Heh, shit.quote:behalve puisterige maagden die denken dat Baudet god is ipv klassieke fascist.
Werd jij kwaad, daar jij een letter verkeerd typen deed?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Man, Henk en Ingrid begrijpen geen woord van wat Baudet zegt, die gaan echt biet op 'm stemmen.
Nee, on screen touch keyboard op m'n iPad, daar maak je snel typfoutjes. Kon het alleen niet meer herstellen omdat het topic gesloten was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Werd jij kwaad, daar jij een letter verkeerd typen deed?
Komt die pearldinges daarvandaan? Die Aribje-hater en PVV-lover? Die vast ook niet vies is van Thierry?quote:
Ah joh het is remlof. Hij is van PvdA-links al naar extreem midden overstapt. Over een jaar heult hij met de PVV.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar waarom is het FvD nou fascistisch dan?
Nationalistisch, zeker. Populistisch, jawel. Maar fascistisch?
Ik kende haar eigenlijk nog niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt die pearldinges daarvandaan? Die Aribje-hater en PVV-lover? Die vast ook niet vies is van Thierry?
Veel plezier B_A..
Nationaalpopulisme is sowieso een fascistische stroming.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar waarom is het FvD nou fascistisch dan?
Nationalistisch, zeker. Populistisch, jawel. Maar fascistisch?
Alleemaal VKZ'ers, net als een hoop hier van 2012.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt die pearldinges daarvandaan? Die Aribje-hater en PVV-lover? Die vast ook niet vies is van Thierry?
Veel plezier B_A..![]()
Pearldinges komt overduidelijk van Stormfront.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel plezier B_A..![]()
Ik dacht dat je het zo niet meer mocht noemen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Pearldinges komt overduidelijk van Stormfront.
Kende haar niet. Gelukkig, wat een graftakketrut zeg (sorry)quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleemaal VKZ'ers, net als een hoop hier van 2012.
Ik denk of vermoed dat geen enkele partij goed kan doen, volgens mij trekt de EU aan de touwtjes en zitten ze alleen in de kamer voor vulling.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah joh het is remlof. Hij is van PvdA-links al naar extreem midden overstapt. Over een jaar heult hij met de PVV.
Nee, ik bedoelde niet de FPquote:Op woensdag 29 maart 2017 00:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het zo niet meer mocht noemen.
Ja, brrrrr wat een eng wijf...quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Pearldinges komt overduidelijk van Stormfront.
Oh omdat Baudet de perfecte leider voor ons land is, bedoel je?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nationaalpopulisme is sowieso een fascistische stroming.
Maar Baudet neigt daarnaast ook nog naar het klassieke ideaal, zoals ook Mussolini en Hitler deden. En dat ook nog in een zeer overdreven puberale vorm.
Ohja, vrouwenconcurrentie in een groep mannen. Altijd hilarisch.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kende haar niet. Gelukkig, wat een graftakketrut zeg (sorry)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |