ik sla eerlijk gezegd ook altijd de DCD nummers over waarop hij zingtquote:
kom ik nooit...sorryquote:Op zondag 26 maart 2017 18:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Heeft iemand al moestuintjes bij AH gezien?
Voor een klein brandwondje ben ik een fan van die gel. Gel is beter dan een vette zalf, omdat het meer koelt.En ooit verbrandde een vriendin haar pols. Zij verging van de pijn en die gel hielp snel. Als verpleegkundige lette ze verder wel op.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Nooit zo een fan van cremes of gels op brandwonden. Ze zijn vaak dé oorzaak van het ontsteken van brandwonden, zeker als je een al eerder geopende verpakking gebruikt.
Wat leuk!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:40 schreef Sarabi het volgende:
De workshop vanmiddag was trouwens wel een succes
Het was een groep van ongeveer 30 vrouwen en mannen rond de 50-60 jaar.
Altijd leuk als de mannen ook enthousiast mee dansen.
Af en toe wel wat schuine opmerkingen maar dat hoort er bij.
vind je?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:40 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:30 schreef liedetector het volgende:
[..]
linkje naar zalf? ik gebruik eigenlijk altijd biogaze...maar open voor suggesties dus
Echt waar?!?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:38 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik sla eerlijk gezegd ook altijd de DCD nummers over waarop hij zingt
alle middelen di echt werken zijn idd onderhand verboden... hier nog de biogaze die ook gewon ruikt naar kamfer (in mijn herinnering ieg) maar ik ga eens kijkenquote:Op zondag 26 maart 2017 18:43 schreef RobinOok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gebruikte vroeger bepanthen, toen werd die uit de handel genomen wegens ik meen kankerverwekkendheid of zo, haha. Nu is bepantheen weer wel op de markt, maar werkt niet meer. Ik denk dat er meerdere zalven zijn die werkt, maar ik gebruik toevallig altijd deze.
Wel eerst goed, heel goed koelen. Dat is gewoon het allerbelangrijkste, maar vaak niet genoeg. En ik vind brandwonden eigenlijk niet te harden zo gemeen, dus ben blij dat ik een zalf heb gevonden die werkt. Als de vellen er meteen al bijhangen moet je waarschijnlijk niet meer smeren, maar het wordt in ieder geval niet erger.
(ooit een zielig verhaal gehoord van collega, zijn dochtertje had vrolijk haar handjes in een pan kokendhete soep gestoken. Handjes onder het water, daarna vaseline erop (ik schreeuw nog neeeeeee tegen die collega, toen hij het vertelde, maar ja, nee, zijn vrouw was verpleegkundige, dus die wist wat ze deed. Daarna handjes in verband, slapen, volgende dag verband eraf, 1 grote blarenbende! Nou, ik weet zeker dat dat niet gebeurd zou zijn als het aan mij had gelegen. Soep! Dat is niet meer dan 100 graden geweest. Arme kind, die had niet zo hoeven lijden)
Yep, je kan er moeilijk over gaan doen maar daar schiet niemand iets mee op.quote:
ja echt ik vind m zo'n suf zak..... staat Lisa daar zwaar dr best te doen ( hij kan prima instrumentten bespelen), maar dan doet hij zn muil open en denk ik okay...nextquote:
In zo een geval moet je naar de eerste hulp, niet zelf gaan dokterenquote:Op zondag 26 maart 2017 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor een klein brandwondje ben ik een fan van die gel. Gel is beter dan een vette zalf, omdat het meer koelt.En ooit verbrandde een vriendin haar pols. Zij verging van de pijn en die gel hielp snel. Als verpleegkundige lette ze verder wel op.
Deze helpt ook bij gemene schaafwonden.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:44 schreef liedetector het volgende:
[..]
alle middelen di echt werken zijn idd onderhand verboden... hier nog de biogaze die ook gewon ruikt naar kamfer (in mijn herinnering ieg) maar ik ga eens kijken
*opnoteert!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:46 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Deze helpt ook bij gemene schaafwonden.
en waar 1200 andere dingen over bestaan dat het gelul isquote:Op zondag 26 maart 2017 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Of je probeert boegemzalf, waar iemand zijn ernstig verbrande kind mee gered zou hebben.
http://www.boegemgezondhe(...)514_deBunschoter.pdf
Het was maar een eerste graads brandwond. Dat doet pijn, maar zij en ik gaan daar niet voor naar de eerste hulp.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In zo een geval moet je naar de eerste hulp, niet zelf gaan dokteren
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:38 schreef liedetector het volgende:
[..]
Amen.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:50 schreef liedetector het volgende:
[..]
en waar 1200 andere dingen over bestaan dat het gelul is
Fijn. Iemand met smaak in de SCquote:
ook waar, maar brendan is gewoon beetje suf, hij moet gewoon muziek maken en verder zn mond houdenquote:
LOL, ik ken het niet, ik heb net eens Earth Wind and fire opgezet. Misschien fout, maar erg lekker!quote:Op zondag 26 maart 2017 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fijn. Iemand met smaak in de SC![]()
* PdeHoog zoekt dekking.....
De ernst van een brandwond is, als het geen kleintje is, erg lastig in te schatten door een leekquote:Op zondag 26 maart 2017 18:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was maar een eerste graads brandwond. Dat doet pijn, maar zij en ik gaan daar niet voor naar de eerste hulp.
Oh pleasequote:Op zondag 26 maart 2017 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Of je probeert boegemzalf, waar iemand zijn ernstig verbrande kind mee gered zou hebben.
http://www.boegemgezondhe(...)514_deBunschoter.pdf
Destiny's Child?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:38 schreef liedetector het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar als ik over die gel vertel, gaat het over een eerste graads brandwond.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De ernst van een brandwond is, als het geen kleintje is, erg lastig in te schatten door een leek
https://www.nursing.nl/Pa(...)mage-NURS7151I01.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Praat met locals, vraag waar zij heen gaan.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:26 schreef borisz het volgende:
Heeft iemand nog Barcelona restauranttips?.
Zolang het geen touristtraps zijn ben ik tevreden.
Nee. Ik heb een postduif naar fok.nl gestuurd.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:29 schreef AnneX het volgende:
Zetvoor de foto's en het reisverslag
![]()
Doet de computer het weer na reset?
Geef die duif dan maar krachtvoer.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een postduif naar fok.nl gestuurd.
quote:Op zondag 26 maart 2017 19:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geef die duif dan maar krachtvoer.
Nou ja, je kan toch via een omweg hebben gewerkt?quote:Op zondag 26 maart 2017 19:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een postduif naar fok.nl gestuurd.
Ik zie het voor me....Éen duif vanuit Azie....quote:Op zondag 26 maart 2017 19:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja, je kan toch via een omweg hebben gewerkt?
Vooropgesteld dat ik er jaren geleden voor het laatst ben geweest. Voor pinxtos (Baskische tapas): Sagardi in de Carrer de l'Argenteria (website is stuk). Beetje uit het centrum maar wel leuk is Flash Flash, waar ze veel verschillende soorten tortilla hebben: http://www.flashflashbarcelona.com. Aan het strand en de 'haven' zitten ook verschillende prima restaurantjes. Qua touristtraps zou ik vooral de Ramblas en rondom de kathedraal een beetje vermijden.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:26 schreef borisz het volgende:
Heeft iemand nog Barcelona restauranttips?.
Zolang het geen touristtraps zijn ben ik tevreden.
Tof zeg! Was je erg zenuwachtig?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:40 schreef Sarabi het volgende:
De workshop vanmiddag was trouwens wel een succes
Het was een groep van ongeveer 30 vrouwen en mannen rond de 50-60 jaar.
Altijd leuk als de mannen ook enthousiast mee dansen.
Nooit begrepen, dit advies.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Praat met locals, vraag waar zij heen gaan.
Team Robin hier, meeste locals zullen je daarheen sturen waar ze denken dat een toerist heen wil.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:16 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nooit begrepen, dit advies.
Alsof alle locals van goed eten houden dat jij ook goed vindt.
Arme Spanjaard die hiet in NL op straat gaat vragen waar hij moet eten....
Mijn rug is ook kapot. We hebben voor het eerst gespit in de tuin. Maar goed, er zijn nu wel 11 aardappels gepoot. Nog 12 te gaan. Morgen verder.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:09 schreef Maarten het volgende:
Rug kapot..
Moet nog 'grappige' plaatjes photoshoppen voor collega die 50 wordt.
Op het einde vonden mijn voeten het ook wel tijd voor rust. 4 Weken zo reizen is wel het max dat ik aankan. Tegen het einde ging ik wat meer rust inplannen. Iets later opstaan en in de middag ergens gaan zitten ipv 6:30 opstaan, ontbijt en naar buiten om het hotel pas in de avond weer terug te zien.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk verhaal, z80. Wordt er wel plaatsvervangend moe vanWat heb je daar een hoop in gestopt. In die paar weken.
Wat een gave vakantiequote:Op zondag 26 maart 2017 20:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Op het einde vonden mijn voeten het ook wel tijd voor rust. 4 Weken zo reizen is wel het max dat ik aankan. Tegen het einde ging ik wat meer rust inplannen. Iets later opstaan en in de middag ergens gaan zitten ipv 6:30 opstaan, ontbijt en naar buiten om het hotel pas in de avond weer terug te zien.
Klinkt als een moedig en mooi besluit.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben toch besloten om morgen naar de crematie te gaan. Het zal niet heel lang duren, maar wij vinden allebei dat hij het wel heeft verdiend. Dat zal verder wel vreemd zijn. We staan er met z'n 4en (wij, Anna's moeder en mijn moeder).
quote:Op zondag 26 maart 2017 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben toch besloten om morgen naar de crematie te gaan. Het zal niet heel lang duren, maar wij vinden allebei dat hij het wel heeft verdiend. Dat zal verder wel vreemd zijn. We staan er met z'n 4en (wij, Anna's moeder en mijn moeder).
Het was. vrijdag werken, zaterdag 18-02 vroeg weg naar Schiphol. Zaterdag 18-03 in de avond weer op Schiphol.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Tjeempie, Zet. En dan zondag terug en maandag weer aan het werk? Dat lijkt me ook zwaar! Maar, zo heb je wel ehel veel uit je vakantie gehaald...
Moedig van jullie maar wat Jager ook zegt, stel dat je spijt krijgt.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ik lees steeds idildo miniquote:Op zondag 26 maart 2017 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Tussentijdse mjanchocupdate. 4 geproefd, 2 onwijs lekker waarvan 1 perfect smeltgehalte om tijdens het sabbelen wel soppig te worden maar niet weg te druipen.
1 gewoon erg lekker met een vrij goeie sopwaarde, wel wat stevig (de idilio mini) en 1 net iets te.
Benieuwd naar nr 5.
Is dat een Apple product?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lees steeds idildo mini
Ik heb issues
Wat moet jij met een iDildo? Je hebt een kind, je hoeft geen seks meerquote:Op zondag 26 maart 2017 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lees steeds idildo mini
Ik heb issues
Heb ik uiteraard ook niet meer. Doel bereikt, poes dichtquote:Op zondag 26 maart 2017 20:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat moet jij met een iDildo? Je hebt een kind, je hoeft geen seks meer
Ik ben in de war. Het kind of de dildo?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:56 schreef Molo het volgende:
Soms heb ik wel obstipatie, dan is het wel een uitkomst
De dildoquote:Op zondag 26 maart 2017 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben in de war. Het kind of de dildo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hoi, ik heb de takken van de spinazie ook opgegeten maar eerst zoals je zij in kleine stukken gechopped. Was lekkerquote:Op zondag 26 maart 2017 20:16 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nooit begrepen, dit advies.
Alsof alle locals van goed eten houden dat jij ook goed vindt.
Arme Spanjaard die hiet in NL op straat gaat vragen waar hij moet eten....
Mooi zo! Bedankt voor de feedback.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoi, ik heb de takken van de spinazie ook opgegeten maar eerst zoals je zij in kleine stukken gechopped. Was lekker
Toen ik daar was niet meerquote:Op zondag 26 maart 2017 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof zeg! Was je erg zenuwachtig?
Dat zag ik al, dat die Grunen die de kiesdrempel niet hadden gehaaldquote:Op zondag 26 maart 2017 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Schulz effect is uitgebloed in Saarland, SPD staat op verlies, net als die Linken, Groenen en FDP niet boven de kiesdrempel. De Flirt van Schulz met die Linken werd afgestraft. Enige mogelijke coalitie weer een grote coalitie. AfD komt in de Landdag
Saarland zegt, dag Oscar Lafontaine.
In Saarland is het leven goed toch. Kunnen beter even wachten op lander waar het net wat minder is.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Schulz effect is uitgebloed in Saarland, SPD staat op verlies, net als die Linken, Groenen en FDP niet boven de kiesdrempel. De Flirt van Schulz met die Linken werd afgestraft. Enige mogelijke coalitie weer een grote coalitie. AfD komt in de Landdag
Saarland zegt, dag Oscar Lafontaine.
In de Herfst zijn er federale verkiezingen, voor de Bundestag.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
In Saarland is het leven goed toch. Kunnen beter even wachten op lander waar het net wat minder is.
quote:Op zondag 26 maart 2017 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]Met een jaar of wat gaat dat wel een beetje over..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik dacht dat jij geen restaurant had.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:16 schreef golfer het volgende:
*burb*
Uitgegeten. Gasten zijn weer weg.
Was allemaal weer prima gelukt.
Nu uitbuiken en wat opgenomen programma's terugkijken.
Reisverslag van Z80 ga ik op een later tijdstip nog eens op mijn gemak nalezen.
Tuurlijk is dat vreemd en verdrietig, maar wel goed om overal bij te zijn.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Oef, jaloers!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:28 schreef RobinOok het volgende:
Over een week of twee daar een mooi velletje lostrekken. Ik verheug me er nu al op. Heeeerlijk.
Dit!quote:Op zondag 26 maart 2017 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Zet morgen is je verslag met foto's aan de beurt, verheug me er nu al op!
Neeeh Robin.... Pick me!!!!quote:Op zondag 26 maart 2017 22:42 schreef minilot het volgende:
Borisz, even aan LHO vragen, die aten echt heeeeeel erg goed bij een toffe tent in Barcelona een paar maanden geleden
[..]
Oef, jaloers!Het staat zeker een beetje gek om te vragen of ik mag komen pulken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |