Een joodse minibrad!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef isax het volgende:
mini me bradge gevonden
misschien idee voor bradge? asmr videos.
Bro's before ho'squote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wehe, wil de beamer voor Voszje en mij alleen hebben...![]()
De rest mag in de volgwagen!
Gaat om het idee broer. Moet toch een belevenis zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
102.
Na 21 jaar is daar maximaal 85 pk nog van over.
Ssssst.... Hij fluistert..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef isax het volgende:
mini me bradge gevonden
misschien idee voor bradge? asmr videos.
Met braad erin heeft dat "compact" toch wat minder efficiëntie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
102.
Tijd voor een rollenbankmeting bij autoweekquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
102.
Hij geeft hem op voor klokje (3x) rond.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Tijd voor een rollenbankmeting bij autoweek
Ik waai met alle winden meequote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik had wel gehoopt dat je voor mij zou opkomen
En een massale dragrace natuurlijk waarbij de BMW halverwege uit elkaar dondert en alleen Voszje dat overleefdquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
RUSTAGquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik had wel gehoopt dat je voor mij zou opkomen
Of Klokje Rond, even de Compact door de mangel en eens kijken hoe 'ie er nog aan toe is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat is wel weer lief van je.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En een massale dragrace natuurlijk waarbij de BMW halverwege uit elkaar dondert en alleen Voszje dat overleefd
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
RUSTAG
De BMW is een C-segmenter, daar passen makkelijk 7 mensen in.
[..]
Of Klokje Rond, even de Compact door de mangel en eens kijken hoe 'ie er nog aan toe is.
Cool. Joep gaat die auto kapotslopenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hij geeft hem op voor klokje (3x) rond.
deze vent vind ik zo engquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hij woont aan zee.. of het stormt heel hard...![]()
Of het is gewoon ruis...![]()
Die ik net posste brult echt keihard mee...quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gaat om het idee broer. Moet toch een belevenis zijn
Joep is BMW-fan, net als braddie. Misschien kan hij die paar puntjes wel even goedkoop fixen in ruil voor een artikelreeks in de AW over braddie en zijn beamer.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:26 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Cool. Joep gaat die auto kapotslopen
Dies wel echt eng idd..quote:
Hij lijkt een beetje op Thom Yorke!quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee gewoon op de link klikken en even laten laden tot de juiste post..Hu jij wist er toch een te staan ik zei voor de grap bij sedin waarom moet ik bonethugss dan aansprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ie er vanaf wou binnenkort zei ie in die post dus...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu jij wist er toch een te staan ik zei voor de grap bij sedin waarom moet ik bonethugss dan aanspreken
Bij mijn hondstrouwe Alfa was het spruitstuk afgebroken samen met de Catalysatorquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt.
Dure reparaties, als die koppaking ermee ophoudt, dan ben je de lul.
Komt de karma police meteen langs...quote:
Bradge als vast onderdeel, dan wordt een verkoopknallerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Joep is BMW-fan, net als braddie. Misschien kan hij die paar puntjes wel even goedkoop fixen in ruil voor een artikelreeks in de AW over braddie en zijn beamer.
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij mijn hondstrouwe Alfa was het spruitstuk afgebroken samen met de Catalysator. Om dat te repareren was ik ook een tweetal BMW's kwijt. Dan nog een keer de dynamo voor anderhalve BMW, krukkenassensor voor de prijs van een halve BMW. Bazen ding.
Tel daarbij nog alle verkeersboetes op en ik had in een roomwitte Porsche Cayenne kunnen rijden met een dashboard van eikenhout.
wat voor film is dat?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee kaylo.. staat nu degene ik bedoelde trouwens..![]()
Op het forum zorgt hij in ieder geval voor heel wat reuring.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:35 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Bradge als vast onderdeel, dan wordt een verkoopknaller
Wat kijk jij?!quote:
Investeren? Je bedoelt rijdend houden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Jij rijdt in een 147 pik, dat is al treurig. En dan wou jij beweren dat je 3000 in die auto hebt 'geïnvesteerd'. Hahaha.
Daarom, lijkt me serieus een aardig ideequote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Op het forum zorgt hij in ieder geval voor heel wat reuring.
Wat ik al in mijn Fiesta heb geinvesteerd, dat is pas triest...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Investeren? Je bedoelt rijdend houden.
Wie is die vrouw in huize bradge? Z'n ma?!quote:
....geen idee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
Ik moest even het antwoord op die vraag overdenken.. wat hebben we nou net gezien?
Dit keken we...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wie is die vrouw in huize bradge? Z'n ma?!
Autorijden doe je niet voor je plezier. Vorig jaar ook een WAjong uitkering gereden aan boetes. Dit jaar staat de teller ook alweer op 200 euroquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat ik al in mijn Fiesta heb geinvesteerd, dat is pas triest...
Dus jij hebt 3 duizend euro 'geïnvesteerd' in een auto van 4.500 euro?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Investeren? Je bedoelt rijdend houden.
Hehe, ik vind autorijden geweldig. Kost geld, maar goed, alles kost geld!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Autorijden doe je niet voor je plezier. Vorig jaar ook een WAjong uitkering gereden aan boetes. Dit jaar staat de teller ook alweer op 200 euro.
Zo te zien wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wie is die vrouw in huize bradge? Z'n ma?!
Had 'r meer aan de maat verwacht eigenlijk.quote:
Ik heb niets "geïnvesteerd". Ik heb enkel onderhoud gepleegd en rekeningen betaald om hem rijdend te houden. Waar je die 3.000 vandaan haalt is mij een raadsel, maar +-2k aan reparaties zit er zeker in. Inclusief boetes een stuk boven die 3.000quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dus jij hebt 3 duizend euro 'geïnvesteerd' in een auto van 4.500 euro?
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:46 schreef isax het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1ypKdXBlqYQKW?channel=talk
die vent zit zichzelf te filmen terwijl hij eet met zijn gezin
Ja, buiten dat heb ik het ook nodig om naar mijn werk te komenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hehe, ik vind autorijden geweldig. Kost geld, maar goed, alles kost geld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |