Met wie? Ik heb geen partner. Ik heb geen contacten met mannen.quote:
Ga jij nou eigenlijk ook nooit volledig vriendschappelijk om met mannen? Zonder dat er een familielid bij is om je eer te bewaken dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Met wie? Ik heb geen partner. Ik heb geen contacten met mannen.
En, ik vind het wel gemakzucht om problemen op te lossen door middel van seks.
Het geeft rust. Het ontspant. Wat liefde zou haar zo goed doenquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:55 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Maar als het seks buiten het huwelijk om zou zijn draagt dat weer bij aan de angst voor straf van God vrees ik. Dus moet ze eerst een man vinden en dat duurt nog wel even vermoed ik.
Moet trouwens zeggen, ik ken meisjes die regelmatig seks hebben die ook paniekaanvallen en veel stress hebben. Maar het helpt wel ja, daar ben ik ook van overtuigd.
Heb je geen vingertjesquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Met wie? Ik heb geen partner. Ik heb geen contacten met mannen.
En, ik vind het wel gemakzucht om problemen op te lossen door middel van seks.
Helemaal mee eens. Seksuele frustratie is niet goed voor een mens. Dat zie je hier ook regelmatig gedemonstreerd worden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het geeft rust. Het ontspant. Wat liefde zou haar zo goed doen
Jouw laatste zin is zo bekrompen. Ik zal eens uitleggen waarom. Denk je dat mijn vader mee naar werk gaat? Ik werk. Ik ga zeker, al jaren, zes keer per jaar ALLEEN op vakantie zonder mijn vader of broertjes. Mijn ouders weten dat ze mij (en al hun 5 kinderen) goed opgevoed hebben en weten dat ik bepaalde normen en waarden heb.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ga jij nou eigenlijk ook nooit volledig vriendschappelijk om met mannen? Zonder dat er een familielid bij is om je eer te bewaken dus.
Liefde doet elk mens goed: elk mens verlangt immers naar liefde. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik geen behoefte heb aan liefde. Echter, niet elke man verdient het mij dat gevoel te gevoel, of andersom.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wilde je niet beledigen hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw laatste zin is zo bekrompen. Ik zal eens uitleggen waarom. Denk je dat mijn vader mee naar werk gaat? Ik werk. Ik ga zeker, al jaren, zes keer per jaar ALLEEN op vakantie zonder mijn vader of broertjes. Mijn ouders weten dat ze me goed opgevoed hebben en weten dat ik bepaalde normen en waarden heb.
En, nee heb geen mannelijke vrienden. Ik geloof niet in vriendschap tussen vrouw en man en zie het nut er ook niet van in.
Mijn vader laat me vrij.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:47 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Wilde je niet beledigen hoor.
Ik weet dat je werkt, maar ik bedoelde in je privéleven.
Zonde wel. Soms zijn we best aardig.
Nooit?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Daar typ ik mee?
Nee, even serieus, ik heb dat werkelijk nooit gedaan. Geen behoefte aan ook.
Idd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:51 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen die een verlangen naar liefde en zingeving verwarren met seksuele frustratie.
Ben je zwakbegaafden of begrijp je dit niet:quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:51 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen die een verlangen naar liefde en zingeving verwarren met seksuele frustratie.
Liefde is altijd goed, maar geen enkele man wil me liefde geven!!quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je zwakbegaafden of begrijp je dit niet:
Maak je niet zo druk joh! Kent je geloof geen biecht?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik zondes begaan. Geen zondes van een zodanig formaat gelukkig. Ook geen mensen die me vervloeken of met wraakgevoelens jegens me zitten (moet er niet aan denken in het Hiernamaals geconfronteerd te worden met mensen die ik bewust pijn heb gedaan en me dat niet zullen vergeven op De Dag des Oordeels). Het is meer dat ik me een hypocriet vind en voel. Enerzijds houd ik van Allah, maar tegelijkertijd niet volledig gehoorzamen. Soms niet gehoorzamen uit laksheid of omdat ik te gehecht ben aan een bepaald iets/manier van leven. Dat is erg, maar niet zo erg als het niet gehoorzamen omdat je bepaalde regels in jouw hoofd verwerpt en niet accepteert (wat gaan is bij mij). Dat vind ik gevaarlijk. Heel gevaarlijk en eng omdat ik weet dat Allah me zal straffen voor deze gedachten. Hier zou ik willen zijn en leven.
[ afbeelding ]
Waar heb je het nou allemaal over?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Waar in dat zinnetje staat liefde voor seks.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waar heb je het nou allemaal over?Wat heeft liefde met zelfbevrediging te maken
Je accepteert het niet. Laat je schild en eer los. Liefde kent geen eer, stel je kwetsbaar op.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Liefde is altijd goed, maar geen enkele man wil me liefde geven!!
Waarom denk je dat ik het niet accepteer? En welke schild heb ik om me heen bedoel je?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je accepteert het niet. Laat je schild en eer los. Liefde kent geen eer, stel je kwetsbaar op.
Geen idee. Je post in onzin.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het niet accepteer? En welke schild heb ik om me heen bedoel je?
Nee. Zondes moet je voor je houden. Vond het biechten vroeger maar een raar concept. Nu ik ouder ben begrijp ik het meer en meer. Ik begrijp het idee van biechten. Dat kan opluchten en een mens dus beter doen voelen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:13 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh! Kent je geloof geen biecht?
Klopt dat je daarna opgelucht bent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee. Zondes moet je voor je houden. Vond het biechten vroeger maar een raar concept. Nu ik ouder ben begrijp ik het meer en meer. Ik begrijp het idee van biechten. Dat kan opluchten en een mens dus beter doen voelen.
Lees je post eens terug. Het gaat over de link die je legt tussen "vingertjes" en liefde. Of was je al weer vergeten waar de quote betrekking op had?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar in dat zinnetje staat liefde voor seks.
Malmisin ya.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |