Elke leeftijdsgroep zegt dat dat de leukste leeftijd is. Tot je seniel in een tehuis zit in elk geval, dan hoor je het niet meer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als denken dat school/je studententijd de leukste fase is.
Wat moet je nou doen als je 40 bent. Je bent helemaal afgetakeld, je moet alleen maar werken en belasting betalen tot je dood bent/67ste.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat merk je vanzelf wel.
Nog een halfjaartje.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lang nog? Ik zit nu alweer een paar maanden op de 25. Van hier af aan is het alleen nog maar bergafwaarts.
Dit is wel heel pessimistisch Ets.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat moet je nou doen als je 40 bent. Je bent helemaal afgetakeld, je moet alleen maar werken en belasting betalen tot je dood bent/67ste.
Ik ben al bijna 42quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat moet je nou doen als je 40 bent. Je bent helemaal afgetakeld, je moet alleen maar werken en belasting betalen tot je dood bent/67ste.
[..]
Nog een halfjaartje.
Of als je dagelijks lange werkdagen maakt zoals Ketchupquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Afgetakeld op je 40ste krijg je alleen voor elkaar als je leeft als Drugshond.
Ontvangende homo's zijn alleen gewild als ze jong zijnquote:
Net vrouwen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
k
Ontvangende homo's zijn alleen gewild als ze jong zijn
Ja, dan heb je het idd onmenselijk zwaar... Een tentamen en een college op 1dag...quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of als je dagelijks lange werkdagen maakt zoals Ketchup
Nouja, je hebt je fysieke piek dan wel gehad. Die zou ik nu zo ongeveer moeten beleven. Een jaartje of twee nog, en dan begint het aftakelen al.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Afgetakeld op je 40ste krijg je alleen voor elkaar als je leeft als Drugshond.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, je hebt je fysieke piek dan wel gehad. Die zou ik nu zo ongeveer moeten beleven. Een jaartje of twee nog, en dan begint het aftakelen al.
Een mooie dochter van 26.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je tienermoeder was geweest had je m'n moeder kunnen zijn.
Makkelijk idd. Ik heb het echter niet zo op kinderen krijgen en opvoeden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je tienermoeder was geweest had je m'n moeder kunnen zijn.
Fysiek is ook lang niet alles.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, je hebt je fysieke piek dan wel gehad. Die zou ik nu zo ongeveer moeten beleven. Een jaartje of twee nog, en dan begint het aftakelen al.
Dat valt best mee eigenlijk.quote:
Actief zijn kan ook wel. M'n pa sport ook veel, en die is al 60. De buurman hier is 63 en doet van die surivalruns.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]Ah kom op. Ik zie mezelf wel actief zijn tot 35 ofzo.
Ja, dat jij als 60+'er nog wekelijks uitgewoond wordt weten we inmiddels. Beschouw jezelf een van de gelukkigen die niet afgedankt wordt. Misschien zal het niet hebben van kinderen daar aan bijdragen.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat jij als 60+'er nog wekelijks uitgewoond wordt weten we inmiddels. Beschouw jezelf een van de gelukkigen die niet afgedankt wordt. Misschien zal het niet hebben van kinderen daar aan bijdragen.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar het gaat natuurlijk allemaal niet meer zo stabiel als 40 jaar geleden.
Ik ook niet, maar zou het dan weer een misdaad tegen de menselijkheid vinden als ik mijn fantastische genenpakket niet (deels) doorgeef aan volgende generaties.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Makkelijk idd. Ik heb het echter niet zo op kinderen krijgen en opvoeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |