Bizar dagje zo. Bbq-luchtjes in de wijk, compleet zomergevoel hier.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:46 schreef MaLo het volgende:
Het leek wel zomer vandaag
En morgen? Is er weer zo'n dag
Gelukkig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Pas laat in de avond. Eerst weer een hele mooie dag.
Dat snijdende windje toen ik langs kraampjes struindequote:Op donderdag 30 maart 2017 20:49 schreef INViCTuS het volgende:
Over een maand tijdens Koningsdag graag weer dit weer. 24 graden met zon mag zeker wel. Erger dan vorig jaar kan bijna niet.
Hele middag in de zon (buiten de wind) kunnen zitten vorig jaar. Dikke primaquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:49 schreef INViCTuS het volgende:
Over een maand tijdens Koningsdag graag weer dit weer. 24 graden met zon mag zeker wel. Erger dan vorig jaar kan bijna niet.
Graag, aangezien ik dan in 't land benquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:49 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb even overlegd en over een half uurtje is hij ook bij jou. Zei die. Maar ja, die zonnen van tegenwoordig....quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb even overlegd en over een half uurtje is hij ook bij jou. Zei die. Maar ja, die zonnen van tegenwoordig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |