Jep. Ik trapte er vorig jaar ook al bijna inquote:Op zondag 26 maart 2017 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat het?
Ik begreep het al niet echt...
quote:Op zondag 26 maart 2017 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
heeft trump dat er wel doorgekregen?
quote:
uhm, de UK wijkt af, daar is het nu, in de VS is het tegelijk met onsquote:Op zondag 26 maart 2017 11:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Op Facebook allemaal berichten zien voor Moederdag.... echt, Amerika moet ook OVERAL van afwijken he?
Goedemorgen DDM.quote:Op zondag 26 maart 2017 11:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, de UK wijkt af, daar is het nu, in de VS is het tegelijk met ons
Dat laatste weet ik niet, heb haar wel 4 keer live gezien.quote:Op zondag 26 maart 2017 11:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Eens.
Leuke meid ook. Heeft ook enorm verstand van auto's
die zijn ook dwarsquote:Op zondag 26 maart 2017 11:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, de UK wijkt af, daar is het nu, in de VS is het tegelijk met ons
welke is dan het origineel? Deze of van Youp?quote:
Youp zong het eerder, maar het is van een andere schrijver...quote:Op zondag 26 maart 2017 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke is dan het origineel? Deze of van Youp?
weer wat geleerd!quote:Op zondag 26 maart 2017 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Youp zong het eerder, maar het is van een andere schrijver...
Aha.... vandaar de ondertitel.quote:Op zondag 26 maart 2017 11:13 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer heeft voor mij een speciale betekenis, vandaar...
ik kende het tot zojuist alleen van Youp en heb het ook altijd goed gevonden.quote:Op zondag 26 maart 2017 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege die tekst vind ik het ook zo'n prachtig nummer...
Youp zingt het nog, aan het einde van z'n show als toegift.quote:Op zondag 26 maart 2017 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kende het tot zojuist alleen van Youp en heb het ook altijd goed gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |