Kom niet buiten deze SCquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat vergeet, maar als je KLB in de gaten houdt kom je hem vanzelf tegen.
Je kunt beter een admin dm'en dat ze mn dm ban opheffen, heb geen mogelijkheid dit op te lossen verderquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat vergeet, maar als je KLB in de gaten houdt kom je hem vanzelf tegen.
quote:
Ik zie het. Snap dat echt niet, mensen die alleen maar in één SC posten en verder nergens op FOK!quote:
Rustig tegen Hansiequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV dit weekend Ajax voorbij gaat op de ranglijst
Autismequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het. Snap dat echt niet, mensen die alleen maar in één SC posten en verder nergens op FOK!
PM een adminquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt beter een admin dm'en dat ze mn dm ban opheffen, heb geen mogelijkheid dit op te lossen verder
Ik reageer ook wel eens buiten de SC, maar dan kom ik bijna nooit verder dan 'goed topic vogeltjesdans' enzoquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het. Snap dat echt niet, mensen die alleen maar in één SC posten en verder nergens op FOK!
En bokt.nl.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ach, over een paar maanden winnen ze de Europa Leaguequote:Op woensdag 29 maart 2017 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV dit weekend Ajax voorbij gaat op de ranglijst
Oh ja duh. Wacht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Melding
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Ik hoop dat het ze luktquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, over een paar maanden winnen ze de Europa League
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oké, ik meld het wel even dan. Aan de schandpaal met die mensen zonder eergevoel.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Halve finale zou ik al mooi vinden, Schalke moet toch mogelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |