agree...samen krijg je dat never op!!!! zelfs als je er niks bij maakt, hele kip krijgen we altijd wel weg, schouder nog nimmer geluktquote:Op zondag 26 maart 2017 12:22 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Hoeveel had je eraan verwacht dan?
Ik denk dat van een kleine schouder makkelijk 4 mensen hun buik rond kunnen eten. En 6 als het geen grote eters zijn.
Ik ook niet! Sterker nog, ik zou vaker schaap willen eten.quote:Op zondag 26 maart 2017 12:23 schreef minilot het volgende:
Ik vind het niet erg als lamsvlees wat sterker smaakt.
Schattig!quote:Op zondag 26 maart 2017 12:01 schreef minilot het volgende:
Truttig maar cute spul groeit er in de voortuin momenteel!
[ afbeelding ]
denk dat je dan karbonades als koteletten hebt gekregen,das wezenlijk iets anders.quote:Op zondag 26 maart 2017 12:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee het is 18 de kilo, joint is meestal 1,5, de totale prijs weet hij als hij het weegt voor hij komt bezorgen.
maar goed, de turk in den haag was prima vlees. die bij mijn ouders verkoopt helaas gewoon schaap en dat is zo muffig en sterk. hele grote megakoteletten ook.
Eet tip in deze: rudimentair eethok in de voet van de zuidelijke vuurtoren op Oland.quote:Op zondag 26 maart 2017 12:23 schreef minilot het volgende:
Ik vind het niet erg als lamsvlees wat sterker smaakt.
Ik zal proberen het te onthouden voor als ik eens een keer door Zweden hobbel.quote:
Met 4 was het echt karig. Een kip heeft meer vlees.quote:Op zondag 26 maart 2017 12:22 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Hoeveel had je eraan verwacht dan?
Ik denk dat van een kleine schouder makkelijk 4 mensen hun buik rond kunnen eten. En 6 als het geen grote eters zijn.
niet met je eensquote:Op zondag 26 maart 2017 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met 4 was het echt karig. Een kip heeft meer vlees.
Sowieso een aanrader; heerlijk rustig.quote:Op zondag 26 maart 2017 12:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zal proberen het te onthouden voor als ik eens een keer door Zweden hobbel.
Eerst naar Denemarken in juni.quote:Op zondag 26 maart 2017 12:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sowieso een aanrader; heerlijk rustig.
Dit is het eerste wat ik lees op fokquote:Op zondag 26 maart 2017 01:49 schreef AnneX het volgende:
Zwager zit beneden te zwammen met mn.X.
Sodemieter toch op man.![]()
quote:Op zondag 26 maart 2017 11:52 schreef RobinOok het volgende:
Oh, voor ik het vergeet, nog een bedankje voor Mjan en Kaatje voor het meedenken.
Ik heb inmiddels gereserveerd bij De Nieuwe Winkel.
Oh die ken ik niet. Zo eens kijken.quote:Op zondag 26 maart 2017 12:29 schreef minilot het volgende:
Jeuj, vanavond SF in de bios.![]()
Wat een verwennerij toch, zoveel science fiction in de bioscoop de laatste tijd.
Kun je me wegwijs maken?quote:Op zondag 26 maart 2017 12:36 schreef liedetector het volgende:
en ik maar denken dat je al jaren hier rondzwierf
op soms een belgische docu na kan ik hun tv echt niet kijken.... ik sla over ..quote:Op zondag 26 maart 2017 12:40 schreef fietsie het volgende:
"Mag ik u kussen" van de Belg is echt een lachen-tot-het-traant programma
Ze hebben door hun taaltje echt leuke comedyquote:Op zondag 26 maart 2017 12:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
op soms een belgische docu na kan ik hun tv echt niet kijken.... ik sla over ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |