hjb vetklepquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet wel sportschool, maar zeg al zo lang
Mijn vetpercentage is redelijk hoog, k heb ook een buikje..al zijn daar verschillende verklaringen voor
Hoe vind je m'n topic over jou?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
gewoon basic fit gaan joh, als je eenmaal gaat denk je echt wrm niet eerder gegaan
hehequote:Op donderdag 30 maart 2017 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal niet gebeuren. daarvoor is bier te lekker
True, en kan in principe gratis door healthprogramme van werkquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
gewoon basic fit gaan joh, als je eenmaal gaat denk je echt wrm niet eerder gegaan
jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga naar de Fit For Free.. ?
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
Dit ga ik doen
Help me
[..]ik was ook dik he zeertje
Je kunt op zo'n band ook prima rennen, is in de winter toch fucking chiller dan buiten in de kou rennen met je kop.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe
[..]
True, en kan in principe gratis door healthprogramme van werk
HMPF, ok okmaar vind hardlopen echt zo veel leuker.. maar heb ook alweer shinsplints dusja he
OK
Denk het ook, ik woon naast dat parkje achter dat winkelcentrumquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Jij woont er dichterbij dan ik.
rawquote:
Nee, ik haat dat echtquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt op zo'n band ook prima rennen, is in de winter toch fucking chiller dan buiten in de kou rennen met je kop.
Hoi Buurvrouw.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het ook, ik woon naast dat parkje achter dat winkelcentrum
[..]
raw
Hey ik had onderzoek gedaan, en buitenlandse studenten zijn inderdaad een probleem. Die betalen 16k dus worden bijna altijd toegelaten terwijl ze niet het niveau hebben. Van andere studenten hoorde ik zelfs dat Wageningen een van de laagste instromingsdingen heeft voor internationale studenten, dus je hebt gelijk. En dit gaat waarschijnlijk ook niet veranderen dus
hoeveelste is het vandaag?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe vind je m'n topic over jou?
KLB / FOK!kers die afspraken niet nakomen
Haha, nou er zijn meerdere straten tochquote:
heb je weer schoenen gewassenquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik haat dat echt
Buiten ren ik ook echt het hardst met regensuper nice
Hee mijn wasmachine deur wil niet meer open, wat nu
echt?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
Dit ga ik doen
Help me
[..]ik was ook dik he zeertje
30e en geen kabinet, dus ik heb de weddenschap nu gewonnenquote:
Nee, ik woon aan de overkant van de tramlijnquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nou er zijn meerdere straten toch
Woon jij daar ook? Ja god we wonen in dezelfde wijk, je moet wel dichtbij wonen
Ja, ik was de tijd vergeten... in de ochtend. En ik had me nog wel speciaal gedoucht.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft die collega wel excuses gemaakt?of is dit i.c.m. je lichaamsgeur?
Oh ja, dan geeft het niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik was de tijd vergeten... in de ochtend. En ik had me nog wel speciaal gedoucht.
Ach, gelukkig een vrouw van rond de 50, dan boeit het toch wat minder
Dus ik heb nog de hele dag om aan onze weddenschap te voldoen, en jij gaat meteen shametopic openen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
30e en geen kabinet, dus ik heb de weddenschap nu gewonnen
In de weddenschap moest het kabinet er volgens jou ten laatste de 29e zijn.
voor phd'ers krijgen ze zelf 70k per jaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het ook, ik woon naast dat parkje achter dat winkelcentrum
[..]
raw
Hey ik had onderzoek gedaan, en buitenlandse studenten zijn inderdaad een probleem. Die betalen 16k dus worden bijna altijd toegelaten terwijl ze niet het niveau hebben. Van andere studenten hoorde ik zelfs dat Wageningen een van de laagste instromingsdingen heeft voor internationale studenten, dus je hebt gelijk. En dit gaat waarschijnlijk ook niet veranderen dus
Ja, dat doe ik braaf elke ochtendquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan geeft het niet.
Wel deodorant gebruikt? Is een pro-tip
Netjes opgevoedquote:
Ik kan haring in tomatensaus-geur aanbevelen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:59 schreef HPLC het volgende:
is wel met haringgeur, maar staat hoog aangeschreven.
wij moeten gewoon veel vaker neukenquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet wel sportschool, maar zeg al zo lang
Mijn vetpercentage is redelijk hoog, k heb ook een buikje..al zijn daar verschillende verklaringen voor
Jup, omdat je meermaals herhaalde niet meer aan de afspraak te zullen voldoen. Ik heb je zelfs nog netjes gewaarschuwd dat ik het ging doen, maar toen veranderde je niet van boodschap.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus ik heb nog de hele dag om aan onze weddenschap te voldoen, en jij gaat meteen shametopic openen.
sowquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij moeten gewoon veel vaker neuken
ik vind jou ook als een loser overkomenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jup, omdat je meermaals herhaalde niet meer aan de afspraak te zullen voldoen. Ik heb je zelfs nog netjes gewaarschuwd dat ik het ging doen, maar toen veranderde je niet van boodschap.
Heb hem ook in al je SC's gespamd. Lees het topic maar eens door en zie wat voor een loser iedereen je vindt, met al je stomme excuses.
als je morgen dit topic had geopend had ik je gelijk gegeven. nu steun ik elanquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jup, omdat je meermaals herhaalde niet meer aan de afspraak te zullen voldoen. Ik heb je zelfs nog netjes gewaarschuwd dat ik het ging doen, maar toen veranderde je niet van boodschap.
Heb hem ook in al je SC's gespamd. Lees het topic maar eens door en zie wat voor een loser iedereen je vindt, met al je stomme excuses.
Omdat jij direct dreigde met een shametopic, terwijl de weddenschap nog liep. Die loopt officieel nog steeds trouwens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, neenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, was 12/13 hier. Daarna nog keer dikkie geweest op mn 16e ofzo, maar die foto's vind ik echt heel erg want daar lijkt ik met mn gezicht nog wel op (maar dan dik dus)Hehehe, dat zou net kunnen jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik woon aan de overkant van de tramlijnWaarschijnlijk kijk ik uit over jouw huis.
Baby darling doll face honey
Ik dacht wel echt, wtfquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:59 schreef zeer het volgende:
[..]
voor phd'ers krijgen ze zelf 70k per jaar
Omg omg is de publieke sector nav de verkapte privatisering dan toch echt commercieel aan het worden![]()
![]()
wow halloquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij moeten gewoon veel vaker neuken
Nope. Hield vannacht om 00:00 op, kijk de afspraak in het topic er maar op naar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat jij direct dreigde met een shametopic, terwijl de weddenschap nog liep. Die loopt officieel nog steeds trouwens.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, neen
Moet binnenkort wel weermaar ik weenie, maak hem nu steeds open met noodding
Heb ook al het water eruit gehaald enzo, volgens miiij
Laat het gewoon zo
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, was 12/13 hier. Daarna nog keer dikkie geweest op mn 16e ofzo, maar die foto's vind ik echt heel erg want daar lijkt ik met mn gezicht nog wel op (maar dan dik dus)
[..]
Hehehe, dat zou net kunnen jadid not see that one coming.
ik heb er eigenlijk aan het begin niet zo bij nagedacht om een foto te maken voor een before en after
eigenlijk eens zoekenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nou en, zoals je ziet in dat topic ben je dan praktisch de enige. Nog nooit zoveel eensgezindheid in een KLB-topic gezien als in die over Elan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je morgen dit topic had geopend had ik je gelijk gegeven. nu steun ik elan
kom kcal verbrandenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht wel echt, wtf
Ja ik ben naief
[..]
wow hallo
ik hou niet van groepsgedrag en groepspesterijenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou en, zoals je ziet in dat topic ben je dan praktisch de enige. Nog nooit zoveel eensgezindheid in een KLB-topic gezien als in die over Elan.
Nou en. Moet je het er maar niet naar maken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou niet van groepsgedrag en groepspesterijen
al die mongolen uit vbl zekerquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou en, zoals je ziet in dat topic ben je dan praktisch de enige. Nog nooit zoveel eensgezindheid in een KLB-topic gezien als in die over Elan.
ga je je bek houden als ik je een abo geef?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou en. Moet je het er maar niet naar maken.
Als in nooit meer posten?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ga je je bek houden als ik je een abo geef?
Het is een vicieuze cirkel. Ik ben moe - ga niet trainen - meer eten - nog steeds moe - niet trainen - meer eten - enz enzquote:
Mja ik ook niet hoor, deze foto is gewoon de ergste en niet lang daarna lukte het afvallen welquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]did not see that one coming.
ik heb er eigenlijk aan het begin niet zo bij nagedacht om een foto te maken voor een before en after
eigenlijk eens zoeken
Dit is wel waar.. je krijgt energie van sporten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel. Ik ben moe - ga niet trainen - meer eten - nog steeds moe - niet trainen - meer eten - enz enz
Dit gaat niet zo bij mij hoorquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel. Ik ben moe - ga niet trainen - meer eten - nog steeds moe - niet trainen - meer eten - enz enz
Zo'n foto zonder t-shirtquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]did not see that one coming.
eigenlijk eens zoeken
nee, sorry, is te duur, nvmquote:
Nou nee, volgens mij hoef ik echt niet uit te leggen dat dat in mijn geval juist beter zou zijn?quote:
Geeft niet. Dat hele abo zal me eerlijk gezegd ook een zorg zijn, ik vind dat eerloze gedrag gewoon stom.quote:
Klinkt echt dolletjes.quote:
je doet niet anders inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeft niet. Dat hele abo zal me eerlijk gezegd ook een zorg zijn, ik vind dat eerloze gedrag gewoon stom.
ja eigenlijk wel. ik heb op 1 brakke zaterdag ochtend besloten om af te vallen en te stoppen met roken. Dat is nu bijna een jaar geledenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja ik ook niet hoor, deze foto is gewoon de ergste en niet lang daarna lukte het afvallen wel
Want zo'n before en after foto, was het moment van afvallen bij jou zo duidelijk?
Ik was daar altijd wel mee bezig, maar lukte gewoon nooit
die heb ik sowieso niet van beforequote:
hopelijk nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
Is de FOK!gebruiker 'NoelGallagher' hier ook?
Met tomatensaus?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes opgevoed![]()
Wil je een koekje ?
Oh.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik sowieso niet van before
Ja, met of zonder haring?quote:
en zure room?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ja, met of zonder hari8ng?
Liever zonder, anders ruik ik mijn deo niet meerquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ja, met of zonder haring?
ja, dat zou ik kunnenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zozo dat zijn nogal uitspraken
kan je dit ook onderbouwen?
vanwaar deze smaad en laster jegens den voorbeeldige NG?quote:
Wat een spannende TR zeg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Direct gerapporteerd. Dit doe je maar thuis.
hihiquote:
Ik dacht dat je voor zwaaien in een SC een maand kreeg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik reken op een weekje vakantie voor Amarantha.
Gelijke monniken, gelijke kappen
Ook nog dit walgelijke schijnheilige gedragquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor zwaaien in een SC een maand kreeg.
Nou, bedankt voor je opmerking.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor zwaaien in een SC een maand kreeg.
Wat zullen we doen wanneer Amarantha weg is?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor je opmerking.
Tot over een maand
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook nog dit walgelijke schijnheilige gedragpost nou eens gezellig mee en laat iedereen in zijn of haar waarde Amarantha.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor je opmerking.
Tot over een maand
Je kent het gezegde; Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafelquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat zullen we doen wanneer Amarantha weg is?
dat mag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |