quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Achteraf gezien was een tandartsverzekering wel handig geweest: loszittende vulling verwijderd en nieuw gemaakt, foto's, controle, en nog een ander gaatje gevuld en dan mag ik ook nog naar de mondhygiëniste (echt nog nooit nodig geweest, maar goed, de nieuwe tandarts zal het wel weten).
ik had eerder nog geen ¤40 kosten per jaar, dus verzekering was nooit zinvolquote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:41 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ow ja ik moet ook nog een afspraak maken maar ik ben wel verzekerd!
Ow dat scheelt dan wel! Ik moet 3x per jaar naar de mondhygienist en dat tikt behoorlijk aanquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had eerder nog geen ¤40 kosten per jaar, dus verzekering was nooit zinvol
stoppen met rokenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ow dat scheelt dan wel! Ik moet 3x per jaar naar de mondhygienist en dat tikt behoorlijk aan
Wij hebben altijd nog tandartsverzekering gehad. Ik durf dat echt niet aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Achteraf gezien was een tandartsverzekering wel handig geweest: loszittende vulling verwijderd en nieuw gemaakt, foto's, controle, en nog een ander gaatje gevuld en dan mag ik ook nog naar de mondhygiëniste (echt nog nooit nodig geweest, maar goed, de nieuwe tandarts zal het wel weten).
Ik zou er niet blij van worden.quote:
Symph had/heeft ook dure tandartsverzekering, mede vanwege orthodontie voor zijn dochters, ondanks dat ze daar al jaren klaar mee waren en hij zelf nooit naar de tandarts gaat. Tsja...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben altijd nog tandartsverzekering gehad. Ik durf dat echt niet aan.ow en we hebben het voor orthodontist van Twan. Dat is belachelijk duur.
2 jaar geleden onze allrisk opgezegd van onze vorige auto, de eerste maand na aflopen: voorruit kapot. Toen moesten we het zelf betalen...![]()
Ik ga je plannen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:53 schreef peaceman het volgende:
zou iemand willen plannen? 20.30-22.30 " 20 Just some music
Precies. Mensen klagen vaak over de premies, totdat je weet wat er allemaal van betaald wordt. En ja, er zijn jaren dat je het niet nodig hebt. Maar in de jaren dat je het wel nodig hebt, is het maar deze te fijn om zo'n verzekering te hebben. Vind ik dan...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:51 schreef MadMaster het volgende:
Net de laatste kosten van mw. MM's doktersavonturen + accessoires op Aruba en daarna terug ontvangen.
Weten we weer waarom we verzekeirngskosten voor betalen...
sterker nog, voor mijn parodontitus is het beter om wel te rokenquote:
Je moet gewoon sigaren gaan roken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
sterker nog, voor mijn parodontitus is het beter om wel te roken![]()
toen ik gestopt was met roken waren mijn pockets dieper dan nu![]()
maar goed, stoppen is wel beter
die zijn lekkerquote:
bijna...quote:
U bent een durfal!quote:
muziekjes draaien.. maar u luistert met regelmaat en u leeft nog steedsquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
muziekjes draaien.. maar u luistert met regelmaat en u leeft nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |