hij kreeg geen solidarit… https://t.co/hc8DjkAEhL reageer retweet
Ben benieuwd hoeveel stemmen dit GroenLinks zou hebben gekost als deze zaak begin maart had gespeeld.twitter:harmbult twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:27:27Nooooooo. Geen woorden voor de weinige steun die Anne Fleur gekregen heeft vanuit @groenlinks... Dit stelt me echt… https://t.co/PvRzX3QJ6w reageer retweet
* OscarMopperkont is groen.....quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:16 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Maar ga je nu ook zijn goede voorbeeld volgen? Weg met witte mannen
Ik denk dat je even langs het asiel moet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:17 schreef wolkentoetje het volgende:
En hoe zit het dan met mij als 'witte' blonde vrouw?
Wat moet ik dan gaan doen?
Maar ik héb al een hond en die is nog heel divers van kleur ook.! Wit,zwart én bruin..quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik denk dat je even langs het asiel moet.
Wat Happel zegt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:21 schreef Happel het volgende:
Ik word echt lichtelijk agressief van mensen die praten over de witte, zwarte of groengele man. Heel erg eng volk. Rijp voor de psychiatrische inrichting.
Klagen op twitter, klaarblijkelijk. Typisch iets van witte vrouwenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:17 schreef wolkentoetje het volgende:
En hoe zit het dan met mij als 'witte' blonde vrouw?
Wat moet ik dan gaan doen?
twitter:kwybes twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:07:50@Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd ik, als trotse echte witte kerel, neem afstand van totaal verwijfde types als u. reageer retweet
twitter:JulesStrijker twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:47:31@Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurddRidder Ewout to the rescue!#numale #cuck https://t.co/npQBhhvnzA reageer retweet
twitter:Leontientweeted twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:07:56@Ewoutvdberg @pauwnl Ik neem als witte vrouw afstand van Anne Fleur. Andere zouden hetzelfde moeten doen. #onafhankelijkdenkenisgoedvooru reageer retweet
Gelukkig is in mijn omgeving het motto nog altijd "Niet klagen maar dragen" & "Een zittend gat, prakkeseert altijd wat"quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Klagen op twitter, klaarblijkelijk. Typisch iets van witte vrouwen
Dit zijn mannen die het prima vinden dat buitenlandse alfa-mannen met onze vrouwtjes paren terwijl ze zelf 72% belasting betalen om de opvoeding van de hieruit voortkomende kinderen te betalen. Bizar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik vrees van niet:
Ewout van den Berg
@Ewoutvdberg
socialisme.nu
Friendzoned voordat hij haar echt ontmoet heeft, de heldquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:05 schreef wolkentoetje het volgende:
![]()
Heb je deze nu zó snel speciaal gemaakt voor Ewout v/d Berg? Knap hoor!quote:
Hahaha nee die kwam ik tegen in de reacties naar Ewout..quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb je deze nu zó snel speciaal gemaakt voor Ewout v/d Berg? Knap hoor!
100% match
Nee, wist ik wel. Maar de match was 100%.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Hahaha nee die kwam ik tegen in de reacties naar Ewout..![]()
Ik weet niet eens hoe ik mijn UI hier moet veranderen laat staan een plaatje maken..
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:28 schreef wolkentoetje het volgende:
Hahaha die reacties op Ewout:twitter:kwybes twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:07:50@Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd ik, als trotse echte witte kerel, neem afstand van totaal verwijfde types als u. reageer retweet
twitter:JulesStrijker twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:47:31@Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurddRidder Ewout to the rescue!#numale #cuck https://t.co/npQBhhvnzA reageer retweet
twitter:Leontientweeted twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:07:56@Ewoutvdberg @pauwnl Ik neem als witte vrouw afstand van Anne Fleur. Andere zouden hetzelfde moeten doen. #onafhankelijkdenkenisgoedvooru reageer retweet
quote:
Waarschijnlijk als doorgedraaide idioten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Chewie het volgende:
Hoe zouden de oude socialisten van begin vorige eeuw hun huidige soortgenoten zien?
Niet, want ze zijn dood.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Chewie het volgende:
Hoe zouden de oude socialisten van begin vorige eeuw hun huidige soortgenoten zien?
Valt wel mee. 4 van de 8 delen staat vol met dit soort reacties en de reacties daar weer op.quote:
Toch is het zeldzaam dat een topic zo lang blijft bestaan. Als het nu om groot wereldnieuws zou gaan dan zou ik het makkelijker kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Valt wel mee. 4 van de 8 delen staat vol met dit soort reacties en de reacties daar weer op.
Because it's a gift that keeps on giving.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef NgInE het volgende:
[..]
Toch is het zeldzaam dat een topic zo lang blijft bestaan. Als het nu om groot wereldnieuws zou gaan dan zou ik het makkelijker kunnen begrijpen.
Het is gewoon heel vermakelijk allemaal.!quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef NgInE het volgende:
[..]
Toch is het zeldzaam dat een topic zo lang blijft bestaan. Als het nu om groot wereldnieuws zou gaan dan zou ik het makkelijker kunnen begrijpen.
Dat waren ze toen ook al alleen wat stoerder en minder PCquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als doorgedraaide idioten.
Zo iemand als Baudet?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, wist ik wel. Maar de match was 100%.
Van die types die denken door zich volledig meegaand op te stellen en die vrouwen voortdurend naar de mond te praten te kunnen scoren. Terwijl ze dat in de praktijk nooit doen.
Vrouwen, ook Annefleur, willen toch uiteindelijk een man die groter is dan zij, sterker is en veel geld heeft, een groot huis en een duidelijke eigen mening die zijn vrouw maar te accepteren heeft. Als die NU-males (c.q. watjes) dat zouden begrijpen dan zouden ze zich heel anders opstellen.
twitter:Rudragon43NL twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:43:29@Ewoutvdberg @annefleurdd @pauwnl Ik als roomblanke linkse ridder, neem afstand van het oud wit rechtse bolwerk. Ik zwijg niet, ik leef. reageer retweet
twitter:Henrihappy twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:42:24@Ewoutvdberg @annefleurdd zitplasser doe jij er maar afstand van nemen Ik weldenkend witte man juich t aanpakken van onnozelen #gl types toe reageer retweet
twitter:IndigoCrystal4 twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:13:56@Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd Wow...over zelfhaat gesproken zeg! #cuck reageer retweet
Marx deed et et z'n huishoudster ofzo...benieuwd hoe de AFD dat zou vinden. Misbruik van positie door een blanke witte man!quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat waren ze toen ook al alleen wat stoerder en minder PC
Plus 2 delen twitter quotes ondertussen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Valt wel mee. 4 van de 8 delen staat vol met dit soort reacties en de reacties daar weer op.
Als haar verweer is dat haar eigen tweet cynisch bedoeld was, dan geldt datzelfde natuurlijk ook voor deze tweet. Maar helaas is meten met twee maten compleet ingeburgerd bij extreemlinks.quote:
Dit soort activisten vind je meestal niet bij de SP hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:34 schreef hpeopjes het volgende:
Ach, stiekem mag ik haar wel. Lekker activistisch, maar ze hoort inderdaad duidelijk niet bij GroenLinks thuis, eerder bij de SP (maar die partij is ook ingekapseld).
Ondertussen zit die arme meid ondergedoken uit angst. Dat vind ik dan ook weer zielig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Because it's a gift that keeps on giving.
Nee, die bestaat niet meer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:08 schreef wolkentoetje het volgende:
Bestaat Rara eigenlijk nog? Dat lijkt mij ook wel een leuk clubje voor Annefleur.
Oh, the drama.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
Briefje van Annefleur:
[ afbeelding ]
Exit GL dus.
Antwoord van GL:quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
Briefje van Annefleur:
[ afbeelding ]
Exit GL dus.
samengevat: stamp, stamp, schreeuw, schreeuw,....... en loopt huilend weg..quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
Briefje van Annefleur:
[ afbeelding ]
Exit GL dus.
Ja, aan de andere kant, is dit wat er gaat gebeuren als Jesse-Jezus-Trudeau-Klaver straks echt in zee gaat met VVD-CDA hè; de leden lopen dan weg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Antwoord van GL:
Lieve Anne Fleur
Wij willen graag met de VVD het pluche op. Bij de VVD houden ze niet zo van linksradicale meisjes zoals jij. Daarom konden we niet achter je staan. Fijn dat je zelf besluit er uit te stappen. Hopelijk is jouw actie een voorbeeld voor veel anderen. Dan kunnen we ons linksradicale-gekkies image achter ons laten.
Veel groetjes,
Het bestuur.
En een poot van Jesse
Dan moeten er concessies gemaakt gaan worden en daar kunnen extremisten moeilijk mee omgaan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant, is dit wat er gaat gebeuren als Jesse-Jezus-Trudeau-Klaver straks echt in zee gaat met VVD-CDA hè; de leden lopen dan weg.
Ja, hoe dan ook, het is een mene tekel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan moeten er concessies gemaakt gaan worden en daar kunnen extremisten moeilijk mee omgaan.
Maar datzelfde gaat ook bij VVD gebeuren..quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant, is dit wat er gaat gebeuren als Jesse-Jezus-Trudeau-Klaver straks echt in zee gaat met VVD-CDA hè; de leden lopen dan weg.
Al die nieuwe GL zetels geven weinig om wat GL doet denk ik. Die hebben alleen maar gekozen voor hun omdat Klavert zo schattig isquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, ze laten Jesse-Jezus-Trudeau-Klaver minister van Sociale Zaken worden en die mag dan in ruil voor de aanleg van wat windmolenparken alle uitkeringen slopen en mensen oproepen een moestuintje te beginnen op hun balkon; die overleven zo'n avontuur wel...quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:17 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Maar datzelfde gaat ook bij VVD gebeuren..
Heel slim. Maar ze hebben vaker met dat bijltje gehakt natuurlijk. Ik zou Klaver mensen laten uitzetten. Is slim, want Links zal daar niks van durven te zeggen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, ze laten Jesse-Jezus-Trudeau-Klaver minister van Sociale Zaken worden en die mag dan in ruil voor de aanleg van wat windmolenparken alle uitkeringen slopen en mensen oproepen een moestuintje te beginnen op hun balkon; die overleven zo'n avontuur wel...
Ja, Klaver moet straks van de VVD al de kutklusjes oplossen idd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heel slim. Maar ze hebben vaker met dat bijltje gehakt natuurlijk. Ik zou Klaver mensen laten uitzetten. Is slim, want Links zal daar niks van durven te zeggen.
Als je der confronteert met haar hypocriete gedrag maak je je schuldig aan mansplaning dus ssstquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ohhh ik ben zo goed voor de natuur...![]()
Maar vlieg en vaar wel de hele wereld over![]()
Nep milieuactivist.
Dit en helaas zijn steeds meer mensen ïk,ik,ik, zowel links als rechts... waardoor je volgens mij elke verkiezing gaat zien dat de regeringspartijen zetels verliezen...quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan moeten er concessies gemaakt gaan worden en daar kunnen extremisten moeilijk mee omgaan.
Je ziet nu ook al dat wanneer een partij iets 'ferms' over vluchtelingen/overlastallochtonen wil zeggen, ze dit de huisallochtoon laten doen. Zelfde principe.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Klaver moet straks van de VVD al de kutklusjes oplossen idd.
Schitterendquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:28 schreef wolkentoetje het volgende:
Hahaha die reacties op Ewout:twitter:kwybes twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:07:50@Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd ik, als trotse echte witte kerel, neem afstand van totaal verwijfde types als u. reageer retweet
Is ook wel vervelend als er een hetze achter je aan zit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:57 schreef Warsaw het volgende:
Inderdaad.. GL lijkt een beetje te vergeten dat hun megawinst voor een groot deel te danken is aan wereldvreemde nederSJW's, en die gaan nu massaal afhaken..quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Antwoord van GL:
Lieve Anne Fleur
Wij willen graag met de VVD het pluche op. Bij de VVD houden ze niet zo van linksradicale meisjes zoals jij. Daarom konden we niet achter je staan. Fijn dat je zelf besluit er uit te stappen. Hopelijk is jouw actie een voorbeeld voor veel anderen. Dan kunnen we ons linksradicale-gekkies image achter ons laten.
Veel groetjes,
Het bestuur.
En een poot van Jesse
Ach, het arme schaap.quote:Het is daarom ook onontkoombaar dat ik mijn lidmaatschaap moet beëindigen.
quote:Zo. Dat heeft Anne Fleur goed gedaan bij Pauw. Standhouden. Achter haar tweets blijven staan. In de aanval blijven. Taart en stenen een grap? Nee, een (digitale) aanval op de acceptatie van extreem-rechtse haatzaaierij. En terecht!
Fascisten in de kamer? Wij pakken de hamer! Laat ons spijkers met koppen slaan! Laten we het hebben over de fascistische aanvallen op Moslims, en dan vooral op Moslima's. Over de valse schijn van vrouwenbevrijding door hen te willen dwingen de hoofddoek af te doen omdat de witte mannen wel even zullen bepalen dat die hoofddoek niet vrijwillig wordt gedragen. Dan zullen ze wel eens even de ene onderdrukking tegenover de andere onderdrukking stellen. Dat vrouwen zelf wel eens iets zouden kunnen beslissen, is ondenkbaar! En laten we het hebben over de stilte van de witte feministen die vooral alleen maar 'het glazen plafond' willen breken om zich als geaccepteerde vrouw bij de patriarchale onderdrukkers te voegen. Onderdrukkers die zich een air van redelijkheid aanmeten in 'talkshows' op televisie. Onderdrukkers die zo vooringenomen zijn met zichzelf dat ze onverstaanbaar in het Latijn beginnen te brabbelen. Effe een Baudetje doen? Ad nauseam! [1] Dank u.
Spijkers met koppen slaan! Laten we het hebben over het afdoen van vrouwen met een mening als 'gek', 'hysterisch', 'emotioneel'. De witte mannen met hun dominante mening zullen wel eens bepalen welke vrouwen ze serieus willen nemen want zulke kwalificaties worden niet bij wijze van toeval uitgedeeld. Heet je Ebru Umar en ben je een haatzaaier van de bovenste plank of heet je Judith Brockhoven en roep je op tot geweld tegen Moslims, dan is dat wat anders dan Anne Fleur Dekker die haarfijn aantoont hoe hypocriet de hele bende is.
Laten we het hebben over het voortdurend vrouwen beoordelen op hun uiterlijk. 'Te veel haar' of 'lelijk' of 'oud vrouwtje': er wordt minzaam geglimlacht of de spot mee gedreven. 'Te bloot' en dus 'vraagt erom': mag bejaagd en verkracht worden. 'Teveel bedekt'? Dan mogen mannen alles wat ze teveel vinden eraf rukken. Wat er ook gebeurt: het is altijd de schuld van de vrouw. In het lulprogramma van Pauw zaten ze er lekker op in te hakken. Mannetjes die wel eens even willen laten zien wie er de langste piemel heeft. Afrukken doe je maar in je eigen slaapkamer of het toilet van je 'heren'societeit.
Waar moeten ze heen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:30 schreef deNeger het volgende:
[..]
Inderdaad.. GL lijkt een beetje te vergeten dat hun megawinst voor een groot deel te danken is aan wereldvreemde nederSJW's, en die gaan nu massaal afhaken..
quote:
Hangt van de volgende lijsttrekker van D66 afquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waar moeten ze heen?
PvdD? Art1kel?
ja, of niet stemmenquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waar moeten ze heen?
PvdD? Art1kel?
Wat verwacht je fascistoïde groenrechtsquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:02 schreef thedeedster het volgende:
Uit haar eigen persbericht:
"Mijn democratische grondrecht op vrijheid van meningsuiting en ook mijn recht op bescherming wordt door GroenLinks door deze handelswijze geweld aangedaan."
Je weet wel, datzelfde grondrecht wat ze anderen wil ontnemen...
Hierop past maar een reactie: epic![]()
Man, man, man, wat een wijf.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:34 schreef wolkentoetje het volgende:
https://www.jokekaviaar.n(...)rchaat-fascisme.html
[..]![]()
![]()
![]()
Er zijn nog genoeg gegadigden......helaas.quote:
50 + gelukkig voorlopig nog niet. Te jong!quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waar moeten ze heen?
PvdD? Art1kel?
Nou wijf?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Man, man, man, wat een wijf.
Ik zou willen zeggen "daar moet een piemel in" maar wie wil die taak in hemelsnaam op zich nemen?quote:
Ik voorzie een nieuwe splinterpartij, GL gaat een aantal zetels kwijtraken aan mensen die AFD achterna lopen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:38 schreef DrDentz het volgende:
Anne Fleur heeft nu gewoon ruzie met de Yessias. Hoe heeft dit zo ver kunnen komen?
quote:Spijkers met koppen slaan! Laat ons in de aanval gaan. Of dat nu is met woorden of met daden. Witte moraalridders voelen zich op de pik getrapt. Ik heb er geen problemen mee. Ze beginnen over de taart van Fortuijn als ik het heb over maandstondetaart. Er mag van alles niet in hun mannen-in-stropdassen-en-pakken wereld. Behalve dan oproepen om Moslims aan te vallen. Dan moet er geluisterd worden naar de 'gewone man', naar de 'bezorgde burger'. Apologeten van de haat. En natuurlijk, elke taart leidt naar de kogel. Volkomen logisch. Ik lach jullie uit, belerende zieilige mannetjes met je verheven vingertjes en macht over de televisie! Wij hebben het internet! En wij hebben de straat.
Tijd om jullie ondergang in te luiden. We spelen een dissonant op de vleugel van Baudet. Diabolica In Musica [2] voor de nieuwe fascist in de Tweede Kamer. Midden in de nacht onder het slaapkamerraam van zijn appartement met “gekoloniseerd” (citaat van Baudet) stuk trappenhuis voor een boekenkast aan de Amsterdamse grachtengordel. Kan-ie niet tegen. Is misschien nog wel erger dan maandstondetaart. Elitaire en pedante mannetjes die overal hun vuile met intellectuele sausjes overgoten grootheidswaan mogen etaleren, die verdienen het gewoon. Basta. Als je zulke racistische en sexistische ideologie verkondigt als dit soort lieden, wat valt er dan te discussieren? Hobby voor gepriviligeerden is dat. Zo wordt de strijd tegen fascisme onder de voet gelopen voor die heeft kunnen beginnen.
Ja hoor. En de bondgenoten moeten solidair met haar staan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:39 schreef Chewie het volgende:
Kan een hetze wel achter iemand aanzitten of wordt die gevoerd?
Aber wass sind die Alternative für Dekker jetzt?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe splinterpartij, GL gaat een aantal zetels kwijtraken aan mensen die AFD achterna lopen.
Website van Anfita Nederland?quote:
Dit. Duizend maal dit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:42 schreef Chewie het volgende:
Leestip voor Annefleur, met plaatjes dus niet al te lastig
[ afbeelding ]
En zelfs je bondgenoten bij GL mogen dat van je vinden.
Mijn God! Wie overgiet er nu een raar schrijfsel met een elitair sausje. Die woorden! Waar haalt ze het vandaan.quote:
Al zou je de discussie al aan willen gaan met die schrijfster, waar moet je beginnen is geen touw aan vast te knopen?quote:
Gewoon de bbq mee aanmaken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Al zou je de discussie al aan willen gaan met die schrijfster, waar moet je beginnen is geen touw aan vast te knopen?
Lol nevermind thenquote:
quote:Hoi Anne Fleur! Denk je dat er nav jouw agressie jegens zeer oude mensen bij #Pauw aangifte gedaan zal worden?
Een eigen partij dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Aber wass sind die Alternative für Dekker jetzt?
Fascitische aanvallen op moslims en vooral op moslima's?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:34 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die ligt al een hele tijd onder de loep.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:50 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zou de AIVD bijvoorbeeld zo'n extreemlinkse gestoorde nu ook in de gaten houden?
quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:50 schreef matthijst het volgende:
Heeft Erik van Muiswinkel een hersentumor ofzo?
[..]
Van Muiswinkel was gister Bloodline aan het kijken op Netflix.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:50 schreef matthijst het volgende:
Heeft Erik van Muiswinkel een hersentumor ofzo?
[..]
Ik hoop het , dit is gewoon oorlogstaal dat ze uitkraamt . Daarnaast heeft Anne Fleur warme banden met Anfita wat niets anders is dan een terroristische organisatiequote:Op donderdag 30 maart 2017 13:50 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zou de AIVD bijvoorbeeld zo'n extreemlinkse gestoorde nu ook in de gaten houden?
Weet je zeker dat het geen Brazilian fartporn was?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Van Muiswinkel was gister Bloodline aan het kijken op Netflix.
Alleen als papa de borg voor de kiesraad even kan storten..quote:
Nee, want ik vroeg hem staat serie 3 er al op dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Brazilian fartporn was?
Ze retweet ook regelmatig de onzin van Joke Kaviaar..quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik hoop het , dit is gewoon oorlogstaal dat ze uitkraamt . Daarnaast heeft Anne Fleur warme banden met Anfita wat niets anders is dan een terroristische organisatie
Dan toch liever AFDquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen "daar moet een piemel in" maar wie wil die taak in hemelsnaam op zich nemen?
Levensgevaarlijk dat soort types..quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik hoop het , dit is gewoon oorlogstaal dat ze uitkraamt . Daarnaast heeft Anne Fleur warme banden met Anfita wat niets anders is dan een terroristische organisatie
quote:Wat antifascisten in Berkeley deden toen de extreem-rechtse Milo Yiannopoulos daar kwam spreken is inspirerend als voorbeeld voor verzet tegen spreekbeurten van de fascisten Baudet en Wilders hier. Genoeg geneuzeld. Res, non verba. [3] Genoeg van fascisten die zich beroepen op vrijheid van meningsuiting. Make racists afraid again.
Best wel homofoob van ze om zo'n hetze te maken tegen Milo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:01 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat soort types..
[..]
Echt, die mensen snappen zelf niet eens wat ze uitkramenquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:01 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
[..]
En juist dat maakt dat soort imbecielen een gevaar voor de samenleving.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Echt, die mensen snappen zelf niet eens wat ze uitkramen
Mensen bewusteloos slaan om ze vervolgens na te trappen ( terwijl de slachtoffer weerloos op de grond ligt )quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:01 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker maar dit is natuurlijk maar een deel van de reacties,er zijn extremisten die er mee op de loop gaan..quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zal eerlijk zeggen dat lavendelzakjes verbranden dan behalve kansloos, nog wel ludiek te noemen is.
quote:Democratie vindt Joke Kaviaar Het recht van de sterkste, dus alle democraten zullen in haar ogen wel een soort fascist zijn. Zelf is ze naast menslievend medemens ook dichteres van serene verzen van dit genre:
quote:Wordt je boos Verdonk nu, ban
Nou, dat duurt niet meer zo lang
want ik doe Pang! en zie je rillen
Ik doe Pang! en hoor je gillen
Ik doe Pang! en dat is alles
Wacht maar, ik ben nóg niet klaar
Als ik dan dit lees:quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:34 schreef wolkentoetje het volgende:
http://vanfrikschoten.nl/(...)de-delicatesse-.html
[..]
[..]
dan denk ik heeft dar mens wel verstand. Want vrije migratie betekent einde verzorgingsstaat. Hoe komt zij dan aan geld?quote:Over die vlagverbranding declameert de dichteres: De vlagverbranding is een statement tegen de nationalistische gedachte dat een ieder die hier (in Nederland) geboren is meer rechten zou hebben dan een ander. Van die gedachte neem ik, nemen wij, met nadruk op deze manier afstand. Nederland schendt mensenrechten. Alle grenzen open! Vrije migratie voor iedereen!
quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:34 schreef wolkentoetje het volgende:
http://vanfrikschoten.nl/(...)de-delicatesse-.html
[..]
[..]
Ja, maar helaas is er nogal bezuinigd op de politie.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
WEr is iets mis in een systeem waarin dit soort directe doodsbedreigingen niet resulteren in het wegbergen van dit soort mensen...
En de geestelijke gezondheidszorgquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, maar helaas is er nogal bezuinigd op de politie.
Tja de enige manier waarop dit aan de man komt is met open grenzen en vrije migratie. Wat een figuur zeg.quote:
tijd voor een nieuwe generatie om op te staan en de fakkel van Rara over te nemen!quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Chewie het volgende:
Was getekend Joke Kaviaarquote:Het kan zijn dat je je leven lang nooit met dat onderdrukkende gezicht van de smeris te maken krijgt. Dan heb je extreem geluk. Dan ben je wit. Dan heb je een paspoort van dit land. Dan heb je een goede baan, geen psyschische problemen. Dan ben je nooit in geldnood geraakt en heb je geen domme pech gehad. Dan doe je braaf alles wat je wordt opgedragen, protesteer je nooit ergens tegen. Dan kun je zeggen: “de smeris is mijn beste vriend”. Dan kun je jezelf met oogkleppen op voorhouden dat zij altijd gelijk hebben, zoals de staat volgens jou ook altijd gelijk heeft. Dan kun je je comfortabel wentelen in de gedachte dat wetten en regels er zijn om jou te beschermen.
Maar o wee, als je niet tot de gelukkigen behoort. Met zulke 'vrienden' heb je gaan vijanden meer nodig. Of als je niet in de pas loopt, als je afstand doet van het voorrecht om nergens last van te hebben. En als je het effectief meent met verzet, in woord of in daad of allebei, tegen dat institutioneel racisme, tegen fascistisch (per definitie) politiegeweld en moord, tegen kapitalistische uitbuiting, tegen bij wet geregelde gijzeling, dan zal de staat het menen dat verzet de kop in te drukken.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:24 schreef wolkentoetje het volgende:
http://www.vrijeboeken.nl/Kaviaar/popo.html
[..]
Was getekend Joke Kaviaar
Dussss witte mannen dat jullie het even weten.!
Aangezien Joke wit is, ben ik benieuwd welke wel op haar van toepassing is.quote:Dan ben je wit. Dan heb je een paspoort van dit land. Dan heb je een goede baan, geen psyschische problemen. Dan ben je nooit in geldnood geraakt en heb je geen domme pech gehad. Dan doe je braaf alles wat je wordt opgedragen, protesteer je nooit ergens tegen.
quote:Bedreiging? Jullie! Wouten, popo, smerissen, flikken, stillen, fascisten in uniform, zijn een bedreiging. Elke dag weer. Een bedreiging voor afgewezen vluchtelingen die de straat haast niet op durven en zelfs in hun woning niet veilig zijn. Een bedreiging voor daklozen die een plekje voor de koude nacht zoeken ergens op straat. Een bedreiging voor mensen die niet wit zijn. Een bedreiging voor mensen die niet hier geboren zijn. Een bedreiging voor mensen die in jullie ogen niet aangepast zijn. Een bedreiging zijn jullie voor wie er niet uitziet als de sexistische corpsbal of corrupte zakenman die je het liefst als buurman hebt. Een bedreiging voor wie niet praat zoals de columnist, politicus of comedian die groepsbelediging tot kunst, debat of humor denkt te kunnen verheffen.
Maar zelf niet tegen spot kunnen, he? Jullie zelfingenomen boven je eigen wetten geplaatste martelwerktuigen! Dat is pas zielig!
Jullie die het neo-liberale, neo-kolonistische en fascistische overheidsapparaat dat er is om de belangen van multinationals te beschermen, dienen. Jullie die de staat en de grenzen van die staat dienen. Grenzen die niet alleen bestaan uit hekken en muren, maar vooral ook uit het aanwijzen van zondebokken om zo grenzen te trekken tussen mensen, om hen tegen elkaar uit te spelen. Om uit te maken met wie jullie die cellen gaan vullen.
What a joke.quote:
Ik schaam mij nu diep als oudere witte man.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:24 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Niks, zo te lezen horen jullie beiden bij de gelukkigen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:30 schreef DrMabuse het volgende:
Ik ken een witte ex-smeris met psychische problemen.
Wat nu?
Ik schaam mij diep.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:24 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Maar ik ben ook weer bevriend met een gekleurde Turkse man die volgens de wet leeft.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niks, zo te lezen horen jullie beiden bij de gelukkigen.
Maak daar standaard 1 dag per jaar van? Ik stel voor 5 december. Op die dag schminkt iedere witman uit solidariteit met de ongelukkigen zijn gezicht zwart...quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik schaam mij nu diep als oudere witte man.
Uit solidariteit met de ongelukkigen ga ik mijn gezicht schminken.
Ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:36 schreef wolkentoetje het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje,zo'n Joke Kuijt alias Kaviaar is toch duidelijk een gevalletje 'bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg'
Kijk ik ben zelf rechts en ben het met veel dingen van links niet eens maar zo'n Joke zie ik als extreem/radicaal links.quote:
Ik ben mens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:41 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Kijk ik ben zelf rechts en ben het met veel dingen van links niet eens maar zo'n Joke zie ik als extreem/radicaal links.
Ik ken eigenlijk geen normale linkse mensen die zo'n mafkees steunen.
twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 14:59:59Pauw: ‘Ik had meer empathie moeten tonen’ https://t.co/3Xk2DyS4ut via @nporadio1 reageer retweet
twitter:DimazGeit twitterde op donderdag 30-03-2017 om 15:02:15@annefleurdd Je bent dit echt volledig aan het uitmelken he? Ga wat nuttigs doen https://t.co/OYB6iRDGQn @NPORadio1 reageer retweet
twitter:Justsurfit twitterde op donderdag 30-03-2017 om 15:15:51@annefleurdd Hoi AnneFleur , ik lees op NOS.NL dat je alleen steun krijgt van DENK en Artikel 1 ( partijen die nog opgeheven moeten worden ) reageer retweet
Daar is Thierry het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:34 schreef wolkentoetje het volgende:
De witte mannen met hun dominante mening zullen wel eens bepalen welke vrouwen ze serieus willen nemen
Ja ik gok maar zo dat Thierry radicalen als Joke en Annefleur niet serieus neemt en gelijk heeft hij.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar is Thierry het helemaal mee eens.
quote:Betty @Bettystwits 57 min57 minuten geleden
@Stef737 @annefleurdd Ik ben lid van Denk en weet zeker dat ze welkom is echter zou ik nu eerst het een en ander verwerken.
En dat is het probleem want oh...wat zou Annefleur graag...quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja ik gok maar zo dat Thierry radicalen als Joke en Annefleur niet serieus neemt en gelijk heeft hij.
Zolang anderen dat maar wel doen om een herhaling van Mei 2002 te voorkomen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja ik gok maar zo dat Thierry radicalen als Joke en Annefleur niet serieus neemt en gelijk heeft hij.
Ik doelde eigenlijk meer op de stuitende naïviteit van een Annefleur dat die Joke een gevaar is dat kan maar beter wél serieus genomen worden daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zolang anderen dat maar wel doen om een herhaling van Mei 2002 te voorkomen.
Tijd om haar op de nationale terrorismelijst te zettenquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe generatie om op te staan en de fakkel van Rara over te nemen!
Joke Kaviaar, 20 november 2010
https://jokekaviaar.nl/RARA.html
Even gekeken...staan haast uitsluitend namen met een Noord Afrikaanse en Midden Oosten uitstraling. Racisme, Joke moet daar snel eens wat over schrijven, schande dit!quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tijd om haar op de nationale terrorismelijst te zetten
https://www.rijksoverheid(...)nale-terrorismelijst
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:05:24Straks 18.30 op Radio 1, vraag ik @RVeelo naar wat hem bezielt. Onder leiding van Thijs vd Brink nog wel. reageer retweet
twitter:RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:51:43Straks 18.30 op Radio 1, vraag ik @erikvmuiswinkel wat hem bezielt. Onder leiding van Thijs vd Brink nog wel ;-) https://t.co/qBtnOfVgbx reageer retweet
quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:56 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:05:24Straks 18.30 op Radio 1, vraag ik @RVeelo naar wat hem bezielt. Onder leiding van Thijs vd Brink nog wel. reageer retweet
twitter:RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:51:43Straks 18.30 op Radio 1, vraag ik @erikvmuiswinkel wat hem bezielt. Onder leiding van Thijs vd Brink nog wel ;-) https://t.co/qBtnOfVgbx reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gaat weer even intunen
twitter:RVeeIo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:15:46@nynkelp @erikvmuiswinkel achja. Carrière in het slop. Dan maar schoppen tegen mensen met wel succes. Ik hoor 'm vanzelf wel op z'n bek gaan reageer retweet
dit gaat leuk wordentwitter:RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 17:13:54Om 18.30 Radio 1 in debat met @erikvmuiswinkel over deze column: Onverdraagzaam links kiest wéér voor karaktermoord… https://t.co/C0p5DhtzcP reageer retweet
Hij had ook een tweet van ene Marcel De Dood geretweet waar een doodsbedreiging in stond en het OM even genoemd in de tweet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]twitter:RVeeIo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:15:46@nynkelp @erikvmuiswinkel achja. Carrière in het slop. Dan maar schoppen tegen mensen met wel succes. Ik hoor 'm vanzelf wel op z'n bek gaan reageer retweet
Wat voor werk (of studie) doet ze?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
O echt? die heb ik gemistquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij had ook een tweet van ene Marcel De Dood geretweet waar een doodsbedreiging in stond en het OM even genoemd in de tweet.
Marcel heeft de tweet maar gedelete.
Deze is ook welquote:
Al is deze wel van een spoof accounttwitter:RVeeIo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:16:59Zou graag rustig 'n drankje doen en even praten met @erikvmuiswinkel. Maar het schijnt dat hij nogal moeite heeft om t bij eentje te laten. reageer retweet
Geen idee, heb hem zelf ook niet gezien.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:43 schreef wolkentoetje het volgende:
Was het deze oscarmopperkont?
[ afbeelding ]
Stond tussen de reacties op dat bericht van Roderick Veelo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem zelf ook niet gezien.
Zou zomaar kunnen.
Waar had je die vandaan?
0quote:
twitter:RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 08:08:35Dit lijkt me een oproep tot moord. Leest @Het_OM mee? https://t.co/FBFhLfFxwB reageer retweet
Klopt, die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:48 schreef wolkentoetje het volgende:
Oscar:twitter:RVeelo twitterde op donderdag 30-03-2017 om 08:08:35Dit lijkt me een oproep tot moord. Leest @Het_OM mee? https://t.co/FBFhLfFxwB reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |