abonnement Unibet Coolblue
pi_169852956
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:07 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dank voor de bezorgdheid, maar dat is niet het geval.
Nouja je moet het zelf weten.
YNG is een afgrond.
en kan gered worden door hart te roeien.

Meer man kracht hier kan veel doen.
pi_169852962
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:08 schreef tailfox het volgende:

[..]

Nouja je moet het zelf weten.
YNG is een afgrond.
en kan gered worden door hart te roeien.

Meer man kracht hier kan veel doen.
Ook dit zal ik meenemen naar achteren.
(she/her)
pi_169852987
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:09 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ook dit zal ik meenemen naar achteren.
goed om te horen.
ik ga slapen.
pi_169853013
Slaaplekker.
(she/her)
pi_169853061
Wat een drukte ineens .
  woensdag 29 maart 2017 @ 00:17:17 #31
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169853088
Verbazingwekkend veel zorgen om een forum waar niemand iets om geeft wel.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169853135
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:17 schreef Ingolstadt het volgende:
Verbazingwekkend veel zorgen om een forum waar niemand iets om geeft wel.
Ze willen het graag een nekschot geven ipv het langdurig te laten creperen. Wel zo humaan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169853236
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:06 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Godtering man.
Niet zo rellen Anthonie! :(
pi_169854444
Goedemorgen :)
pi_169855885
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:13 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik vind dit vrij onzinnig. Er staat nergens dat een moderator per se binnen X tijd moet reageren. Maar het is dus meegenomen en we gaan het er over hebben.
Snap ik, maar het is stukje beeldvorming, als er uiteindelijk bijna 7 uur na die initiële post een reactie komt dan denkt men 'waarom kon dat niet eerder'. Zeker omdat het niet een hele uitgewerkte inhoudelijke reactie is, maar een 'we nemen het mee naar achter'. Daar hoefde je echt geen 7 uur over na te denken, toch?

Maar goed, persoonlijk boeit me dat niet zo. Ik vraag me gewoon vooral af hoe jij, als geestelijk vader van YNG dit ziet, en natuurlijk ook Richolio, die toch ook beetje gebracht is om de ideeën die niet echt van de grond kwamen een zet te geven en nieuwe energie te brengen. Want eerlijk is eerlijk, ik zie jullie overal en nergens posten, BEHALVE in YNG. En nee, das allemaal geen verplichting, en dat cosmetisch oppijpen was het ook niet, maar ik krijg dan toch het idee dat jullie het zelf ook een beetje opgegeven hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2017 09:57:09 ]
pi_169856028
Daar heb ik dan ook geen 7 uur over nagedacht. :)

Maar de rest van je post zal ik ook meenemen.
(she/her)
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 10:16:53 #37
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_169856254
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:04 schreef Fylax het volgende:
Daar heb ik dan ook geen 7 uur over nagedacht. :)

Maar de rest van je post zal ik ook meenemen.
Dus je vond het 7 uur lang gewoon niet de moeite om op te reageren?
Meenemen, meenemen....wat een jeukterm. Wat ga je nou concreet doen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_169856385
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:04 schreef Fylax het volgende:
Daar heb ik dan ook geen 7 uur over nagedacht. :)

Maar de rest van je post zal ik ook meenemen.
Ik snap ook ff niet wat er 'meegenomen' moet worden. ik vraag hoe JIJ het beleeft, het ziet, het voelt, wat moet daar achter over besproken worden?
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:27:03 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169858635
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:06 schreef tailfox het volgende:

[..]

Het is niet een keer dat je wat anders doet.(zal mij een worst wezen)
maar misschien heb je iets te veel taken op dit moment en kan je het zo niet helemaal aan.
q
Misschien mag ik hier even antwoord op geven, daar ik verantwoordelijk ben voor twee van Fylax' vier 'taken'.

Ten eerste heeft Fylax, FOK! of heb ik jou helemaal geen enkele verantwoording af te leggen over wie welke taken vervult en hoe daar invulling aan gegeven wordt. Dat ik dit toch doe omdat wat je hier zegt volslagen onzin is, doet daar niks aan af.

Ten tweede heb jij slechts op één van Fylax' 'taken' hier op FOK! een beetje zicht, namelijk het modschap. Ik zeg maar een beetje omdat jij alleen zicht hebt op wat hij zichtbaar doet en niet wat hij in DM of achter de schermen doet. Van de weblog, de FP en het fotoboek weet je niet wat fylax doet en wat er daarover is afgesproken. Ik vind het dus nogal dom om aan te nemen dat iemand teveel taken heeft als je totaal geen kijk hebt op hoe hij die taken vervult en hoe afgesproken is dat hij die taken vervult.

Ten derde zal ik je vertellen hoe het in elkaar zit en waarom mijn mening niet is dat hij zijn taken niet vervult.

FOK! zit niet zo in elkaar dat mensen 'taken' krijgen en dan hun taken doen tot ze er bij neervallen. We zijn allemaal vrijwilliger die dit doen omdat we het leuk vinden. Er zijn geen quota, er is geen minimum wat gehaald moet worden en er is geen baas die je ballen eraf draait als je je targets niet haalt, want die hebben we niet. Het is dus niet zo rigide als jij het hierboven omschrijft.

We hebben het fotoboek. Het enige waar fylax (meen ik) alleen voor verantwoordelijk is. Dat is niet zo druk he? De mensen die daar gebruik van maken doen dat met plezier, maar ze zijn niet zo talrijk. Wat houdt zijn functie daar in? Aanspreekpunt zijm voor die mensen en kijken of men daar niet te gek doet. Daar ben je geen uren per dag mee bezig, zal ik je verklappen en als je er een of twee sagen niet mee bezig bent is dat ook geen ramp.

Dan hebben we de weblog, da's een geval apart waar we in de eindredactie hard over aan het overleggen zijn. Dat staat dus even op een lasg pitje. Op de FP is met Fylax afgesproken dat hij gewoon berochten schrijft wanneer hij daar zin in heeft. Met de verkiezingen enzo is dat een periode redelijk wat geweest, daarvoor wat minder. Daar doen we niet zo moeilijk over. Dat doet de beste knul dus als hij tijd heeft in plaats van in 'taken' waar ie dingen MOET doen.

Er ligt dus niet zo veel druk op al die taken dus het lijkt me vrijwel onmogelijk dat hij teveel taken heeft. Vooral als dat de conclusie is nadat hij een keer niet reageert op feedback wat zomaar eens kan gebeuren. Feedback overigens waar hij toch weinig mee kan.

Kijk, loveless heeft gewoom gelijk dat het kut loopt. Maar wat daarmee gebeurt is een kwestie van welk beleid men wil gaan voeren en daar gaan de mods niet over. Dus die nemen dat mee naar achter waar degenen die er wel over gaan er naar moeten kijken. Dat laatste even als vriendelijke voorbijganger.
Laffe huichelaar
pi_169858663
timgod
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:39:05 #41
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169858886
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kijk, loveless heeft gewoom gelijk dat het kut loopt. Maar wat daarmee gebeurt is een kwestie van welk beleid men wil gaan voeren en daar gaan de mods niet over. Dus die nemen dat mee naar achter waar degenen die er wel over gaan er naar moeten kijken. Dat laatste even als vriendelijke voorbijganger.
Dus eigenlijk wat je nu zegt is dat men achter schermen maanden nodig hebben om te bepalen welk beleid er gevoerd moet worden in YNG? En dan vraag ik me af of er wel goed nagedacht is over hoe je een kickstart geeft aan YNG voordat het in lucht kwam. Er wordt al maanden gesproken over het doen van dit of dat, maar wezenlijk is er helemaal niks veranderd sinds dag 1.

Mijn posts zijn niet bedoeld om mensen af te kraken of dergelijke. Maar het is gewoon pijnlijk om te zien hoe men YNG laat aanmodderen. Fylax en richolio doen ongetwijfeld hun best, maar het is bijna wreed hoe men achter schermen hun laat aanmodderen en vrijwel geen handvaten geeft. Althans zo zie ik het. Dan vind ik het beste voor beide jongens en FOK! dat je gewoon even stekker eruit trekt en zegt dat het gewoon mislukt is. Daar is niks mis mee, want het is wel duidelijk dat jongeren van 16-20 geen interesse hebben in FOK! (of in fora in het algemeen).
pi_169858928
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
maar het is bijna wreed hoe men achter schermen hun laat aanmodderen en vrijwel geen handvaten geeft. Althans zo zie ik het.
Dát weet je dus niet, misschien zijn er wel zat handvatten aangereikt, misschien zijn er wel dingen geprobeerd op te zetten (kijk bijvoorbeeld naar "Jonge Democraten", dat was gewoon geregeld). Dat je iets voor de schermen niet ziet, wil niet zeggen dat het er niet is, natuurlijk.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:42:29 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169858955
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:41 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dát weet je dus niet, misschien zijn er wel zat handvatten aangereikt, misschien zijn er wel dingen geprobeerd op te zetten (kijk bijvoorbeeld naar "Jonge Democraten", dat was gewoon geregeld). Dat je iets voor de schermen niet ziet, wil niet zeggen dat het er niet is, natuurlijk.
Als dat wel lukt dan lijkt het me dat men daar wel in staat is om een social media account aan te maken. Kennelijk niet. Wellicht kunnen ze een externe social media manager gaan inhuren.

Maar goed, heb alweer veel te veel tijd in gestopt. Tot over een half jaar want dan zal dit vast nog in lucht zijn
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:48:43 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169859104
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dus eigenlijk wat je nu zegt is dat men achter schermen maanden nodig hebben om te bepalen welk beleid er gevoerd moet worden in YNG? En dan vraag ik me af of er wel goed nagedacht is over hoe je een kickstart geeft aan YNG voordat het in lucht kwam. Er wordt al maanden gesproken over het doen van dit of dat, maar wezenlijk is er helemaal niks veranderd sinds dag 1.

Mijn posts zijn niet bedoeld om mensen af te kraken of dergelijke. Maar het is gewoon pijnlijk om te zien hoe men YNG laat aanmodderen. Fylax en richolio doen ongetwijfeld hun best, maar het is bijna wreed hoe men achter schermen hun laat aanmodderen en vrijwel geen handvaten geeft. Althans zo zie ik het. Dan vind ik het beste voor beide jongens en FOK! dat je gewoon even stekker eruit trekt en zegt dat het gewoon mislukt is. Daar is niks mis mee, want het is wel duidelijk dat jongeren van 16-20 geen interesse hebben in FOK! (of in fora in het algemeen).
Dat zeg ik niet, dat we maanden nodif hebben voor beleid in YNG.

Ik weet niet precies meer hoe het gegaan is, want ik heb het geheugen van een doodgeknuppeld zeehondje, maar ik weet wel dat er echt grootse planne waren. Paar digen zijn ook geneurd maar het is inmiddrls wel een feit te noemen dat FOK! er niet in geslaagd is de door jou genoemde doelgroep aan zich te binden. Waar dat misgegaan is, weet ik niet precies. Dat de doelgroep niet aangesproken kan worden door fora bestrijd ik want bijvoorbeeld EXA trekt nog wel die doelgroep, zij het natuurlijk niet in de grote getalen die vloggers wel binden.

Hoe dan ook, het lijkt me niet zo gek dat we het een paar maanden geven, maar het punt is nu, en misschien een maand geleden al hoor, bereikt dat er wel iets moet gebeuren. Kan zijn dat men besluit met een of ander plan het dooie paard nog een keer leven in te blazen of in ieder geval een poging tot wagen, kan ook zijn dat men de stekker eruit trekt. Ik weet het niet, maar fylax heeft het zoals aangegeven meegenomen naar achteren en daar wordt het besproken met de collega's en de FA's.

In ieder geval kunnen de YNG-mods je met deze vragen niet helpen. Ik ben nu niet eens op de stoel van hun gaan zitten maar zelfs die van de FA's. Ik zou dus willen voorstellen om voor verdere discussie hierover naar het FB-forum te gaan, waar dit beter past. Hoewel nu ook de bal aan het rollen is gebracht dus men vermoed ok wel een knoop door zullen gaan hakken. Maar daar weet ik ook allemaal niks van, ik wer hier vooral naartoe gelokt door een, in mijn ogen oneerlijke, bejegening naar Fylax omdat hij toevallig 4 tagjes heeft
Laffe huichelaar
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:59:01 #45
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_169859362
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:27 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn geen quota, er is geen minimum wat gehaald moet worden en er is geen baas die je ballen eraf draait als je je targets niet haalt, want die hebben we niet. Het is dus niet zo rigide als jij het hierboven omschrijft.
:D :'( :D
Het is dat er wat dingen achter de schermen staan waar ik niet meer bij kan, maar je spreekt jezelf wel echt gigantisch tegen hier :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_169859957
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:41 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dát weet je dus niet, misschien zijn er wel zat handvatten aangereikt, misschien zijn er wel dingen geprobeerd op te zetten (kijk bijvoorbeeld naar "Jonge Democraten", dat was gewoon geregeld). Dat je iets voor de schermen niet ziet, wil niet zeggen dat het er niet is, natuurlijk.
Dit is ook zo natuurlijk. Het is erg makkelijk 'hier vandaan' te roepen dat er niks gebeurd, maar we weten feitelijk niet waar men mee bezig is. Aan de andere kant kunnen we wel de resultaten of 'afgeronde' initatieven zien, en dan is de conclusie dat er eigenlijk vrij weinig spannende (laat staan; nieuwe) dingen zijn gebeurd rondom YNG, en dat het vanaf dag 1 (de grote lancering en daarna de social media accounts die nooit kwamen) al een beetje half/half lijkt.

En natuurlijk 'eet het geen brood', 'staat het niet in de weg', en kan je het 'uit je index verwijderen'. Maar ik denk inderdaad dat je soms ook gewoon moet inzien dat iets 'gegokt en verloren' is. En ik krijg soms een beetje het idee dat men júist doordat hier af en toe vragen komen over de levensvatbaarheid van YNG het nog even lekker laat doorsudderen. Want anders zou het lijken op het 'gelijk' van de criticasters (oid), en dat zou natuurlijk hun eer te na zijn.
pi_169860435
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Misschien mag ik hier even antwoord op geven, daar ik verantwoordelijk ben voor twee van Fylax' vier 'taken'.

Ten eerste heeft Fylax, FOK! of heb ik jou helemaal geen enkele verantwoording af te leggen over wie welke taken vervult en hoe daar invulling aan gegeven wordt. Dat ik dit toch doe omdat wat je hier zegt volslagen onzin is, doet daar niks aan af.

Ten tweede heb jij slechts op één van Fylax' 'taken' hier op FOK! een beetje zicht, namelijk het modschap. Ik zeg maar een beetje omdat jij alleen zicht hebt op wat hij zichtbaar doet en niet wat hij in DM of achter de schermen doet. Van de weblog, de FP en het fotoboek weet je niet wat fylax doet en wat er daarover is afgesproken. Ik vind het dus nogal dom om aan te nemen dat iemand teveel taken heeft als je totaal geen kijk hebt op hoe hij die taken vervult en hoe afgesproken is dat hij die taken vervult.

Ten derde zal ik je vertellen hoe het in elkaar zit en waarom mijn mening niet is dat hij zijn taken niet vervult.

FOK! zit niet zo in elkaar dat mensen 'taken' krijgen en dan hun taken doen tot ze er bij neervallen. We zijn allemaal vrijwilliger die dit doen omdat we het leuk vinden. Er zijn geen quota, er is geen minimum wat gehaald moet worden en er is geen baas die je ballen eraf draait als je je targets niet haalt, want die hebben we niet. Het is dus niet zo rigide als jij het hierboven omschrijft.

We hebben het fotoboek. Het enige waar fylax (meen ik) alleen voor verantwoordelijk is. Dat is niet zo druk he? De mensen die daar gebruik van maken doen dat met plezier, maar ze zijn niet zo talrijk. Wat houdt zijn functie daar in? Aanspreekpunt zijm voor die mensen en kijken of men daar niet te gek doet. Daar ben je geen uren per dag mee bezig, zal ik je verklappen en als je er een of twee sagen niet mee bezig bent is dat ook geen ramp.

Dan hebben we de weblog, da's een geval apart waar we in de eindredactie hard over aan het overleggen zijn. Dat staat dus even op een lasg pitje. Op de FP is met Fylax afgesproken dat hij gewoon berochten schrijft wanneer hij daar zin in heeft. Met de verkiezingen enzo is dat een periode redelijk wat geweest, daarvoor wat minder. Daar doen we niet zo moeilijk over. Dat doet de beste knul dus als hij tijd heeft in plaats van in 'taken' waar ie dingen MOET doen.

Er ligt dus niet zo veel druk op al die taken dus het lijkt me vrijwel onmogelijk dat hij teveel taken heeft. Vooral als dat de conclusie is nadat hij een keer niet reageert op feedback wat zomaar eens kan gebeuren. Feedback overigens waar hij toch weinig mee kan.

Kijk, loveless heeft gewoom gelijk dat het kut loopt. Maar wat daarmee gebeurt is een kwestie van welk beleid men wil gaan voeren en daar gaan de mods niet over. Dus die nemen dat mee naar achter waar degenen die er wel over gaan er naar moeten kijken. Dat laatste even als vriendelijke voorbijganger.
kijk ik zeg alleen dat meer mods nodig zijn.
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:52:01 #48
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169860534
Ik kan me ergens wel voorstellen dat het als vervelend wordt ervaren wanneer mensen het brengen alsof ze heel erg begaan zijn met het lot van je forum, maar dat alleen (met enige regelmaat) laten blijken door er in je feedbacktopic op te hameren dat je forum overbodig en ongewenst is en door te vragen wat jij er zoal aan gaat doen om hun ongelijk te bewijzen.

Los daarvan vind ik het ook gewoon bezopen om een mod door het forum te achtervolgen omdat hij je vraag naar jouw mening niet snel genoeg beantwoordt.
pi_169860546
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:47 schreef tailfox het volgende:

[..]

kijk ik zeg alleen dat meer mods nodig zijn.
Najah ik krijg bij jou altijd het idee dat je jezelf iets te graag naar voren schuift. Ik zie echt niet in WAAROM er in godsnaam meer mods nodig zijn op een fora met pak 'm beetje een paar tientallen posts in de week :') . Je kan wel enorm geforceerd zelf alles volposten hier, maar dat werkt ook niet op de lange termijn.
pi_169860577
Bedoel is gewoon slordig om dit forum te laten sterven.
Mensen moeten niet het idee hebben dat de mods dit niet genoeg aandacht geven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')