Heh, shit.quote:behalve puisterige maagden die denken dat Baudet god is ipv klassieke fascist.
Werd jij kwaad, daar jij een letter verkeerd typen deed?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Man, Henk en Ingrid begrijpen geen woord van wat Baudet zegt, die gaan echt biet op 'm stemmen.
Nee, on screen touch keyboard op m'n iPad, daar maak je snel typfoutjes. Kon het alleen niet meer herstellen omdat het topic gesloten was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Werd jij kwaad, daar jij een letter verkeerd typen deed?
Komt die pearldinges daarvandaan? Die Aribje-hater en PVV-lover? Die vast ook niet vies is van Thierry?quote:
Ah joh het is remlof. Hij is van PvdA-links al naar extreem midden overstapt. Over een jaar heult hij met de PVV.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar waarom is het FvD nou fascistisch dan?
Nationalistisch, zeker. Populistisch, jawel. Maar fascistisch?
Ik kende haar eigenlijk nog niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt die pearldinges daarvandaan? Die Aribje-hater en PVV-lover? Die vast ook niet vies is van Thierry?
Veel plezier B_A..
Nationaalpopulisme is sowieso een fascistische stroming.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar waarom is het FvD nou fascistisch dan?
Nationalistisch, zeker. Populistisch, jawel. Maar fascistisch?
Alleemaal VKZ'ers, net als een hoop hier van 2012.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt die pearldinges daarvandaan? Die Aribje-hater en PVV-lover? Die vast ook niet vies is van Thierry?
Veel plezier B_A..![]()
Pearldinges komt overduidelijk van Stormfront.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel plezier B_A..![]()
Ik dacht dat je het zo niet meer mocht noemen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Pearldinges komt overduidelijk van Stormfront.
Kende haar niet. Gelukkig, wat een graftakketrut zeg (sorry)quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleemaal VKZ'ers, net als een hoop hier van 2012.
Ik denk of vermoed dat geen enkele partij goed kan doen, volgens mij trekt de EU aan de touwtjes en zitten ze alleen in de kamer voor vulling.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah joh het is remlof. Hij is van PvdA-links al naar extreem midden overstapt. Over een jaar heult hij met de PVV.
Nee, ik bedoelde niet de FPquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het zo niet meer mocht noemen.
Ja, brrrrr wat een eng wijf...quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Pearldinges komt overduidelijk van Stormfront.
Oh omdat Baudet de perfecte leider voor ons land is, bedoel je?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nationaalpopulisme is sowieso een fascistische stroming.
Maar Baudet neigt daarnaast ook nog naar het klassieke ideaal, zoals ook Mussolini en Hitler deden. En dat ook nog in een zeer overdreven puberale vorm.
Ohja, vrouwenconcurrentie in een groep mannen. Altijd hilarisch.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kende haar niet. Gelukkig, wat een graftakketrut zeg (sorry)
Allemaal willen ze one-of-the-guys zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, vrouwenconcurrentie in een groep mannen. Altijd hilarisch.
Je bent bijna net zo slecht als Friek_ in trollen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh omdat Baudet de perfecte leider voor ons land is, bedoel je?
Ik geloof niet dat ik concurrentie ben lieve schatquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, vrouwenconcurrentie in een groep mannen. Altijd hilarisch.
Nee, serieus, dat vind ik echt hilarisch als ik zoiets zie of direct meemaak.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Allemaal willen ze one-of-the-guys zijn.
Wie?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, gelukkig Mono z'n vriendje is er weer.
Oh, dan loop je maar vijf jaar achter in je geestelijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Dank![]()
Nee, 22 alweer helaas. Werd ik maar 17
Meestal gaan ze eerst overdreven doen of ze vriendinnen zijn, maar tussen de regels elkaar zoveel mogelijk voor schut zetten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, serieus, dat vind ik echt hilarisch als ik zoiets zie of direct meemaak.
Maar maak je het ooit wel mee?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo slecht als Friek_ in trollen.
Als ik buiten zou komen zou ik het meemaken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar maak je het ooit wel mee?
Deze is ook one of the guys, ze strijdt net zo hard mee als het om een vrouw gaat.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij pakt een boek en gaat op zijn gare houten stoeltje zitten in zijn overbetaalde crappy studentenflatje+ en leert de uitspraak van die paar zinnen uit zijn hoofd zodat hij ze later van papier kan lezen. Het ie GSB, maar dan irritant.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:04 schreef Leandra het volgende:
Baudet loopt wel stoer te doen met z'n Latijn, maar ik vraag me af of hij wel in staat is een discussie in het Latijn te voeren.
Lijkt me geweldig als iemand die dat wel kan gewoon op hem reageert, en hij dan ineens niet meer kan voorlezen, maar het echt zelf moet bedenken.
Ja, zit hij dan helemaal aan de linkerkant ?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah joh het is remlof. Hij is van PvdA-links al naar extreem midden overstapt. Over een jaar heult hij met de PVV.
Die heb ik dan gelukkig gemistquote:
Welke? Er zijn er ondertussen nogal wat, zeker na de 'live' versies van de reclame's die je via reddit (geloof ik) in kon sturen en ze dan direct gingen maken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:08 schreef remlof het volgende:
Haha, die epische Old Spice reclame eindelijk bij de STER
Daarom lijkt het me zo leuk als hem eens in het Latijn de les gelezen wordt, in het openbaar uiteraard, daar scoor je beter mee dan met 10 taarten in z'n gezicht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij pakt een boek en gaat op zijn gare houten stoeltje zitten in zijn overbetaalde crappy studentenflatje+ en leert de uitspraak van die paar zinnen uit zijn hoofd zodat hij ze later van papier kan lezen. Het ie GSB, maar dan irritant.
Hai poepie. Wat hoor ik nu? Heb je me gemist?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heb ik dan gelukkig gemist
Natuurlijk niet. Ik heb mijn vliering ingericht als internetherozolder zodat ik mij thuis voel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar maak je het ooit wel mee?
Wie gaat dan doen, mijn oom, of 1 van de geleerden hier?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me zo leuk als hem eens in het Latijn de les gelezen wordt, in het openbaar uiteraard, daar scoor je beter mee dan met 10 taarten in z'n gezicht.
Zeg maar nee dan krijg jij er twee!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:11 schreef remlof het volgende:
Hoop wel dat ie niet al te lang in het Witte Huis blijft zitten.
Oh een hele typische bedoelde ik meer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welke? Er zijn er ondertussen nogal wat, zeker na de 'live' versies van de reclame's die je via reddit (geloof ik) in kon sturen en ze dan direct gingen maken.
Buurman ook, wat zullen de slakken smullen!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:12 schreef Japie77 het volgende:
Vandaag weer lekker sla gezaaid. Dat word weer smullen over 2 maandjes.
Ah, de 'I'm on a horse' zegmaar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh een hele typische bedoelde ik meer.
Staat vast op www.ster.nl.
Wel een sublieme reclame, kunst, pure onvervalste kunst.quote:
Ja die.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, de 'I'm on a horse' zegmaar.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Fahrenheit nog steeds een heerlijke After Shave. Mastodont dat ik ben![]()
Egoiste vind ik niks. En die mannengeuren met diepzoete ondertonen (vooral geliefd bij het mediterraan smaldeel) maken me kotsmisselijk.![]()
Owh, en Drakkar Noir vind ik geniaal, maar dat is door de nagedachtenis aan mijn overleden vader.
Dit heb ik.quote:Een pittige geur die u toelaat om de belichaming van energie, entoesiasme en de "American Dream" mee te maken.
Een orginele aanpak van de frisse samenstelling van prikkelende citrus noten met koele kruidige noten.
Entoesiasme ja?quote:
Mijn hemel, zelfs de reclametekst kan al niet meer zonder zulke debiele foutenquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Entoesiasme ja?
Maar ok, wat is het?
Haha wat erg zeg, gelukkig was het een copy paste.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Entoesiasme ja?
Maar ok, wat is het?
betere beschrijving.quote:Tommy Hilfiger Tommy men heeft een originele kijk op frisheid, met een mix van pittige citrus-akkoorden en koele kruidige accenten, die doen denken aan de verkwikkende zuiverheid van regen en frisse lucht. De noten zijn all-American met Grapefruit uit Florida, Spearmint, Cape Cod Cranberry en Granny Smith appel in de topnoten, Texas Gele roos in het midden en de basis bevat de houtachtige noten van rood ahornhout uit Vermont. Tommy van Tommy Hilfiger is een houtachtige geur voor mannen en werd in 1995 gelanceerd. Tommy werd gecreëerd door Annie Buzantian en Alberto Morillas.
Ok. Maar het is gewoon geen lekkere geur (vind ik). Dusquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel een sublieme reclame, kunst, pure onvervalste kunst.
Maar serieus, die krengen zijn echt cinamatografische hoogstandjes.quote:
Ik heb alleen maar Estée van Estée Lauder.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zweer zelf bij L'eau d'Issey trouwens (de klassieke).
Ah, ok. Ik ken het gros vd damesparfums niet eens, laat staan vd herenquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha wat erg zeg, gelukkig was het een copy paste.
Een luchtje van tommy. Kocht het laatste vaderdag voor mezelf, bijna alle luchtjes waren toen de helft goedkoper.
[..]
betere beschrijving.
Begrijpelijk, mijn halve kantoor loopt met Aqua di Parma want duur en exclusief maar ik vind het ruiken naar oude Franse vrouwtjes. Helemaal niks.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Maar het is gewoon gen lekkere geur (vind ik). Dus
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Begrijpelijk, mijn halve kantoor loopt met Aqua di Parma want duur en exclusief maar ik vind het ruiken naar oude Franse vrouwtjes. Helemaal niks.
Bij heren is het wel wat makkelijker (gewoon wat minder keuze) en aangezien je als man bij een verjaardag iets origineler wil zijn dan gewoon geld je vaak een luchtje geeft en vrouwen je dat op je verjaardag bijna altijd geven heb je zo de hele verzameling van de lokale DA drogist.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik ken het gros vd damesparfums niet eens, laat staan vd heren
Ja, maar ondertussen weet ik nog steeds niet of Old Spice nou aftershave of scheercreme is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar serieus, die krengen zijn echt cinamatografische hoogstandjes.
Dat was onderdeel van die dag. Echt fucking hilarisch.
.
Schreef je eerder ja. Ken het nog steeds nietquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar Estée van Estée Lauder.
Vogue Nordic Bluequote:Op woensdag 29 maart 2017 00:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb gewoon drie dagen oud zweet en Dorito's Nacho Cheese.
Dan moet het goed zijn als van de Appie toch.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen weet ik nog steeds niet of Old Spice nou aftershave of scheercreme is.
Wel weet ik sinds net dat het bij Albert Heijn te koop is
Die heb ik aan mn oma gegeven pas geledenquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schreef je eerder ja. Ken het nog steeds niet![]()
Maar ik ben echt vd lichte geuren.
Davidoff Cool Water kan ik ook wel waarderen (maar he, niet echt duur he?)
Ze heb de complete lijn van zooi, maar die shizzle meurt echt als de tyfus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen weet ik nog steeds niet of Old Spice nou aftershave of scheercreme is.
Wel weet ik sinds net dat het bij Albert Heijn te koop is
Ik kan daar echt niks mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij heren is het wel wat makkelijker (gewoon wat minder keuze) en aangezien je als man bij een verjaardag iets origineler wil zijn dan gewoon geld je vaak een luchtje geeft en vrouwen je dat op je verjaardag bijna altijd geven heb je zo de hele verzameling van de lokale DA drogist.
Vind het geen omageur, maar achquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die heb ik aan mn oma gegeven pas geleden
Ja klopt, uiteindelijk doe je toch het luchtje op die je zelf het lekkerst vindt ruiken. Eigenlijk een heel matig cadeau, behalve als je weet welk luchtje diegene heeft.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niks mee.
Mijn man heeft ook graag verschillende geurtjes (voor zichzelf), maar begrijpt inmiddels wel dat hij voor mij geen ander geurtje hoeft te kopen dan het geurtje dat ik altijd (en al 32 jaar) gebruik.
Chanel?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook graag verschillende geurtjes (voor zichzelf), maar begrijpt inmiddels wel dat hij voor mij geen ander geurtje hoeft te kopen dan het geurtje dat ik altijd (en al 32 jaar) gebruik.
Heeft hij ook allemaal gezichtcremezooi?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook niet echt nee, maar ach ze mocht wat hipper worden vond ikquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind het geen omageur, maar ach
Welke man sinds American Psycho niet?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heeft hij ook allemaal gezichtcremezooi?
dat million geurtje van paco rabanne doet het ook goed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ultieme geur voor een man is gewoon Blue de Chanel. Ik probeerde het eens. Bam. Neuken met het licht aan. Ongelogen.
Ik heb ook altijd gezeur (jij niet meer inmiddels). Met kerst en mijn verjaardag wil ik L'eau d'Issey, eau de parfum 75 ml, navulbaar. Niet echt goedkoop, en saai en voorspelbaar. Maar dat wil ik echt. Dus geef het me en loop niet te miepen dat het saai en voorspelbaar is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet ben ook niet zo een doetje, wat voor vrouwen is laat ik fijn voor vrouwen!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Welke man sinds American Psycho niet?
Nu reageer ik ff wel: Nee. Hint: de naamquote:
Die vind ik een beetje goedkoop reuken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat million geurtje van paco rabanne doet het ook goed.
Heeft niks met een doetje zijn of vrouwenzaken te maken hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik niet ben ook niet zo een doetje, wat voor vrouwen is laat ik fijn voor vrouwen!
Mjah onderhand wel, nu iedereen hem gebruikt inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die vind ik een beetje goedkoop reuken.
5 is de naam er zijn ook nog andere 5 heeft mijn voorkeur.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu reageer ik ff wel: Nee. Hint: de naam
In de tijd dat het hier lastig te krijgen was en ik niet altijd iemand had die naar de VS vloog ook wel een tijdje Cool Water gebruikt, en nog een andere waarvan ik de verpakking zo voor me zie maar de naam niet meer weet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schreef je eerder ja. Ken het nog steeds niet![]()
Maar ik ben echt vd lichte geuren.
Davidoff Cool Water kan ik ook wel waarderen (maar he, niet echt duur he?)
Waarmee dan, ik gebruik alleen au de toilet als aftershave en dat vind ik nog teveel!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Heeft niks met een doetje zijn of vrouwenzaken te maken hoor.
Heb er nog niet aan geroken, eerlijk gezegd. Maar ze zijn wel zo goor dat ik ze enkel met handschoenen oppak.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef Boze_Appel het volgende:
De ratten die pokkel kapotschiet ruiken nog frisser, denk ik.
Nee, dat dan weer niet (en ik gebruik ook alleen maar Nivea) maar als je de flesjes in de douche moet verdelen dan zijn er minder van mijquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heeft hij ook allemaal gezichtcremezooi?
Lekkere gummi staart hebben ze he.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb er nog niet aan geroken, eerlijk gezegd. Maar ze zijn wel zo goor dat ik ze enkel met handschoenen oppak.
Jezelf verzorgen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarmee dan, ik gebruik alleen au de toilet als aftershave en dat vind ik nog teveel!
Ja dat.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd gezeur (jij niet meer inmiddels). Met kerst en mijn verjaardag wil ik L'eau d'Issey, eau de parfum 75 ml, navulbaar. Niet echt goedkoop, en saai en voorspelbaar. Maar dat wil ik echt. Dus geef het me en loop niet te miepen dat het saai en voorspelbaar is.
In Frankrijk is een periode geweest dat ze zich alleen met reuk verzorgden, weet jij wat daarvan gekomen is?quote:
De tijden van LouLou, AnaisAnais en (voor mij) Tresorquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de tijd dat het hier lastig te krijgen was en ik niet altijd iemand had die naar de VS vloog ook wel een tijdje Cool Water gebruikt, en nog een andere waarvan ik de verpakking zo voor me zie maar de naam niet meer weet.
En uiteraard heel vroeger Anaïs Anaïs, zoals het gros van de 18-jarigen in 1984.
Dat nam ik pas nog als voorbeeld trouwens, toen mijn man uit nostalgische gevoelens een geurtje van vroeger besteld had.
En dat mijn oudste zoon op z'n 17de een voorkeur voor Armani Mania had... dat soort dingen groei je overheen, dat moet je ook niet terug willen halen.
Ik mag hopen dat je op zijn minst wat deo op doetquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
In Frankrijk is een periode geweest dat ze zich alleen met reuk verzorgden, weet jij wat daarvan gekomen is?
Zeep kerel en water doet de klus!
Nee ik heb geen angst dus ik zweet ook niet, nog niet als ik aan werken denk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je op zijn minst wat deo op doet
Jij hebt toch nooit meer mannen over de vloer? Koop je zelf mannen aftershaves om je zo voor te stellen dat er een man naast je in bed ligt?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Fahrenheit nog steeds een heerlijke After Shave. Mastodont dat ik ben![]()
Egoiste vind ik niks. En die mannengeuren met diepzoete ondertonen (vooral geliefd bij het mediterraan smaldeel) maken me kotsmisselijk.![]()
Owh, en Drakkar Noir vind ik geniaal, maar dat is door de nagedachtenis aan mijn overleden vader.
Met regelmaat is?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen angst dus ik zweet ook niet, nog niet als ik aan werken denk.
In bad met regelmaat voldoet bij mij.
Niet eens alleen andere geurjes. Andere alles. Heb je niet liever? Nee. Maar zou je niet beter? Nee. Etc..quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat.
Waarom met andere geurtjes aankomen die iemand toch niet wil? Ik snap dat niet.
Wat ruik jij dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet hoe dat voor vrouwen bij mannen is, maar heel veel vrouwen die ik ken associeer ik echt meteen met het standaard luchtje die ze dragen. Wel enorm belangrijk wat dat betreft dat je eentje hebt die lekker ruikt
Geen idee, van jezelf ruik je dat niet zo. Wel wanneer je enorm zweet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat ruik jij dan?
Ruik jij goed of slecht, ik ruik bv al van afstand voordat anderen het ruiken, dat het gras pas gemaaid is!
Oh, en Gloria Vanderbilt is ook nog een tijdje een hit geweest, maar ik weet niet of dat in NL ook zo was.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De tijden van LouLou, AnaisAnais en (voor mij) Tresor
Maar allemaal eigenlijk dus veel te sterk voor mijn smaak. brrrr
Meestal ook wel, behalve als ik weet dat ik die dag thuis blijf, niet zo goed voor je huid he elke dag wassen.quote:
Gay.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet hoe dat voor vrouwen bij mannen is, maar heel veel vrouwen die ik ken associeer ik echt meteen met het standaard luchtje die ze dragen. Wel enorm belangrijk wat dat betreft dat je eentje hebt die lekker ruikt
Zweet jij zo enorm dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, van jezelf ruik je dat niet zo. Wel wanneer je enorm zweet.
Dat is hier vanmiddag al uitvoerig gesproken, had je weer een lange werkdag?quote:
Ben nog een pubertje he, zweet me 10 slagen in de rondte.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zweet jij zo enorm dan?
Zoals geschreven, kom er wel tegen zeg maar eens ik zou Kaas tegen komen, dan zou ik van afstand ruiken dat deze een kapsalon gegeten heeft, en dan kan die opspuiten wat die wil dat overheerst dan!
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en Gloria Vanderbilt is ook nog een tijdje een hit geweest, maar ik weet niet of dat in NL ook zo was.
Als je een Amerikaanse Cosmo had dan zaten er zoveel scratch samples in dat er een hele aparte geur aan dat tijdschrift hing als je ze allemaal geprobeerd had
Dat idd, Coca Cola, Calve pindakaas, de enige echte Chocomel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet eens alleen andere geurjes. Andere alles. Heb je niet liever? Nee. Maar zou je niet beter? Nee. Etc..
O, toen lag ik nog te pitten waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is hier vanmiddag al uitvoerig gesproken, had je weer een lange werkdag?
Thats the spirit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
O, toen lag ik nog te pitten waarschijnlijk
neejoh, hoelaat was je wakkerquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
O, toen lag ik nog te pitten waarschijnlijk
"Ja maar het is zo saai iedere keer hetzelfde voor je te kopen".quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, Coca Cola, Calve pindakaas, de enige echte Chocomel.
Dingen zijn zoals ze zijn, en dat kan prima zo blijven. Wat nou "verandering"? Waarom?
Uurtje of 16:00.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
Een van de knapste meisjes in mijn tijdlijn vindt net een alex jones meme "leuk".
Ik ben verliefd.
Foto?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
Een van de knapste meisjes in mijn tijdlijn vindt net een alex jones meme "leuk".
Ik ben verliefd.
(https://www.facebook.com/794372114049203/videos/800422806777467/)
Pubers...quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben verliefd.
Lekker makkelijk toch juist? Nooit kans op een misser.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Ja maar het is zo saai iedere keer hetzelfde voor je te kopen".
Weet je eindelijk wat je echt wil
Hoe is het in de VS dame?quote:
Nog even nasukkelen...quote:
Zou je zeggen. Maar nee hoorquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch juist? Nooit kans op een misser.
Heb het filmpje een minuut kunnen kijken, denk ik.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben verliefd.
Ook nooit een verrassing dus!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch juist? Nooit kans op een misser.
Noem me dan gewoon 'homo' ipv 'dame'.quote:
Waar in de VS ben je? Ik vond het echt geweldig.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Noem me dan gewoon 'homo' ipv 'dame'.
Gaat goed hoor, nog 6 weken te gaan. Heb het eigenlijk wel gezien hier.
Dacht serieus dat je een dame wasquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht knap hij hij uit het niets ineens de meest waargaloos absurde rant kan opdreunen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb het filmpje een minuut kunnen kijken, denk ik.
Doet me denken aan goede gesprekken in benevelde toestand in een of andere rokerige hotellobby, maar Alex Jones meent het waarschijnlijk serieus
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:48 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waar in de VS ben je? Ik vond het echt geweldig.
Ook al hommel? En dan nog een moeilijk notarisbrilletje ook.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet qua geurtje en andere zaken waarbij ik duidelijke voorkeuren heb.quote:
Washington DC. Zit er al 7 maanden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:48 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waar in de VS ben je? Ik vond het echt geweldig.
ASL, ja. En Engels. Ik kan zeggen dat ik flink vooruit ben gegaan met Engels en mezelf veel beter kan uitdrukken. En ASL kan ik ook wel wat van.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht serieus dat je een dame was![]()
Maar sorry dan![]()
Gebarentaal leren (internationaal) ging het om toch?
Jeetje.twitter:annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 00:38:50Witte mannen die witte manen verdedigen. Typisch. Wanneer wordt Jeroen de woordvoerder van Thierry? #PAUW #mansplaining reageer retweet
Met hoeveel briljanten?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet qua geurtje en andere zaken waarbij ik duidelijke voorkeuren heb.
Ook geen hangende oorbellen trouwens, dat vind ik vreselijk ordinair.
Maar mijn verlovingsring had hij dan wel weer perfect uitgekozen.
Hahaha dit is een parodie?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
Jeetje.twitter:annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 00:38:50Witte mannen die witte manen verdedigen. Typisch. Wanneer wordt Jeroen de woordvoerder van Thierry? #PAUW #mansplaining reageer retweet
Dat homo is hier ook een lastige, dat wordt vaak hommel genoemd.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet dan?quote:
.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet qua geurtje en andere zaken waarbij ik duidelijke voorkeuren heb.
Ook geen hangende oorbellen trouwens, dat vind ik vreselijk ordinair.
Maar mijn verlovingsring had hij dan wel weer perfect uitgekozen.
Ik wil er niet heen iig, al lijkt de natuur me wel fenomenaal.quote:
Aah, ben ik een paar dagen geweest. Snap wel dat je het gezien hebt na 7 maandenquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Washington DC. Zit er al 7 maanden.
[..]
ASL, ja. En Engels. Ik kan zeggen dat ik flink vooruit ben gegaan met Engels en mezelf veel beter kan uitdrukken. En ASL kan ik ook wel wat van.
Dit semester een paar basicvakken van Amerikaans recht gekozen, en cijfers vertellen dat het goed gaat.
Ik heb een huisje in Amsterdam gekocht voor als ik terug ben, zit hier op afstand alles te regelen en te inrichten, miisschien dat mijn verlangens ook liever daar zitten dan nog langer hier.
Er zit gewoon maar één steentje in, niet te groot ook, want dan zou ik hem niet dragen.quote:
Ik heb me er echt 10 keer van verzekerd dat het niet zo was, maar nee, dit is echt.quote:
Je moet je niet te veel door vooroordelen laten leiden. De mensen daar waren echt super leuk om mee te praten!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil er niet heen iig, al lijkt de natuur me wel fenomenaal.
Zag laatst weer een paar uitgeputte hommels op de stoep liggen. Beetje moeilijk kruipen over de vloer. Toen maar beetje suikerwater aan ze gegeven. Gaan ze daar met zo'n lange stengel in zitten roeren en na een tijdje zijn ze weer op adem gekomen en gaan ze verder. Heb ze uiteraard wel verteld wat hun levensstijl inhoudt betreffende het hiernamaals.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat homo is hier ook een lastige, dat wordt vaak hommel genoemd.
Had iemand pas iets over hommels gepost, moest ik het 3 keer lezen om te begrijpen dat het om die beestjes ging
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had iemand pas iets over hommels gepost, moest ik het 3 keer lezen om te begrijpen dat het om die beestjes ging
Wij zijn gewoon saai hoorquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
.
Ik wil jou en N wel eens meeten ooit, lijkt me echt leukEn S ook uiteraard.
Snap ik. Voorpret is lastig op afstandquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Washington DC. Zit er al 7 maanden.
[..]
ASL, ja. En Engels. Ik kan zeggen dat ik flink vooruit ben gegaan met Engels en mezelf veel beter kan uitdrukken. En ASL kan ik ook wel wat van.
Dit semester een paar basicvakken van Amerikaans recht gekozen, en cijfers vertellen dat het goed gaat.
Ik heb een huisje in Amsterdam gekocht voor als ik terug ben, zit hier op afstand alles te regelen en te inrichten, miisschien dat mijn verlangens ook liever daar zitten dan nog langer hier.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zag laatst weer een paar uitgeputte hommels op de stoep liggen. Beetje moeilijk kruipen over de vloer. Toen maar beetje suikerwater aan ze gegeven. Gaan ze daar met zo'n lange stengel in zitten roeren en na een tijdje zijn ze weer op adem gekomen en gaan ze verder. Heb ze uiteraard wel verteld wat hun levensstijl inhoudt betreffende het hiernamaals.
Exchange, krijg 24 ECTS voor als ik terug ben.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Aah, ben ik een paar dagen geweest. Snap wel dat je het gezien hebt na 7 maanden.
Wat doe je precies in de VS dan? Studie?
Owh, dat past dan welquote:
[..]
Zag laatst weer een paar uitgeputte hommels op de stoep liggen. Beetje moeilijk kruipen over de vloer. Toen maar beetje suikerwater aan ze gegeven. Gaan ze daar met zo'n lange stengel in zitten roeren en na een tijdje zijn ze weer op adem gekomen en gaan ze verder. Heb ze uiteraard wel verteld wat hun levensstijl inhoudt betreffende het hiernamaals.
Kocht mij partner voor het behalen van het rijbewijs een groeibriljant en ketting.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit gewoon maar één steentje in, niet te groot ook, want dan zou ik hem niet dragen.
En zo smal dat mijn trouwring ernaast kan (die ook heel smal is), en ze samen heel netjes staan, zonder groot te lijken.
[..]
Dankje. Vrijdag koopakte tekenen, dus er kan nog van alles misgaan hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snap ik. Voorpret is lastig op afstand
En gefeliciteerd!
Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kocht mij partner voor het behalen van het rijbewijs een groeibriljant en ketting.
Briljant doet het bij iedere vrouw, of bij de meeste.
Is het excl. balkon toevallig 28m² in Oud-West?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje. Vrijdag koopakte tekenen, dus er kan nog van alles misgaan hoor.
Een 36m2 incl balkon in Oud-West.
Ik zou me sierlijk vervelen. Ik ben meer een stadsmens.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Lijkt me wel mooi om zo rond je 50e, volledig binnengelopen in de juridische wereld -uiteraard-, een mooi blokhutje met een paar hectare grond, ergens in Montana of Washington. Je daar een beetje terugtrekken en van de natuur genieten. Lading geweren kopen, beetje jagen, beetje lezen.
Verder weinig met de VS.
Ja. Nee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is het excl. balkon toevallig 28m² in Oud-West?
En die ringen dan, en dan vraag ik maar niet verlovingsring en trouwring dat kan ik al niet rijmen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.
Als een sierraad me in de weg kan zitten bij dagelijkse bezigheden dan hoef ik het al niet.
Weggegooid geld.
Ook prima, maar jaagt wat moeilijker.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou me sierlijk vervelen. Ik ben meer een stadsmens.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aah, super vet. Eén van mijn doelen in ieder gevalquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Exchange, krijg 24 ECTS voor als ik terug ben.
Ik ben echt wel blij voor Etsu, maar 36 m2?quote:
Kan via de universiteit ook, niet zo duur.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Aah, super vet. Eén van mijn doelen in ieder geval
Kan toch ook in de achterhoek?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Lijkt me wel mooi om zo rond je 50e, volledig binnengelopen in de juridische wereld -uiteraard-, een mooi blokhutje met een paar hectare grond, ergens in Montana of Washington. Je daar een beetje terugtrekken en van de natuur genieten. Lading geweren kopen, beetje jagen, beetje lezen.
Verder weinig met de VS.
Neuh, sinds wanneer huppelen er turken op de veluwe.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook prima, maar jaagt wat moeilijker.
Ik heb link aan Leandra geDM't, ze zal vast zo wel kunnen bevestigen dat het niet zo'n verkeerde aankoop is, ondanks 36m2.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben echt wel blij voor Etsu, maar 36 m2?
Nou ja, A'dam.
Maar in West. En nou ja, ik ging slapen.
Heb echt ontzettend hard moeten lachenquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
even teospraak van Baudet kijken. Begint al prachtig
wat kost datquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb link aan Leandra geDM't, ze zal vast zo wel kunnen bevestigen dat het niet zo'n verkeerde aankoop is, ondanks 36m2.
Moet jij dat echt bevestigd hebben?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb link aan Leandra geDM't, ze zal vast zo wel kunnen bevestigen dat het niet zo'n verkeerde aankoop is, ondanks 36m2.
Doen ze moeilijk over automatische vuurwapens en anti-tank mijnen.quote:
dat weet ik nietquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
In ieder geval zoveel geld dat jij stopt in een huurhuis.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neuh, sinds wanneer huppelen er turken op de veluwe.
Radio Bergeijk. Linkse VPRO-humor. Toen je nog gewoon grappen over negerts kon maken zonder voor racist uitgemaakt te worden.quote:
In west een eurotje of ¤200.000,- denk ik.quote:
Hmm, ik zie dat het brein erachter ook lang heeft samengewerkt met Hans Teeuwen. Zat ook in die rundfunk seriequote:
Dat is de minimale vraagprijs, ja.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
In west een eurotje of ¤200.000,- denk ik.
Dit, ik ben er weg van, ondanks het feit dat ik niet in Amsterdam zou willen wonen en ik gillend gek zou worden op 36m2.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, ik ben er weg van, ondanks het feit dat ik niet in Amsterdam zou willen wonen en ik gillend gek zou worden op 36m2.
Maar we hebben dezelfde vloer in de woonkamer, dus ik ben om
De ander speelde in de serie "uit de school geklapt", dat boek wel eens gelezen? Echt geweldig, sowieso wel fan van jekkers.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Radio Bergeijk. Linkse VPRO-humor. Toen je nog gewoon grappen over negerts kon maken zonder voor racist uitgemaakt te worden.
Niet per se hoor. Ik gebruik vaak gewoon een handgranaat. Ben wel een keer aangehouden door de politie, maar toen ik uitlegde dat het voor de jacht was hebben ze hun excuses gemaakt en me laten gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Doen ze moeilijk over automatische vuurwapens en anti-tank mijnen.
Terwijl je die toch écht gewoon nodig hebt bij de jacht.
quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmm, ik zie dat het brein erachter ook lang heeft samengewerkt met Hans Teeuwen. Zat ook in die rundfunk serie
36m2 is toch prima als je alleen bentquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, ik ben er weg van, ondanks het feit dat ik niet in Amsterdam zou willen wonen en ik gillend gek zou worden op 36m2.
Maar we hebben dezelfde vloer in de woonkamer, dus ik ben om
Ik denk dat Pokkel een aparte harde schijf heeft voor dit soort plaatjes en filmpjes.quote:
met een kat die alleen maar slaaptquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
36m2 is toch prima als je alleen bent
In Noord krijg je een groter huisje én betaal je minder.quote:
Oh oke. Nou, dan negeer je ons. No problem.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren over alles behalve politiek bedoel je.
Dat kan je beter doen in de KLB SC.
Ik denk dat Pok alles heeft wat niks met studie van doen heeft.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik denk dat Pokkel een aparte harde schijf heeft voor dit soort plaatjes en filmpjes.
Noice, hoef ik geen slechte koreaanse thriller op te zoeken om me nog even te vermaken. Staat aardig wat materiaal van op youtubequote:
Nee, gewoon opzouten. We hebben al teveel nietsbijdragenden hier.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh oke. Nou, dan negeer je ons. No problem.
Tja, wie wil daar inderdaad wonen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
In Noord krijg je een groter huisje én betaal je minder.
Maargoed, dan woon je wel in Noord.
Maar Etsu is toekomstig notaris met een moeilijk montuur.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, gewoon opzouten. We hebben al teveel nietsbijdragenden hier.
Precies. En als ie het over politiek heeft is ie gewoon welkom.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar Etsu is toekomstig notaris met een moeilijk montuur.
Maarja, we hebben natuurlijk wel een juristen- én hommelquotum.
Aanvulling op de openings post?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, gewoon opzouten. We hebben al teveel nietsbijdragenden hier.
Daar mag je niet over praten aldus remlof.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben dus een keertje in Bergeijk carnaval wezen vieren. Wat een hel.
Hebben we eigenlijk een opaquotum?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar Etsu is toekomstig notaris met een moeilijk montuur.
Maarja, we hebben natuurlijk wel een juristen- én hommelquotum.
Ik heb het dubbele en dat is prima te doen alleen. En ook met z'n tweeën 10% van de tijd.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor mij niet, m'n benedenverdieping is groter.
Die heeft toch niks te melden heeft het topic zelf geopend zo dus wat is er dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar mag je niet over praten aldus remlof.
heb je alleen maar meer om schoon te makenquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor mij niet, m'n benedenverdieping is groter.
Wel als ik erbij vertel dat het één van de factoren is geweest die maken dat ik nu strijd voor een groot en vrij Nedersaksen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij wel, jij niet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Regular-privilege. Hier binnenvallen en het over alles behalve politiek hebben moet je gewoon niet doen.quote:
Heb je wel een buitenlandse schoonmaakster, of ga je lekker protectionistisch voor een Nederlandse?quote:
Omdat Etsu homo is?quote:
Een Nederlandse. Maar dat is toeval, ik zou net zo lief een Somalische hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb je wel een buitenlandse schoonmaakster, of ga je lekker protectionistisch voor een Nederlandse?
quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Regular-privilege. Hier binnenvallen en het over alles behalve politiek hebben moet je gewoon niet doen.
Etsu was er gister ook al. Toen Tchock en ik het hadden over een of andere uniewijde regeling inzake de vennootschapsbelasting. Ik vroeg Etsu toen of hij een moeilijk montuur had. Dat had hij.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Regular-privilege. Hier binnenvallen en het over alles behalve politiek hebben moet je gewoon niet doen.
Aha dus jij hebt je schoonmaakster ook lief?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Nederlandse. Maar dat is toeval, ik zou net zo lief een Somalische hebben.
Altijd al geweten dat je het libertariërs eigenlijk wel gunt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sluit elkaar ook niet uit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou nou, hij heeft je nog niet eens opa genoemd.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat ie net zo'n domme eikel als jij is.
dat wordt lastig, Somaliërs werken nietquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Die komt ook uit Ernem.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat sluit elkaar ook niet uit.
[ afbeelding ]
Net als dat ik jou liefheb Sjonquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Aha dus jij hebt je schoonmaakster ook lief?
Omdat ze in papendal trained wss ja, als ik daar mocht trainen was ik wss wel naar Nijmegen gegaan om te studeren. Misschien zat ik dan nu wel in mn 3e jaar.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan heb jij pech kerel die liefde komt niet terug!
Ohquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan heb jij pech kerel die liefde komt niet terug!
Ik (eigenlijk "wij") heb(ben) een shag-rokende dame van een jaar of 50. Haar voorganger is recentelijk het hoekje om gegaan door longkanker. Maar de huidige schoonmaakster gelooft dat kanker komt door wat de overheid toevoegt aan het drinkwater. Dus dat drinkt ze niet meer en nu zit ze helemaal veiligquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:27 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik heb wel een buitenlandse, we praten samen ook een of ander Dunglish mengelmoesje.
Ze trained?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat ze in papendal trained wss ja, als ik daar mocht trainen was ik wss wel naar Nijmegen gegaan om te studeren. Misschien zat ik dan nu wel in mn 3e jaar.
Vraag eens of ze alex jones kijkt, please.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik (eigenlijk "wij") heb(ben) een shag-rokende dame van een jaar of 50. Haar voorganger is recentelijk het hoekje om gegaan door longkanker. Maar de huidige schoonmaakster gelooft dat kanker komt door wat de overheid toevoegt aan het drinkwater. Dus dat drinkt ze niet meer en nu zit ze helemaal veilig.
Denk niet dat ze Engels verstaat.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vraag eens of ze alex jones kijkt, please.
Logisch.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik (eigenlijk "wij") heb(ben) een shag-rokende dame van een jaar of 50. Haar voorganger is recentelijk het hoekje om gegaan door longkanker. Maar de huidige schoonmaakster gelooft dat kanker komt door wat de overheid toevoegt aan het drinkwater. Dus dat drinkt ze niet meer en nu zit ze helemaal veilig.
Maar ze kon wel precies uitleggen dat kanker een complot van de overheid is?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Engels verstaat.
Dat jij met je reuma, amper nog je broze knietjes kan optillen hoef je hier niet te etaleren.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze trained?
Echt, bijna alles wat jij typt doet pijn aan mijn ogen.
Uit de buurt of buiten de achterhoek?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn laatste pakje. Daarna ga ik echt stoppen, écht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Logisch.
Ik heb deze week een begrafenis van iemand die nog te jong was, maar ook aan kanker overleden is, dat er volop gerookt werd kan toeval zijn natuurlijk.
Als het geen Engels spreekt moet je het niet neuken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Engels verstaat.
Dat heb ik ook zo vaak gezegd dat ik maar gestopt ben met het zeggen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn laatste pakje. Daarna ga ik echt stoppen, écht.
ik doe nu al 2,5 week met m'n pakjequote:Op woensdag 29 maart 2017 01:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zou zelf een "goede reis" wel weten te waarderen, maar dat is meer mijn foute gevoel voor humor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh en die vorige hebben we toen nog een kaart gestuurd. Maar ook zoiets: wat stuur je aan iemand die dood ligt te gaan? Na lang beraad dus maar gewoon "Veel sterkte" opgeschreven.
Was vandaag weer ergens asbestplaten aan het afvoeren (uiteraard eerst netjes ingepakt met gasmasker op). En zo'n oude kerel "Joah, stomme flikker met je gasmasker, vroeger zaagden we midden juli hele dagen van die platen van drie centimeter dik in een stoffige droge schuur terwijl een ventilator het gruis in onze snor blies! En ik ben er toch ook nog!".quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Logisch.
Ik heb deze week een begrafenis van iemand die nog te jong was, maar ook aan kanker overleden is, dat er volop gerookt werd kan toeval zijn natuurlijk.
Remmie heeft geen Reuma kerel die heeft suikerziekte!quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat jij met je reuma, amper nog je broze knietjes kan optillen hoef je hier niet te etaleren.
Joe
quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou zelf een "goede reis" wel weten te waarderen, maar dat is meer mijn foute gevoel voor humor.
Het is vooral die tweede/derde dag dat ik begin te tintelen. Mijn tentamens zijn nu voorbij, heb vakantie dus dit is het perfecte moment.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo vaak gezegd dat ik maar gestopt ben met het zeggen.
Nee joh, gewoon nog 20 jaar roken, zodat je lijf al naar de klote aan het gaan is en je pas echt moeilijk kunt stoppen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is dus niet het planquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon nog 20 jaar roken, zodat je lijf al naar de klote aan het gaan is en je pas echt moeilijk kunt stoppen.
Je wilt je ontzettend beroerde taalbeheersing nog even etaleren bedoel je?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat jij met je reuma, amper nog je broze knietjes kan optillen hoef je hier niet te etaleren.
Joe
Aha heb jij je oude schoonmaakster die platen laten stofzuigen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was vandaag weer ergens asbestplaten aan het afvoeren (uiteraard eerst netjes ingepakt met gasmasker op). En zo'n oude kerel "Joah, stomme flikker met je gasmasker, vroeger zaagden we midden juli hele dagen van die platen van drie centimeter dik in een stoffige droge schuur terwijl een ventilator het gruis in onze snor blies! En ik ben er toch ook nog!".
Dat de drie oud-compagnons van hem die wél aan (long)kanker zijn gestorven er vandaag niet waren om te zeggen dat ze er niet meer zijn bleek geen overtuigend argument voor deze oude baas.
Rationeel omgaan met zulke dingen is eh, lastig.
"Precies uitleggen" is een wat grote term voor haar ideeën, denk ik.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Maar ze kon wel precies uitleggen dat kanker een complot van de overheid is?
En alweer een streel voor mijn ego, wat doet mij dat toch goed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wilt je ontzettend beroerde taalbeheersing nog even etaleren bedoel je?
De KLB SC is jouw plek. Hier heb je echt net zoveel te zoeken als Sjon.
Het niet willen zien zal wel geruststellender zijnquote:Op woensdag 29 maart 2017 01:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was vandaag weer ergens asbestplaten aan het afvoeren (uiteraard eerst netjes ingepakt met gasmasker op). En zo'n oude kerel "Joah, stomme flikker met je gasmasker, vroeger zaagden we midden juli hele dagen van die platen van drie centimeter dik in een stoffige droge schuur terwijl een ventilator het gruis in onze snor blies! En ik ben er toch ook nog!".
Dat de drie oud-compagnons van hem die wél aan (long)kanker zijn gestorven er vandaag niet waren om te zeggen dat ze er niet meer zijn bleek geen overtuigend argument voor deze oude baas.
Rationeel omgaan met zulke dingen is eh, lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |