Heb jij een kloon genaamd Tagliano?quote:Op zondag 26 maart 2017 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat Andries Jonger net getekend heeft als hoofdcoach bij Wolfsburg.
Denk dat Hiddink het wordtquote:Op zondag 26 maart 2017 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Goed salaris bieden en Dick is z'n koffer al aan het pakken.
Ronald Koeman valt best mee anders. Ik zie Van Gaal niet echt meer terugkeren voor een derde poging.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Van Gaal
2. De Boer
3. Elke optie die je maar kan bedenken en tevens hartstikke kut is.
Ik hoop en denk dat Koeman gewoon bij Everton blijft, vandaar.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ronald Koeman valt best mee anders. Ik zie Van Gaal niet echt meer terugkeren voor een derde poging.
Ja, da's waar. Die hadden ze 3 jaar geleden gewoon moeten aanstellen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop en denk dat Koeman gewoon bij Everton blijft, vandaar.
Die man moet nog lekker genieten bij Everton en in 2018 of desnoods in 2020 instappen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Die hadden ze 3 jaar geleden gewoon moeten aanstellen.
Prima trainer, maar lijkt me geen geschikte voor Oranjequote:Op zondag 26 maart 2017 19:33 schreef Befbekje het volgende:
Ik denk stiekem dat Ron Jans ook wel een kandidaat zou wezen..
Hhmm, denk dat De Boer & De Boer wel een serieuze optie is voor de KNVB..quote:Op zondag 26 maart 2017 19:34 schreef HeyFreak het volgende:
Van Gaal en Advocaat zie ik 't niet doen en Koeman zit goed waar 'ie zit.
Ik denk dat Frank de Boer (met Ronald assistent, net als Koeman & Koeman) een van de weinige opties is. Die zijn i.i.g. beschikbaar.
Anders misschien een buitenlander, zoals Klinsmann?
morten olsenquote:Op zondag 26 maart 2017 19:36 schreef Captain_Ghost het volgende:
Waarom moet perse een Nederlandse coach zijn..
Waarom niet een buitenlandse voor ene keer. Tot er een nieuwe gezicht boven komt.
Zoals wie dan?quote:Op zondag 26 maart 2017 19:36 schreef Captain_Ghost het volgende:
Waarom niet een buitenlandse voor ene keer. Tot er een nieuwe gezicht boven komt.
Daarom, wat is hier op dit moment voor eer aan te behalen? Kwalificatie is vrijwel uitgesloten. Iedereen die nog iets van een carrière ambieert slaat nu over.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:35 schreef Achterhoker het volgende:
Koeman, maar die zal zijn handen ook niet willen brengen aan dit oranje.
Manolevquote:Op zondag 26 maart 2017 19:36 schreef Captain_Ghost het volgende:
Heeft Blind zijn ontslag al gehad?quote:Op zondag 26 maart 2017 19:11 schreef JanCees het volgende:
Een ervaren man zeggen ze, maar wie durft het aan?
Hiddink?
Koeman?
Van Gaal?
Aad de Mos?
Omdat het om het Nederlands elftal gaat wellicht?quote:Op zondag 26 maart 2017 19:36 schreef Captain_Ghost het volgende:
Neem dan Frank samen met Wesley..quote:Op zondag 26 maart 2017 19:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
Cocu of Gio.. Wesley als assistent...
Weg met oude gezichten, Allemaal jonge nieuwe gezichten bij oranje.. Vanuit daar opbouwen..
Ik denk dat er nu juist behoefte is aan wat ervaring, iets wat Blind dus mist..quote:Op zondag 26 maart 2017 19:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
Weg met oude gezichten, Allemaal jonge nieuwe gezichten bij oranje.. Vanuit daar opbouwen..
Die ervaring is er al, neem aan Wesley, Strootman, Martini enzovoort. Dat zijn oude spelers.. Tot nu toe faalt het met halve oude en halve jonge elftal..quote:Op zondag 26 maart 2017 19:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu juist behoefte is aan wat ervaring, iets wat Blind dus mist..
Koekoek. Waarom zou iemand nu een topclub (ook al in NL) verlaten om met dit kansloze zooitje hopelijk in 2020 weer naar een toernooi te gaan. Tot die tijd is het afbreukrisico enorm.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |