Heh, shit.quote:behalve puisterige maagden die denken dat Baudet god is ipv klassieke fascist.
Werd jij kwaad, daar jij een letter verkeerd typen deed?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Man, Henk en Ingrid begrijpen geen woord van wat Baudet zegt, die gaan echt biet op 'm stemmen.
Nee, on screen touch keyboard op m'n iPad, daar maak je snel typfoutjes. Kon het alleen niet meer herstellen omdat het topic gesloten was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Werd jij kwaad, daar jij een letter verkeerd typen deed?
Komt die pearldinges daarvandaan? Die Aribje-hater en PVV-lover? Die vast ook niet vies is van Thierry?quote:
Ah joh het is remlof. Hij is van PvdA-links al naar extreem midden overstapt. Over een jaar heult hij met de PVV.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar waarom is het FvD nou fascistisch dan?
Nationalistisch, zeker. Populistisch, jawel. Maar fascistisch?
Ik kende haar eigenlijk nog niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt die pearldinges daarvandaan? Die Aribje-hater en PVV-lover? Die vast ook niet vies is van Thierry?
Veel plezier B_A..
Nationaalpopulisme is sowieso een fascistische stroming.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar waarom is het FvD nou fascistisch dan?
Nationalistisch, zeker. Populistisch, jawel. Maar fascistisch?
Alleemaal VKZ'ers, net als een hoop hier van 2012.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt die pearldinges daarvandaan? Die Aribje-hater en PVV-lover? Die vast ook niet vies is van Thierry?
Veel plezier B_A..![]()
Pearldinges komt overduidelijk van Stormfront.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel plezier B_A..![]()
Ik dacht dat je het zo niet meer mocht noemen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Pearldinges komt overduidelijk van Stormfront.
Kende haar niet. Gelukkig, wat een graftakketrut zeg (sorry)quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleemaal VKZ'ers, net als een hoop hier van 2012.
Ik denk of vermoed dat geen enkele partij goed kan doen, volgens mij trekt de EU aan de touwtjes en zitten ze alleen in de kamer voor vulling.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah joh het is remlof. Hij is van PvdA-links al naar extreem midden overstapt. Over een jaar heult hij met de PVV.
Nee, ik bedoelde niet de FPquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het zo niet meer mocht noemen.
Ja, brrrrr wat een eng wijf...quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Pearldinges komt overduidelijk van Stormfront.
Oh omdat Baudet de perfecte leider voor ons land is, bedoel je?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nationaalpopulisme is sowieso een fascistische stroming.
Maar Baudet neigt daarnaast ook nog naar het klassieke ideaal, zoals ook Mussolini en Hitler deden. En dat ook nog in een zeer overdreven puberale vorm.
Ohja, vrouwenconcurrentie in een groep mannen. Altijd hilarisch.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kende haar niet. Gelukkig, wat een graftakketrut zeg (sorry)
Allemaal willen ze one-of-the-guys zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, vrouwenconcurrentie in een groep mannen. Altijd hilarisch.
Je bent bijna net zo slecht als Friek_ in trollen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh omdat Baudet de perfecte leider voor ons land is, bedoel je?
Ik geloof niet dat ik concurrentie ben lieve schatquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, vrouwenconcurrentie in een groep mannen. Altijd hilarisch.
Nee, serieus, dat vind ik echt hilarisch als ik zoiets zie of direct meemaak.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Allemaal willen ze one-of-the-guys zijn.
Wie?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, gelukkig Mono z'n vriendje is er weer.
Oh, dan loop je maar vijf jaar achter in je geestelijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Dank![]()
Nee, 22 alweer helaas. Werd ik maar 17
Meestal gaan ze eerst overdreven doen of ze vriendinnen zijn, maar tussen de regels elkaar zoveel mogelijk voor schut zetten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, serieus, dat vind ik echt hilarisch als ik zoiets zie of direct meemaak.
Maar maak je het ooit wel mee?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo slecht als Friek_ in trollen.
Als ik buiten zou komen zou ik het meemaken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar maak je het ooit wel mee?
Deze is ook one of the guys, ze strijdt net zo hard mee als het om een vrouw gaat.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij pakt een boek en gaat op zijn gare houten stoeltje zitten in zijn overbetaalde crappy studentenflatje+ en leert de uitspraak van die paar zinnen uit zijn hoofd zodat hij ze later van papier kan lezen. Het ie GSB, maar dan irritant.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:04 schreef Leandra het volgende:
Baudet loopt wel stoer te doen met z'n Latijn, maar ik vraag me af of hij wel in staat is een discussie in het Latijn te voeren.
Lijkt me geweldig als iemand die dat wel kan gewoon op hem reageert, en hij dan ineens niet meer kan voorlezen, maar het echt zelf moet bedenken.
Ja, zit hij dan helemaal aan de linkerkant ?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah joh het is remlof. Hij is van PvdA-links al naar extreem midden overstapt. Over een jaar heult hij met de PVV.
Die heb ik dan gelukkig gemistquote:
Welke? Er zijn er ondertussen nogal wat, zeker na de 'live' versies van de reclame's die je via reddit (geloof ik) in kon sturen en ze dan direct gingen maken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:08 schreef remlof het volgende:
Haha, die epische Old Spice reclame eindelijk bij de STER
Daarom lijkt het me zo leuk als hem eens in het Latijn de les gelezen wordt, in het openbaar uiteraard, daar scoor je beter mee dan met 10 taarten in z'n gezicht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij pakt een boek en gaat op zijn gare houten stoeltje zitten in zijn overbetaalde crappy studentenflatje+ en leert de uitspraak van die paar zinnen uit zijn hoofd zodat hij ze later van papier kan lezen. Het ie GSB, maar dan irritant.
Hai poepie. Wat hoor ik nu? Heb je me gemist?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heb ik dan gelukkig gemist
Natuurlijk niet. Ik heb mijn vliering ingericht als internetherozolder zodat ik mij thuis voel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar maak je het ooit wel mee?
Wie gaat dan doen, mijn oom, of 1 van de geleerden hier?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me zo leuk als hem eens in het Latijn de les gelezen wordt, in het openbaar uiteraard, daar scoor je beter mee dan met 10 taarten in z'n gezicht.
Zeg maar nee dan krijg jij er twee!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:11 schreef remlof het volgende:
Hoop wel dat ie niet al te lang in het Witte Huis blijft zitten.
Oh een hele typische bedoelde ik meer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welke? Er zijn er ondertussen nogal wat, zeker na de 'live' versies van de reclame's die je via reddit (geloof ik) in kon sturen en ze dan direct gingen maken.
Buurman ook, wat zullen de slakken smullen!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:12 schreef Japie77 het volgende:
Vandaag weer lekker sla gezaaid. Dat word weer smullen over 2 maandjes.
Ah, de 'I'm on a horse' zegmaar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh een hele typische bedoelde ik meer.
Staat vast op www.ster.nl.
Wel een sublieme reclame, kunst, pure onvervalste kunst.quote:
Ja die.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, de 'I'm on a horse' zegmaar.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Fahrenheit nog steeds een heerlijke After Shave. Mastodont dat ik ben![]()
Egoiste vind ik niks. En die mannengeuren met diepzoete ondertonen (vooral geliefd bij het mediterraan smaldeel) maken me kotsmisselijk.![]()
Owh, en Drakkar Noir vind ik geniaal, maar dat is door de nagedachtenis aan mijn overleden vader.
Dit heb ik.quote:Een pittige geur die u toelaat om de belichaming van energie, entoesiasme en de "American Dream" mee te maken.
Een orginele aanpak van de frisse samenstelling van prikkelende citrus noten met koele kruidige noten.
Entoesiasme ja?quote:
Mijn hemel, zelfs de reclametekst kan al niet meer zonder zulke debiele foutenquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Entoesiasme ja?
Maar ok, wat is het?
Haha wat erg zeg, gelukkig was het een copy paste.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Entoesiasme ja?
Maar ok, wat is het?
betere beschrijving.quote:Tommy Hilfiger Tommy men heeft een originele kijk op frisheid, met een mix van pittige citrus-akkoorden en koele kruidige accenten, die doen denken aan de verkwikkende zuiverheid van regen en frisse lucht. De noten zijn all-American met Grapefruit uit Florida, Spearmint, Cape Cod Cranberry en Granny Smith appel in de topnoten, Texas Gele roos in het midden en de basis bevat de houtachtige noten van rood ahornhout uit Vermont. Tommy van Tommy Hilfiger is een houtachtige geur voor mannen en werd in 1995 gelanceerd. Tommy werd gecreëerd door Annie Buzantian en Alberto Morillas.
Ok. Maar het is gewoon geen lekkere geur (vind ik). Dusquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel een sublieme reclame, kunst, pure onvervalste kunst.
Maar serieus, die krengen zijn echt cinamatografische hoogstandjes.quote:
Ik heb alleen maar Estée van Estée Lauder.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zweer zelf bij L'eau d'Issey trouwens (de klassieke).
Ah, ok. Ik ken het gros vd damesparfums niet eens, laat staan vd herenquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha wat erg zeg, gelukkig was het een copy paste.
Een luchtje van tommy. Kocht het laatste vaderdag voor mezelf, bijna alle luchtjes waren toen de helft goedkoper.
[..]
betere beschrijving.
Begrijpelijk, mijn halve kantoor loopt met Aqua di Parma want duur en exclusief maar ik vind het ruiken naar oude Franse vrouwtjes. Helemaal niks.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Maar het is gewoon gen lekkere geur (vind ik). Dus
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Begrijpelijk, mijn halve kantoor loopt met Aqua di Parma want duur en exclusief maar ik vind het ruiken naar oude Franse vrouwtjes. Helemaal niks.
Bij heren is het wel wat makkelijker (gewoon wat minder keuze) en aangezien je als man bij een verjaardag iets origineler wil zijn dan gewoon geld je vaak een luchtje geeft en vrouwen je dat op je verjaardag bijna altijd geven heb je zo de hele verzameling van de lokale DA drogist.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik ken het gros vd damesparfums niet eens, laat staan vd heren
Ja, maar ondertussen weet ik nog steeds niet of Old Spice nou aftershave of scheercreme is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar serieus, die krengen zijn echt cinamatografische hoogstandjes.
Dat was onderdeel van die dag. Echt fucking hilarisch.
.
Schreef je eerder ja. Ken het nog steeds nietquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar Estée van Estée Lauder.
Vogue Nordic Bluequote:Op woensdag 29 maart 2017 00:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb gewoon drie dagen oud zweet en Dorito's Nacho Cheese.
Dan moet het goed zijn als van de Appie toch.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen weet ik nog steeds niet of Old Spice nou aftershave of scheercreme is.
Wel weet ik sinds net dat het bij Albert Heijn te koop is
Die heb ik aan mn oma gegeven pas geledenquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schreef je eerder ja. Ken het nog steeds niet![]()
Maar ik ben echt vd lichte geuren.
Davidoff Cool Water kan ik ook wel waarderen (maar he, niet echt duur he?)
Ze heb de complete lijn van zooi, maar die shizzle meurt echt als de tyfus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen weet ik nog steeds niet of Old Spice nou aftershave of scheercreme is.
Wel weet ik sinds net dat het bij Albert Heijn te koop is
Ik kan daar echt niks mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij heren is het wel wat makkelijker (gewoon wat minder keuze) en aangezien je als man bij een verjaardag iets origineler wil zijn dan gewoon geld je vaak een luchtje geeft en vrouwen je dat op je verjaardag bijna altijd geven heb je zo de hele verzameling van de lokale DA drogist.
Vind het geen omageur, maar achquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die heb ik aan mn oma gegeven pas geleden
Ja klopt, uiteindelijk doe je toch het luchtje op die je zelf het lekkerst vindt ruiken. Eigenlijk een heel matig cadeau, behalve als je weet welk luchtje diegene heeft.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niks mee.
Mijn man heeft ook graag verschillende geurtjes (voor zichzelf), maar begrijpt inmiddels wel dat hij voor mij geen ander geurtje hoeft te kopen dan het geurtje dat ik altijd (en al 32 jaar) gebruik.
Chanel?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook graag verschillende geurtjes (voor zichzelf), maar begrijpt inmiddels wel dat hij voor mij geen ander geurtje hoeft te kopen dan het geurtje dat ik altijd (en al 32 jaar) gebruik.
Heeft hij ook allemaal gezichtcremezooi?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook niet echt nee, maar ach ze mocht wat hipper worden vond ikquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind het geen omageur, maar ach
Welke man sinds American Psycho niet?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heeft hij ook allemaal gezichtcremezooi?
dat million geurtje van paco rabanne doet het ook goed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ultieme geur voor een man is gewoon Blue de Chanel. Ik probeerde het eens. Bam. Neuken met het licht aan. Ongelogen.
Ik heb ook altijd gezeur (jij niet meer inmiddels). Met kerst en mijn verjaardag wil ik L'eau d'Issey, eau de parfum 75 ml, navulbaar. Niet echt goedkoop, en saai en voorspelbaar. Maar dat wil ik echt. Dus geef het me en loop niet te miepen dat het saai en voorspelbaar is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet ben ook niet zo een doetje, wat voor vrouwen is laat ik fijn voor vrouwen!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Welke man sinds American Psycho niet?
Nu reageer ik ff wel: Nee. Hint: de naamquote:
Die vind ik een beetje goedkoop reuken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat million geurtje van paco rabanne doet het ook goed.
Heeft niks met een doetje zijn of vrouwenzaken te maken hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik niet ben ook niet zo een doetje, wat voor vrouwen is laat ik fijn voor vrouwen!
Mjah onderhand wel, nu iedereen hem gebruikt inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die vind ik een beetje goedkoop reuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |