SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ach, maybe next timequote:Op zondag 26 maart 2017 12:01 schreef Melting het volgende:
Oh ja.... dit nummer heb ik eens in een zatte bui opgenomen.![]()
In my dreams.
Het is je naamgenoot...quote:Op zondag 26 maart 2017 12:03 schreef Melting het volgende:
Waar zou ik deze artiest van moeten kennen, Mad?
Dat zag ik. Maar ik ken de artiest niet. En ook het nummer niet.quote:
Alweer 36 jaar oud...quote:Op zondag 26 maart 2017 12:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goh, uit welk decennium zou dit komen?
Niet bij mij bekend in ieder geval...quote:Op zondag 26 maart 2017 12:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zag ik. Maar ik ken de artiest niet. En ook het nummer niet.
Dus ik dacht.... misschien is er een ander nummer dat bekender is.
Eens kijken of Adje daar zin in heeft...quote:Op zondag 26 maart 2017 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou tof zijn als Adje Random hierna Renee zou draaien
Toepasselijk nummer welquote:Op zondag 26 maart 2017 12:20 schreef Melting het volgende:
Mad, bedankt voor de lekkere muziek.![]()
Nu moet ik gaan.
Tot straks allemaal wellicht.
Eet ze!quote:Op zondag 26 maart 2017 12:20 schreef Melting het volgende:
Mad, bedankt voor de lekkere muziek.![]()
Nu moet ik gaan.
Tot straks allemaal wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |