hjb vetklepquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet wel sportschool, maar zeg al zo lang
Mijn vetpercentage is redelijk hoog, k heb ook een buikje..al zijn daar verschillende verklaringen voor
Hoe vind je m'n topic over jou?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
gewoon basic fit gaan joh, als je eenmaal gaat denk je echt wrm niet eerder gegaan
hehequote:Op donderdag 30 maart 2017 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal niet gebeuren. daarvoor is bier te lekker
True, en kan in principe gratis door healthprogramme van werkquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
gewoon basic fit gaan joh, als je eenmaal gaat denk je echt wrm niet eerder gegaan
jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga naar de Fit For Free.. ?
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
Dit ga ik doen
Help me
[..]ik was ook dik he zeertje
Je kunt op zo'n band ook prima rennen, is in de winter toch fucking chiller dan buiten in de kou rennen met je kop.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe
[..]
True, en kan in principe gratis door healthprogramme van werk
HMPF, ok okmaar vind hardlopen echt zo veel leuker.. maar heb ook alweer shinsplints dusja he
OK
Denk het ook, ik woon naast dat parkje achter dat winkelcentrumquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Jij woont er dichterbij dan ik.
rawquote:
Nee, ik haat dat echtquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt op zo'n band ook prima rennen, is in de winter toch fucking chiller dan buiten in de kou rennen met je kop.
Hoi Buurvrouw.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het ook, ik woon naast dat parkje achter dat winkelcentrum
[..]
raw
Hey ik had onderzoek gedaan, en buitenlandse studenten zijn inderdaad een probleem. Die betalen 16k dus worden bijna altijd toegelaten terwijl ze niet het niveau hebben. Van andere studenten hoorde ik zelfs dat Wageningen een van de laagste instromingsdingen heeft voor internationale studenten, dus je hebt gelijk. En dit gaat waarschijnlijk ook niet veranderen dus
hoeveelste is het vandaag?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe vind je m'n topic over jou?
KLB / FOK!kers die afspraken niet nakomen
Haha, nou er zijn meerdere straten tochquote:
heb je weer schoenen gewassenquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik haat dat echt
Buiten ren ik ook echt het hardst met regensuper nice
Hee mijn wasmachine deur wil niet meer open, wat nu
echt?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
Dit ga ik doen
Help me
[..]ik was ook dik he zeertje
30e en geen kabinet, dus ik heb de weddenschap nu gewonnenquote:
Nee, ik woon aan de overkant van de tramlijnquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nou er zijn meerdere straten toch
Woon jij daar ook? Ja god we wonen in dezelfde wijk, je moet wel dichtbij wonen
Ja, ik was de tijd vergeten... in de ochtend. En ik had me nog wel speciaal gedoucht.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft die collega wel excuses gemaakt?of is dit i.c.m. je lichaamsgeur?
Oh ja, dan geeft het niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik was de tijd vergeten... in de ochtend. En ik had me nog wel speciaal gedoucht.
Ach, gelukkig een vrouw van rond de 50, dan boeit het toch wat minder
Dus ik heb nog de hele dag om aan onze weddenschap te voldoen, en jij gaat meteen shametopic openen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
30e en geen kabinet, dus ik heb de weddenschap nu gewonnen
In de weddenschap moest het kabinet er volgens jou ten laatste de 29e zijn.
voor phd'ers krijgen ze zelf 70k per jaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het ook, ik woon naast dat parkje achter dat winkelcentrum
[..]
raw
Hey ik had onderzoek gedaan, en buitenlandse studenten zijn inderdaad een probleem. Die betalen 16k dus worden bijna altijd toegelaten terwijl ze niet het niveau hebben. Van andere studenten hoorde ik zelfs dat Wageningen een van de laagste instromingsdingen heeft voor internationale studenten, dus je hebt gelijk. En dit gaat waarschijnlijk ook niet veranderen dus
Ja, dat doe ik braaf elke ochtendquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan geeft het niet.
Wel deodorant gebruikt? Is een pro-tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |