ik bedoelde de diameter van de bloemenquote:Op maandag 27 maart 2017 16:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Valt wel mee, amper twee meter. Nu nog.
9 sessies. ok, dat is wel prima denk ik.quote:
Pfoe. Wat heftig.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog een vraag van Bluezz gemist geloof ik. Nee, we hadden geen muziek. Anders had ik daar nooit meer naar kunnen luisteren.
De dienst zelf was erg sober. Wij zijn in een klein, huiselijk, kamertje achteraf gezet met Thijs om afscheid te kunnen nemen. Bij aankomst hebben ze wel even gewacht dat wij het kleine mannetje niet in ons armen kregen gedrukt middenin de grote menigte (er waren meer diensten). Iedereen keek toch al heel raar naar ons (zo'n lange starende blik. Je kan wel door de grond zakken). We hebben 45 minuten gehuild en met Thijs op schoot gezeten. Ze hebben hem een prachtig mandje gegeven. Na 45 minuten hebben wij hem afgegeven zodat ze hem konden cremeren. Dit is het meest pijnlijke dat ik ooit gevoeld heb.
Ik ben heel erg blij dat wij toch nog afscheid hebben genomen.
Zo vreselijk moeilijk om Thijs af te geven, ik huil hier gewoon ff hardop mee met julliequote:Op maandag 27 maart 2017 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog een vraag van Bluezz gemist geloof ik. Nee, we hadden geen muziek. Anders had ik daar nooit meer naar kunnen luisteren.
De dienst zelf was erg sober. Wij zijn in een klein, huiselijk, kamertje achteraf gezet met Thijs om afscheid te kunnen nemen. Bij aankomst hebben ze wel even gewacht dat wij het kleine mannetje niet in ons armen kregen gedrukt middenin de grote menigte (er waren meer diensten). Iedereen keek toch al heel raar naar ons (zo'n lange starende blik. Je kan wel door de grond zakken). We hebben 45 minuten gehuild en met Thijs op schoot gezeten. Ze hebben hem een prachtig mandje gegeven. Na 45 minuten hebben wij hem afgegeven zodat ze hem konden cremeren. Dit is het meest pijnlijke dat ik ooit gevoeld heb.
Ik heb er 27. Vorig jaar ook en daarnaast heb ik er 10 zelf moeten betalen.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
9 sessies. ok, dat is wel prima denk ik.
zwaar..quote:Op maandag 27 maart 2017 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
Je moet je zorgverzekering er goed op na lezen.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb er 27. Vorig jaar ook en daarnaast heb ik er 10 zelf moeten betalen.
27 bezoeken aan de fysio worden volledig vergoed. Ik had er 37 nodig (nogal een pechjaarquote:Op maandag 27 maart 2017 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet je zorgverzekering er goed op na lezen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:47 schreef zeefje het volgende:
27 bezoeken aan de fysio worden volledig vergoed. Ik had er 37 nodig (nogal een pechjaar) en daardoor moest ik er 10 zelf betalen
Ik doe ook nog maar een traantjequote:Op maandag 27 maart 2017 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo vreselijk moeilijk om Thijs af te geven, ik huil hier gewoon ff hardop mee met jullie
Jij bent toch niet meer zo'n fan van je fysio?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:25 schreef Lonaa het volgende:
Weet je nog die 130 euro fysio waar ik voor verzekerd zou zijn maar toch moest betalen en toen eindeloos herinneringen en narigheid?
ja?
Nou, die moet ik dus toch betalen.
Balen! Ik heb hem gisteren ook besteld, anders had ik hem wel van je overgenomen. Nog bedankt voor de tip trouwens.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb gister per ongeluk twee Groupons voor de efteling besteldach zit niks anders op dan dat ik voor eind juni nog een keer moet gaan
Van mijn fysio op zich wel, topgozer.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tralala, ik verveel me. Ik pas op mijn vriendin en ze ligt sacho op bed. Ik lees hier bij, pokemon wat en knip mijn teennagels.
[..]
Jij bent toch niet meer zo'n fan van je fysio?
[..]
Balen! Ik heb hem gisteren ook besteld, anders had ik hem wel van je overgenomen. Nog bedankt voor de tip trouwens.
Lonaa's fysiotherapeutquote:Op maandag 27 maart 2017 18:58 schreef Lonaa het volgende:
Van mijn fysio op zich wel, topgozer.![]()
Als je je toch verveeld, heb je nog toffe recepten?
Heb je mijn fysio in gedachte of mijn PT?quote:
Euh, volgens mij niet. Ik heb niet zo'n kookmojo meer tegenwoordig.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Van mijn fysio op zich wel, topgozer.![]()
Als je je toch verveelt, heb je nog toffe recepten?
Die maak ik wel eens. Vaak. Eigenlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh, volgens mij niet. Ik heb niet zo'n kookmojo meer tegenwoordig.
Ik vind dat meer mensen pulled pork taco's moeten maken:
250g pulled pork, 4,5 min bakken
Tacos
Rode kool (of sla)
Geraspte kaas
Roomkaas
Ananas
Jalapeno
Koriander
Avocado
Limoensap
Rode ui
och baalde eerst wel maar ach ga gewoon nog 'n keer en dan maak ik iemand daar wel blij met parkeerticket. Was suf ik was in m'n tweede account aan het kloten met extra Kortingscode en dacht ach zolang ik geen betaling hoef te bevestigen maar de vorige keer blijkbaar met m'n CC betaald en die stond nog gekoppeld dus toen had ik opeens besteldquote:Op maandag 27 maart 2017 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tralala, ik verveel me. Ik pas op mijn vriendin en ze ligt sacho op bed. Ik lees hier bij, pokemon wat en knip mijn teennagels.
[..]
Jij bent toch niet meer zo'n fan van je fysio?
[..]
Balen! Ik heb hem gisteren ook besteld, anders had ik hem wel van je overgenomen. Nog bedankt voor de tip trouwens.
Heb jij nog tips voor toppings?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die maak ik wel eens. Vaak. Eigenlijk.
Oh ja fuck, jij had een kortingscodequote:Op maandag 27 maart 2017 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
och baalde eerst wel maar ach ga gewoon nog 'n keer en dan maak ik iemand daar wel blij met parkeerticket. Was suf ik was in m'n tweede account aan het kloten met extra Kortingscode en dacht ach zolang ik geen betaling hoef te bevestigen maar de vorige keer blijkbaar met m'n CC betaald en die stond nog gekoppeld dus toen had ik opeens besteld
Ooh bierfriet!quote:Op maandag 27 maart 2017 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Witlofstamppot met piccalilly
Rozemarijncake
Goddelijke enchiladasaus
Libanese yoghurtdip
Bierfriet
Met broccoli gevulde paprika Broccolimengsel is zonder noten heel goed in te vriezen.
Dat zouten en suikeren vergeet ik altijd als ik coleslaw maak. Ik ben fan van die van Kayotic.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ooh bierfriet!
Ik eet graag ingelegde rode uien, avocado en coleslaw volgens dit recept: http://www.seriouseats.com/recipes/2013/07/creamy-cole-slaw.html
Thanks!quote:
Ga je er wel weer mee verder?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb er helaas niet echt de discipline voor, maar het was tof om te doen
Het ligt al 2 jaar op zn gat en daar ligt het prima voor nu.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga je er wel weer mee verder?
Of ben je gewoon je motivatie kwijt
Ochquote:Op maandag 27 maart 2017 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
Lekker laten liggen danquote:Op maandag 27 maart 2017 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het ligt al 2 jaar op zn gat en daar ligt het prima voor nu.
Seems legit.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Protip: spelen met een verenhengel en een Noorse boskat is geen goed idee als je bakje linzensalade op de bank staat.
Ik las drie keer 'nacho'. Ik vond dit heel raar.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tralala, ik verveel me. Ik pas op mijn vriendin en ze ligt sacho op bed.
Ga op bed liggen. Komt het vanzelf.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Godver, nou wil ik weer nachos. Lul.
linzensalade is sowieso geen goed idee.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Protip: spelen met een verenhengel en een Noorse boskat is geen goed idee als je bakje linzensalade op de bank staat.
Welles.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
linzensalade is sowieso geen goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |