Heb jij een kloon genaamd Tagliano?quote:Op zondag 26 maart 2017 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat Andries Jonger net getekend heeft als hoofdcoach bij Wolfsburg.
Denk dat Hiddink het wordtquote:Op zondag 26 maart 2017 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Goed salaris bieden en Dick is z'n koffer al aan het pakken.
Ronald Koeman valt best mee anders. Ik zie Van Gaal niet echt meer terugkeren voor een derde poging.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Van Gaal
2. De Boer
3. Elke optie die je maar kan bedenken en tevens hartstikke kut is.
Ik hoop en denk dat Koeman gewoon bij Everton blijft, vandaar.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ronald Koeman valt best mee anders. Ik zie Van Gaal niet echt meer terugkeren voor een derde poging.
Ja, da's waar. Die hadden ze 3 jaar geleden gewoon moeten aanstellen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop en denk dat Koeman gewoon bij Everton blijft, vandaar.
Die man moet nog lekker genieten bij Everton en in 2018 of desnoods in 2020 instappen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Die hadden ze 3 jaar geleden gewoon moeten aanstellen.
Prima trainer, maar lijkt me geen geschikte voor Oranjequote:Op zondag 26 maart 2017 19:33 schreef Befbekje het volgende:
Ik denk stiekem dat Ron Jans ook wel een kandidaat zou wezen..
Hhmm, denk dat De Boer & De Boer wel een serieuze optie is voor de KNVB..quote:Op zondag 26 maart 2017 19:34 schreef HeyFreak het volgende:
Van Gaal en Advocaat zie ik 't niet doen en Koeman zit goed waar 'ie zit.
Ik denk dat Frank de Boer (met Ronald assistent, net als Koeman & Koeman) een van de weinige opties is. Die zijn i.i.g. beschikbaar.
Anders misschien een buitenlander, zoals Klinsmann?
morten olsenquote:Op zondag 26 maart 2017 19:36 schreef Captain_Ghost het volgende:
Waarom moet perse een Nederlandse coach zijn..
Waarom niet een buitenlandse voor ene keer. Tot er een nieuwe gezicht boven komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |