Wat slap van je.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezien. Ik ga volgende week hopelijk alles kijken
Pak haar voor Noel er is om mee te vechten.quote:
Hoe vind je Lexa?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat slap van je.
Ik ben Iron Fist gaan kijken vandaag en was wel leuk. The 100 al bijna 2 seizoenen klaar geloof ik.
Noel werd in VBL gepest dus die beschouw ik niet als serieus partijquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pak haar voor Noel er is om mee te vechten.
bedankt voor het spoilerenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze gaan varen met een schip en dingen pikken
welquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
En ik supersof nog nooit gestalkt. Dus rot maar weer op.
O, er worden ook nog mensen vermoord en heel af en toe doen ze dingen met elkaar die ik eigenlijk nog niet mag zien.quote:
Ziet er wel leuk uit ja. Eerst zou ik Clarke, Raven en Octavia doen tegelijkertijd en nu Lexa er ook nog bij.quote:
bedankt he, nu hoef ik het ook niet meer te zienquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, er worden ook nog mensen vermoord en heel af en toe doen ze dingen met elkaar die ik eigenlijk nog niet mag zien.
Ik ook en kijk hoe tof ik hier benquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Noel werd in VBL gepest dus die beschouw ik niet als serieus partij
Die gaat vast huilen bij deze foto. Wat een afschuwelijk beeld.quote:
is dat nog wel genoeg voor jou?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:28 schreef SideEffect2.0 het volgende:
er komt een menstruatieverlof nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |