Ik ben geen petje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hij voelt snel bedoel je... Dat is omdat golf..
Oke.. dan ben je een turk...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben geen petje.
Hij gaat binnenkort toch weg, ik kan een Golf 6 GTD overnemen van iemand.![]()
Eindelijk weer een diesel.
Helaas nietquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je ook van die sterke benen?
Nee, een halve Portugees.quote:
Je loopt achter...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, want het is geen 20+ jaar oude Merces diesel...
2014.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, want het is geen 20+ jaar oude Merces diesel...
Pics (van het meiske)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:27 schreef Zolderkamer het volgende:
Er was/is hier op FOK! een meiske met een (rechtsgestuurde) r32-gtr btw...
Ben gewoon een kut kaaskop hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan zat ik er maar een paar duizend km naast... En de helft...
Ik weet nog eentje te koop...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Ik mis iets?
Achja, nu wil ik gvd een R32 hebben
Zet hem maar goed op slot. Voor je het weet is ie weg, net als ee R32 trouwens.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben geen petje.
Hij gaat binnenkort toch weg, ik kan een Golf 6 GTD overnemen van iemand.![]()
Eindelijk weer een diesel.
Laatst nog iemand met een sleutel een kras gemaakt, stelletje jaloerse flikkers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Ik mis iets?
Achja, nu wil ik gvd een R32 hebben
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Laatst nog iemand met een sleutel een kras gemaakt op mijn linkerdeur, stelletje jaloerse flikkers.
Ergens in V&A van een paar jaar terug ofzo... Kan ook in PTA geweest zijn..quote:
Staat gewoon in de schuur.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zet hem maar goed op slot. Voor je het weet is ie weg, net als ee R32 trouwens.
Al was je een tukker... Of een duitser.. behalve friezen.. die mag ik niet.. of ach.. toch wel..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben gewoon een kut kaaskop hoor.
Ik wil nog altijd met Bradge toeren.
hehequote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Al was je een tukker... Of een duitser.. behalve friezen.. die mag ik niet.. of ach.. toch wel..
Dat is echt kut. Wat een flikkers inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Laatst nog iemand met een sleutel een kras gemaakt, stelletje jaloerse flikkers.
KLB / 'Vloggen' #64 Dit is een algemeen vlogtopicquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zal wel iets boven budget liggen. Doe eens linkje
Ik heb het laten polijsten door een vriend van me, zelfs nog een topic over gemaakt in PTA.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Wat een flikkers inderdaad.
Zo sneu.... Als er nou iemand met een tank overheen gereden was.. dan kon ik daar nog in komen... maar krasjes en deukjes maken.. Neh.. Das achterlijk gedrag...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Laatst nog iemand met een sleutel een kras gemaakt, stelletje jaloerse flikkers.
Godver.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zo sneu.... Als er nou iemand met een tank overheen gereden was.. dan kon ik daar nog in komen... maar krasjes en deukjes maken.. Neh.. Das achterlijk gedrag...
Mijn lelijke kop wil niemand zien.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zie je de inkomsten van youtube al binnen stromen?
"Sombody drove a tank over my Golf r32"
Nee gewoon op de link klikken en even laten laden tot de juiste post..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat het enige bezwaar is wil ik het filmpje ook wel maken hoor...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mijn lelijke kop wil niemand zien.
Mijn R32 is ook weer toe aan een beurt, dag 400 euro.![]()
![]()
Die BMW van Bradge kost makkelijk het dubbele met regulier onderhoud.
Anne?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:27 schreef Zolderkamer het volgende:
Er was/is hier op FOK! een meiske met een (rechtsgestuurde) r32-gtr btw...
Hehehe, moest lachen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als dat het enige bezwaar is wil ik het filmpje ook wel maken hoor...![]()
Als jij dan je golf opoffert....
Ja dat is het nadeel van dat soort auto's.. en das nog spotgoedkoop hoor.. ik heb ook auto's gezien waar een normaal beurtje 13000 kost.. zonder speciale dingen..![]()
Tosti kaas?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:59 schreef Vliegbaard het volgende:
Niemand die benieuwd is naar wat Braad vandaag heeft gegeten?
Ik gok op instant noodles.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hehehe, moest lachen.
Er is een reden dat dat soort auto's spotgoedkoop zijn. Mensen kunnen het onderhoud niet betalen, maar hij 'rijdt nog wel prima'.![]()
Denk nasi.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:59 schreef Vliegbaard het volgende:
Niemand die benieuwd is naar wat Braad vandaag heeft gegeten?
Ik gok op instant noodles.
In de categorie milf zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
#1 van Nederland zonder enige twijfel.
Ik heb tussen de middag werkelijk een tosti kaas/grillworst gehad.. Ik doe ook wel eens fout...quote:
Je wil zeggen dat een BMW 316 compact 2x zo duur in onderhoud is als een Golf R32?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mijn lelijke kop wil niemand zien.
Mijn R32 is ook weer toe aan een beurt, dag 400 euro.![]()
![]()
Die BMW van Bradge kost makkelijk het dubbele met regulier onderhoud.
Wel duurder... hij moet eerst alle achterstallig onderhoud wegwerken voor ie aan het reguliere kan beginnen...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat een BMW 316 compact 2x zo duur in onderhoud is als een Golf R32?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |