Dat is heul niet bij mij om de hoekquote:Op maandag 27 maart 2017 21:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Dan hier nog maar een keer:
[ afbeelding ]
Weet niet of het er nu nog zit. Foto is van vorig jaar, en heb het afgelopen winter nog wel gezien. Daarna niet meer echt op gelet.quote:
Dat zeggen scheefwoners altijd. Toch gaan ze niet weg.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel de verhuurdersheffing. Scheefwonen is larie.
Als ik dit huis zou kopen was ik goedkoper uit.
Welke pissteeg is dat dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet niet of het er nu nog zit. Foto is van vorig jaar, en heb het afgelopen winter nog wel gezien. Daarna niet meer echt op gelet.
Als ik dit huis zou kopen zou ik het verhuren aan vier studentjes en dik binnenlopen. Twee/drie van die huisjes en je hoeft niet meer te werken, heerlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zeggen scheefwoners altijd. Toch gaan ze niet weg.
Oh nee?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Binnen ring amster?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik dit huis zou kopen zou ik het verhuren aan vier studentjes en dik binnenlopen. Twee/drie van die huisjes en je hoeft niet meer te werken, heerlijk.
Duurde bij jou ook lang.quote:
Dat is mijn plan ook, ooit.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik dit huis zou kopen zou ik het verhuren aan vier studentjes en dik binnenlopen. Twee/drie van die huisjes en je hoeft niet meer te werken, heerlijk.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie lekker wat erfpachtcanon moet aftikken binnenkort.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is dat letterlijk exact wat mijn huisbaas doet.
Scheidemakershof.quote:
Ligt aan je definitie van 'niet hoeven werken', wat is de jouwe? Praat tchoc over grachtenpanden of woningen in een vergelijkbare prijscategorie?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk.
Vaak heb je er toch wel 5-6 nodig.
Goh, hoe zou dat nu komen?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heeft hij alleen panden binnen de ring van amsterdam? Buiten de ring is toch niet eenvoudig verhuurbaar? Heb echter wel vernomen dat ZuidOost grootste populatie aan studenten heeft.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Financiering is lastiger. En je mist de afrekposten ve eigen bewoonde woning. En je hebt de ellende vh onderhoud, zeikende huurders etc. Tenzij je dat uitbesteedt. Maar dat is ook niet gratis.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |