Inderdaad. En dan lopen ze gisteren bij VI te vertellen dat ze het wel een goed duo vinden. Alsjeblieft zegt. Ten Cate & Gullit is véél erger dan Blind. Als ze nou slim zijn gaan ze voor Sampaoli. Geef die man genoeg geld en hij wilt vast wel aan deze zeer uitdagende job willen werken.quote:Op dinsdag 18 april 2017 15:45 schreef Heufd het volgende:
Onbegrijpelijk dat Henk ten Cate en Ruud Gullit serieus worden overwogen. Henk ten Cate heeft al 10 jaar geen serieuze club getraind en Ruud Gullit heeft volgens mij nog nooit aangetoond dat hij geschikt is voor het trainersvak. Aangezien de enige in mijn ogen geschikte Nederlandse coaches het niet lijken te willen (Louis van Gaal, Ronald Koeman, Frank de Boer) wordt het tijd om over de grens te kijken.
Brazilië en Argentinië.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Welk nationaal elftal heeft een grote naam als bondscoach? Low was ook maar een menneke toen hij de grote man werd
Sampaoli. Die kan zelfs naar Barca als ie wil.quote:Op dinsdag 18 april 2017 15:51 schreef Marmal het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan lopen ze gisteren bij VI te vertellen dat ze het wel een goed duo vinden. Alsjeblieft zegt. Ten Cate & Gullit is véél erger dan Blind. Als ze nou slim zijn gaan ze voor Sampaoli. Geef die man genoeg geld en hij wilt vast wel aan deze zeer uitdagende job willen werken.
Die van Argentinië is toch net ontslagenquote:
Nog maar een paar jaar geleden waren het er een stuk meer. Voetbalbonden kunnen niet meer op tegen die waanzinnige salarissen van de Europese topclubs vrees ik.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die van Argentinië is toch net ontslagen, die zijn ook Sampaoli aan het polsen. Overigens Brazilië totaal vergeten ja.
Dan komen we alsnog uit op een handje vol echt gevestigde bondscoaches. Wij zijn in Nederland verwend geraakt met toppers als van Gaal en van Marwijk () .
Het is inderdaad al een verloren race.quote:Op dinsdag 18 april 2017 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ze kunnen nog beter Fred Grim de klus af laten maken er van uitgaande dat we het WK toch niet halen.
Kun je daarna iemand zoeken voor de lange termijn die niet besmet is met het missen van weer een hoofdtoernooiquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is inderdaad al een verloren race.
Ik doel op Sampaoli, omdat je er wel vanuit kunt gaan dat hij er tekent. Zijn advocaat heeft allang en breed gesproken met Tapia en er is een overeenkomst gesloten voor een contract tot 2018 met een optie tot 2022.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die van Argentinië is toch net ontslagen, die zijn ook Sampaoli aan het polsen. Overigens Brazilië totaal vergeten ja.
Dan komen we alsnog uit op een handje vol echt gevestigde bondscoaches. Wij zijn in Nederland verwend geraakt met toppers als van Gaal en van Marwijk () .
Inderdaad, maar dat is beter hoor dan die Schmidt want die heeft alleen prijzen gepakt bij RBS en niets bijzonders gedaan bij Leverkusen hoor!1!!!1!!!quote:Op woensdag 19 april 2017 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Die Duitser bedankt. Nu zijn we dus overgeleverd aan de grille van Ten Cate & Gullit?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2017 15:29 schreef Caland het volgende:
Van Gaal geeft trouwens in de VI aan dat de droomkandidaat voor Oranje onlangs is ontslagen: Danny Blind.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Die wil nietquote:Op woensdag 19 april 2017 10:43 schreef MichelWuyts het volgende:
Waarom geen constructie met van Gaal de komende wedstrijden en daarna verder kijken?
blind zit inderdaad diep in zijn holquote:Op woensdag 19 april 2017 15:29 schreef Caland het volgende:
Van Gaal geeft trouwens in de VI aan dat de droomkandidaat voor Oranje onlangs is ontslagen: Danny Blind.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
we moeten een piepelmanager hebbenquote:Op woensdag 19 april 2017 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is beter hoor dan die Schmidt want die heeft alleen prijzen gepakt bij RBS en niets bijzonders gedaan bij Leverkusen hoor!1!!!1!!!
Die zorgt er niet voor dat De Vrij en Martins Indi wel opeens met 80 meter in hun rug gaan verdedigen.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2017 21:28 schreef TLC het volgende:
Volgens VI heeft de KNVB uitgebreid zitten te praten met Jurgen Klinsmann.
Ik zou Rudi Völler nemen, met Gullit als assistent ...quote:Op woensdag 19 april 2017 21:28 schreef TLC het volgende:
In de VS werden ze gillend gek toch?quote:Op woensdag 19 april 2017 21:28 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 20 april 2017 20:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In de VS werden ze gillend gek toch?
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 23-04-2017 om 20:21:45Alles over de belangrijkste kandidaat voor het bondscoachschap zo op @VI_nl: Henk ten Cate reageer retweet
Haha wie is die chille dude in dat gifje?quote:Op zondag 23 april 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Sjek 99% kans dat het Henk Ten Cate wordt.
[ afbeelding ]twitter:Mkrabby twitterde op zondag 23-04-2017 om 20:21:45Alles over de belangrijkste kandidaat voor het bondscoachschap zo op @VI_nl: Henk ten Cate reageer retweet
quote:Op zondag 23 april 2017 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Dan wordt het hoog tijd om me eens te verdiepen in de landen die tegelijkertijd spelen met Nederland
Bedankt Opper, kijk eens even boven je.quote:Op zondag 23 april 2017 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
Henk ten Cate moet de nieuwe bondscoach worden van het Nederlands elftal. De huidige trainer van Al-Jazira uit Abu Dhabi staat bovenaan de lijst van Hans van Breukelen, technisch directeur van de KNVB.
Dramaaaaa
Ja, geen dank.quote:Op zondag 23 april 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Opper, kijk eens even boven je.
Ik denk dat ik het een potje met die vent aankijk en daarna lekker voor wat andere potjes ga zittenquote:
Ten Cate is stukken beter dan Blind, dus ik snap het moment om tot deze keuze te komen niet helemaal.quote:Op zondag 23 april 2017 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het een potje met die vent aankijk en daarna lekker voor wat andere potjes ga zitten
Ondanks dat een wat meer conservatief figuur best oké kan uitwerken voor Nederland (al zou ik dan niet Ten Cate kiezen), ga ik daar toch niet voor mijn plezier naar zitten kijken joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |