quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:16 schreef Faeroer het volgende:
Waarom zou je blij zijn met een vast contract? Elk jaar hoppen ja tog, beetje 10 jaar naar dezelfde mensen moeten kijken ja als er Griekse is met dikke tieten maar ben die man die elke dag met 2 trossen bananen komt en ALLES opeet echt wel zat hoor.
Wow ziek manquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Ken wel iemand die echt elke 4 jaar van baan verwisselt, ook nog hoog niveau.
Ja echt gewoon tot de maxquote:
Dat is goed voor je persoonlijke ontwikkeling, en voor je portemonnee ook.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Ik zal hem die dag met plezier voor je maken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heehehe
Moet die nasi van je nog wel keer proberen he
Het is anders wel een hele rare ventquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is goed voor je persoonlijke ontwikkeling, en voor je portemonnee ook.
Ja dat kan. Maar kan hem geen ongelijk geven. Vier jaar is prima vind ik.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is anders wel een hele rare vent![]()
maar zijn portemonnee blijft wel dikker worden idd.
Ik heb echt al 1,5 week paprika en courgette spul in huis liggen om te grillen voor pasta-basisquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik zal hem die dag met plezier voor je maken.
Heb je al iets in huis qua eten?
Lijkt me ook prima, voor allesquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar kan hem geen ongelijk geven. Vier jaar is prima vind ik.
Gedoe is het zeker ja. Ik ben daar veel te autistisch voor maar ja.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook prima, voor alles
Maar gedoe
Dus je bent een beetje lui?quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb echt al 1,5 week paprika en courgette spul in huis liggen om te grillen voor pasta-basismaar ik heb geen zin om dat te doen.
Ik heb nog nooit ergens 4 jaar gewerkt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
is wel echt goed als je carriere wil maken. En scheelt een hoop gezeik "nee volgens de regels kan je geen salarisschaal overslaan in 1 jaar" oh dan ga ik naar een ander bedrijf "oh dan kan het toch wel"quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Hehe, ja hier ookquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gedoe is het zeker ja. Ik ben daar veel te autistisch voor maar ja.
Wat een verrassing.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens 4 jaar gewerkt.
Ik niet, ik vind dat doodeng iedere keer weer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, ja hier ookof nouja.. misschien toch niet
Ik vind omgang met onbekende mensen eigenlijk veel makkelijker dan met mensen waar ik al een bepaalde band mee heb (muv enkelingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |