Echt?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:28 schreef SideEffect2.0 het volgende:
er komt een menstruatieverlof nice
Hoorde van Jack dat je niet eens slikte dus hou je bek aub zielig hoopje mensquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoorde trouwens dat jij een zwangere negerin hebt geneukt. Wil het allemaal niet meer lukken?
Ja. Alleen is hij te oud voor hem en dus gefriendzoned. Sad but truequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:26 schreef SideEffect2.0 het volgende:
is elan de whiteknight van sof ofzo
Om verlof te krijgen moet je eerst werken.quote:
quote:
Wel chill voor vrouwen die er wel wat aan hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
hebben wij niks aan als wajongers
Is ook vrouwonvriendelijk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoorde van Jack dat je niet eens slikte dus hou je bek aub zielig hoopje mens
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Om verlof te krijgen moet je eerst werken.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wel chill voor vrouwen die er wel wat aan hebben.
Valt niet op hequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:26 schreef SideEffect2.0 het volgende:
is elan de whiteknight van sof ofzo
Ik hoorde van van een niet nader te noemen user dat je aan zijn piemel hebt getrokken. Dus wie is hier nou een zielig hoopje mens?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
en maar mekkeren dat er een glazen plafond is, ze zijn al 1/4 van de tijd niet aanspreekbaar vanwege dat gedoe en 1/4 van wat er aan vooraf gaat, dus houden ze precies 2 weken effectief over per maand en dan gaan ze ook nog met zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:28 schreef SideEffect2.0 het volgende:
er komt een menstruatieverlof nice
Technisch gezien heb ik haar gefriendzoned want zij wilde wel afspreken. Niet dat het er verder toe doet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Alleen is hij te oud voor hem en dus gefriendzoned. Sad but true
Echt hequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit ja. Eerst zou ik Clarke, Raven en Octavia doen tegelijkertijd en nu Lexa er ook nog bij.
Beste 10 minuten van mijn leven worden dat.
arme noelquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier wil ik ook wel meer over wetenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoorde trouwens dat jij een zwangere negerin hebt geneukt. Wil het allemaal niet meer lukken?
Ja tuurlijk al die parttimers nog minder op de werkvloer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wel chill voor vrouwen die er wel wat aan hebben.
Hij voor hem, zo, nu wil ik nog meer wetenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Alleen is hij te oud voor hem en dus gefriendzoned. Sad but true
Jij met je pony met herniaquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoorde van van een niet nader te noemen user dat je aan zijn piemel hebt getrokken. Dus wie is hier nou een zielig hoopje mens?
Ja je bent toch geen kannibaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |