Hmm, misschien wel in een eetwedstrijd of zo?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
ze zullen elkaar in ieder geval niet motiveren
Ad die hard heeft gewerkt en dat nog steeds doet en de consequenties van zijn leven accepteert.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk dat ad en brad niet matchen op een of andere manier.
Wordt brad nu al dement?!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij zei net dat 'ie je niet kent, alleen LompeHork mag in z'n Bimmer rijden.
150 euro per maand om te spenderen he?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel in een eetwedstrijd of zo?
Weet je hoeveel bonenroerbakschotels je daarvan kan maken?!quote:
bonenroerbakschotels zijn niet geschikt voor vreetwedstrijdenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bonenroerbakschotels je daarvan kan maken?!
Voor ad wel!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
bonenroerbakschotels zijn niet geschikt voor vreetwedstrijden
Ja, hij heeft niet voor niets last van z'n anus...quote:
Als Brad een hart heeft dan bestelt ie voor zijn grote voorbeeld een keer twee friet met twee broodjes hamburger.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bonenroerbakschotels je daarvan kan maken?!
Met een grote beker stoofvlees erbij natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:56 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als Brad een hart heeft dan bestelt ie voor zijn grote voorbeeld een keer twee friet met twee broodjes hamburger.
Ligt aan datum, tijd en lokatie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:00 schreef Simterklaas het volgende:
Wie komen er nu allemaal op de automeet? Graag een lijstje in de volgende OP.
Hooguit voor een wedstrijdje scheten laten..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
bonenroerbakschotels zijn niet geschikt voor vreetwedstrijden
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ligt aan datum, tijd en lokatie.
Ik wil wel komen, maar dan wil ik wel in de BMW rijden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ligt aan datum, tijd en lokatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |