Jij bent een aardige jongen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:24 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens Maghrebijnse,
quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:43 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Korte antwoord: nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al lijkt een pijnlijke dood mij nog steeds kut. Dus liever in mijn slaap.quote:Ik benijd mensen die gewoon lekker kunnen slapen zonder zich zorgen te maken over de dood of het te komen overlijden in hun slaap. Ik heb dat niet. Al jaren niet met als gevolg dat ik best wel kamp met slaapproblemen en soms wel eens hallucinaties. Ik heb een ziekelijke angst voor de dood.
Zou ik mogen weten welke ziekte je hebt? In alles zit wat goeds en dus ook in je ziekte. Een ziekte kan je het Paradijs bezorgen ( ik weet dat je niet gelooft, maar de symboliek alleen al is erg mooi en zorgt ervoor dat je kan relativeren). Vaak is het wel zo dat een ingrijpende ziekte of gebeurtenis een mens geloviger maakt. Ik heb na een ingrijpende gebeurtenis (verkrachting door een familielid) me erg gestort in de islam als meisje van 16 jaar. Daar waar mijn vriendinnen en klasgenoten zich bezighielden met de alledaagse zaken versleet ik allerlei islamitische, filosofische en theologische boeken die eigenlijk niet voor mijn leeftijd bestemd waren. Op die manier heb ik mijn geloof toch echt ontdekt en heeft een nare gebeurtenis uiteindelijk toch tot wat mooist geleid en zal het me wellicht ook daadwerkelijk het Paradijs bezorgen. Cultiveer dankbaarheid en geluk.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2017 18:03:54 ]
En homoseksueel toch?quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie dat je eindelijk je keuze hebt gemaaktAnthonie is een erg leuke jongen.
Normaal wel. Echter is dit een aandachtshoer. Een aandachtshoer is dit wel gewend.quote:
Islamquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dag 1 van maand Radjab. Betekent nog twee maanden tot de Ramadan en alvast beginnen met het vasten in deze aankomende twee heilige maanden (Radjab en Shabaan). Wie doet dit? En welke voorbereidingen treffen jullie deze komende maanden voorafgaand aan de Ramadan?
Dus je moet 'm haten en 'm dood willen martelen.quote:
Gedraag je als een volwassen mens.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dus je moet 'm haten en 'm dood willen martelen.
Ik ben in een trollbui.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gedraag je als een volwassen mens.
Haha ouwe slijmbalquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:24 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens Maghrebijnse,
Nou nou mevrouw heeft ook eens een DM ontvangen. Maar goed die Marokkaan was toch al bezetquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zeg jij die me constant berichten stuurt? Niet hypocriet doen.
Echt goud en zilver? Ik heb het niet over die standaard riemen die je overal kan kopen, he. Maar gewoon echt zilver en goud.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik heb ook heel veel van die mdamma riemen thuis, wrm vind je het spannend?
Ja nog van me bruiloft heb ik hier, echt goud en silver. En heb volgensmij nog meer op zolder liggen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Echt goud en zilver? Ik heb het niet over die standaard riemen die je overal kan kopen, he. Maar gewoon echt zilver en goud.
Ben je sowieso een piekeraar of alleen hierover? Als het laatste het geval is zal je geloof je misschien de houvast geven die je nodig hebt om te weten dat het goedkomt. Je komt over alsof je je best doet om een goed persoon te zijn en je te schikken naar wat je denkt dat je god van je vraagt. Ik geloof dat als het er uiteindelijk op aankomt dat genoeg zal zijn. Als je sowieso een piekeraar bent dan zul je je innerlijke rust denk ik niet vinden in meer nadenken, maar juist in leren loslaten. Het geloof kan daarbij helpen, maar meditatie misschien nog meer.quote:
Wat doen ze op zolder, gekke? Serieus, draag of bewaar ze! Ik ga ook komende jaren wat verstandigere investeringen doen en goud aanschaffen. Zal als het zover is de riemen wel laten zien.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:07 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja nog van me bruiloft heb ik hier, echt goud en silver. En heb volgensmij nog meer op zolder liggen.
Je hebt al een vrouw!!quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nog steeds geen vent? Kom dan maar hier.
Ik ben een geboren piekeraar en pessimist. Vriendinnen komen ook nooit met hun verdriet en problemen bij me omdat ze weten dat ik het alleen maar erger maak dan het al is: zie overal het slechte in en ben ook absoluut niet oplossingsgericht. Zal wel weer te maken te hebben met het feit dat ik denk en voel dat geluk niet genoeg is, of dat de omschakeling naar teleurstelling te moeilijk zal zijn als je geluk hebt ervaren. Ik heb mezelf aangeleerd ( en ook deels vanuit de islamitische perspectief), door je open te stellen voor geluk, als het meezit teleurstellingen op de hals halen, en als het tegenzit grote rampen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:34 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ben je sowieso een piekeraar of alleen hierover? Als het laatste het geval is zal je geloof je misschien de houvast geven die je nodig hebt om te weten dat het goedkomt. Je komt over alsof je je best doet om een goed persoon te zijn en je te schikken naar wat je denkt dat je god van je vraagt. Ik geloof dat als het er uiteindelijk op aankomt dat genoeg zal zijn. Als je sowieso een piekeraar bent dan zul je je innerlijke rust denk ik niet vinden in meer nadenken, maar juist in leren loslaten. Het geloof kan daarbij helpen, maar meditatie misschien nog meer.
Tegenslagen hebben inderdaad vaak een karaktervormend effect. Zo komt er toch nog iets moois uit. Gelukkig dat jij in je religie houvast vond. Ik hoop dat je daarnaast ook steun hebt kunnen vinden bij familie. Dat is vaak iets waar men op stuit, wanneer de dader ook familie is (en in conservatieve religieuze gezinnen valt het soms ook tegen als dat niet zo is).
Wat mijn ziekte betreft, dat mag je best weten ja. Ik zal het je in DM vertellen uit privacy overwegingen.
quote:Wat het andere betreft. Grote veerkracht en zelfverdoving. Nooit besproken thuis wetende dat het de familie zal verscheuren en in de wetenschap hoe mijn vader over bepaalde zaken denk. Verder geen last meer van.Het heeft me in mijn jongere jaren wel absoluut gevormd.
Leuk liedje.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:07 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja nog van me bruiloft heb ik hier, echt goud en silver. En heb volgensmij nog meer op zolder liggen.
Wat is skkl nou weer? Ik moet serieus wat hipper gaan worden of zo.quote:
Mijn man is arab en berbers. Dus ik zal het eens laten horenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is skkl nou weer? Ik moet serieus wat hipper gaan worden of zo.
Is een mooi liedje. Ska (jaja ik spreek een beetje Berbers dus laat me even opscheppen).
Heet dat boerderijchips toevallig? Had ik laatst ook gekocht, vond het wel lekker eigenlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb smerige chips vandaag gekocht. Van dat chips gemaakt door lokale boeren en vrij van allerlei troep. Ik ben een enorme voorstander van het supporter van lokaal ondernemen ( zou iedereen moeten doen) en heb er geen moeite mee om daar extra voor te moeten betalen, maar echt dit kon gewoon niet!!
jaaa leuk idee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben lekker op kantoor aan het meezingen in scheef Berbers. Moet het eens opnemen en jullie laten horen, hahahaha.
Juist! Bij Jumbo. Nee, echt niet te vreten joh.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heet dat boerderijchips toevallig? Had ik laatst ook gekocht, vond het wel lekker eigenlijk.
Misschien moet daar een apart topic voor komen. Ik trap dan wel af.quote:
jaaa...nu ben ik echt heel benieuwd. kan jij een beetje mooi zingen toevallig?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Misschien moet daar een apart topic voor komen. Ik trap dan wel af.
Hahahahahahahahaahhaahahaha. Ik en zingen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:27 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jaaa...nu ben ik echt heel benieuwd. kan jij een beetje mooi zingen toevallig?
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Misschien moet daar een apart topic voor komen. Ik trap dan wel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |