En dit is gewoon stompwaardige kutfeedback steedsquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
kijk ik zeg alleen dat meer mods nodig zijn.
Van dat tweede weet ik niks.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:52 schreef hugecooll het volgende:
Ik kan me ergens wel voorstellen dat het als vervelend wordt ervaren wanneer mensen het brengen alsof ze heel erg begaan zijn met het lot van je forum, maar dat alleen (met enige regelmaat) laten blijken door er in je feedbacktopic op te hameren dat je forum overbodig en ongewenst is en door te vragen wat jij er zoal aan gaat doen om hun ongelijk te bewijzen.
Los daarvan vind ik het ook gewoon bezopen om een mod door het forum te achtervolgen omdat hij je vraag naar jouw mening niet snel genoeg beantwoordt.
alles gefoceerd spammen kan je als user al.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:52 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Najah ik krijg bij jou altijd het idee dat je jezelf iets te graag naar voren schuift. Ik zie echt niet in WAAROM er in godsnaam meer mods nodig zijn op een fora met pak 'm beetje een paar tientallen posts in de week. Je kan wel enorm geforceerd zelf alles volposten hier, maar dat werkt ook niet op de lange termijn.
nee een mod die feedback leest en er niks mee doet is handig.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dit is gewoon stompwaardige kutfeedback steeds
Aannames, aannames..quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee een mod die feedback leest en er niks mee doet is handig.
HOE IS HET NIET SCHOON ALS ER NIET GEPOST WORDT.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
alles gefoceerd spammen kan je als user al.
Het moet gewoon goed schoon zijn.
Zodat het niet ondergezeken word
Ja, die spotlight was er waarschijnlijk omdat het idee was om nieuwe users aan te trekken dus dan moet je er de aandacht op vestigen, anders zien potentiële nieuwe users het sowieso niet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:54 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Van dat tweede weet ik niks.
En ik kan me voorstellen dat het vervelend is ja, het zal bij de mods al niet heel lekker zitten dat het niet zo loopt, en dan om de haverklap komt hier iemand weer met een grafiekje of een andere snedige post over (het gebrek aan) de activiteit hier.
Maar goed, das ook een beetje FOK!, en naar mijn idee vooral ook te verklaren door de grote bombarie waar dit mee aangekondigd werd. Toen is er bewust een enorme spotlight op YNG gezet, en dan is imho wat kinderachtig om dan later daar uit weg proberen te kruipen als het even tegenzit.
Najah, er werd vrij snel te kennen gegeven dat 'dat groepje' niet wenselijk was. Zowel in woord als in bans, dus ja...quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, die spotlight was er waarschijnlijk omdat het idee was om nieuwe users aan te trekken dus dan moet je er de aandacht op vestigen, anders zien potentiële nieuwe users het sowieso niet.
Je bent natuurlijk een beetje idioot bezig als je nu zou zeggen dat dit is wat je ervan wilde en dat alles volgens plan is verlopen, dus ik neem aan dat dat ook niet het geval is (en dat jij in dat opzicht dus gelijk hebt). Maar het is natuurlijk ook een beetje kinderachtig om al vanaf oktober hier met een select groepje te komen klagen dat er niet wordt gepost in YNG zonder dat jullie zelf in YNG posten.
Ik zie hier mensen voorbijkomen die enkel komen posten over hoe weinig hier gepost wordt en da's tuulk wel matig. Andere 'rustige' forums hebben ook niet continu met dat soort 'feedback' te maken. En dan vind ik het wel een beetje matig om het te schuiven op de initiële spotlight.
Natuurlijk is een groepje dat erop hamert dat het forum dat je uit de grond probeert te stampen onnodig is, niet wenselijk want contraproductief. Beetje afhankelijk van de omstandigheden maar zo raar is dat op zich niet. Ik volg de ontwikkelingen inzake YNG achter de schermen allemaal niet, maar je hoeft vijf maanden (oid) na aanvang denk ik niet meer op het puntje van je stoel te zitten wat betreft die Grootse Dingen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:13 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Najah, er werd vrij snel te kennen gegeven dat 'dat groepje' niet wenselijk was. Zowel in woord als in bans, dus ja...
En er zijn zeker mensen die hier vooral posten om te vragen hoe het nou zit en loopt en wat al niet meer, mezelf incluis. Maar nogmaals, dat is vooral terug te leiden naar de bombastische aankondiging, inclusief frontpage-artikels, countdown, en wat al niet meer. En alle beloftes daarna van Grootse Dingen. Dan komt men dus weleens vragen hoe het zit daarmee, als die Grootse Dingen zoals het doet aanzien uitblijven.
Dus je klaagt ook niet als andere mods niet direct ergens op reageren?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:13 schreef Fylax het volgende:
Er staat nergens dat een moderator per se binnen X tijd moet reageren.
Uh oh...quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus je klaagt ook niet als andere mods niet direct ergens op reageren?
nou nu het toch dicht gaat dacht ik mis mogen we het nu wel weten waarom de beloftes niet zijn gekomenquote:
Zijn we mee bezig.quote:
meestal zeg je RIP in peacequote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn we mee bezig.
Live FST
Die YNG
Leave a beautiful CRPS.
En RIP aan de nabestaanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |