Dat leverde vast sp3ctaculaire beelden op...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben eens in een nekklem gelegd door NWS-mods, dat wil je niet
Dat is geen politiek correcte mening.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Als hij zich nou niet had verzet was er niets gebeurd.
Knockploeg eropquote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben eens in een nekklem gelegd door NWS-mods, dat wil je niet
Als hij nou geen domme dingen had gezegd richting de popo was er echt helemaal niets gebeurd.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Als hij zich nou niet had verzet was er niets gebeurd.
Xander als eerst.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem aan dat ze Hans als eerste doen of is het zo'n lokkertje om de kijker tot het einde te behouden?
Je speelde beter dan Davy en Chevy.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nog even bijkomen van haxball
Rikkert, ik ben inmiddels overtuigd van het feit dat we beter Jeroen Stekelenburg als journalist kunnen hebben dan Valentijn Driessen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef Bolasie het volgende:
Xander is ook niet van de tv af te slaan
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rikkert, ik ben inmiddels overtuigd van het feit dat we beter Jeroen Stekelenburg als journalist kunnen hebben dan Valentijn Driessen.
Zo hoort dat op de publieke omroep.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Xander heeft een goedkoop jasje aan.
DM me eens wat Cheese Pizzaquote:Op maandag 27 maart 2017 23:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat dat staat voor kiddie pron disk ofzo
Was het zelfs voor zijn doen ernstig?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net een uur Valentijn Driessen uitgezeten. Ik moet er nog van herstellen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:00 schreef DrDentz het volgende:
VI HOOLIGANS LAAT JE HOREN
[ afbeelding ]
Hele malieveld stond vol vanmiddag!quote:Op maandag 27 maart 2017 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
De PVV doet alsof ze graag willen regeren.Matige act.
Hij zakte wel tot de laagste ondergrens die er te vinden is.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was het zelfs voor zijn doen ernstig?
Tussen tien over half acht en kwart voor acht s'avondsquote:
Vertel ons meerquote:Op maandag 27 maart 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zakte wel tot de laagste ondergrens die er te vinden is.
Wilders neemt 11 miljoen kiesgerechtigden niet serieus door niet een fatsoenlijk uitgewerkt verkiezingsprogramma te maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben dat gezeur over die 1,3 miljoen kiezers van de PVV echt spuugzat.
sorry toekomstige modquote:Op maandag 27 maart 2017 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Boys. Capslock. Even dimmen aub
Ik denk te uitgesproken en te eerlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou het CDA bang zijn van Omtzigt?
Als die bondscoach wordt kijk in niet meer naar het Nederlands elftal buiten eindtoernooien.quote:
Een zakenstafquote:Op maandag 27 maart 2017 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we Baudet aanstellen als coach
Klinsmann hype![]()
![]()
Met mensen met kennis uit de praktijk, zoals Frank de Boer, Philip Cocu en Giovanni van Bronkhorst.quote:
Ik denk dat Philip Lahm nog nachtmerries heeft van die man.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die bondscoach wordt kijk in niet meer naar het Nederlands elftal buiten eindtoernooien.
Kansloos? Je kunt makkelijk 2e worden in deze groep en dat is gewoon winst.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Nederland heeft genoeg goede coaches. Alleen is dit het meest ongunstige instapmoment ooit: bijna kansloos in de WK-kwalificatie geworden en dan nog een soort wonder moeten verrichten.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Omdat Gullit op hem gespuugd heeft.
Haha, nee. Ik tel er drie.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Nederland heeft genoeg goede coaches.
Louis van Gaal, Frank de Boer en Pieter Omtzigt?quote:
Pauw-baas: ‘Trucje Maarten van Rossem is uitgewerkt’quote:Op maandag 27 maart 2017 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Deze uitzending mist Maarten van Rossem om het sportnieuws te relativeren.
Ja, wil je daar a.u.b. mee ophouden?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoor alleen maar en overal kansloze analyses van kansloze mensen over Oranje.
Gezien de huidige staat van Oranje moeten we Van Rossem zelfs op het lijstje potentiële coaches zetten.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Deze uitzending mist Maarten van Rossem om het sportnieuws te relativeren.
Ik weet genoeg.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, wil je daar a.u.b. mee ophouden?
Er valt gewoon geen eer meer te behalen. Je moet het maar willenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Nederland heeft genoeg goede coaches. Alleen is dit het meest ongunstige instapmoment ooit: bijna kansloos in de WK-kwalificatie geworden en dan nog een soort wonder moeten verrichten.
In ieder geval niet als een slap wijf ingaanquote:
Kom op, we weten allemaal dat het er niet meer in zitquote:Op maandag 27 maart 2017 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kansloos? Je kunt makkelijk 2e worden in deze groep en dat is gewoon winst.
Je vergeet natuurlijk Huub Stevens.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronald Koeman, Erik Ten Hag en Louis van Gaal.
Zo, dan weten jullie dat ook weer.
Die hebben dan ook een top 8 team in Europa. Totaan onvergelijkbaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Confédération Suisse > Nederland
[ afbeelding ]
Of als speler, hij heeft dat doelpunt van Van Basten inmiddels zo vaak gezien dat hij het moeiteloos nadoet.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gezien de huidige staat van Oranje moeten we Van Rossem zelfs op het lijstje potentiële coaches zetten.
Blind had überhaupt nooit als bondscoach mogen worden aangesteld.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Er valt gewoon geen eer meer te behalen. Je moet het maar willen
Blind had na de vorige EK kwalificatie al weg moeten gaan.
Ik overwoog nog Hans Westerhof hiertussen te zetten.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk Huub Stevens.
Je kunt makkelijk 2e worden in deze groep als je thuis Zweden en Bulgarije verslaat. Dat is allemaal niet onmogelijk, zeker met een coach die niet infantiel is.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Kom op, we weten allemaal dat het er niet meer in zit
Aad de Mos?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overwoog nog Hans Westerhof hiertussen te zetten.
Jij gelooft ook nog in het kampioenschap van PSV.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk 2e worden in deze groep als je thuis Zweden en Bulgarije verslaat. Dat is allemaal niet onmogelijk, zeker met een coach die niet infantiel is.
Met uitzondering van twee allemaal boven de pensioengerechtigde leeftijd.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Nederland heeft genoeg goede coaches.
Stevens, Ten Cate, Jol, Verbeek, Adriaanse, Jans, Koeman... ik kan echt allerlei namen bedenken - Van Gaal, Hiddink en Van Marwijk nog niet meegeteld - die capabeler en geschikter zijn dan Danny Blind.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk Huub Stevens.
Nee, na de overwinning van Feyenoord in Heerenveen niet meer.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij gelooft ook nog in het kampioenschap van PSV.
Lichtsteinergod is alles wat we nodig hebben, de ultieme complete speler, de man die alles kan.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben dan ook een top 8 team in Europa. Totaan onvergelijkbaar.
Ja, tante Hennie van drie hoog is ook capabeler dan Danny Blind. Betekent niet dat die dan maar bondscoach moet wordenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stevens, Ten Cate, Jol, Verbeek, Adriaanse, Jans, Koeman... ik kan echt allerlei namen bedenken - Van Gaal, Hiddink en Van Marwijk nog niet meegeteld - die capabeler en geschikter zijn dan Danny Blind.
Stevens , Verbeek en Jans horen niet in dat rijtje thuisquote:Op maandag 27 maart 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stevens, Ten Cate, Jol, Verbeek, Adriaanse, Jans, Koeman... ik kan echt allerlei namen bedenken - Van Gaal, Hiddink en Van Marwijk nog niet meegeteld - die capabeler en geschikter zijn dan Danny Blind.
Kutspeler.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lichtsteinergod is alles wat je nodig hebt, de ultieme complete speler, de man die alles kan.
Was dat vandaag?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef Szura het volgende:
VI was een genottelijke bash op alles rond oranje
Ik mis Foeke Booy in dit rijtje.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Richard Roelofsen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Waarom hoor ik eigenlijk niemand Dennis Demmers noemen?
Gerald Vanenburgquote:Op maandag 27 maart 2017 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
(gaat Spakenburg coachen trouwens)
Andre Wetzel.
Of Groenendijkquote:Op maandag 27 maart 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Waarom hoor ik eigenlijk niemand Dennis Demmers noemen?
De meest walgelijke baan naast minister-president.quote:
Ik heb zelf ook al gesolliciteerd bij de KNVB, kan ik melden. Ten opzichte van Blind is iedereen een vooruitgang.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, tante Hennie van drie hoog is ook capabeler dan Danny Blind. Betekent niet dat die dan maar bondscoach moet worden
Zonder hem stond Ch niet op de 1ste plaats.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kutspeler.
Inler en Xhaka zijn de goden.
Alle bagger van heel Nederland over je heen krijgen.quote:
Nordin Wooterquote:
Louis van Gaal 2014 is het daar niet mee eens.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De meest walgelijke baan naast minister-president.
Je krijgt alle shit van de natie over je heen en als het goed gaat ligt het niet aan jou
Lekker na afloop met schor geschreeuwde stem schuimbekken over de arbitrage.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erik Ten Hag
Zo, dan weten jullie dat ook weer.
Boeiend.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker na afloop met schor geschreeuwde stem schuimbekken over de arbitrage.
erdoganquote:
Ruud Krollekequote:Op maandag 27 maart 2017 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dwight Lodeweges (buitenlandse trainer is binnen)
De ouwe Kraaij.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Waren er in de jaren '80 toen Nederland zich steeds niet kwalificeerde ook Hans Kraayen in talkshows die er schande van spraken?
hij is ook homoquote:Op maandag 27 maart 2017 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is tegen het volksmuziek, maar goed moet jij weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |