Klopt, zie editquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja dat krijg je bij een bepaalde tijd contract natuurlijk niet?
1 jaar en 4 maanden nu, langste ooit. Iedereen blij, maar NL werkcultuur is wel raar. Allemaal zegje doen, consensus, blabla, lijkt Zweden wel. Gewoon je expertise doen en bek houden, luisteren naar de perkele Führer ja togquote:
Jeetje. Ik vind 3-4 jaar wel mooi om te switchen maar een jaar echt te kort hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
1 jaar en 4 maanden nu, langste ooit. Iedereen blij, maar NL werkcultuur is wel raar. Allemaal zegje doen, consensus, blabla, lijkt Zweden wel. Gewoon je expertise doen en bek houden, luisteren naar de perkele Führer ja tog
Dit denk ik ook, wij willen er van een paar af zelfsquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
Da's niet helemaal waar. Versoepeling van het ontslagrecht heeft in de praktijk juist meer geleid tot tussenkomst van de rechter waarbij nakoming van de arbeidsovereenkomst of dikke vergoeding wordt bedongen. Het heeft het juist lastiger gemaakt om van mensen af te komen.
Lastiger om goedkoop van mensen af te komen ja, niet lastiger om van mensen af te komen. Daarnaast zullen die vergoedingen in de loop der tijd ook verdwijnen. Hoe meer de werkgever investeert in de werknemer hoe lager de vergoeding bij ontslag.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
Da's niet helemaal waar. Versoepeling van het ontslagrecht heeft in de praktijk juist meer geleid tot tussenkomst van de rechter waarbij nakoming van de arbeidsovereenkomst of dikke vergoeding wordt bedongen. Het heeft het juist lastiger gemaakt om van mensen af te komen.
Lees dan gewoon de bron, sukkelquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lastiger om goedkoop van mensen af te komen ja, niet lastiger om van mensen af te komen. Daarnaast worden zullen die vergoedingen in de loop der tijd ook verdwijnen. Hoe meer de werkgever investeert in de werknemer hoe lager de vergoeding bij ontslag.
Dagen heb jij toch ook hequote:Op woensdag 29 maart 2017 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer lekker klaar.
Nu tijd voor chips
Niet in huis, manchegoquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een goed plan. Eentje met brie bijvoorbeeld
Oke, en wat ga ik eten vanavond?quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nasi voor vanavond. Moet nog maar wat kroepoekjes erbij halen, anders is het ook maar zo saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |