Ik zie in je bovenste topics qua reactiedatum maar 1 gesloten topic en dat is op het POL-forum dus die vraag kun je denk ik beter daar stellen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:48 schreef BenmaF1 het volgende:
[..]
Alle topics waarin ik reageerde zijn gesloten.
Waarom is dat?
Het kan zijn dat ik het mis heb natuurlijk, maar waarom kan ik daar dan niet reageren?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:59 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik zie in je bovenste topics qua reactiedatum maar 1 gesloten topic en dat is op het POL-forum dus die vraag kun je denk ik beter daar stellen.
Edit: oh wacht die in POL was gewoon een vol topic.
Dit zijn al jouw posts en topics.quote:Op maandag 5 juni 2017 06:53 schreef BenmaF1 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het mis heb natuurlijk, maar waarom kan ik daar dan niet reageren?
Je moet, zoals vermeld, op die rode tekst klikken:quote:Op maandag 5 juni 2017 06:53 schreef BenmaF1 het volgende:
Het kan zijn dat ik het mis heb natuurlijk, maar waarom kan ik daar dan niet reageren?
Ah dat kan natuurlijk ook, op mobiel zie ik heel die melding niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet, zoals vermeld, op die rode tekst klikken:
[ afbeelding ]
De sluitposts lijken me duidelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:32 schreef Tingo het volgende:
Kan die 'Alle aanslagen zijn fake' en 'Arena attack' topics weer open aub?
Als niet - waarom niet?
OK - we kunnen gewoon in de 'Algemeen' topic blijven dumpen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De sluitposts lijken me duidelijk.
Er zijn gewoon losse topics maar de sluitposts van die twee lijken me duidelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - we kunnen gewoon in de 'Algemeen' topic blijven dumpen.
BNW gewoon 'n rommelige bende is - maar dat vind je niet erg zeker.
Chris heeft de topics gesloten en dat is niet voor niks. De reden heb je kunnen lezen dus niet naar de bekende weg vragen.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - we kunnen gewoon in de 'Algemeen' topic blijven dumpen.
BNW gewoon 'n rommelige bende is - maar dat vind je niet erg zeker.
Ik neem wel een emmertje zoutquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:42 schreef Copycat het volgende:
Chris, ik schat je sarcasmemeter hoger in dan nu blijkt.
Misschien die absurde beschuldigclaim verwijderen. As fucking if.
Of toch dat korreltje zout pakken.
quote:
Dank je.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet, zoals vermeld, op die rode tekst klikken:
[ afbeelding ]
Ik ga later vandaag proberen een beter topic te maken.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:32 schreef Tingo het volgende:
Kan die 'Alle aanslagen zijn fake' en 'Arena attack' topics weer open aub?
Als niet - waarom niet?
Je bent in het verkeerde Feedback topic. Dit is niet NWS.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:52 schreef 2600 het volgende:
Hey ,... pssssst.... Lavander.....
NWS / NWS gaat NWO, Breitbart mag niet, CNN wel?
...en nu ?
Jij hebt je niet ingelezenquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je bent in het verkeerde Feedback topic. Dit is niet NWS.
Gast, kap nou eens. Als een topic daar gesloten wordt ga je het daar vragen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:04 schreef 2600 het volgende:
Hoi Lavender, op jouw aanwijzing netjes geprobeerd in NWS maar daar mag het niet.
BNW / FOK! (NWS) gaat NWO, Breitbart mag niet, CNN wel.
zie
NWS / NWS gaat NWO, Breitbart mag niet, CNN wel?
Reden te meer om het een complot te noemen, wil je er nog even naar kijken ?
Je leest echt niet he?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Gast, kap nou eens. Als een topic daar gesloten wordt ga je het daar vragen.
En dus moet je maar bij NWS vragen waarom ze het niet willen. Hier willen we het ook niet om de reden die je al hebt gehad.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:10 schreef 2600 het volgende:
[..]
Je leest echt niet he?
1. Ik opende in BNW, en het ging over NWS.
2. Je collega vroeg me dat in NWS te doen
3. Ik deed dat netjes.
4. NWS wilde het niet in NWS.
5. Terug met het complot naar BNW, en aan Lavender vragen wat nu te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |