Is ook lastig met zoveel geblesseerden natuurlijk. Maar ook qua formatie klopt er gewoon zeer weinig vanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Omdat Blind nog geen maand eenzelfde structuur heeft aangehouden. En met een negatieve charisma het ook niet van zijn persoonlijkheid moet hebben om spelers te motiveren.
neequote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef richolio het volgende:
De interviewer sluit straks af met "Danny bedankt", zou hij het doen?
Klaassen 5quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:56 schreef Oliver23 het volgende:
Rapportcijfertjes:
Zoet 4, Kasdorp 4, de Ligt 3, Martins Indi 4, Blind 4, Klaassen 5, Wijnaldum 5,5, Strootman 3, Promes 3, Dost 3, Robben 4
Hoedt 6, Sneijder 4, de Jong -
Speelt hij bij Utrecht dan, met je IS?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Blind: De Ligt wordt een goede verdediger.
Ja dat is het hele probleem, hij IS het nog niet.
Zeker in interlandvoetbal mag je wel wat meer pragmatisme verwachten en niet idealisme.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Twee linkspoten wat ERG WAT ERG. STEL JE VOOR MENSEN. TWEE LINKSPOTEN.
Bij een slecht rapport op de lagere school blijf je ook zitten ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef Klummie het volgende:
Blind: ik krijg een slecht rapport dus ik blijf zitten.
maar het is een Ajacied.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Dit dus. Zijn keuzes zijn gewoon totaal niet logisch geweest. Er kan maar 1 conclusie worden getrokken, dag Dannyquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef falling_away het volgende:
Zegt hij nou echt dat het 'praten achteraf' is??!!
Heel Nederland struikelde al VOORAF over de keuze van de Ligt.. DWAAS!
er zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bij een slecht rapport op de lagere school blijf je ook zitten ja.
Je hebt wel eens een betere grap gemaakt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelt hij bij Utrecht dan, met je IS?
De goal tegen Excelsior had een waarschuwing moeten zijn. Dat zag heel het land, behalve de bondscoach.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Precies ja. We gaan dood aan misplaatst idealisme.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker in interlandvoetbal mag je wel wat meer pragmatisme verwachten en niet idealisme.
En dat is precies waarom Blind de rivier in mag. Je hebt Hoedt op de bank, stop met je club te dienen en zo'n 17-jarige kleuter op te stellen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Absoluut wel. Louis kon bouwen op Sneijder, Persie, De Jong, Robben, vergeet ook achterin Vlaar en De Vrij niet plus Huntelaar als prima pinchitterquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:58 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Geen wereldtop, maar ook niet slechter dan het materiaal waar Van Gaal. de 3e plek op het WK mee haalde.
gaat het niet worden ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is inderdaad de meest achterlijke discussie van het hedendaagse voetbal.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Twee linkspoten wat ERG WAT ERG. STEL JE VOOR MENSEN. TWEE LINKSPOTEN.
En dan durft hij ook nog te zeggen dat het de afgelopen wedstrijden beter gingquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
10 kwalificatie wedstrijden 5 verloren
ROT OP
En daarom dus is Koeman de enige goede optie, alleen gun ik die man nog een eindeloos plezier bij Everton.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies ja. We gaan dood aan misplaatst idealisme.
Wtfquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:03 schreef Oliver23 het volgende:
Blind ontslaan. En tegen Italië dit maar proberen:
Vorm
Kasdorp--Hoedt--Pieters--van Aanholt--
Wijnaldum--Ayoub--Sneijder--Klaassen
Depay--Lens
2 toernooien verneukt hé? 4 jaar lang geen EK/WK dankzij hem.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
10 kwalificatie wedstrijden 5 verloren
ROT OP
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:03 schreef Oliver23 het volgende:
Vorm
Depay--Lens
Wel aardig mee eens ja. Wat een draak was dit.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:02 schreef wimderon het volgende:
Martins Indi staat constant buitenspel op te heffen. Geen Nederlands elftal-materiaal imo, hoe goed hij het ook doet bij z'n club op dit moment
Zoet idem, staat bij de 2-0 ook heel mooi de rechterdoelpaal mandekking te geven
Promessi laat wederom niet zien wat hij schijnbaar wekelijks in Rusland laat zien
Daley Blind elke keer met halve ingrepen
Strootman voetbalde vandaag met de dozen nog om z'n schoenen
De Ligt tja, waarom Hoedt niet speelde zal niemand snappen
Als Robben dan z'n dag niet heeft en opgepakt wordt door 4 Bulgaren wordt het lastig.
Ayoub kiest voor Marokkoquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:03 schreef Oliver23 het volgende:
Vorm
Depay--Lens
Hahahaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:03 schreef Oliver23 het volgende:
Vorm
Depay--Lens
te weinig Ajax en is in de Arenaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:03 schreef Oliver23 het volgende:
Vorm
Depay--Lens
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:03 schreef Oliver23 het volgende:
Vorm
Depay--Lens
Lekker avondje voor jequote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:02 schreef Pascalus het volgende:
"Ik ben verantwoordelijk", "in de spiegel kijken", maar wel lekker blijven zitten zeker.
Wakeup-call 137382717494quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Italië gaat ons keihard afmaken
Dat verdienen we als een soort wakeup-call
Zou me niet verbazen als Oranje daar gewoon weer wintquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:04 schreef KingRoland het volgende:
bring bek van gaalquote:
Als Oranje wint lach ik hafcfan uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:05 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Oranje daar gewoon weer wint
Gewoon de Italianen afzeggen lijkt mij het beste.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:05 schreef Syntix het volgende:
Tegen Italië, maar eens zo proberen;
-----------Cilissen
Tete-De Ligt-Hoedt-Blind
-------Strootman-
---Klaassen---Wijnaldum
-Promes----Lens-----Depay
Je vergeet Klaassen nog.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:02 schreef wimderon het volgende:
Martins Indi staat constant buitenspel op te heffen. Geen Nederlands elftal-materiaal imo, hoe goed hij het ook doet bij z'n club op dit moment
Zoet idem, staat bij de 2-0 ook heel mooi de rechterdoelpaal mandekking te geven
Promessi laat wederom niet zien wat hij schijnbaar wekelijks in Rusland laat zien
Daley Blind elke keer met halve ingrepen
Strootman voetbalde vandaag met de dozen nog om z'n schoenen
De Ligt tja, waarom Hoedt niet speelde zal niemand snappen
Als Robben dan z'n dag niet heeft en opgepakt wordt door 4 Bulgaren wordt het lastig.
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:05:21Danny Blind zijn laatste interview als bondscoach. Hij zet de deur wijd open om op te stappen of door de KNVB te worden ontslagen. #bulned reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Weet iemand wat de uitslag is geworden?
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:05 schreef Syntix het volgende:
Tegen Italië, maar eens zo proberen;
-----------Cilissen
Tete-De Ligt-Hoedt-Blind
-------Strootman-
---Klaassen---Wijnaldum
-Promes----Lens-----Depay
Penhouder greep genotquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:05 schreef Paul het volgende:
De witte chinees heeft gesprokentwitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:05:21Danny Blind zijn laatste interview als bondscoach. Hij zet de deur wijd open om op te stappen of door de KNVB te worden ontslagen. #bulned reageer retweet
oké witte kutchineesquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:05 schreef Paul het volgende:
De witte chinees heeft gesprokentwitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:05:21Danny Blind zijn laatste interview als bondscoach. Hij zet de deur wijd open om op te stappen of door de KNVB te worden ontslagen. #bulned reageer retweet
Was vrij duidelijk ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:05 schreef Paul het volgende:
Alex Pastoor of Louis van Gaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: wie moet de nieuwe bondscoach worden?
#afkoopsomgenotquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:06 schreef Scrummie het volgende:
Blind heeft er gewoon geen zin meer in.
rUUD gULLITquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Niet verkeerd. Maar Boer toch maar eruit samen met Veltman. Sink op linksback en Van Persie en Sneijder nooit meer erin.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende wedstrijd dit maar doen:
Boer
Tete - Veltman - De Ligt - Viergever
Sinkgraven - Klaassen - Van de Beek
Robben - Van Persie - Sneijder
alsof de knvb geld heeft om hem te ontslaanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:05 schreef Paul het volgende:
Het gaat niet alleen om deze wedstrijd hé? Als je niet met zo'n enorme ziekenboeg zit (opvallend genoeg is er onder Blind zo'n beetje elke wedstrijd een ziekenboeg vol) dan had je de afgelopen 2 jaar echt wel een enigzins aardig elftal op kunnen stellen. Los daarvan is het gewoon overduidelijk dat geen enkele van de spelers voluit gaat voor Blind. Voor Van Gaal deden ze dat wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Absoluut wel. Louis kon bouwen op Sneijder, Persie, De Jong, Robben, vergeet ook achterin Vlaar en De Vrij niet plus Huntelaar als prima pinchitter.
Kan maar dan nog moet je bij de beste zoveel nummers 2 zitten voor playoffsquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk wel dat we 2e worden door een of andere reden.
We hebben al 14 wake up calls gehad. Die van breukelen en Blind clowns moeten gewoon direct optiefen. Er zijn landen waar je geexecuteerd wordt voor zulk landverraad.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Klopp of Tuchel.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:06 schreef Mani89 het volgende:
volgens mij zijn ze net klaar met het doorbetalen van van marwijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof de knvb geld heeft om hem te ontslaan
Nope. Sowieso moet De Ligt erin. En KlaassenGOD.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:08 schreef Brammess het volgende:
Cillessen; Karsdorp, Hoedt, Indi, Van Aanholt; Blind, Sneijder, Wijnaldum; Depay, Janssen en Promes.
Rot op met je Duitsland. Lekker neutraliseren 1 dag voor m'n dood dan is er weer een Duitser minder genotquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:08 schreef Syntix het volgende:
Sowieso Duitsland supporteren![]()
Goede spelopvatting en nog mooi spel ook
Het gekke van Duitsland is dat de spelers die echt matig presteren bij hun club opeens de sterren van de hemel spelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:08 schreef Syntix het volgende:
Sowieso Duitsland supporteren![]()
Goede spelopvatting en nog mooi spel ook
De Boer of Koeman. Lijkt me geen twijfel over mogelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:06 schreef Mani89 het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:08:04Hoedt: 'Om eerlijk te zijn begreep ik de keuze niet. Van Dijk en Bruma zijn ook allebei rechtsbenig' reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende wedstrijd dit team:
Vermeer
Karsdorp - Van Beek - Van der Heijden - Kongolo
Toornstra - Vilhena - Kuyt
Berghuis - Kramer - Elia
quote:
Blijkbaar niet want hij is nog steeds bondscoach. Ik bedoelde een wakeup-call dat hij eruit moet. Niet gewoon eruit, maar eruit gegooid moet worden. Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
We hebben al 14 wake up calls gehad. Die van breukelen en Blind clowns moeten gewoon direct optiefen. Er zijn landen waar je geexecuteerd wordt voor zulk landverraad.
Vermeer
Berghuis - Kramer - Elia
Blind weet dat ook. Bij elke normale BV worden de bestuursleden ontslagen die die geweldige deal hebben gesloten dat Blind automatisch BC werd.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze net klaar met het doorbetalen van van marwijk
Vermeer
Berghuis - Kramer - Elia
Poldiquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het gekke van Duitsland is dat de spelers die echt matig presteren bij hun club opeens de sterren van de hemel spelen.
Löwgod
Brumaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:08:04Hoedt: 'Om eerlijk te zijn begreep ik de keuze niet. Van Dijk en Bruma zijn ook allebei rechtsbenig' reageer retweet
Dat is geen stelling, maar een vraag.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:06 schreef Mani89 het volgende:
waterreusquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Had het waarschijnlijk wel beter gedaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermeer
Berghuis - Kramer - Elia
Genotquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
REUZENZAK MINI GEHAKTBALLETJES
NU ¤ 2,99
Dat is GOEDKOOP he!!! OP=OP!!
Zo is dat. Morgen weer genieten van Kroos.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rot zelf op mongooltje. Duitsland speelt tenminste mooi voetbal
Ouch. Hier wordt even keihard gemorreld aan Blind's autoriteit.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermeer
Berghuis - Kramer - Elia
Vermeer
Berghuis - Kramer - Elia
Hansgod gaat dan zelf op de bank zittenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze blind nu ontslaan is fucking Fred Grimm dan interm bondscoach tegen Italië?
quote:
Laten we er een poll over maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan wel bondscoach worden als jullie willen
Of gewoon Frans Hoekquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze blind nu ontslaan is fucking Fred Grimm dan interm bondscoach tegen Italië?
Stel je ook wel 10 anderen naast Robben op? Dan hebben we een dealquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Stel je voor dat Blind nog ontslag neemt/ontslagen wordt voor dinsdag. Fred Grim en Frans Hoek aan het roer tegen Italiëquote:
Ach, is in elk geval weer wat anders om op te zeiken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe bondscoach wordt net zo kut, want iedereen weet dat Koegod de enige juiste optie is en die gaat Merseyside voorlopig niet verlaten.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik daar ook op ga stemmen.quote:
Zo raar is dat niet. Je ziet dat spitsen als Messi en Aguero ook vaak in de Huntelaarrol spelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:11 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk is Adrie Koster nog beschikbaar
Huntelaarinlatenzakkentothetmiddenveldgenot
Hopelijk Frank de Boer.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, is in elk geval weer wat anders om op te zeiken.
Opstelling:quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Niet eens zo heel erg, heb mij uitstekend vermaakt in Brazilië.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:12 schreef Morendo het volgende:
Bel Louis maar. Dan kan 5-3-2 weer uit de ijskast gehaald worden.
Kingfloplandquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:11 schreef KingRoland het volgende:
In het elftal zie je ze allebei soms keihard choken, maar niet zo hard als wij dat doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet. Je ziet dat spitsen als Messi en Aguero ook vaak in de Huntelaarrol spelen.
Als ik zo'n analyse bij Ziggo zie heb ik oprecht voor drie maanden weer genoegquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:14 schreef Brammess het volgende:
Ik heb het kanjeren op Drank wel gemist
Derhalve hoop ik Drank de Boer
Dickie komt niet voor een dergelijke fooi.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:13 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Advocaat heeft nog wel interessen in geld van knvb
Dan zijn we in ieder geval eensgezind over Oranje. Ik merk nog wat verdeeldheid bij de mensen, maar iedereen op de wereld heeft een trauma overgehouden aan Frank de Boer-voetbal.quote:
Het zit diep.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wimderon heet stiekem Henk Hoijtink.
Kleine zakjes wel hèquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:14 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dickie komt niet voor een dergelijke fooi.
#zakkenkunnenaltijdvoller.
Die had ik toen teruggekeken en enkele keren hardop gelachenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik zo'n analyse bij Ziggo zie heb ik oprecht voor drie maanden weer genoeg
Genoeg mensen die gewoon op de banken gaan staan ongeacht wat er gebeurt vrees ikquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zijn we in ieder geval eensgezind over Oranje. Ik merk nog wat verdeeldheid bij de mensen, maar iedereen op de wereld heeft een trauma overgehouden aan Frank de Boer-voetbal.
Die zou na zo'n wedstrijd als deze gewoon zeggen dat ze gedomineerd hebben omdat ze 70% balbezit hadden.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:14 schreef Brammess het volgende:
Ik heb het kanjeren op Drank wel gemist
Derhalve hoop ik Drank de Boer
Bij sommige mensen kan ik er ook hard om lachen, maar De Boer zit daarvoor net te diep (haha ja leuke). Geef me tijd om de laatste paar jaar te verwerkenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die had ik toen teruggekeken en enkele keren hardop gelachen
Drankgod, niemand zo naief als hij
Hij heeft wel aardige gedachten over het penetreren van de verdediging van de tegenstander.quote:
De bal rolde niet goedquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die zou na zo'n wedstrijd als deze gewoon zeggen dat ze gedomineerd hebben omdat ze 70% balbezit hadden.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:15 schreef Morendo het volgende:
Als Johan Derksen een vent is dan gaat hij solliciteren. Altijd maar vanaf de zijlijn commentaar leveren.....
Maar de economie deed het boven verwachting in 2016quote:
PROPOGANDA CBSquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar de economie deed het boven verwachting in 2016
Gaat niet gebeuren salaris cap. KNVB betaald 2-3 ton terwijl ze minimaal miljoen willen pakken al dan niet meerquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:16 schreef Montagui het volgende:
Misschien is het weer eens een keer tijd voor een buitenlandse coach met een firsse kijk op onze talenten.
Lang gras, tegenstander die een muur bouwt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die zou na zo'n wedstrijd als deze gewoon zeggen dat ze gedomineerd hebben omdat ze 70% balbezit hadden.
Dit is grappig omdat het waar isquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb het best snel verwerkt allemaalquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij sommige mensen kan ik er ook hard om lachen, maar De Boer zit daarvoor net te diep (haha ja leuke). Geef me tijd om de laatste paar jaar te verwerken
Je heb 2 ploegen nodig om te voetballenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lang gras, tegenstander die een muur bouwt.
Voetbal gaat dan ook al kapot aan 'geld'.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren salaris cap. KNVB betaald 2-3 ton terwijl ze minimaal miljoen willen pakken al dan niet meer
Lijkt mij ook. Dan is het ook een keer gedaan met de Hollandse Ziekte van oeverloos combineren in de eigen 16 en dat dan domineren noemen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:16 schreef Montagui het volgende:
Misschien is het weer eens een keer tijd voor een buitenlandse coach met een frisse kijk op onze talenten.
Ik moet om 08:00 verzamelen voor de voetbal.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijken jullie ook uit naar de zomertijd?
En morgen ga je weer lekker BDSM hebben, of wat?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb het best snel verwerkt allemaalKeek in de winterstop voor de grap de Graafschap - Ajax eens terug, dat was echt genot
Dan slaap ik al denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk uit naar Gent Wevelgem.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Opportunistischer voetballen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je heb 2 ploegen nodig om te voetballen
Zie mijn postquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Dan is het ook een keer gedaan met de Hollandse Ziekte van oeverloos combineren in de eigen 16 en dat dan domineren noemen.
Dat is niet per se de Hollandse Ziekte zou ik zeggen, dat zijn gewoon trainers die het niet snappenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Dan is het ook een keer gedaan met de Hollandse Ziekte van oeverloos combineren in de eigen 16 en dat dan domineren noemen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bert van marwijk nog eens vragen?
Het was eigenlijk de eerste keer dat ik überhaupt beelden van die wedstrijd heb gezienquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En morgen ga je weer lekker BDSM hebben, of wat?
Dan werk je maar met een bonussysteem. Wat denk je dat het continu missen van toernooien kost dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren salaris cap. KNVB betaald 2-3 ton terwijl ze minimaal miljoen willen pakken al dan niet meer
Jammer dat het maar 1-1 werd.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bert van marwijk nog eens vragen?
Dijks moet zo'n bal er gewoon inslingeren vanaf 60 meter en dan moet die bal goed vallenquote:
Ik heb die wedstrijd toen live zitten kijken. Zelden heb ik me zo lamlendig gevoeld tijdens een voetbalwedstrijd, echt ongekend. Alsof het me allemaal overkwam terwijl het de wedstrijd van het jaar wasquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het was eigenlijk de eerste keer dat ik überhaupt beelden van die wedstrijd heb gezienHad die dag ter plaatse 24 uur lang achter elkaar gezopen dus kreeg er bar weinig van mee op het Leidse
"wegplukken"quote:
Gaan ze niet doen is zo vastgelegd etc. Zou het graag anders zien maar gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan werk je maar met een bonussysteem. Wat denk je dat het continu missen van toernooien kost dan?
quote:
Dit gezien pik? Wat een genot.quote:
Rond de 75e minuut kwam ik er achter dat het 1-1 stondquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd toen live zitten kijken. Zelden heb ik me zo lamlendig gevoeld tijdens een voetbalwedstrijd, echt ongekend. Alsof het me allemaal overkwam terwijl het de wedstrijd van het jaar was
Je kunt je wel afvragen hoe verstandig het is om je hele elftal op te hangen aan een speler die haast vaker geblesseerd dan fit isquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Je moet gewoon eens een duidelijke structuur neerzetten. Waarin Robben optimaal rendeert. De rest van de selectie is ongeveer even slecht aan elkaar. Dus zoek je een groep waarbij je ook aan je structuur kunt vasthouden als er iemand geblesseerd is. En een groep waar men voor elkaar wilt werken, waar vertrouwen is.
Dat krijg je niet door telkens je halve selectie om te gooien.
Nee, maar ik ga het nu kijken en daarna eventjes studerenquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Rond de 75e minuut kwam ik er achter dat het 1-1 stond
Het is onze verouderde voetbalcultuur. Dit wordt gewoon verwacht van het NL elftal: oeverloos, traag, combinatievoetbal. Want dat schijnt 'verzorgd' en aanvallend te zijn of zo.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is niet per se de Hollandse Ziekte zou ik zeggen, dat zijn gewoon trainers die het niet snappen
Pleur op trien.twitter:barbarabarend twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:17:27Slaap lekker en morgen gezond weer (vroeg) op #MaxVerstappen #F1 reageer retweet
Niemand, Nederlands elftal opheffenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:22 schreef wimderon het volgende:
Poll: Zeg het maar jongens
• Robert Maaskant
• Gertjan Verbeek
• Frank de Boer
• Louis van Gaal
• Co Adriaanse
• Ruud Gullit
• Aad de Mos
• Jan Olde Riekerink
• Clarence Seedorf
• Fred Grim
• Ron Jans
• Iemand anders
• Niemand, Nederlands elftal opheffen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis een belangrijke optie.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:22 schreef wimderon het volgende:
• Robert Maaskant
• Gertjan Verbeek
• Frank de Boer
• Louis van Gaal
• Co Adriaanse
• Ruud Gullit
• Aad de Mos
• Jan Olde Riekerink
• Clarence Seedorf
• Fred Grim
• Ron Jans
• Iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik bedoel, de "Hollandse school" of hoe je het wil noemen kan prima, maar vernieuw jezelf wel. Pepijn Lijnders heeft daar erg interessante gedachten over vind ikquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is onze verouderde voetbalcultuur. Dit wordt gewoon verwacht van het NL elftal: oeverloos, traag, combinatievoetbal. Want dat schijnt 'verzorgd' en aanvallend te zijn of zo.
Voorbinddildo genotquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Pleur op trien.twitter:barbarabarend twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:17:27Slaap lekker en morgen gezond weer (vroeg) op #MaxVerstappen #F1 reageer retweet
Als ze winnen een all-you-can-eat bij Kentucky Fried Chicken. Ze zullen gaan als de brandweer en bij rust zijn de dubbele cijfers al gehaald.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:22 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Vanaf nu:
Vermeer
Tete - v. Dijk - Indi - Kongolo
Wijnaldum - Fer - Vilhena
Promes - Lens - Depay
Matige pot.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Boskamp en Foppe mis ik als optiequote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:22 schreef wimderon het volgende:
• Robert Maaskant
• Gertjan Verbeek
• Frank de Boer
• Louis van Gaal
• Co Adriaanse
• Ruud Gullit
• Aad de Mos
• Jan Olde Riekerink
• Clarence Seedorf
• Fred Grim
• Ron Jans
• Iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand, Nederlands voetbal opheffen
Beste keus staat er niet bij...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:22 schreef wimderon het volgende:
• Robert Maaskant
• Gertjan Verbeek
• Frank de Boer
• Louis van Gaal
• Co Adriaanse
• Ruud Gullit
• Aad de Mos
• Jan Olde Riekerink
• Clarence Seedorf
• Fred Grim
• Ron Jans
• Iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ronald Koemanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:22 schreef wimderon het volgende:
• Robert Maaskant
• Gertjan Verbeek
• Frank de Boer
• Louis van Gaal
• Co Adriaanse
• Ruud Gullit
• Aad de Mos
• Jan Olde Riekerink
• Clarence Seedorf
• Fred Grim
• Ron Jans
• Iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Bij Everton blijven is heel interessant voor die man.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die heeft interessantere opties momenteel.
Arsenal, Barca.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Everton blijven is heel interessant voor die man.
Wenger wil blijvenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Arsenal, Barca.
Genoeg rijdende treinen.
De voorbereidingen voor de nationale uitzwaaidag zijn dus in volle gangquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Danny Blind op persconferentie: "Moet eerlijk zijn naar mezelf en naar KNVB. Moet de indruk hebben dat ik dit nog kan rechttrekken."
Beide slechts vermoedens. Ik denk dat Koeman wel een promotie kan maken als hij blijft voortdenderen bij de Toffees.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wenger wil blijven
Barcelona gaat voor Unzue of Valverde.
Een tweede seizoen zou mooi zijn aangezien dit nog maar het begin van zijn traject is. Het lijkt er ook op dat hij zomaar aan kan haken bij de top zes dit seizoen, al is het verkopen van Lukaku wel een zekerheidje.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Beide slechts vermoedens. Ik denk dat Koeman wel een promotie kan maken als hij blijft voortdenderen bij de Toffees.
Die is er dus klaar mee.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Danny Blind op persconferentie: "Moet eerlijk zijn naar mezelf en naar KNVB. Moet de indruk hebben dat ik dit nog kan rechttrekken."
Wij ook met hem dus dat is mooiquote:
Hopelijk kan hij Europees wat leuks doen met Everton.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een tweede seizoen zou mooi zijn aangezien dit nog maar het begin van zijn traject is. Het lijkt er ook op dat hij zomaar aan kan haken bij de top zes dit seizoen, al is het verkopen van Lukaku wel een zekerheidje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |