Zelfs ik als ADO fan ben flabbergasted.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik dacht dat ik als Willem II supporter slecht voetbal gewend was. Maar nu weet ik pas weer hoe écht slecht voetbal eruit ziet.
Ondertussen is mijn bier bijna op.twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 21:33:22Sneijder en Hoedt warmen zich op. Dit moet haast wel één van de slechtste eerste helften in geschiedenis van Oranje zijn geweest. #bulned reageer retweet
Dan moet je toch eens buiten komenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee dat gevoel heb ik nog nooit gehad
Hoeveel heb je nog?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen is mijn bier bijna op.twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 21:33:22Sneijder en Hoedt warmen zich op. Dit moet haast wel één van de slechtste eerste helften in geschiedenis van Oranje zijn geweest. #bulned reageer retweet
Afstandsschot, daar kun je die jongen weinig verwijten.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee kijk de gif van de goal maar terug.
Geniet ervan gozer.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Leg eens uitquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens buiten komen
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 21:34:02Lichtpuntje: omdat alle Nederlandse clubs al in juli en augustus instromen in de Europa Cup wordt het hoe dan ook een Oranje-zomer in 2018. reageer retweet
Ligtpuntjequote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 21:34:02Lichtpuntje: omdat alle Nederlandse clubs al in juli en augustus instromen in de Europa Cup wordt het hoe dan ook een Oranje-zomer in 2018. reageer retweet
Man man man. Log uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Afstandsschot, daar kun je die jongen weinig verwijten.
lolquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn gedachte.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Oliver23 het volgende:
Na de rust dit maar
Zoet
Kasdorp---Hoedt---Blind
Wijnaldum---Sneijder---Strootman---Klaassen
Robben---Dost---Depay
Beetje karakter kan dit Oranje wel gebruiken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste die ik heb aangebroken van het pakket. Een normale.
ghehequote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Maak dit ventje bondscoach aub.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Oliver23 het volgende:
Na de rust dit maar
Zoet
Kasdorp---Hoedt---Blind
Robben---Dost---Depay
Dan zou ik Dost eraf halen ipv Promesquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Oliver23 het volgende:
Na de rust dit maar
Zoet
Kasdorp---Hoedt---Blind
Robben---Dost---Depay
https://my.mixtape.moe/htukji.mp4quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Oliver23 het volgende:
Na de rust dit maar
Zoet
Kasdorp---Hoedt---Blind
Robben---Dost---Depay
En dat heb je eigenlijk toch echt wel nodig.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Promessi moet je altijd in de punt zetten ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou ik Dost eraf halen ipv Promes
Hoewel, je kan gaan pompen
Het ergste is dat die clown Hans van Breukelen aan de knoppen zit. Blind & Van Breukelen maken het Nederlands voetbal kapot.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me af hoe diep Oranje moet zinken voor Blind eindelijk opdondert.
Vlaar heeft een puik WK gespeeld.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:37 schreef S0nic het volgende:
Straks gaat De Ligt de zelfde toekomst tegemoet als Vlaar.
Goddomme.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alle dagen open?
- Zondag dicht.
Zondag dicht.
GENOT
Mjuah dat is op zich ook wel iets, maar met die buitenspelers is het ook meh. Maar goed, je kan dan wel hoge ballen er gewoon vroeg in gooien en dan heb je er wel wat aanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Promessi moet je altijd in de punt zetten ja.
Alles door het centrumquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mjuah dat is op zich ook wel iets, maar met die buitenspelers is het ook meh. Maar goed, je kan dan wel hoge ballen er gewoon vroeg in gooien en dan heb je er wel wat aan
Zo hadden ze sowieso moeten beginnen, die Promes is geen flankspeler.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Promessi moet je altijd in de punt zetten ja.
Haben Sie eine Stunde zou Don Leo zeggenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze kunnen best een uur analyseren ja.
Genot ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:39 schreef Brammess het volgende:
Hopelijkt wisselt ie Hoedt erin voor BMI, dan heb je helemaal alle poppen aan het dansen.
Is toch genieten die zure koppenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk eigenlijk geen analyses meer in de rust
2 spitsen. Dost en Promes.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo hadden ze sowieso moeten beginnen, die Promes is geen flankspeler.
Volgens mij mogen Surinamers ook uitkomen voor het Nederlands elftal dacht ik..quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb Oud Feyenoord tegen de Suriprofs zien spelen. Die zouden dit Oranje met gemak verslaan.
Mja meevoetballen is niet zo heel gek, hij kon hem ook helemaal nergens kwijtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:39 schreef Kaas- het volgende:
Ik vond Zoet trouwens de ergste van de elf. Die maakte het wel vijf of zes keer spannend.
Haha madddquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Haha natuurlijk geef de enige PSVer maar de schuld , en geen woord over Ligt
De koning van Kavala.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:40 schreef BB-King het volgende:
Blind ontslaan en Aad de Mos het werk laten afmaken. Succes gegarandeerd.
Aldus een PSV'er.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Haha natuurlijk geef de enige PSVer maar de schuld , en geen woord over Ligt
Oh gaat me niet om zuur, als het 0-3 was geweest had ik ook effe de muteknop ingedruktquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch genieten die zure koppen
Ik houd niet van keepers die om de haverklap iemand uit willen kappen terwijl ze dat niet kunnen. Dan maar direct wegrammen. Nu pakt een Bulgaar hem telkens bijna af.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja meevoetballen is niet zo heel gek, hij kon hem ook helemaal nergens kwijt
De Ligt, toppertje.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
Pierre zag ook dat Zoet helemaal verkeerd stond
Zou er nog een leuk potje in de League One zijn?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker een hele helft kijken naar lange halen, gauw thuis.
Jippie
Bijnaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik houd niet van keepers die om de haverklap iemand uit willen kappen terwijl ze dat niet kunnen. Dan maar direct wegrammen. Nu pakt een Bulgaar hem telkens bijna af.
Wie dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Verdedigers uit Suriname halen. Klaar.
Of Brazilianen. Douglas en Botteghin.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Verdedigers uit Suriname halen. Klaar.
Nope.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef Merkie het volgende:
Frank de Boer als bondscoach lijkt me een prima idee.
Ik neem dat niet zo serieus allemaalquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh gaat me niet om zuur, als het 0-3 was geweest had ik ook effe de muteknop ingedrukt
Net als bij RTL trouwens, bij FOX gaat het soms wel en Ziggo is wel oké meestal
of uit de die speciale gemeentesquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of Brazilianen. Douglas en Botteghin.
In ieder geval beter dan Blind.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef Merkie het volgende:
Ik ook niet, maar ik heb dan ook niet echt zin om ernaar te luisterenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem dat niet zo serieus allemaal
Hij mag wel elke week naar Sesamstraat. Hakimgenotquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:42 schreef KingRadler het volgende:
Pierre is kwaad dat hij straks niet naar Rusland gaat.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef Merkie het volgende:
Gebeurt toch nietquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef falling_away het volgende:
Ze mogen wat mij betreft nu lekker met 3-0 verliezen zodat die Blind kan oprotten
Ik luister ook half en kijk ook half, ben nu meer bezig met FMgodquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb dan ook niet echt zin om ernaar te luisteren
Is zijn positie ook niet. Blind maakt dingen altijd gecompliceerder dan ze zijn. Net zoals Zoet overigens.quote:
Dan schakel ik ook gewoon niet meer in tot hij weg isquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef Merkie het volgende:
Onana naturaliserenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah jonge die keeper geeft gwn stress dat ziet u toch ook
Fred Grim maar de goal in
Ja, als AML, AMR zeg maar.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan Depay en Robben op de flanken in een kom?
Een groter brevet van onvermogen kan hij toch onmogelijk geven met De Ligt in de basis en deze instellingquote:
Dit bewijst alleen maar weer wat voor een achterlijke coach we hebben. Die jongen had je nooit op moeten roepen. Alles dat Blind doet gaat fout in Oranje, dat moet gewoon eens een consequentie hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:42 schreef Dejannn het volgende:
Nu komt Hoedt dus zo? Als dat voor De Ligt is dan heb je die jongen opgesteld waarvoor? Om hem door het ijs te zien zakken? Onbegrijpelijk. Laat em dan staan als je er aan begint.
Multitasken is niet zo aan mij besteedquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister ook half en kijk ook half, ben nu meer bezig met FMgod
Mag van mij ook weg maar het helpt Oranje weinig. Gewoon veel te weinig kwaliteit om internationaal potten te breken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef falling_away het volgende:
Ze mogen wat mij betreft nu lekker met 3-0 verliezen zodat die Blind kan oprotten
Gewoon zeggen dat het een Surinamer is. Hier geboren. Komen ze niet achter.quote:
Dat laatste gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Koeman als bondscoach of over de grens kijken.
Ik ook, met ADO na een slechte start nu toch lekker bezig.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister ook half en kijk ook half, ben nu meer bezig met FMgod
Denk je dat Koeman dat zou willen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij gaat deze talentloze droogte heel lang duren. Bij Duitsland was dat ook enkele jaren geleden gebeurd met 80 miljoen inwoners. Hele opleiding op de schop, toen kwam het weer goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Buiten een vedette op z'n retour (Robben) heeft Oranje geen enkele speler die ook maar enigszins de wereldtop gaat benaderen. Wat een droefenis.
Wie over de grenzen deelt nu de Nederlandse voetbalvisie?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is inderdaad allemaal pure middelmaat. Niks mis met een Wijnaldum of Dost, maar daar win je de oorlog niet mee.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Buiten een vedette op z'n retour (Robben) heeft Oranje geen enkele speler die ook maar enigszins de wereldtop gaat benaderen. Wat een droefenis.
Niet nu.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Denk je dat Koeman dat zou willen?
Zeker als die z'n broek laat zakken. BBC genotquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het een Surinamer is. Hier geboren. Komen ze niet achter.
Ik heb gelukkig veel vrouwelijke trekjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Multitasken is niet zo aan mij besteed
Al lukt het me dan wel weer om verschillende wedstrijden/sporten tegelijk te volgen
Bart is weg. Dus wellicht.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoord of Hoortt ?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Stelling:
De Ligt hoord niet thuis in het Nederlands elftal.
Ligt > Lichtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Stelling:
Dat klopt maar met opperkneus Van Breukelen als baas zit Blind er warmpjes bijquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
Een groter brevet van onvermogen kan hij toch onmogelijk geven met De Ligt in de basis en deze instelling
Paxcon disapprovesquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig veel vrouwelijke trekjes.
Koeman is overschat. Ook geen topper...maar uiteraard wel beter dan Blind (wie niet).quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Mwah. Je kan het eigenlijk niet slechter doen dan je voorganger.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:45 schreef Tagliano het volgende:
Je moet trouwens wel vrij dom zijn om nu als coach in te stappen bij Nederland, of je moet het voor de naam doen ofzo
Jammer genoeg niet met ons conservatieve landjequote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste gaat niet gebeuren.
hoordquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Stelling:
Er is kwaliteit genoeg voor kwalificatie, of in ieder geval een overwinning op fucking Bulgarije.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag van mij ook weg maar het helpt Oranje weinig. Gewoon veel te weinig kwaliteit om internationaal potten te breken.
Nee dat denk ik niet, maar een andere geschikte Nederlandse coach zie ik niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Surinamers die hier geboren zijn kiezen sws voor Oranjequote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het een Surinamer is. Hier geboren. Komen ze niet achter.
Al 4-0 dan jaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:46 schreef MrSalazar het volgende:
Als Cillessen erin had gestaan stond het niet 2-0 nu.
Van dijk en de Vrij als ze niet om de maand geblesseerd zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Je gaat het ook niet heel veel beter doen. Plaatsing kun je eigenlijk vergeten tenzij dit nog 2-3 wordt ofzoquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Je kan het eigenlijk niet slechter doen dan je voorganger.
Nee, die Braziliaan van Feyenoord, altijd beter dan ditquote:
Darley?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, die Braziliaan van Feyenoord, altijd beter dan dit
Er is geen kwaliteit genoeg anders had je ook het EK gehaald.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:46 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er is kwaliteit genoeg voor kwalificatie, of in ieder geval een overwinning op fucking Bulgarije.
Dit niveau is voor dit NL elftal onacceptabel.
Hoe moeilijk is het om bondscoach te zijn? Je moet iemand hebben die autoriteit heeft en logische dingen doet. Niet zo'n rare kwiebus als Blind die alleen maar de voetbaltacticus wil uithangen en daarom alleen maar raadselachtige capriolen uithaalt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Koeman is overschat. Ook geen topper...maar uiteraard wel beter dan Blind (wie niet).
Dan mogen ze de dug outs wel eerst gaan verstevigen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt Robert Maaskant bondscoach
Of ze kiezen voor justitie genotquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Surinamers die hier geboren zijn kiezen sws voor Oranje
hoordquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Stelling:
Wijnaldum was dramaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:47 schreef Almerian het volgende:
Tuurlijk wissel je minst slechte middenvelder. Blind.........
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:48 schreef Morendo het volgende:
De Ligt gaat dit Blind nooit Viergever.
Die is ook maar een overschat clubkeepertje. Herinner je Turkije uit nog??quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:46 schreef MrSalazar het volgende:
Als Cillessen erin had gestaan stond het niet 2-0 nu.
Van Dijk wel ja, De Vrij moet ik ook nog maar zien. Strootman doet het ook aardig in Italie terwijl ie er weinig van kan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van dijk en de Vrij als ze niet om de maand geblesseerd zijn.
7/10quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:48 schreef Morendo het volgende:
De Ligt gaat dit Blind nooit Viergever.
dan wint Feyenoord na deze klapquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:48 schreef Vasion het volgende:
Hopelijk speelt De Ligt in de Klassieker.
Tja, komt niet uit 020 hè. Dan red je het niet bij blind.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:48 schreef dolf1010 het volgende:
Wijnaldum speelde nog het best van allemaal... dit is echt ongelooflijk.
Solidair met het Nederlands elftal, vriendelijk van hem.quote:
Een bondscoach moet ook een goede inspirator zijn en iemand die de spelers weet te 'raken'. Niemand gaat door het vuur voor die dooie non-personality Blindquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om bondscoach te zijn? Je moet iemand hebben die autoriteit heeft en logische dingen doet. Niet zo'n rare kwiebus als Blind die alleen maar de voetbaltacticus wil uithangen en daarom alleen maar raadselachtige capriolen uithaalt.
Alsof de knvb ook maar iets doetquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Het ergste is nog dat schoolkrantjournalist Jeroen Stekelenburg Blind mag interviewen.
Thierry Baudet nieuwe coachquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een bondscoach moet ook een goede inspirator zijn en iemand die de spelers weet te 'raken'. Niemand gaat door het vuur voor die dooie non-personality Blind
Zo'n typische NOS'er nieuwe garde, 0,0 uitstraling.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Het ergste is nog dat schoolkrantjournalist Jeroen Stekelenburg Blind mag interviewen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via Ziggo zeker?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag kunt u ook kijken naar Frankrijk v Spanje.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:50 schreef Wazaaaaa het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Die jongen is vrij stabiel, daar heb ik wel vertrouwen inquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:50 schreef Kaas- het volgende:
Ben bang dat De Ligt nu in de kleedkamer zit te huilen.
nou nou nouquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:50 schreef tralalala het volgende:
GGMM, Waz en Coco was echt een schande voor de Haxballsport in het laatste potje.
Wel zielig jaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:50 schreef Kaas- het volgende:
Kapot gemaakt door blind, die ajaxcoaches maken wel vaker eigen talenten kapot.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:50 schreef Kaas- het volgende:
Leuke.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Die Bulgaren hoeven toch helemaal geen neuk te doen om het tempo eruit te halen
Gewoon de bal aan Nederland geven
Dan overweeg ik serieus om een stream op te zetten boven Nederlandquote:
Komt ie sterker uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:50 schreef Kaas- het volgende:
Mwah toch wel 2 keiharde klappen in 1 week tijd, moet je mentaal wel heel sterk zijn als je zo jong bent.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die jongen is vrij stabiel, daar heb ik wel vertrouwen in
Daar heb ik vertrouwen inquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Mwah toch wel 2 keiharde klappen in 1 week tijd, moet je mentaal wel heel sterk zijn als je zo jong bent.
Mes steek pijnquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Mwah toch wel 2 keiharde klappen in 1 week tijd, moet je mentaal wel heel sterk zijn als je zo jong bent.
Frits van Houten badact,quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:50 schreef Kaas- het volgende:
Nederland speelt als een hoedtje van papier.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar neem ik mijn Hoedt niet voor af.
Leukequote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
Volgende keer gewoon een zakenelftal opstellen. Hoeven geen Nederlanders te zijn, gewoon de 11 beste die willen.
Hoe weet je dat in godsnaam na die anderhalve wedstrijd die hij bij Ajax heeft gespeeld?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die jongen is vrij stabiel, daar heb ik wel vertrouwen in
Ik pak wel eens een jeugdwedstrijdje mee, Jupiler League enzulks, lees me wat in her en derquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoe weet je dat in godsnaam na die anderhalve wedstrijd die hij bij Ajax heeft gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |