dikke bitch jijquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien is hij op haar gevallen en was het een ongeluk. Obesitas is een ziekte hij kan er niks aan doen.
Sowquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
wat wil je horen
ze spraken af en het werd wat ongemakkelijk
die hoax professor zal haar wel hebben omgelegd
Kom gewoon op voor de echte sportmannen in deze SC.quote:
Doe normaal johquote:
Op dit moment zijn dat er 0quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom gewoon op voor de echte sportmannen in deze SC.
wie zijn dat dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom gewoon op voor de echte sportmannen in deze SC.
Zosk, Mortaxx en MAHL.quote:
goede vriend ben je hplcquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zosk doet zeker aan schermen met die lange degen van hem.
Nee Vikings.quote:
wanneer komt seizoen 4 uit dan? Netflix hangt nog steeds op 3quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee Vikings.
Black Sails bijna voorbij en ik zie niet in hoe ze het af kunnen sluiten zo.Ik gok op een film.
niks verklappen ben net begonnenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee Vikings.
Black Sails bijna voorbij en ik zie niet in hoe ze het af kunnen sluiten zo.Ik gok op een film.
Geen flauw idee, laatste EP komt er aan dus zal wel rond de zomer op Netflix staan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wanneer komt seizoen 4 uit dan? Netflix hangt nog steeds op 3
Zal ik niet doen, die eer heeft Hans.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:19 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
niks verklappen ben net begonnen
zal hans nooit doenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal ik niet doen, die eer heeft Hans.
Haha.quote:
Ik heb nog niets gezien. Ik ga volgende week hopelijk alles kijkenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee Vikings.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |