Zie je die koptelefoon niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:35 schreef Leonos het volgende:
Speelt hij dit echt nu zo tering hard in zijn kamer?
Valt wel mee.. het is geen elec drumkit...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien dat de mensen z'n toetsaanslagen wel horen though
Moewaha, lekker tetteren!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Muzikanten zijn altijd aso.. of juist nooit..
Zolang ze zich maar niet gaan aanpassen...
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:43 schreef isax het volgende:
zeg me dat hij niet zit te jengelen terwijl er mensen in dat gebouw proberen te slapen.
Horen ze niet, ze horen alleen het klikken van het keyboard. Tonen zijn digitaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:43 schreef isax het volgende:
zeg me dat hij niet zit te jengelen terwijl er mensen in dat gebouw proberen te slapen.
gelukkig want dat zou naar zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Horen ze niet, ze horen alleen het klikken van het keyboard. Tonen zijn digitaal.
Dit is serieus geen slecht planquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:45 schreef isax het volgende:
zullen we ad langs sturen? karaoke met ad en braddie
would watch.
Op de laatste dag voordat ik ga verhuizen, ga ik om 2 uur 's nachts een trompetconcert geven in mijn woonkamer!quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee, dat horen wij alleen. Hij heeft zelf een hoofdtelefoon op maar die zie je bijna niet.
Ik denk dat ad en brad niet matchen op een of andere manier.quote:
Geelman, Bradge kent je niet en je mag niet in z'n Bimmer rijden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Op de laatste dag voordat ik ga verhuizen, ga ik om 2 uur 's nachts een trompetconcert geven in mijn woonkamer!
En tóch zou ik het op de een of andere manier willen zien.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk dat ad en brad niet matchen op een of andere manier.
ze zullen elkaar in ieder geval niet motiverenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk dat ad en brad niet matchen op een of andere manier.
Jawel joh, dat mag wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:46 schreef Voszje het volgende:
[..]
Geelman, Bradge kent je niet en je mag niet in z'n Bimmer rijden.
zou echt magisch zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En tóch zou ik het op de een of andere manier willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |