Waarom beschouw je het als haram? Waarom betrek je er verboden bij die niet in de Koran staan? daarmee geef je aan dat de Koran dus niet compleet is, gezien je andere bronnen nodig hebt om iets te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik beschouw muziek wel als haram inderdaad. Heb ook lange tijd geen muziek beluistert. Eens per jaar ( maand Ramadan) stop ik volledig met het beluisteren van muziek.
Ga zo die filmpjes even checken.
Oh, Haitham. Hij heeft wel een punt als je diep nadenkt. Vind je niet?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We gaan allemaaal naar de hel.
Masallah.
Ik geloof niet alleen in de Koran. Jij bent een Koraniet zo te lezen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom beschouw je het als haram? Waarom betrek je er verboden bij die niet in de Koran staan? daarmee geef je aan dat de Koran dus niet compleet is, gezien je andere bronnen nodig hebt om iets te rechtvaardigen.
Nee. Ik behoor tot de mensen die niet gelijk nr mannen kijkt en denkt zijn penis moet ik hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, Haitham. Hij heeft wel een punt als je diep nadenkt. Vind je niet?
Yup. Het boek is het boek wat het einde betekent. Vervolg romannetjes horen daar niet bij.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik geloof niet alleen in de Koran. Jij bent een Koraniet zo te lezen?
En toch heb ook jij externe bronnen nodig om die Koran te begrijpen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yup. Het boek is het boek wat het einde betekent. Vervolg romannetjes horen daar niet bij.
Triggershot wil me niet! Dan maar voor de rest van mijn leven vrijgezel blijven.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:45 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ik ken het mupke! Alles wat ik doe is voor haar. Jij bent een beauty aan uw foto's te zien.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Triggershot wil me niet! Dan maar voor de rest van mijn leven kansloze topics op Fok! openen.
Geeft niet toch?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Triggershot wil me niet! Dan maar voor de rest van mijn leven vrijgezel blijven.
Nee. Dat heb ik niet nodig. En al helemaal niet een Arabier die spreekt over haram dit haram dat en meer gezeik terwijl Allah in de Koran voortdurend spreekt over vergiffenis en liefde of verzinsels die erbij zijn gehaald door de omajjaden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
En toch heb ook jij externe bronnen nodig om die Koran te begrijpen.
Allah die in de Koran spreekt over vergiffenis spreekt, spreekt in diezelfde Koran ook over de bestraffing, verdoemenis en hellevuur. Zijn Genade zal over Zijn woede zegevieren, maar op een of andere manier denk ik dat ik niks te maken krijg met Zijn Genade. Hij zal me keihard straffen in mijn graf straks. Ik heb rare ideeën.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik niet nodig. En al helemaal niet een Arabier die spreekt over haram dit haram dat en meer gezeik terwijl Allah in de Koran voortdurend spreekt over vergiffenis en liefde of verzinsels die erbij zijn gehaald door de omajjaden.
Maar jij jouw geloof en ik de mijne.
Nee, dat net niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 06:15 schreef Stimorol- het volgende:
Je klinkt depri. Kwel jezelf niet zo.
Ik geloof oprecht in God en mijn religie. Dat is het probleem ook niet. Ik ben het probleem. Mijn perfectionisme is het probleem? Mijn eigen brein is het probleem. Ik voel me zo hypocriet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 07:06 schreef JohnShooter het volgende:
Waarom wil je zo graag in jouw God geloven vrouw? Het klinkt meer alsof je bang bent dan dat je het fijn vind?
Wij werden ook gelovig opgevoed maar inmiddels ben ik er al jaren vanaf gestapt.
Maar waarom dan? Heb je iets gedaan wat niet te verenigen is met je geloof? En niemand is perfect en dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 07:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht in God en mijn religie. Dat is het probleem ook niet. Ik ben het probleem. Mijn perfectionisme is het probleem? Mijn eigen brein is het probleem. Ik voel me zo hypocriet.
Paniek/angststoornis? Zou maar goed op jezelf letten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 06:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, dat net niet.
Wel weer een heuse nachtmerrie gehad en nu een enorme druk op mijn borstkas.
Moet je mee oppassen hoor. Voor veel kinderen vormt dat echt een obstakel, waardoor ze achter gaan lopen op school.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, echt jammer. Doet me een beetje denken aan het Berbers. Ook dat sterft langzaamaan uit en wordt ooit nog een dode taal. Je kan het leren? Of is het een moeilijke taal?
Ik weet in elk geval heel zeker dat mijn toekomstige kinderen thuis alleen Marokkaans mogen spreken en ik ze vanaf geboorte zal grootbrengen met het Marokkaans. Nederlanders leren ze vanzelf wel wanneer ze naar school gaan.
Hoeft niet per se. Ik leerde Nederlands op de kleuterschool. Mijn eerste woord was juffrouw.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:21 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Moet je mee oppassen hoor. Voor veel kinderen vormt dat echt een obstakel, waardoor ze achter gaan lopen op school.
Je kunt ze beter van huis uit twee talen leren. In die jaren pikken kinderen talen zo makkelijk op, dat dat heel goed kan en voor de rest van hun leven zal het ze helpen om vanaf jongs af aan twee talen te spreken.
Anders krijg je dat Marokkaans hun eerste taal is en Nederlands hun tweede en dan zullen ze altijd een tikje minder begaafd zijn in het Nederlands.
Het hoeft niet per se en ik kan niet over jouw ervaring oordelen, maar het is een bekend fenomeen dat als groep migrantenkinderen onder andere hierdoor onder hun kunnen presteren. Dus je loopt er een onnodig risico mee, terwijl je je kinderen ook van huis uit beide talen kunt leren, iets dat aangetoond juist grotere voordelen heeft voor het taalbegrip.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Ik leerde Nederlands op de kleuterschool. Mijn eerste woord was juffrouw.
Komt omdat die mensen hun kinderen in hun bubbel houden. Dus bijvoorbeeld alleen toegang tot Turks tv/films etc en Nederlands alleen op school.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:53 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se en ik kan niet over jouw ervaring oordelen, maar het is een bekend fenomeen dat als groep migrantenkinderen onder andere hierdoor onder hun kunnen presteren. Dus je loopt er een onnodig risico mee, terwijl je je kinderen ook van huis uit beide talen kunt leren, iets dat aangetoond juist grotere voordelen heeft voor het taalbegrip.
Ja. Jij nooit gehad?quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Paniek/angststoornis? Zou maar goed op jezelf letten.
Tuurlijk heb ik zondes begaan. Geen zondes van een zodanig formaat gelukkig. Ook geen mensen die me vervloeken of met wraakgevoelens jegens me zitten (moet er niet aan denken in het Hiernamaals geconfronteerd te worden met mensen die ik bewust pijn heb gedaan en me dat niet zullen vergeven op De Dag des Oordeels). Het is meer dat ik me een hypocriet vind en voel. Enerzijds houd ik van Allah, maar tegelijkertijd niet volledig gehoorzamen. Soms niet gehoorzamen uit laksheid of omdat ik te gehecht ben aan een bepaald iets/manier van leven. Dat is erg, maar niet zo erg als het niet gehoorzamen omdat je bepaalde regels in jouw hoofd verwerpt en niet accepteert (wat gaan is bij mij). Dat vind ik gevaarlijk. Heel gevaarlijk en eng omdat ik weet dat Allah me zal straffen voor deze gedachten. Hier zou ik willen zijn en leven.quote:Op donderdag 30 maart 2017 07:41 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Heb je iets gedaan wat niet te verenigen is met je geloof? En niemand is perfect en dat hoeft ook niet.
Hoe doe je dat? Hoe ben je van de paniekaanvallen afgekomen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel. Maar al een tijd niet gelukkig. Ik streef daarom naar rust en regelmaat in mijn leven.
Bewustwording en mezelf pushen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Hoe ben je van de paniekaanvallen afgekomen?
Nee joh, valt echt mee. Het is ook de wil van een kind. Ik ben opgevoed met het Marokkaans en sprak pas Nederlands op latere leeftijd. Nooit echt een achterstand gehad, sterker nog studies gedaan in journalistiek en communicatie ( studies waar taal de rode draad vormde). Als er een duidelijke verdeling is tussen de twee talen is het prima te doen. Het is juist goed om de basis van de moedertaal in hun jonge jaren te vormen omdat ze op latere leeftijd toch voornamelijk het Nederlands zullen leren en gebruiken. Ik zie dat ouders die hun kind eerst Nederlands hebben geleerd en pas op latere leeftijd proberen de kinderen hun moedertaal te leren, dat dat in de meeste gevallen mislukt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:21 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Moet je mee oppassen hoor. Voor veel kinderen vormt dat echt een obstakel, waardoor ze achter gaan lopen op school.
Je kunt ze beter van huis uit twee talen leren. In die jaren pikken kinderen talen zo makkelijk op, dat dat heel goed kan en voor de rest van hun leven zal het ze helpen om vanaf jongs af aan twee talen te spreken.
Anders krijg je dat Marokkaans hun eerste taal is en Nederlands hun tweede en dan zullen ze altijd een tikje minder begaafd zijn in het Nederlands.
Ze doet niet aan dat.quote:
Terug vind post.quote:
Wat die je allemaal, waar ging het over?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb een BELANGRIJKE meeting gehad. Ging zoo goed. Zo goed dat ik na afloop heb gejankt. kan nu opgelucht ademhalen!
Dat is ook wel weer zo ja. Dat niet doen helpt al heel veel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt omdat die mensen hun kinderen in hun bubbel houden. Dus bijvoorbeeld alleen toegang tot Turks tv/films etc en Nederlands alleen op school.
Nadeel van meertalig is wel weer dat m'n neefjes Turks, Engels en Nederlands door elkaar spreken.
Vroeg hij laatst: mama, where is daddy?
Ja oké, uiteindelijk komen ze inderdaad meer in aanraking met Nederlands. Het scheelt ook wel dat jij gewoon goed de Nederlandse taal spreekt, dus schoolzaken die in het Nederlands zijn kunnen ze ook gewoon mee bij jou komen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee joh, valt echt mee. Het is ook de wil van een kind. Ik ben opgevoed met het Marokkaans en sprak pas Nederlands op latere leeftijd. Nooit echt een achterstand gehad, sterker nog studies gedaan in journalistiek en communicatie ( studies waar taal de rode draad vormde). Als er een duidelijke verdeling is tussen de twee talen is het prima te doen. Het is juist goed om de basis van de moedertaal in hun jonge jaren te vormen omdat ze op latere leeftijd toch voornamelijk het Nederlands zullen leren en gebruiken. Ik zie dat ouders die hun kind eerst Nederlands hebben geleerd en pas op latere leeftijd proberen de kinderen hun moedertaal te leren, dat dat in de meeste gevallen mislukt.
Maar als het seks buiten het huwelijk om zou zijn draagt dat weer bij aan de angst voor straf van God vrees ik. Dus moet ze eerst een man vinden en dat duurt nog wel even vermoed ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer je ze zou zich herboren voelen.
Geen stress meer.
Werk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat die je allemaal, waar ging het over?
Met wie? Ik heb geen partner. Ik heb geen contacten met mannen.quote:
Ga jij nou eigenlijk ook nooit volledig vriendschappelijk om met mannen? Zonder dat er een familielid bij is om je eer te bewaken dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Met wie? Ik heb geen partner. Ik heb geen contacten met mannen.
En, ik vind het wel gemakzucht om problemen op te lossen door middel van seks.
Het geeft rust. Het ontspant. Wat liefde zou haar zo goed doenquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:55 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Maar als het seks buiten het huwelijk om zou zijn draagt dat weer bij aan de angst voor straf van God vrees ik. Dus moet ze eerst een man vinden en dat duurt nog wel even vermoed ik.
Moet trouwens zeggen, ik ken meisjes die regelmatig seks hebben die ook paniekaanvallen en veel stress hebben. Maar het helpt wel ja, daar ben ik ook van overtuigd.
Heb je geen vingertjesquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Met wie? Ik heb geen partner. Ik heb geen contacten met mannen.
En, ik vind het wel gemakzucht om problemen op te lossen door middel van seks.
Helemaal mee eens. Seksuele frustratie is niet goed voor een mens. Dat zie je hier ook regelmatig gedemonstreerd worden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het geeft rust. Het ontspant. Wat liefde zou haar zo goed doen
Jouw laatste zin is zo bekrompen. Ik zal eens uitleggen waarom. Denk je dat mijn vader mee naar werk gaat? Ik werk. Ik ga zeker, al jaren, zes keer per jaar ALLEEN op vakantie zonder mijn vader of broertjes. Mijn ouders weten dat ze mij (en al hun 5 kinderen) goed opgevoed hebben en weten dat ik bepaalde normen en waarden heb.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ga jij nou eigenlijk ook nooit volledig vriendschappelijk om met mannen? Zonder dat er een familielid bij is om je eer te bewaken dus.
Liefde doet elk mens goed: elk mens verlangt immers naar liefde. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik geen behoefte heb aan liefde. Echter, niet elke man verdient het mij dat gevoel te gevoel, of andersom.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wilde je niet beledigen hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw laatste zin is zo bekrompen. Ik zal eens uitleggen waarom. Denk je dat mijn vader mee naar werk gaat? Ik werk. Ik ga zeker, al jaren, zes keer per jaar ALLEEN op vakantie zonder mijn vader of broertjes. Mijn ouders weten dat ze me goed opgevoed hebben en weten dat ik bepaalde normen en waarden heb.
En, nee heb geen mannelijke vrienden. Ik geloof niet in vriendschap tussen vrouw en man en zie het nut er ook niet van in.
Mijn vader laat me vrij.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:47 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Wilde je niet beledigen hoor.
Ik weet dat je werkt, maar ik bedoelde in je privéleven.
Zonde wel. Soms zijn we best aardig.
Nooit?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Daar typ ik mee?
Nee, even serieus, ik heb dat werkelijk nooit gedaan. Geen behoefte aan ook.
Idd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:51 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen die een verlangen naar liefde en zingeving verwarren met seksuele frustratie.
Ben je zwakbegaafden of begrijp je dit niet:quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:51 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen die een verlangen naar liefde en zingeving verwarren met seksuele frustratie.
Liefde is altijd goed, maar geen enkele man wil me liefde geven!!quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je zwakbegaafden of begrijp je dit niet:
Maak je niet zo druk joh! Kent je geloof geen biecht?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik zondes begaan. Geen zondes van een zodanig formaat gelukkig. Ook geen mensen die me vervloeken of met wraakgevoelens jegens me zitten (moet er niet aan denken in het Hiernamaals geconfronteerd te worden met mensen die ik bewust pijn heb gedaan en me dat niet zullen vergeven op De Dag des Oordeels). Het is meer dat ik me een hypocriet vind en voel. Enerzijds houd ik van Allah, maar tegelijkertijd niet volledig gehoorzamen. Soms niet gehoorzamen uit laksheid of omdat ik te gehecht ben aan een bepaald iets/manier van leven. Dat is erg, maar niet zo erg als het niet gehoorzamen omdat je bepaalde regels in jouw hoofd verwerpt en niet accepteert (wat gaan is bij mij). Dat vind ik gevaarlijk. Heel gevaarlijk en eng omdat ik weet dat Allah me zal straffen voor deze gedachten. Hier zou ik willen zijn en leven.
[ afbeelding ]
Waar heb je het nou allemaal over?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Waar in dat zinnetje staat liefde voor seks.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waar heb je het nou allemaal over?Wat heeft liefde met zelfbevrediging te maken
Je accepteert het niet. Laat je schild en eer los. Liefde kent geen eer, stel je kwetsbaar op.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Liefde is altijd goed, maar geen enkele man wil me liefde geven!!
Waarom denk je dat ik het niet accepteer? En welke schild heb ik om me heen bedoel je?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je accepteert het niet. Laat je schild en eer los. Liefde kent geen eer, stel je kwetsbaar op.
Geen idee. Je post in onzin.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het niet accepteer? En welke schild heb ik om me heen bedoel je?
Nee. Zondes moet je voor je houden. Vond het biechten vroeger maar een raar concept. Nu ik ouder ben begrijp ik het meer en meer. Ik begrijp het idee van biechten. Dat kan opluchten en een mens dus beter doen voelen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:13 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh! Kent je geloof geen biecht?
Klopt dat je daarna opgelucht bent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee. Zondes moet je voor je houden. Vond het biechten vroeger maar een raar concept. Nu ik ouder ben begrijp ik het meer en meer. Ik begrijp het idee van biechten. Dat kan opluchten en een mens dus beter doen voelen.
Lees je post eens terug. Het gaat over de link die je legt tussen "vingertjes" en liefde. Of was je al weer vergeten waar de quote betrekking op had?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar in dat zinnetje staat liefde voor seks.
Malmisin ya.
Git isine.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:45 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Lees je post eens terug. Het gaat over de link die je legt tussen "vingertjes" en liefde. Of was je al weer vergeten waar de quote betrekking op had?
Önce düsün, sonra söyle.
Wil je liefde? Prima. Stop met die achterlijke kut eisen van je. De liefde kent geen Bullshit a la hij moet Noord Marokkaans zijn etc. Stel je hart eens echt open ipv een lijstje te creëren met punten die nergens op slaan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Topic staat in onzin, maar hetgeen ik hier zeg is geen onzin. Geef me eens wat strategieën...
Stimorol, dat is het probleem niet. Het zijn niet de eisen die me in de weg staan. Ik kom niemand tegen! Niemand versiert me!quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je liefde? Prima. Stop met die achterlijke kut eisen van je. De liefde kent geen Bullshit a la hij moet Noord Marokkaans zijn etc. Stel je hart eens echt open ipv een lijstje te creëren met punten die nergens op slaan.
Meid jij bent de enige die jouw eigen geluk in de weg staat.
Jij bent kwante, zelfverzekerd en verstandig he?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Stimorol, dat is het probleem niet. Het zijn niet de eisen die me in de weg staan. Ik kom niemand tegen! Niemand versiert me!
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:53 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Jij bent kwante, zelfverzekerd en verstandig he?
Ik dacht dat Marokkanen voor alles alleen arganolie gebruikten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
Normaliter gebruik ik alles van Rituals, maar voor de afwisseling eens dit proberen...
[ afbeelding ]
Racist! Gebruik nooit arganolie. 😋quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marokkanen voor alles alleen arganolie gebruikten.
Dat schrikt mannen soms af.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Lang en dik haar? Ik benijd je.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ga nu mm haar wassen. Tot over een uur
Redelijk lang. Heb krullen dus het lijkt alsof ik veel haar heb. Sinds ik ze goed verzorg ben ik eigk ook meteen klaar. Binnen 15m gewassen en verzorgdquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lang en dik haar? Ik benijd je.
Open je ogen zinaquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Stimorol, dat is het probleem niet. Het zijn niet de eisen die me in de weg staan. Ik kom niemand tegen! Niemand versiert me!
Kleine of grotere krullen? Wat gebruik je voor producten? Op een of ander manier denken ze dat als je Madokkaans bent dat je maar zwarte krullen hebt. Sommigen echt....quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Redelijk lang. Heb krullen dus het lijkt alsof ik veel haar heb. Sinds ik ze goed verzorg ben ik eigk ook meteen klaar. Binnen 15m gewassen en verzorgd![]()
Vroeger zeker 40 minuten, halve fles crèmespoeling, nog veel klitten en hard gejank.
Heb beiden. Ligt eraan wat ik in mijn haar doe. Maar heb geen Marokkaanse krullen. Gebruik middelen zonder sls/siliconen/minerale olie/alcohol. Mag wat kostenquote:Op donderdag 30 maart 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kleine of grotere krullen? Wat gebruik je voor producten? Op een of ander manier denken ze dat als je Madokkaans bent dat je maar zwarte krullen hebt. Sommigen echt....
Bijna al mijn Marokkaanse maten of zakenpartners hebben hun vrouw geïmporteerd vanuit Marokko. Lieve slaaf se meiden vaak.quote:
Leuke is dat die mannen bedrogen uitkomen. Denkend dat die dames in Marokko oh zo slaafs en braaf zijn... Maar dat verdienen die mannen dan ook. ☺quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:29 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Bijna al mijn Marokkaanse maten of zakenpartners hebben hun vrouw geïmporteerd vanuit Marokko. Lieve slaaf se meiden vaak.
Toen ik vroeg waarom zeiden de meeste dat de westerse Marokkaanse vrouw te verwesterd is. Die willen ze niet.
Marokkaanse vrouwen en slaafs....gaat niet echt samen over het algemeen. Dat het voor buitenstaanders zo lijkt kan best.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:29 schreef JohnShooter het volgende:
Bijna al mijn Marokkaanse maten of zakenpartners hebben hun vrouw geïmporteerd vanuit Marokko. Lieve slaaf se meiden vaak.
Toen ik vroeg waarom zeiden de meeste dat de westerse Marokkaanse vrouw te verwesterd is. Die willen ze niet.
Die mannen zijn gewoon klootzakken. De vrouw zwanger thuis maar wel met mij afspreken in een seksclub. Echt..quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Leuke is dat die mannen bedrogen uitkomen. Denkend dat die dames in Marokko oh zo slaafs en braaf zijn... Maar dat verdienen die mannen dan ook. ☺
Merk wel dat er wantrouwen is tussen de Marokkaanse man en vrouw en zij elkaar van alles verwijten.
Sommige Marokkaanse mannen zijn in de waan dat vrouwen uit Marokko oh zo geweldig zijn, niet wetende dat... Maar dat soort mannen verdient het dan ook echt wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen en slaafs....gaat niet echt samen over het algemeen. Dat het voor buitenstaanders zo lijkt kan best.
Zo laten ze het wel op mij overkomen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen en slaafs....gaat niet echt samen over het algemeen. Dat het voor buitenstaanders zo lijkt kan best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |