Ik ben daar ook wel eens in de ochtend geweest, inderdaad een levensgevaarlijk punt. Het middenstuk wat daar zit is ook nog eens supersmal dus je kunt bijna alleen oversteken als er geen verkeer is vanuit beide kanten. Dat gebeurt maar weinig in de ochtendquote:Op woensdag 10 mei 2017 11:06 schreef Neelix het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastische redenering: Er is ¤5 miljoen nodig voor een fietstunnel, want infrastructuur kost geld.
Maar zonder gekheid: als daar straks die vierbaansweg komt is het verdomd irritant om daar over te steken. En ze zullen er vast geen stoplichten neerzetten.
Sowieso idioot dat zelfs bij de originele zesbaansweg plannen er geen fietstunnel/viaduct bedacht is daar.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:20 schreef d4v1d het volgende:
Ik fiets daar regelmatig langs. Oortjes in en druk aan het snapchatten.
Gek genoeg hoor ik altijd getoeter van auto's om me heen. Voortaan mn muziek maar wat harder zetten.
Oogplekken op helpt ook wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:20 schreef d4v1d het volgende:
Ik fiets daar regelmatig langs. Oortjes in en druk aan het snapchatten.
Gek genoeg hoor ik altijd getoeter van auto's om me heen. Voortaan mn muziek maar wat harder zetten.
En dan woon je in de meernquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:12 schreef Blik het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rechtse_villa__.html
1100 man voor 18 woningen
Begrijp het overigens wel, 6 ton is geen verkeerde prijs
Ja, dat wel... Maja, als je ziet wat in je in Oog in Al koopt voor 6 ton in vergelijking met wat je in de Meern krijgt. Dan is daar best wel wat voor te zeggen natuurlijk.quote:
Een levendige buurt ten opzichte van een dode?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dat wel... Maja, als je ziet wat in je in Oog in Al koopt voor 6 ton in vergelijking met wat je in de Meern krijgt. Dan is daar best wel wat voor te zeggen natuurlijk.
Maar blijkbaar zijn een heleboel mensen tevreden met een locatie als de Meern, anders waren er geen 1100 gegadigden. Ze hadden 2 ton bovenop ieder huis kunnen en dan was alsnog alles verkocht.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:06 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Een levendige buurt ten opzichte van een dode?
Nee ik ken de discussie, maar ik vind dat zo'n dooddoener. Ten eerste geldt dat natuurlijk voor alles, dus als je dat belangrijk vindt kun je het beste in noord-oost Groningen gaan wonen want daar koop je voor 6 ton nog veel meer. Ten tweede, of in het verlengde daarvan, de drie belangrijkste regels bij huizenkopen zijn niet voor niets "location, location en location".
Je koopt geen huis alleen, je koopt een belangrijk deel van je leven, dus ook het soort mensen in de buurt, de winkels, de samenhang/omgang met elkaar, de opvoeding van je, eventuele kinderen, de politieke kleur... alles. De prijs per vierkante meter zit hem met name daarin.
Het is nog steeds niet zoals het was voor de oude situatie. Ook lijkt de situatie op rotonde goyplein niet meegenomen in evaluatie, daar is het vaak nog het recht van de sterkste.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:25 schreef d4v1d het volgende:
https://www.utrecht.nl/wo(...)projecten/t-goylaan/
Niks aan t handje, alles gaat prima. Helemaal geslaagd.
Gekken.
De aanrijroute over de W.A. Vultostraat en Socrateslaan (en de wegen die daar weer op aansluiten) lijkt ook niet meegenomen te zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet zoals het was voor de oude situatie. Ook lijkt de situatie op rotonde goyplein niet meegenomen in evaluatie, daar is het vaak nog het recht van de sterkste.
Ben ook niet gevraagd om mening on te vullen terwijl ik me wel omwonende en goylaangebruiker voel.
Maar had jij een realistische weergave verwacht? Ik niet hoor.
Leuk die trechter bij Beneluxlaan / 't Goylaan. Normaliter was het al erg druk met spits, maar vorige week donderdag was het echt geen doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:25 schreef d4v1d het volgende:
https://www.utrecht.nl/wo(...)projecten/t-goylaan/
Niks aan t handje, alles gaat prima. Helemaal geslaagd.
Gekken.
Toen ik de UIT liep heette zij ons welkom in het Beatrix Theater.quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:22 schreef Paul het volgende:
Oud-burgemeester Brouwer van Utrecht overleden
Bizar dat ze die tweede rijstrook hebben weggehaald om er een stoep van te maken maar vervolgens wel allerlei parkeervakken op die stoep maken. Nu staan er nog steeds allemaal auto's.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Wat wordt er met tips en feedback gedaan?
De 2e rijstrook komt heus niet terug.
Hoezo is het een sluiproute als het voor heel Hoograven gewoon de ader naar de snelweg is?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:40 schreef Neelix het volgende:
Dat hele project op 't Goylaan is ingezet om minder auto's daar te krijgen. Het wordt gebruikt als sluiproute door veel mensen, maar dat is helaas niet afgenomen. En ja, dan verbetert de situatie niet, dat was van tevoren al bekend.
Maar, het is wel een stuk makkelijker om over te steken nu, met de fiets of met de auto. Dat was in de vorige situatie echt een stuk moeilijker. Dat is wel echt een verbetering voor de wijk.
Mensen binnen de ring hebben geen auto, alleen een bakfiets.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo is het een sluiproute als het voor heel Hoograven gewoon de ader naar de snelweg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |