Jij bent een aardige jongen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:24 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens Maghrebijnse,
quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:43 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Korte antwoord: nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al lijkt een pijnlijke dood mij nog steeds kut. Dus liever in mijn slaap.quote:Ik benijd mensen die gewoon lekker kunnen slapen zonder zich zorgen te maken over de dood of het te komen overlijden in hun slaap. Ik heb dat niet. Al jaren niet met als gevolg dat ik best wel kamp met slaapproblemen en soms wel eens hallucinaties. Ik heb een ziekelijke angst voor de dood.
Zou ik mogen weten welke ziekte je hebt? In alles zit wat goeds en dus ook in je ziekte. Een ziekte kan je het Paradijs bezorgen ( ik weet dat je niet gelooft, maar de symboliek alleen al is erg mooi en zorgt ervoor dat je kan relativeren). Vaak is het wel zo dat een ingrijpende ziekte of gebeurtenis een mens geloviger maakt. Ik heb na een ingrijpende gebeurtenis (verkrachting door een familielid) me erg gestort in de islam als meisje van 16 jaar. Daar waar mijn vriendinnen en klasgenoten zich bezighielden met de alledaagse zaken versleet ik allerlei islamitische, filosofische en theologische boeken die eigenlijk niet voor mijn leeftijd bestemd waren. Op die manier heb ik mijn geloof toch echt ontdekt en heeft een nare gebeurtenis uiteindelijk toch tot wat mooist geleid en zal het me wellicht ook daadwerkelijk het Paradijs bezorgen. Cultiveer dankbaarheid en geluk.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2017 18:03:54 ]
En homoseksueel toch?quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie dat je eindelijk je keuze hebt gemaaktAnthonie is een erg leuke jongen.
Normaal wel. Echter is dit een aandachtshoer. Een aandachtshoer is dit wel gewend.quote:
Islamquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dag 1 van maand Radjab. Betekent nog twee maanden tot de Ramadan en alvast beginnen met het vasten in deze aankomende twee heilige maanden (Radjab en Shabaan). Wie doet dit? En welke voorbereidingen treffen jullie deze komende maanden voorafgaand aan de Ramadan?
Dus je moet 'm haten en 'm dood willen martelen.quote:
Gedraag je als een volwassen mens.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dus je moet 'm haten en 'm dood willen martelen.
Ik ben in een trollbui.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gedraag je als een volwassen mens.
Haha ouwe slijmbalquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:24 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens Maghrebijnse,
Nou nou mevrouw heeft ook eens een DM ontvangen. Maar goed die Marokkaan was toch al bezetquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zeg jij die me constant berichten stuurt? Niet hypocriet doen.
Echt goud en zilver? Ik heb het niet over die standaard riemen die je overal kan kopen, he. Maar gewoon echt zilver en goud.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik heb ook heel veel van die mdamma riemen thuis, wrm vind je het spannend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |