Ik was om 4 uur wakker. Duurde wel een goed half uur voordat ik dat doorhadquote:
Dutje gedaan van paar uurtjes, nu F1quote:Op zondag 26 maart 2017 06:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was om 4 uur wakker. Duurde wel een goed half uur voordat ik dat doorhad
over 6 minuten probeer ik het weerquote:Op zondag 26 maart 2017 06:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dutje gedaan van paar uurtjes, nu F1
En het ziet er lekker uit buitenquote:
dan moeten we maar zoveel mogelijk genietenquote:Op zondag 26 maart 2017 07:56 schreef Karzai het volgende:
blijft de hele week lekker als ik de berichten mag geloven
quote:Op zondag 26 maart 2017 08:00 schreef Karzai het volgende:
zeker, ik blijf nog even in ochtendjas weet nog niet wat ik ga doen misschien weer even moeders langs die heeft een lekker balkon op het zuiden even zonnen
Smakelijk alvast.quote:Op zondag 26 maart 2017 08:43 schreef Karzai het volgende:
nee ook niet maar ik was al vroeg wakker dus ik heb toch maar gekeken
zo maar eens een ontbijtje maken
Veel plezier en succes!quote:Op zondag 26 maart 2017 08:51 schreef just me het volgende:
ik ben keurig op tijd om naar het golfen te gaan.
fijne dag
Daar is het wel lekker weer voor.quote:
Je hebt de tijd.quote:Op zondag 26 maart 2017 08:57 schreef Karzai het volgende:
is nog fris hoor, de zon moet nog even doorkomen
quote:Programma van vandaag
09:50 - 12:00 MadMaster - It´s About Time...
Morgen!quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen!
Ik heb nu zo'n 200 thema's in virtuele mappen opgeslagen binnen Mixxx, het is wel handig om daar af en toe uit te kunnen peuren...
Valt wel mee.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
200 thema's?
Dat is veel werk geweest dan.
durf niet meer af te sluitenquote:Op zondag 26 maart 2017 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die ene van vannacht is getraceerd...
u ook.quote:
Rustig aan doen.... het is relax-zondag.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
u ook.
Hier in huis zijn we aan het bekomen van het feestje ter ere van Twan gisteravond.
ja doen we ook. Al moet er nog rotzooi geruimd worden en eigenlijk wil ik vanmiddag nog draaienquote:Op zondag 26 maart 2017 10:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Rustig aan doen.... het is relax-zondag.
quote:Op zondag 26 maart 2017 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja doen we ook. Al moet er nog rotzooi geruimd worden en eigenlijk wil ik vanmiddag nog draaien
woensdagavond voor het laatst gedraaid.. nu afkickverschijnselen...quote:
Begint dat nu al?quote:Op zondag 26 maart 2017 10:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
woensdagavond voor het laatst gedraaid.. nu afkickverschijnselen...
Het origineel in het Duits is ouder...quote:Op zondag 26 maart 2017 10:14 schreef Melting het volgende:
Ik wist niet dat deze plaat uit 2003 kwam. Dacht dat die al veel ouder was.
Ow, makkie...quote:Op zondag 26 maart 2017 10:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik overdrijf een beetje, nieuwe foon, zoeken naar mediaspelers enzo
Niet meteen al je kruid verschieten...quote:Op zondag 26 maart 2017 10:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
woensdagavond voor het laatst gedraaid.. nu afkickverschijnselen...
quote van diaan:"ik vind het best".quote:Op zondag 26 maart 2017 10:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Begint dat nu al?
En wat vind Diaan ervan dat je vanmiddag wil draaien?
genoeg kruit aanwezigquote:Op zondag 26 maart 2017 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet meteen al je kruid verschieten...
Ik vind het prima. Als ik maar niets hoef te doen vandaag. Of zo weinig mogelijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Begint dat nu al?
En wat vind Diaan ervan dat je vanmiddag wil draaien?
heb je nu elke week honkbal te bezoeken?quote:Op zondag 26 maart 2017 10:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga vanmiddag in ieder geval naar buiten, richting honkbal.
Te mooi om binnen te blijven...
Goedemorgen.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Als ik maar niets hoef te doen vandaag. Of zo weinig mogelijk.![]()
Goedemorgen
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:21 schreef peaceman het volgende:
Ik ken dit liedje trouwens helemaal niet
quote:
Elke week 3 wedstrijden, als ik wil.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je nu elke week honkbal te bezoeken?
En ben je in Amerika wel eens naar een wedstrijd geweest? Dat is echt een happening. Wel leuk om dat een keer meegemaakt te hebben.
Jazekerquote:Op zondag 26 maart 2017 10:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan heb jij dus ook een echt relax-zondag.
Wel fijn dat het gezellig was.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Wel verdiend na gisteren. Van 14:30 tot 2:00 uur visite gehad. Maar het was wel gezellig.
wel tof!quote:Op zondag 26 maart 2017 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke week 3 wedstrijden, als ik wil.
In juni gaan we naar de EK voor clubteams waar Amsterdam de titelverdediger is.
En ja, ik ben meerdere keren in de USA bij honkbalwedstrijden aanwezig geweest.
Sinds 2001 al...
ongewassen dansen? Bah!quote:
Doen Tex Town Tigers uit Enschede daar ook aan mee? Of is het EK maar voor beperkt aantal teams uit een land?quote:Op zondag 26 maart 2017 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke week 3 wedstrijden, als ik wil.
In juni gaan we naar de EK voor clubteams waar Amsterdam de titelverdediger is.
Dat zegt me niets.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:28 schreef peaceman het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd denken aan dat muziekprogramma van Harry de Winter. Dat was best een leuk programma.
Ja erg lang.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel fijn dat het gezellig was.
Maar dat is wel lang.... dan zou ik ook geen puf meer hebben.
quote:Op zondag 26 maart 2017 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja erg lang.Er kwamen 's middags nog wat meer mensen dan verwacht.
volgens mij heeft het nummer ook niets te maken met dat programma, maar toch moet ik er altijd aan denken.quote:
Smakelijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
We beginnen maar even met thee en ontbijt.
Dat waren ze wel (ouders peaceman) maar voor 's avonds. Dat waren ze vergeten. En ze wonen niet in de buurt, dus terug sturen is dan geen optie.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:30 schreef Melting het volgende:
[..]Sorry.... jullie zijn niet uitgenodigd.
Ah.... dan wordt dat lastig inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat waren ze wel (ouders peaceman) maar voor 's avonds. Dat waren ze vergeten. En ze wonen niet in de buurt, dus terug sturen is dan geen optie.
Ik houd meer van stiltequote:
Hier zit bij een competitiewedstrijd zo'n 200 man of zo.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel tof!
Dacht ik wel ja. Bijzonder hoe dat daar leeft hè?! Veel show, maar wel tof hoor. In Nederland is het soberder schat ik in?
Nee, die zitten in een lagere klasse.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doen Tex Town Tigers uit Enschede daar ook aan mee? Of is het EK maar voor beperkt aantal teams uit een land?
Ik hield me toch behoorlijk stil al.quote:
Zit je in de bibliotheek?quote:
leuk toch! ?!quote:Op zondag 26 maart 2017 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier zit bij een competitiewedstrijd zo'n 200 man of zo.
Daar iets meer...![]()
Na mijn 'carriere' bij Ajax had ik geen zin om niks te doen in het weekend en ben ik via mijn neef, die bestuurslid van de club was, hier bij het honkbal verzeild geraakt.
Voor mij is dat iets als naar de kroeg gaan, beetje socializen met sport als aanleiding...
Nee, ik zit thuis.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zit je in de bibliotheek?
Bestaan die eigenlijk nog?
Dat zeker wel. Fijne muziek op de zondagmorgen.quote:
Ik hoorde het.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Zo, even wat volume erbij.
Stond allemaal wat zacht hier...
ah ik dacht al wat doet mijn jbl box raar.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Zo, even wat volume erbij.
Stond allemaal wat zacht hier...
quote:Op zondag 26 maart 2017 10:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... dan wordt dat lastig inderdaad.
quote:
Excuus, maar ik hoorde zelf bijna niks...quote:Op zondag 26 maart 2017 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah ik dacht al wat doet mijn jbl box raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |